חיפשת:

מסעדה עם מופע

ראליה: מסתבר שיש בתל אביב בר קוקטיילים כשר - סרוגים
www.srugim.co.il › 624313-ראליה-מסתבר
Dec 05, 2021 · ראליה (צילום: דוד מויאל) עם רדת הערב, ראליה הופכת לבר קוקטיילים צעיר ותוסס, עם מוזיקה מתאימה ותפריט ערב שמציע מנות מגניבות שמתאימות לישיבת חברים. אנחנו בחרנו להגיע למקום בשעות הערב, ולחוות את האווירה הלילית של תל אביב.
מסעדות מומלצות בבודפשט: 10 הכי טובות - בודפשט איי אל
budapestil.co.il › res-top10
מסעדת מאק, בודפשט מאק (בהונגרית פרג) הינה מסעדה עם אוכל מזרח אירופאי מודרני הנחשבת לאחת מהמסעדות הטובות בבודפשט. מסעדת מאק בבודפשט לא קיבלה עדיין כוכבי מישלן - אך יודעי דבר המעורים בתחום טוענים שזה רק עניין של זמן.
ביקורת מסעדות: דפי | ביצה עלומה
https://www.mako.co.il/food-weekend/restaurant...
Nov 18, 2021 · המשכנו עם סיגר ממולא בשר שרימפס וסרטנים (38 שקלים). גם סיגרים זו מגיפה שיצאה מכלל שליטה, מנה באמת מאוסה שהגיע הזמן לתת לה לשבת על הספסל לאיזה שנה-שנתיים.
לוח הופעות סטנדאפ 2021 - כרטיסים להופעות סטנד אפ, הנחות ...
www.ticketsi.co.il › הופעות-סטנדאפ
Dec 21, 2021 · מיקומים: משכן הפיס נס ציונה, מועדון בר גיורא תל אביב, תיאטרון גבעתיים - אולם קטן, בר-מסעדה - טוקהאוס תל אביב; מחיר כרטיס: 100₪, לפרטים נוספים»
לאכול, לשיר ולרקוד: ארוחות עם הופעות חיות - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
קפה ציונה. מסעדת "ציונה", מציעה מדי יום שלישי, החל מהשעה 20:30 בערב, מופעי מוזיקה חיה וג'אז על המרפסת הפסטורלית שבחוץ.
לוח הופעות סטנדאפ 2021 - כרטיסים להופעות סטנד אפ, הנחות ...
https://www.ticketsi.co.il/הופעות-סטנדאפ-כרטיסים
Dec 21, 2021 · מיקומים: משכן הפיס נס ציונה, מועדון בר גיורא תל אביב, תיאטרון גבעתיים - אולם קטן, בר-מסעדה - טוקהאוס תל אביב; מחיר כרטיס: 100₪, לפרטים נוספים»
מסעדות מומלצות בבודפשט: 10 הכי טובות - בודפשט איי אל
https://budapestil.co.il/res-top10
מסעדת מאק, בודפשט מאק (בהונגרית פרג) הינה מסעדה עם אוכל מזרח אירופאי מודרני הנחשבת לאחת מהמסעדות הטובות בבודפשט. מסעדת מאק בבודפשט לא קיבלה עדיין כוכבי מישלן - אך יודעי דבר המעורים בתחום טוענים שזה רק עניין של זמן.
הילה קורח, תפנימי: זו לא מסעדה, זה מופע של אוכל - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
הילה קורח, תפנימי: זו לא מסעדה, זה מופע של אוכל. אחרי המתנה רבה וארוחה מושלמת ב-OCD של רז רהב, לרז ישראלי יש רק שאלה אחת: "למה כולם מתעסקים בהאם היא שווה את ...
מסעדות עם הופעות חיות - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › live-shows
מסעדה ים תיכונית, שף | מחיר ₪₪₪₪ נחלת בנימין 66, תל אביב | תיפתח היום בשעה 19:00 ג'-ש' 19:00-23:30 053-9419213. פרטי המסעדה.
ארוחות ערב עם מופע, Dinner Show באורלנדו - סיגלית בר
https://bartravel.com › newus › katavot
הקהל יושב מסביב לאצטדיון או במה גדולה בה מתקיים המופע הכולל תלבושות, מוסיקה ואפקטים מיוחדים והוא שותף פעיל בעלילה. במהלך המופע המבקרים מקבלים ארוחת ערב המוגשת ...
מסעדות עם הופעות חיות בתל אביב - רעבים? Rest!
www.rest.co.il › restaurants › tel-aviv
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם הופעות חיות בתל אביב באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בתל אביב.
ראליה: מסתבר שיש בתל אביב בר קוקטיילים כשר - סרוגים
https://www.srugim.co.il/624313-ראליה-מסתבר-שיש-בתל-אביב-בר...
Dec 05, 2021 · ראליה (צילום: דוד מויאל) עם רדת הערב, ראליה הופכת לבר קוקטיילים צעיר ותוסס, עם מוזיקה מתאימה ותפריט ערב שמציע מנות מגניבות שמתאימות לישיבת חברים. אנחנו בחרנו להגיע למקום בשעות הערב, ולחוות את האווירה הלילית של תל אביב.
"ברדא" לא עושה מעצמה עניין, וזה מה שעושה ממנה מסעדה …
https://www.haaretz.co.il/food/restaurants-reviews/...
