חיפשת:

מסעדה טבעונית שוק הפשפשים

צ'פה - שוק הפשפשים תל אביב
https://chepe.co.il
המאכלים מאיטלייה הווייבים והשמחה מישראל. מרימים בשוק הפשפשים תל אביב. משלוחים, הופעות, בר, מסעדה.
קפה מיכלאנג'לו Cafe Michelangelo - טבעוניות נהנות יותר
https://vegansontop.co.il › places › m...
ראשי » מסעדות » תל אביב והמרכז » קפה מיכלאנג'לו Cafe Michelangelo. על המקום: בית קפה מסעדה באזור שוק הפשפשים ביפו, עכשיו במיקום חדש ועם תפריט 100% טבעוני!
מסעדות בשוק הפשפשים: המסעדות המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › tel-aviv
מחפשים מסעדות בשוק הפשפשים? אספנו עבורכם את המקומות הטובים ביותר לאכול בהם! שוק הפשפשים נמצא בצמיחה מדהימה ומאגד בתוכו מסעדות, ברים בתי קפה ועוד.
מסעדות בשוק הפשפשים: המסעדות המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/jaffa-flea-market
Jun 25, 2014 · מחפשים מסעדות בשוק הפשפשים? אספנו עבורכם את המקומות הטובים ביותר לאכול בהם! שוק הפשפשים נמצא בצמיחה מדהימה ומאגד בתוכו מסעדות, ברים בתי קפה ועוד. מצאו את המסעדה המתאימה לכם ושיהיה בתיאבון!
10 המסעדות הטבעוניות הטובות ביותר ביפו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות טבעוניות ביפו‎ ; ק-פה האנוי. (211) · וייטנאמי$$ - $$$ · ”קפה האנוי מומלץ“ ; ‪Jasia Asian Restaurant & Sushi Bar‬. (209) · אסייתי, פיוז'ן$$ - $$$. ”אסיאתית ללא ...
Puaa
https://puaa.co.il
בלב שוק הפשפשים שוכנת "פועה", מסעדה-בית-קפה ייחודית שנפתחה בסוף שנת 1998. מסעדת פועה היא פינה מלאת קסם, שמורת טבע ותיקה ואהובה אשר בה אפשר לנשום אוויר ולנוח מהקצב של תל-אביב.
מסעדות טבעוניות בתל אביב - מסעדות טבעוניות: המומלצות ביותר לשנת ...
https://www.veganrestaurants.co.il › ...
“טעם החיים” – מסעדה טבעונית תל-אביבית בריאה במיוחד בניהול קהילת הישראלים העבריים מדימונה – מקום נעים ומרווח ... המסעדה חלבית וכשרה ושוכנת בלב שוק הפשפשים.
מסעדות טבעוניות: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://www.veganrestaurants.co.il
“הבית של חומוס” – מסעדה טבעונית מהוד השרון מעוצבת ונעימה – מגישה חומוס מעולה, שנטחן ומוכן במקום בכל שעות היום תוך הקפדה על שימוש במרכיבים טבעיים וטריים, ללא חומר משמר ובדגש על בריאות.
Puaa
https://puaa.co.il
בלב שוק הפשפשים שוכנת "פועה", מסעדה-בית-קפה ייחודית שנפתחה בסוף שנת 1998. מסעדת פועה היא פינה מלאת קסם, שמורת טבע ותיקה ואהובה אשר בה אפשר לנשום אוויר ולנוח ...
מסעדות טבעוניות בתל אביב - מסעדות טבעוניות: המומלצות ביותר ...
https://www.veganrestaurants.co.il/תל-אביב/כל-הסגנונות/כל-הסוגים
בית תאילנדי – מהמסעדות האסיאתיות הוותיקות והמוערכות בתל-אביב – שוכנת מאז 1996 בפינת הרחובות בוגרשוב ובן יהודה ומספקת לחובבי אוכל מהמזרח הרחוק בכלל, ולאוהבי האוכל התאילנדי בפרט, הנאות קולינריות שההסכמה על איכותן והאותנטיות שלהן גורפת. האוכל המוגש בבית תאילנדי מגוון ...
10 הכי טובים: מסעדות ליד שוק הפשפשים - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g...
Aug 23, 2019 · מסעדות ליד שוק הפשפשים ב-Tripadvisor: הצג 2,540 חוות דעת ו-12,602 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד שוק הפשפשים ביפו, ישראל.
אתר שוק הפשפשים | סיורים, כרטיס הטעימות, מסעדות, מפה ומידע ...
https://www.shuktlv.co.il/category/שוק-הפשפשים
אתר שוק הפשפשים בתל אביב: כל המידע על מסעדות בשוק הפשפשים, כרטיס הטעימות של השוק, סיורים, אירועים, מפה, הסדרי חניה ומידע כללי
קפה מיכלאנג'לו: הפיצה הזאת פיצחה את אחד הסודות הגדולים של היקום
https://food.walla.co.il › item
יעברו עוד מספר דקות עד שהבעלים של בית הקפה (הטבעוני) בשוק הפשפשים, ... פטריות וסלק, ולא דברים שמוגשים בכל מיני מסעדות טבעוניות.
מסעדות טבעוניות בשוק הפשפשים, תל אביב יפו - איזי
https://easy.co.il › Vegan-Restaurants
מסעדות טבעוניות בשוק הפשפשים, תל אביב יפו - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
מסעדות המגישות אוכל טבעוני בשוק הפשפשים - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › vegan-food
אוכל רחוב | מחיר ₪₪₪₪ רבי פנחס 11, יפו, תל אביב 053-9416465. פרטי המסעדה. קישור למסעדה. כתבות אחרונות. השפים של תל אביב: המסעדות המובילות בעיר הגדולה.
