חיפשת:

מסעדה תאילנדית חולון

מסעדות בחולון: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/holon
Dec 06, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בחולון לשנת 2021. צפו בחוות דעת מאומתות על מגוון מסעדות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המקומות הכי שווים בעיר. מיינו לפי רמת כשרות, טווח מחירים ועוד...
מסעדת דרקון הזהב בת ים – אתר הבית
https://drakonhazhav.co.il
מסעדת דרקון הזהב בת ים – אתר הבית. דרקון הזהב תפריט משלוחים. גלריית תמונות. גלריית תמונות. גלריית תמונות. גלריית תמונות. אודות דרקון הזהב - מסעדה תאילנדית כשרה.
אודות - תאי ווק חולון - מסעדה תאילנדית ונודלס
https://thaiwok.co.il › אודות
סיני | תאילנדי | יפני. ברוכים הבאים לתאי ווק בחולון, המסעדה שמביאה אליכם טעמים נהדרים ממטבחים אסייתיים שונים ...
10 הכי טובים: מסעדות בסגנון אסייתי בחולון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
113 תוצאות תואמות למסננים שבחרתנקה את כל המסננים. מציג תוצאות מחוץ לחולון. הגבל את החיפוש לחולון. 1. ‪Tampopo Sushi Bar‬. (370). יפני, סושי$$ - $$$ תפריט.
נינג תאי - מסעדה תאילנדית משלוחים תל אביב - אתר הבית
https://ning.co.il
נינג תאי מסעדה תאילנדית אותנטית. הטעם, הטריות, האיכות ממש כמו בתאילנד הקסומה. תפריט נינג עשיר ומגוון ובכל ביס תרגישו כאילו תאילנד פה בישראל. הזמינו משלוח
מסעדות בחולון -המומלצות ביותר! מסעדות בחולון שחובה לבקר ב-2021
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=64
צוות אתר 2eat ריכז למענכם מעל 100 מסעדות בחולון לפי מיקום, סוג וכשרות. באתר תגלו רשימה מלאה ומפורטת של מסעדות בחולון. כל מה שנותר לכם זה לחשוב מה בא לכם …
אוכל תאילנדי בחולון, מסעדה תאילנדית בחולון - דפי זהב
https://www.d.co.il › ... › מסעדות בחולון
מחפש תאילנדי בחולון? דפי זהב יסייע לך בבחירת מסעדות, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה. ... פנחס אילון 13, חולון נווט.
מסעדות תאילנדית בחולון
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות תאילנדית בחולון. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין ... תאי ווק נודלס היא מסעדה אסייתית איכותית הממוקמת בחולון.
תאי-ווק נודלס - תאילנדית בחולון, Take Away, אסייאתיות ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=14613
תאילנדית, סושי, Take Away, סינית, אסייאתיות / מזרח רחוק , משלוחים; הצג טלפון 053-8094364; גולדה מאיר 7, חולון; הצג על המפה; תאי ווק נודלס היא מסעדה אסייתית איכותית הממוקמת בחולון.
נאם – מסעדה תאילנדית | NAM - נאם – מסעדה תאילנדית | NAM
https://namrestaurant.co.il
הגיפט קארד של נאם. המתנה המושלמת-Gift Card לנאם- מסעדה תאילנדית! כאן תוכלו לבחור כל סכום שתרצו, לעצב גיפט קארד אישי ומפנק, ולשלוח אותו למייל או ל-SMS של יקיריכם, מיידית או בשליחה מתוזמנת.
Thai at Har Sinai - התאילנדית בסמטת סיני - דף הבית - ‏תל ...
https://he-il.facebook.com/thaiharsinai
‏Thai at Har Sinai - התאילנדית בסמטת סיני‏, ‏תל אביב-יפו‏. ‏‏4,860‏ לייקים · ‏25‏ מדברים על כך · ‏2,994‏ היו כאן‏. ‏להזמנת מקום במסעדה 03-5666975‏
10 הכי טובות: מסעדות בחולון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1010800-Holon_Tel_Aviv_District.html
לאכול בחולון, ישראל: ראה 1,125 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 36 חולון מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות תאילנדיות בחולון - איזי
https://easy.co.il › Thai-Restaurants
26# במסעדות תאילנדיות במחוז תל אביב. תאי ווק 7.4. 3.4 ק"מ. תאי ווק. מסעדה אסייתית • כשר • מסעדה תאילנדית • ₪₪₪. הלוחמים, חולון. נפתח ב11:00. 611 ביקורות.
תאילנדי / נודלס בחולון - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › holon
נמצאו 15 מסעדות משלוחים של תאילנדי / נודלס בחולון · הסושיה בת ים · טמפופו סושי בר בת ים · SEIKO Sushi Wok · מיזו Mizu ראשון לציון · אושי אושי · במבו ראשון לציון · צ' ...
מסעדת האי פונג | מסעדה סינית בחולון
https://hai-phong.rol.co.il
האי פונג חולון - אתר הבית של מסעדת האי פונג, מסעדה סינית ברחוב הפלד 20, חולון. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 073-7020989.
מסעדת האי פונג | מסעדה סינית בחולון
https://hai-phong.rol.co.il
האי פונג חולון - אתר הבית של מסעדת האי פונג, מסעדה סינית ברחוב הפלד 20, חולון. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 073-7020989.
River‬, חולון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
אירי מסעדות ב חולון; בית קפה מסעדות ב חולון; ים תיכוני מסעדות ב חולון; יפני מסעדות ב חולון; מסעדות טבעוניות בחולון; מסעדות ללא גלוטן בחולון; מסעדות צמחוניות בחולון; סושי מסעדות ב חולון