חיפשת:

מסעדה תאילנדית חיפה

5 הכי טובים: מסעדות תאילנדיות בחיפה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › חיפה
5 תוצאות תואמות למסננים שבחרתנקה את כל המסננים. 1. ‪Minna Tomei‬. (995). יפני, סושי$$ - $$$ תפריט. ”מסעדה טובה ומגוונות“. ”מעולה“.
מסעדות תאילנדיות באזור חיפה הקריות והסביבה: הכי מומלצות ...
https://www.b144.co.il/מסעדות-תאילנדיות/אזור-חיפה-הקריות...
מסעדה תאילנדית, אוכל אסייאתי, אוכל יפני, אוכל תאילנדי. צאנג בה היא מסעדה שמגישה אוכל רחוב אסייתי (בעיקרו תאילנדי), התפריט בנוי כעסקיות, משלוחים בתיאום מראש, אזור חלוקה…. הנמל 23, חיפה. שיחת חינם. 2. מסעדת טאיפיי. 076-8883483. הודעת ווטסאפ. דירוג העסק הנוכחי: 0.
מסעדות תאילנדיות - המסעדות התאילנדיות הכי מומלצות - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/israel/thai-restaurant
כתבות אחרונות. זה שאנטי וזה טעים: מסעדות הודיות מומלצות בתל אביב. מראשונות הז'אנר בעיר, דרך מסעדות הפועלים שיזכירו לכם את הטיול אחרי צבא... קראו עוד. יאנה גימפלביץ'. 14/08/2018. 1. Whatsapp. Facebook Messenger.
צאנג' בה מסעדה תאילנדית - נמל חיפה חיפה ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › rest
יש כמה מסעדות בחיפה שמגישות אוכל תאילנדי, אבל רק צאנג' בה מגישה אוכל רחוב תאילנדי אמיתי – בדיוק כמו בסמטאות בנגקוק. המנות הראשונות כוללות סלטים, ...
טאיפיי - יפה נוף, חיפה - מסעדה סינית - איזי
https://easy.co.il/page/8780458
Rebar רשת בר מיצים • דוכן. נתנזון 11, חיפה. נפתח ב9:00. 500 ביקרו פה החודש. מסעדה סינית מקום לאכול מסעדה מסעדת אוכל ביתי מסעדה אסייתית מסעדה תאילנדית מסעדה ויאטנמית משלוחים מתאים לילדים כניסה נגישה ...
Chang Ba - אוכל רחוב תאילנדי - Home | Facebook
https://www.facebook.com › changb...
Chang Ba - אוכל רחוב תאילנדי‎. 5058 likes · 27 talking about this. ‎אוכל רחוב תאילנדי סניף חיפה: בימים א'-ו' 12:00-16:00 18:00-22:00 רחוב הנמל, 23, עיר...
מסעדת צ'אנג בה
http://changba.co.il
מסעדה אסייאתית, אוכל תאילנדי ... את המנה מגישה תאילנדית מבוגרת, שזה מה שהיא עושה כל חייה. כל מי שחווה את הרגע הזה, ... כתובת: הנמל 23, נמל חיפה סניף קריות
מסעדות תאילנדיות בחיפה: הכי מומלצות - בזק B144
https://www.b144.co.il/מסעדות-תאילנדיות/חיפה
מידע על מסעדות תאילנדיות בחיפה. המטבח האסיאתי הוא אולי סוג המטבח הפופולרי ביותר במסעדות בישראל בכלל ובחיפה בפרט, ומתוך מגוון המאכלים העצום שהוא מציע, אין ספק שהאוכל התאילנדי …
צאנג' בה מסעדה תאילנדית - נמל חיפה חיפה ביקורות וחוות דעת ...
https://www.rest.co.il/rest/80212151
Jan 22, 2020 · מסעדה תאילנדית אחת האותנטיות שיש בארץ, מנות טעימות וגדולות. השירות היה טוב מאוד, חשוב לשים לב כי המקום קטן בערב יחסית רועש, כדי …
תאילנדי / נודלס בחיפה - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › haifa
הגעתם לדף של משלוחי תאילנדי / נודלס בחיפה. כאן תמצאו תפריטי משלוחים מעודכנים ... נמצאו 14 מסעדות משלוחים של תאילנדי / נודלס בחיפה ... שד' ההסתדרות 55, חיפה.
צ'אנג בה - הנמל 23, חיפה - מסעדה תאילנדית - איזי
https://easy.co.il/page/25895179
הכל אודות צ'אנג בה (Chang Ba אוכל רחוב תאילנדי) בהנמל 23, חיפה - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות תאילנדיות תוכלו למצוא באתר איזי.
תאילנדי / נודלס בחיפה - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/haifa/noodle-thai-food
מסעדת wok street (כשרה), ממוקמת ברחוב שדרות הנשיא 129, חיפה מרכז הכרמל. המסעדה מגישה אוכל אסייתי טעים, מבחר גדול של מנות אסייתיות כגון מנות ראשונות, מרקים, כריכים, מוקפצים, סושי, קינוחים ועוד הרבה מנות טעימות לבחירתכם.
2eat.co.il - מסעדות תאילנדית בחיפה
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות תאילנדית בחיפה. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
2eat.co.il - מסעדות תאילנדית בחיפה
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=3&RType=25
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות תאילנדית בחיפה. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
לוקס - LUX - מסעדה ים תיכונית בנמל חיפה - Rest
https://lux13.rest.co.il
מסעדת לוקס של השף עלאא מוסא מעניקה לאוכל הערבי האותנטי אינטרפטציה חדשה ונועזת, שמשלבת מצד אחד את המודרני והעכשווי ומצד שני בכל מנה יש קלילות שמחה כזו... תענוג אמיתי. כשהמזרח פוגש את המערב. הפרשנות של השף עלאא מוסא ושותפו לפרויקט אחמד אסאדי באה לידי ביטוי בכל מנה ומנה מחדש.
מסעדת צ'אנג בה
changba.co.il
כל מי שהיה בתאילנד, מכיר את הרגע הזה: אוכלים באמצע הרחוב פאד תאי חם, שנעשה בזריזות ידיים מעוררת השתאות, עם תיבול מדויק, חריפות מעודנת וקצת בוטנים למעלה. את המנה מגישה תאילנדית מבוגרת, שזה מה שהיא עושה כל חייה. כל מי שחווה את הרגע הזה, יודע שזכה בחוויה קולינרית אחת ויחידה.
מסעדות תאילנדיות בחיפה - איזי
https://easy.co.il › Thai-Restaurants
14# במסעדות תאילנדיות בארץ ישראל. צ'אנג בה 8.3. 87 ק"מ. צ'אנג בה. מסעדה תאילנדית • ₪₪₪. הנמל 23, חיפה. סגור. "אחלה אוכל ואחלה אווירה". 580 ביקורות.