Nov 25, 2021 · מקומות שאין בהם "שירות קשוב", אבל מקשיבים לך. מקומות שאין בהם "אווירה משוחררת", אבל יש לקוחות נינוחים. היה ערב נהדר ב"ברדא", והוא היה נהדר מפני שבניגוד לרוח הזמנים, "ברדא" לא יוצאת מגדרה כדי להתאים עצמה לכלכלת תשומת הלב העכשווית.
הופעות יווניות חיות - גרקו
www.greco.co.il › liveshows
לוח הופעות גרקו הרצליה חודש דצמבר. 12.12 יום א' 20:00 – כריסטוס. 13.12 יום ב' 20:00 - כריסטוס. 14.12 יום ג' 20:00 – מרגריטה. 15.12 יום ד' 20:00 – כריסטוס ונטשה. 17.12 יום ו' 14:00 - מופע צהריים –כריסטו ס. 19.12 יום א' 20:00 ...
Prem ursula restaurant | מסעדת אורסולה - מסעדה כפרית ואיכותית ...
prem-ursula-restaurant.business.site
Dec 17, 2019 · מסעדה כפרית ואיכותית בצוקים. פותחים בשעה 13:00. התקשרות אל 053-476-3730. הצגת תפריט איך מגיעים אלינו בקשת הצעת מחיר WhatsApp 053-476-3730 שליחת הודעה למספר 053-476-3730 יצירת קשר הזמנת שולחן קביעת פגישה בצע הזמנה.
מסעדות עם הופעות חיות בתל אביב - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/live-shows
Oct 13, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם הופעות חיות בתל אביב באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בתל אביב. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
הופעות יווניות חיות - גרקו
https://www.greco.co.il/liveshows
הופעות חיות בגרקו. בחודשי החורף הופכת אתונה לעיר שחיה ונושמת מוסיקה. הופעה של מוסיקה יוונית לא דומה לשום דבר אחר , בשעות הערב מצטופפים מאות אנשי ם סביב שולחנות קטנים אוכלים ו שותים טוב ...
הופעות - גרקו
https://www.greco.co.il › grecoshows
גרקו הרצליה מזמינה אתכם ליהנות מהופעות חיות במקום, בואו לאכול ולחגוג באווירה הכי יוונית שיש. מחכים לראותכם, יאסו! gelateria pizza greco. מסעדה יוונית - גרקו ...
אוכלים עם האוזניים: מסעדות עם הופעות חיות - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
אוכלים עם האוזניים: מסעדות עם הופעות חיות. מסעדה רוסית שמפיקה פסטיבלי ג'אז, הופעות של מוזיקה גיאורגית על הכרמל וערבים תורכיים בשוק הפשפשים ...
לוח הופעות - ביסטרוק | מסעדה, אירועים והופעות
https://bistrock.co.il › shows
ביסטרוק | מסעדה ואירועים. ... מופע המחווה לאריק איינשטיין, שלום חנוך ומאיר אריאל. image. אוכל ומוזיקה. שלמה גרוניך חוגג 50 שנה על הבמה. image. אוכל ומוזיקה ...
מופע פולקלור וארוחת ערב בקרקוב
www.classeventic.com/krakow-folklore.php
מופע פולקלור וארוחת ערב בקרקוב קונצרטים בקרקוב בקרקוב ניתן למצוא אירועים הכוללים מופעי פולקלור מסורתיים בשילוב ארוחת ערב פולנית מסורתית.
מסעדה עם מופע - המלצה על Dar Essalam במרקש באתר למטייל
https://www.lametayel.co.il › tips
מסעדה טובה במבנה מרשים מאוד שיש בה גם הופעות של רקדנית בטן וצוות מוזקלי. ... Dar Essalam ”מסעדה עם מופע“. תמונת הפרופיל של effiha.
"ברדא" לא עושה מעצמה עניין, וזה מה שעושה ממנה מסעדה מומלצת ...
www.haaretz.co.il › food › restaurants-reviews
Nov 25, 2021 · מקומות שאין בהם "שירות קשוב", אבל מקשיבים לך. מקומות שאין בהם "אווירה משוחררת", אבל יש לקוחות נינוחים. היה ערב נהדר ב"ברדא", והוא היה נהדר מפני שבניגוד לרוח הזמנים, "ברדא" לא יוצאת מגדרה כדי להתאים עצמה לכלכלת תשומת הלב העכשווית.
Prem ursula restaurant | מסעדת אורסולה - מסעדה כפרית ...
https://prem-ursula-restaurant.business.site
Dec 17, 2019 · מסעדה כפרית ואיכותית בצוקים. פותחים בשעה 13:00. התקשרות אל 053-476-3730. הצגת תפריט איך מגיעים אלינו בקשת הצעת מחיר WhatsApp 053-476-3730 שליחת הודעה למספר 053-476-3730 יצירת קשר הזמנת שולחן קביעת פגישה בצע הזמנה.
מסעדה עם מופע חי - חוות דעת של ‪360 Ella‬, אלה, סרי לנקה - ‪Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › Show...
360 Ella: מסעדה עם מופע חי - ראה 2761 חוות דעת של מטיילים, 895 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור אלה, סרי לנקה, ב-Tripadvisor.
אחרי הארוחה נותרה שאלה אחת: האם שאראק היא מסעדה או ...
https://timeout.co.il/שאראק-ביקורת
סשימי טונה? עם יוגורט. טאבולה דג נא? עם יוגורט. רביולי סרטנים? ברור שעם יוגורט. שאראק היא סקיצה של מסעדה מוצלחת שלא מצליחה להביא את עצמה לצלחת. יש לה בסיס טוב, אבל כמו חלק לא קטן מהמנות שלה, הוא מכוסה באין ספור עלים ירוקים ...