מצפון עד דרום: מסעדות טבעוניות מומלצות ברחבי הארץ
https://www.ynet.co.il/food/veganvegetarian/article/syv1nzeiy
Nov 01, 2021 · קפה מיכלאנג'לו הוקם ב-2015, בקרבת שוק הפשפשים ביפו ומייצר עצמאית את שלל מרכיבי המנות, החל מסירופ לקוקטייל ועד למיונז. ... מסעדה טבעונית שהוקמה ביישוב צור משה על בסיס מסעדת גוטה גוטה מרעננה שנסגרה ...
מסעדות מומלצות בשוק הפשפשים: הכי טובות בפשפשים | השולחן
www.hashulchan.co.il › topic › מסעדות
נחמן 2, תל אביב. בר שהוא גם מסעדה ובית קפה בשוק הפשפשים, עם תפריט רחב, הופעות בשעות הערב ואופציות צמחוניות וטבעוניות לצד מנות בשר ודגים. ראו מסעדה. פיתה בשווארמה בינו.
הפופ-אפ הטבעוני שיביא אליו את הלא טבעונים - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
פופ אפ מסקרן של השף הטבעוני עומר טל שייפתח בשוק הפשפשים ויימשך לאורך חול המועד ... מסעדת אונזה היפואית משיקה, בחג הסוכות בלבד, בראנץ' בלאדי חדש תחת ידיו של ...
מסעדות טבעוניות: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
www.veganrestaurants.co.il
מסעדה טבעונית בתל אביב, שמציעה את כל הטוב שבטבע: מיצים טבעיים, שייקים ללא סוכר, כריכים, סלטים ומתוקים. אם אתם ממש רעבים תשמחו לגלות בטבעל’ה גם טוסטים, קבב והמבורגר טבעוני.
10 הכי טובים: מסעדות ליד שוק הפשפשים - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › RestaurantsNear-g297749-d
Aug 23, 2019 · מסעדות ליד שוק הפשפשים ב-Tripadvisor: הצג 2,540 חוות דעת ו-12,602 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד שוק הפשפשים ביפו, ישראל.
מסעדות בשוק הפשפשים - הרשימה המעודכנת והמפורטת ביותר - 2eat
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=3718&rstreet=שוק הפשפשים
מסעדות שף עם מטבחים פתוחים באווירה חופשית, ברים שווים, גלידריות מלאות בתיירים, אווירה תיירותית אירופאית ומזרח תיכונית. כל בית קפה בשוק הפשפשים מאופיין בטעם הייחודי לו: בית קפה עם עתיקות מציאות מהשוק, בית קפה כשר, בית קפה גלריה וכו'.
מסעדות מומלצות בשוק הפשפשים: הכי טובות בפשפשים | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/topic/מסעדות-מומלצות-בשוק-הפשפשים
נחמן 2, תל אביב. בר שהוא גם מסעדה ובית קפה בשוק הפשפשים, עם תפריט רחב, הופעות בשעות הערב ואופציות צמחוניות וטבעוניות לצד מנות בשר ודגים. ראו מסעדה. פיתה בשווארמה בינו.
Puaa
puaa.co.il
בלב שוק הפשפשים שוכנת "פועה", מסעדה-בית-קפה ייחודית שנפתחה בסוף שנת 1998. מסעדת פועה היא פינה מלאת קסם, שמורת טבע ותיקה ואהובה אשר בה אפשר לנשום אוויר ולנוח מהקצב של תל-אביב.
מסעדות מומלצות בתל אביב -יפו - אתר הצמחונות והטבעונות הישראלי
veg.co.il › restaurants
בית אשל 3 (ליד שוק הפשפשים), תל אביב -יפו ... מסעדה הודית טבעונית ‏בן יהודה 188‏, תל אביב -יפו 03-659 ...
שוק הפשפשים: מסעדות מומלצות בשוק הפשפשים ביפו
https://timeout.co.il/מסעדות-בשוק-הפשפשים
סר עבדול. בר־מסעדה שמתפרש על פני כיכר בשוק היווני וממקסם את האווירה הצבעונית של שוק הפשפשים. קוקטייל ונשנוש באוויר הפתוח של תחילת הסתיו מסיחים את הדעת מהקורונה והפדיחות של ממשלת השינוי. פנחס ...
מסעדות בשוק הפשפשים - הרשימה המעודכנת והמפורטת ביותר - 2eat
www.2eat.co.il › searchrestaurants
במתחם שוק הפשפשים ביפו תוכלו לשבת בקפה-מסעדה "פינג'אן" המציע לכם מנות ים תיכוניות עם נגיעות צרפתיות המוכנות ע"י שף מקצועי. התפריט מציע ארוחות בוקר ובארנץ', בשרים לצד מנות טבעוניות, פסטות וכריכים ויש גם בר אלכוהול. הצג טלפון לאתר המלצות פליקס רבי פנחס 4, פרויקט הרובע, יפו, שוק הפשפשים, יפו
Urbano (אורבנו) - מסעדות טבעוניות - Vegan-Friendly
https://vegan-friendly.co.il › מסעדה
האורבנו הוא בר-מסעדה הממוקם בלב יפו במבנה אבן ייחודי ומעוצב ומציע חוויה ... מסעדות » פאבים » Urbano (אורבנו) ... כתובת: רח' יפת 11 (שוק הפשפשים), יפו