חיפשת:

מסעדות באזור נטועה

מסעדות בנטועה | Weekend
בלה מיה - איטלקיה לכל המשפחה במעלות. בבלה מיה מנות במחירים סבירים, בשרים, פסטות ועוד מנות בנוסח איטלקי, כמובן תפריט לילדים - ועוד לילדים מדשאות מחוץ למסעדה שיוכלו לצאת ולשחק בזמן שהמבוגרים נהנים מחוויה גסטרונומית. בבלה מיה ניתן לערוך …
מסעדות כשרות בנטועה: אוכל כשר וטעים - בזק B144
https://www.b144.co.il/מסעדות-כשרות/נטועה
מסעדות בנטועה: מצאו מסעדות מומלצות וקרובות - בזק B144
https://www.b144.co.il/מסעדות/נטועה
מסעדה מומלצת בנטועה צריכה להיות טובה ונעימה, ושהשרות בה יהיה מעולה. היא לא חייבת להיות מסעדת שף בהכרח: ברור שכאשר מבלים במסעדת גורמה, עם כל הגינונים, תפריט טוב שמפתה לבחור בו את כל המנות ויין נפלא, מרגישים מעולה. אבל אפשר בהחלט ליהנות גם במקומות צנועים יותר.
מסעדות בצפון: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il › restaurants
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הטובות ביותר בצפון לשנת 2021.חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט ומיינו לפי רמת כשרות, ...
הסודות של הגליל המערבי: 7 מקומות שאתם חייבים להכיר - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/549/הסודות-של-הגליל-המערבי-7...
Oct 16, 2017 · מסעדות. מסעדות בצפון; מסעדות במרכז; מסעדות בירושלים והסביבה; מסעדות בדרום; בשביל האוכל - מסעדות מומלצות ליום טיול
10 הכי טובים: מסעדות ליד סוויטות המקום - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מס' 1 מתוך 28 ב‪Netu'a‬. ‪"‬מקום מעולה וטעים‪"‬ ‪"‬מסעדה מצויינת!‪"‬. 7.9 ק"מ מסוויטות המקום. בוזה - מעלות תרשיחא. 144 חוות דעת. מס' 2 מתוך 28 ב‪Netu'a‬.
10 הכי טובים: מסעדות ליד סוויטות המקום - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g...
פיצה 24/מסעדות באזור מושב נטועה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פיצה-24 › מסעדות-בא...
פיצה 24/מסעדות באזור מושב נטועה. שילובים בטבע – מושב ... - דף הבית. https://www.shiluvimbateva.co.il. מה במתחם במושב שתולה, בגליל המערבי נמצא מתחם האירוח ...
חמדת הגליל מסעדה כורדית - שתולה ביקורות וחוות דעת - Rest
https://hemdataglil.rest.co.il
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על חמדת הגליל - שתולה, חמדת הגליל - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
מסעדות שף בגליל - ישראל - מסע אחר
https://masa.co.il › ... › כתבות
מסעדת מגדלנה במגדל היא חלק מהגל של מסעדות שף ערביות שפוקד את אזור הצפון. ... כזה שנועד לקלוע לטעמם של המטיילים באזור, גם הצעירים שבהם.
מסעדות בצפון - רשימת המלצות לשנת 2021 - 2EAT
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
בין אם אתם מחפשים מסעדה איטלקית בראש פינה, בין אם מקום צמחוני בגליל ובין אם מסעדת גורמה ליד צפת - כאן תמצאו בדיוק את מה שאתם רוצים.
5 מסעדות מומלצות בגליל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food › res...
הגליל משופע באטרקציות קולינריות מעניינות: מסעדת בשרים משודרגת, ... מסעדה כפרית שפתוחה רק בסופי שבוע ומלאה בשוכני הצימרים הסמוכים, אבל גם במטיילים באזור.
מסעדות בנטועה: מצאו מסעדות מומלצות וקרובות - בזק B144
https://www.b144.co.il › מסעדות › נטועה
מחפשים מסעדות בנטועה? לרשותכם רשימה של מגוון מסעדות מומלצות ממסעדות כשרות ועד לאיטלקיות. היכנסו, בחרו מסעדה בנטועה ... עסקים נוספים נותני שירות באזור נטועה.
מסעדות ומזון מהיר בנטועה - איזי
https://easy.co.il › list › Restaurants-a...
מסעדות ומזון מהיר בנטועה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. ... 14# במסעדות ומזון מהיר באזור אילון ... צרכנייה, נטועה.
מלון בוטיק המקום - דף הבית | מלון בוטיק המקום
https://www.hamakom-suites.co.il
המקום מלון בוטיק בגליל שוכן על צלע הר בסמוך למושב נטועה וכולל 13 סוויטות מפוארות ויוקרתיות. כל סוויטה בגודל 150 מ"ר, וכוללת בריכת שחיה פרטית מחוממת וג`קוזי ענק
המקום בנטועה – מלון בוטיק בנטועה | PLACES
https://hamakom.weekend.co.il
מסעדות ספא אתר בית זה מנוהל ומעודכן ע"י בית העסק המפרסם (התיירן): כל התמונות, המאפיינים, המחירים, זמינות החדרים והמבצעים המופיעים באתר זה הינם באחריותו הבלעדית.
מסעדות בצפון: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/northern-district
Aug 27, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הטובות ביותר בצפון לשנת 2021.חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט ומיינו לפי …
10 הכי טובות: מסעדות באזור הצפון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g3575937-Northern_District.html
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬. סוג בית העסק. מסעדות. נשנוש מהיר.