חיפשת:

מסעדה סינית בקרית אונו

מסעדה אסייתית בקרית אונו: רשימת מסעדות אסייאתיות - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c30456-e0-p...
מסעדות אסייאתיות בקרית אונו: מחפשים מסעדה אסייתית בקרית אונו? דפי זהב יסייע לכם במציאת מסעדות אסייתיות מומלצות, באמצעות חוות דעת גולשים, המלצות ודירוגים.
2eat.co.il - מסעדות סינית בקרית אונו
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?RSub=152&RType=73
חיפוש מסעדה לפי אזור. מסעדות בהרצליה; מסעדות ברחובות; מסעדות בראשון לציון; מסעדות בראש פינה; מסעדות ברמת החייל; מסעדות בצפון; מסעדות במתחם התחנה; מסעדות מתחם שרונה; מסעדות בממילא ; מסעדות …
מסעדות סיניות בקריית אונו - Rest
https://www.rest.co.il › kiryat-ono
מסעדה אסייאתית | כשר | מחיר ₪₪₪₪ שלמה המלך 37, קניון קרית אונו 03-7363030. פרטי המסעדה. קישור למסעדה. כתבות אחרונות. השפים של תל אביב: המסעדות המובילות בעיר ...
10 הכי טובות: מסעדות בקריית אונו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול בקריית אונו, ישראל: ראה 791 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 18 קריית אונו מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדה סינית בקרית אונו עם תפריט סיני עשיר - בזק B144
https://www.b144.co.il/מסעדות-סיניות/קרית-אונו
מה מגישים במסעדות סיניות בקרית אונו? תמצאו כאן אוכל שהוא ברוב המקרים עשיר מאוד בירקות שונים, באטריות ובאורז; רכיבים ומרכיבים שיש אכן בכל מזרח יבשת אסיה.
קיסו
http://www.ki-su.co.il
הכירו את קיסו - מסעדה אסייתית עדכנית בקרית אונו המשלבת בין אוכל מסורתי ובר חדשני. המקום פתוח 7 ימים בשבוע ומתאים לכל בילוי עם משפחה וחברים.
סיונרה מסעדה סינית - קריית אונו ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il/rest/80038178
ניווט. שתף. על המקום. חוות דעת. טלפון ראשי 053-9366567 מס' מקשר. zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד. טלפון למשלוחים 053-9366567 מס' מקשר. zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
Kisu - מסעדה אסייתית וסושי בר
www.ki-su.co.il
קצת עלינו. מסעדה אסייתית עדכנית, שילוב בין אוכל אסייתי מסורתי לבר קוקטיילים חדשני. מקום צעיר עם אוירה ייחודית שבאים לאכול ולבלות בו עם המשפחה והחברים. בין אם זה דייט על הבר, מפגש עם חברים סביב שולחן במרפסת, או סתם חשק לסושי איכותי, קיסו הוא בהחלט המקום האידיאלי לכך.
10 הכי טובות: מסעדות בקריית אונו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g9740541...
מזון מהיר מסעדות ב קריית אונו; מסעדות טבעוניות בקריית אונו; מסעדות צמחוניות בקריית אונו; מסעדת סטייקים מסעדות ב קריית אונו; סושי מסעדות ב קריית אונו; פיצה מסעדות ב קריית אונו; מנות פופולריות
אוכל סיני בקרית אונו - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › chines...
משלוחי אוכל סיני בקרית אונו - תפריט משלוחים של אוכל סיני בקרית אונו.
מסעדות בקריית אונו - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/kiryat-ono
מחפשים מסעדה בקריית אונו? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בקריית אונו, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בקריית אונו.
מסעדה סינית בקרית אונו עם תפריט סיני עשיר - בזק B144
https://www.b144.co.il › קרית-אונו
מסעדות סיניות מומלצות בקרית אונו תמצאו כאן. בדקו באתר חוות דעת קודמות וצרו קשר עם מסעדה סינית בקרית אונו להזמנת מקום ישיבה או משלוח הביתה.
2eat.co.il - מסעדות סינית בקרית אונו
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות סינית בקרית אונו. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.