חיפשת:

מסעדה מומלצת בנשר

מסעדה מזרחית בנשר - מסעדות מומלצות - בזק B144
https://www.b144.co.il/מסעדות-מזרחיות/נשר
מחפשים מסעדה מזרחית בנשר? לשירותכם רשימה עדכנית של מסעדות מזרחיות בנשר. היכנסו ובחרו מסעדה מזרחית מומלצת לפי חוות דעת, התמחות ושעות פתיחה
מסעדות באזור נשר - איזי
https://easy.co.il › ... › מסעדות
התעשייה 15, נשר. פתוח. "מסעדה מעולה .טעים שירות מצויין .חוויה נעימה וטעימה". 279 ביקורות. 569 ביקרו פה החודש · 111# במסעדות באזור חיפה והכרמל. אצל אברהם 8.1.
מסעדות בנשר: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות בנשר? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה בנשר מתוך רשימת מסעדות מומלצות בנשר, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע על כל ה- ...
מסעדות בנשר - Rest
https://www.rest.co.il › nesher
בתי קפה | מחיר ₪₪₪₪ דרך בר יהודה 147, נשר 053-9381398. פרטי המסעדה. כתבות אחרונות. השפים של תל אביב: המסעדות המובילות בעיר הגדולה. אוהבים מסעדות שף?
מסעדות בנשר: מצאו מסעדות מומלצות וקרובות - בזק B144
https://www.b144.co.il/מסעדות/נשר
מסעדה מומלצת בנשר צריכה להיות טובה ונעימה, ושהשרות בה יהיה מעולה. היא לא חייבת להיות מסעדת שף בהכרח: ברור שכאשר מבלים במסעדת גורמה, עם כל הגינונים, תפריט טוב שמפתה לבחור בו את כל המנות ויין נפלא, מרגישים מעולה. אבל אפשר בהחלט ליהנות גם במקומות צנועים יותר.
מסעדות מומלצות בחיפה - Mako
https://www.mako.co.il › best
מחפשים מסעדה מומלצת בחיפה? קבלו אותן: מסעדות שף מעולות, מוסדות אוכל מקום המדינה, סושי, פיצה, אסייתי, בעיר התחתית או על ההר – אלה המסעדות ...
מסעדות בחיפה: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/haifa
מתחמים ותיקים התחזקו ולא נגזים אם נכתוב כי ישנן לא מעט מסעדות בחיפה שמצדיקות נסיעה מיוחדת לעיר. ההתעוררות הקולינרית הולידה מגוון עצום של בתי קפה, גסטרופאבים ואפילו מסעדות גורמה. בעמוד זה תמצאו קישורים לתפריטים, מפות ועוד הרבה מידע שיסייע לכם לאתר את המסעדה המבוקשת. קרא עוד.
10 הכי טובות: מסעדות בחיפה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › חיפה
לאכול בחיפה, ישראל: ראה 26048 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 503 חיפה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד. ... ”תענוג!“ ”מסעדה מומלצת“.
מסעדות בנשר: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=114&type=
ממשק ידידותי להפליא הכולל מנוע חיפוש מתקדם יוצר חווית שימוש אינטואיטיבית ונעימה לעין: ב ROL (רול) אפשר למצוא את מקום הבילוי המבוקש תוך שניות עפ"י קריטריונים כגון אזור, כשרות, סוג האוכל, משלוחים ועוד. בחירת המסעדה הרצויה מובילה לאתר הבית שלה אשר מעוצב בקפידה, ומספק בפירוט את כל ...
מסעדות בנשר - דפי זהב
https://www.d.co.il › מסעדות
מחפש מסעדה בנשר? ... מסעדות איטלקיות בנשר, מסעדות בשרים בנשר, מסעדות דגים בנשר, מסעדות טבעוניות בנשר ועוד באתר דפי ... מקורה ועם סטייל שונה מומלצת בחום ".
מסעדות בשרים: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://www.misadotbsarim.co.il
חיפשת מסעדה בשרית? מצאת! ברוכים הבאים למדריך מסעדות בשריות מבית rol. כאן תוכלו למצוא את בחירת המערכת של מסעדות בשר מומלצות לפי מנוע חיפוש נוח וידידותי!
הכי טעימים שיש: בתי האוכל המיתולוגיים של חיפה - מסעדות מומלצות
https://www.haaretz.co.il › food › res...
טיול קולינרי בין בתי האוכל הבלתי נשכחים של חיפה, מהשווארמה של אמיל ועד סנדוויץ' ברכה, מהפלאפל בוואדי ניסנאס ועד לבורקס הכי טוב בחיפה, ...
מסעדות בנשר - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/nesher
Oct 06, 2021 · מחפשים מסעדה בנשר? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בנשר, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בנשר.
מסעדות בנשר: מצאו מסעדות מומלצות וקרובות - בזק B144
https://www.b144.co.il › מסעדות › נשר
מחפשים מסעדות בנשר? לרשותכם רשימה של מגוון מסעדות מומלצות ממסעדות כשרות ועד לאיטלקיות. היכנסו, בחרו מסעדה בנשר לפי דירוגי גולשים והזמינו מקום.
אוכלים טוב בחיפה: המסעדות שכדאי לכם להכיר - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
עשרות חומוסיות, סנדוויצ'יות נוסטלגיות, מסעדות שף מפונפנות וברים שווים במיוחד: יצאנו לסיור קולינרי בעיר הצפונית ומצאנו מקומות שכדאי לזלול בהם.