חיפשת:

מסעדה עם פתקים בבודפשט

בודפשט - שופינג מרחצאות ומסעדות - Single Dad Traveler
https://trip.hodspot.com/בודפשט-שופינג-מרחצאות-ומסעדות
Nov 03, 2021 · שופינג בבודפשט. שופינג ... בנוסף, המסעדה מאפשרת לכל אחד להעלות פתקים על קירות המסעדה עם מסרים אלו או אחרים ... בקומת הכניסה תמצאו מסעדה דו צדדית, כלומר מסעדה למי שבא מבחוץ ואותה מסעדה רק למי ...
מסעדות בבודפשט - mako
https://www.mako.co.il/travel-world/guides...
מסעדות בבודפשט - בודפשט למטייל
https://www.budapest4travelers.com › ...
מסעדת גונדל - Gundel. גונדל (Gundel) אחת המסעדות המפורסמות והיוקרתיות בהונגריה (פעילה מ 1894) ואחת היקרות שבהן ...
בודפשט - שופינג מרחצאות ומסעדות - Single Dad Traveler
trip.hodspot.com › בודפשט-שופינג
Nov 03, 2021 · 1 תוכן עניינים – בודפשט – שופינג מרחצאות ומסעדות. 2 שופינג בבודפשט. 3 פרמייר אאוטלט Premier Outlet. 4 קניון ארקאד Arkad Mall. 5 קניון ארנה מול Arena Mall. 6 רחוב ואצי Vaci Utca. 7 Football factory kft – חנות הכדורגל של בודפשט. 8 ...
מסעדות ואוכל בבודפשט - בודפשט עם בר
https://budapest4t.com › articles
נהוג להשאיר כ12% דמי שירות (טיפ) במסעדות בבודפשט. א. בוקר הונגרי בשרים המבורגרים ... הונגרי - מסעדת פועלים. Belvarosi Disznotoris ... בשרים - מסעדת האבירים.
הונגריה: מסעדות בבודפשט - לא רק גולאש - GoTravel
www.gotravel.co.il › travel
מסעדות בבודפשט - לא רק גולאש... מאת: כרמית וייס. טרם ביקורי בבודפשט היתה הונגריה עבורי קודם כל גולאש, הנזיד ה"מזין" והכבד הזכור לי מילדותי, וכמובן פפריקה, פפריקה, פפריקה. אך הביקור הוכיח לי ...
מסעדות הונגריות בבודפשט | אוכל הונגרי בהמלצת משפחת בנאי
https://banaibudapest.co.il/מסעדות-הונגריות-בבודפשט
אם אתם בהונגריה אז חובה לכם לנסות את האוכל ההונגרי – להלן 5 מסעדות הונגריות בבודפשט עם מאכלים הונגריים מסורתיים. מוזמנים להיכנס גם לבלוג נוסף שכתבנו עבורכם הכולל מסעדות המציעות מרק גולש בבודפשט.
10 הכי טובות: מסעדות בבודפשט - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g274887...
לאכול בבודפשט, הונגריה: ראה 590,802 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 3,797 בודפשט מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
‫‪For Sale Pub‬, בודפשט - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מרכז הונגריה › בודפשט
For Sale Pub, בודפשט: ראה 4270 חוות דעת לא משוחדות של ‪For Sale Pub‬, שקיבלה ציון של 4 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 894 מתוך 3706 מסעדות בבודפשט.
הונגריה: מסעדות בבודפשט - לא רק גולאש - GoTravel
https://www.gotravel.co.il/travel/?p=1962
בצדה הצפוני של הכיכר נמצא בית הקפה הוותיק ביותר בבודפשט - קפה ז'רבו (Gerbeaud), שהוקם כבר בשנת 1858, ונקרא על שמו של אמיל ז'רבו, הבעלים השני שלו.הקונדיטוריה היתה ה- Take Away הראשון של בודפשט, עם עוגות שנארזו ונמכרו הביתה.
טיול זוגי בבודפשט – סופ״ש ביעד מלא בהפתעות ומקושט לכריסמס
https://letayelbaolam.com › אירופה
פור סייל הוותיקה לא מאכזבת מסעדה מצויינת עם נסורת וקליפות בוטנים על הרצפה מפצחים עד שהאוכל מגיע וזורקים על הרצפה במסעדה מלא מלא פתקים ...
בודפשט עם בר - מסעדות ואוכל בבודפשט
https://budapest4t.com/articles/a3
מסעדות ואוכל בבודפשט. אין ספק שאוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה, אספנו בשבילכם חלק מהמסעדות הכי טובות בבודפשט. אנחנו רוצים לראות הכל, לחוות כמה שיותר, וגם לטעום מהמאכלים שמציע לנו היעד שהגענו אליו. אז הנה לכם רשימה מהמיטב של המסעדות/ בתי הקפה/ מתחמי האוכל שמציעה לנו בודפשט.
מסעדות בבודפשט - mako
www.mako.co.il › travel-world › guides-budapest
מסעדות יוקרה
מסעדות מישלן בבודפשט, להתפנק במחירים של מזרח אירופה ...
https://www.kurtosh.co.il/מסעדות/מישלן
באבל קיבלה את כוכב המישלן שלה במרץ 2019, אך למעשה המסעדה קיימת בעיר משנת 2008. השף הנוכחי István Veres, מכין מנות אותנטיות הונגריות עם יצירתיות וחומרי גלם מעולה. מחירים: 80-120 אירו לאדם. טלפון להזמנות: 36-70 ...
15+ מסעדות מומלצות בבודפשט, מסעדות שאסור לכם לפספס ...
https://www.kurtosh.co.il/./מסעדות
מסעדות מומלצות בבודפשט. בודפשט מציעה מגוון רחב של מסעדות מומלצות ממטבחים שונים בעולם: מסעדות הונגריות מקומיות, מסעדות איטלקיות, בשרים, דגים ופירות ים, …
For Sale Pub | הקברניט
https://hakbarnit.com › place › for-sa...
צור קשר · Budapest, Vámház krt. 6, 1053 הונגריה · +36 1 267 0276 · forsalepub2@gmail.com · https://www.facebook.com/pages/ForSalePub/232211753510047/ ...
פאב פור סייל (For Sale Pub) בבודפשט - למטייל
https://www.lametayel.co.il › pois
יוצאים לחופשה בבודפשט ומתכננים לבקר בפאב פור סייל? כל המידע על פאב פור סייל (For Sale Pub) - בואו לקרוא טיפים והמלצות גולשים אמיתיים באתר למטייל!
בודפשט למטייל ️ | מסעדות לילדים
https://www.budapest4travelers.com/family-tours.html
בודפשט התברכה במסעדות ובתי עם הפעלות שמתאימות במיוחד לבילוי משפחתי בבודפשט - מסעדה שמתופעלת על ידי רובוטים, בית קפה עם חתולים, מסעדת אבירים וחנויות ממתקים משוגעות
מסעדה בבודפשט שזורקים בוטנים על הרצפה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסעדה-בבודפשט-שזור...
המסעדה האהובה על התיירים! עיצוב מיוחד שכולל פתקים תלויים שאנשים מכל העולם רשמו כמחווה למסעדה וקליפות בוטנים זרוקות על הרצפה. המנות ענקיות מאוד!
מסעדות הונגריות בבודפשט | אוכל הונגרי בהמלצת משפחת בנאי
banaibudapest.co.il › מסעדות-הונגריות
מסעדות הונגריות בבודפשט עם מאכלים הונגריים מסורתיים. מוזמנים להיכנס גם לבלוג נוסף שכתבנו עבורכם הכולל מסעדות המציעות מרק גולש בבודפשט. מסעדת רוזנשטיין – Rosenstein Vendéglő:
בודפשט עם בר - מסעדות ואוכל בבודפשט
budapest4t.com › articles › a3
מסעדה הונגרית מודרנית, מלצרים מסבירי פנים ואוכל פשוט מדוייק, ללא ספק המסעדה ההונגרית שאנחנו הכי אוהבים! המומלצות שלנו: מנות ראשונות: מרק שום עם לאנגוש מעל, מרק דלעת (רק בחורף), סלט עם גבינת עיזים.
בודפשט - יום 1: השוק הגדול ופאב פור סייל - על המזוודות
https://www.oshrak.co.il/budapest-day-1-central-market-hall-and-for-sale-pub
נקרא גם השוק הגדול. זהו שוק גדול מאוד, לא צפוף, תיירותי ויקר מעט. בקומה הראשונה מוצרי מזון (ירקות ופירות, בשרים, תבלינים, מאפיות, וכו’). בקומה העליונה טקסטיל, תיקים, מזכרות ומסעדות שוק, בעיקר מזון הונגרי. בקומת המרתף יש סופר מרקט אליו לא נכנסנו.
15+ מסעדות מומלצות בבודפשט, מסעדות שאסור לכם לפספס! - קורטוש ...
www.kurtosh.co.il › מסעדות
מסעדות מומלצות בבודפשט. בודפשט מציעה מגוון רחב של מסעדות מומלצות ממטבחים שונים בעולם: מסעדות הונגריות מקומיות, מסעדות איטלקיות, בשרים, דגים ופירות ים, מסעדות כשרות ועוד, ארבעה מהם אף קיבלו את המישלן המפורסם.
10 הכי טובות: מסעדות בבודפשט - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g274887
לאכול בבודפשט, הונגריה: ראה 590,802 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 3,797 בודפשט מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
טופ 10: המסעדות הכי מומלצות בבודפשט - בודפשט איי אל
https://budapestil.co.il › res-top10
טופ 10: המסעדות הכי מומלצות בבודפשט. ניווט מהיר בדף קום שה סואה מסעדת מנזה מסעדת פור סייל מאק ביסטרו בודפשט ביסטרו ג'יימי אוליבר - השף העירום קפה ניו יורק ...
15+ מסעדות מומלצות בבודפשט, מסעדות שאסור לכם לפספס! - קורטוש ...
https://www.kurtosh.co.il › מסעדות
מחפשים מסעדות בבודפשט? בודפשט מציעה מגוון רחב של מסעדות מומלצות ממטבחים שונים בעולם קבלו את ההמלצות שלנו ושל הגולשים ... מסעדה מעולה שמומלץ להזמין מקום מראש.