חיפשת:

מסעדה הודית מומלצת

מסעדת אינדירה | מסעדה הודית בתל אביב
https://www.indira.co.il
בלב ההוויה האורבנית של תל אביב, פסיעה אל תוך מסעדת אינדירה שואבת את המבקרים אל תוך עולם מרהיב ביופיו של צבעים, ניחוחות וטעמים ססגוניים.
המסעדות שעושות כבוד להודו - מסעדות הודיות מומלצות - הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/restaurant-guide/1.4181503
Jun 25, 2017 · בתפריט מנות כמו בהאג'ה בצל שהן לביבות בצל מצופות קמח חומוס (18 שקלים), בטטה וודג'ה עם זרעי חרדל וכוסברה (25 שקלים), סמוסה עוף טחון ומתובל עם מטבלי צ'אטני צבעוניים (25 שקלים), צ'פאטי במילוי צ'יקן טיקה (26 שקלים) ומנות גדולות יותר כמו פאלאק פניר ברוטב תרד עשיר (39 שקלים), עוף טנדורי במשרה ...
מסעדה הודית - מסעדות הודיות מומלצות - 2EAT
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
מסעדה הודית - מתגעגעים להודו? הצוות שלנו ריכז במיוחד בשבילכם מעל 40 מסעדות הודיות ברחבי הארץ. באתר שלנו תגלו מסעדה הודית משדרות ועד חיפה. לרשימה >>>
מא פאו מסעדה הודית - האתר הרשמי
https://mapau.co.il
מא פאו מסעדה הודית מסורתית המביאה את מיטב המנות, הטעמים והריחות מהמטבח של בומביי. מא פאו תל אביב נחלת בנימין תפריט הנאמן לאוכל ההודי המסורתי. כנסו עכשיו.
מסעדות הודיות תל אביב: המומלצות ביותר ... - Rest
https://www.rest.co.il › tel-aviv › indi...
נמצאו 13 מסעדות הודיות בתל אביב. מא פאו - מסעדה הודית בתל אביב. פתוח להושבה. מא פאו - Ma Pau · 6 חוות דעת. מסעדה הודית נחלת בנימין 59, תל אביב | תיפתח היום ...
10 הכי טובים: מסעדות הודיות בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות בסגנון הודי בתל-אביב, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בתל-אביב וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
10 הכי טובים: מסעדות הודיות בתל-אביב - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g293984-c24
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬.
מסעדות הודיות תל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/tel-aviv/indian-restaurant
Jul 24, 2011 · מה דעתכם על שלוק של נחמה ביום קריר? אם התשובה היא כן, אז הנה הספלים הכי... קראו עוד. עמית ביבר. 13/10/2021. Whatsapp.
געגועים להודו: 17 מסעדות הודיות ברחבי הארץ - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3142302
Mar 14, 2018 · טאלי במסעדה (צילום: מיכל לנרט) (צילום: מערכת וואלה!, דיפולט) בעקבות אופנת נסיעות להודו שהחלה לצמוח בשנות ה-90 שגשגו אט אט גם מסעדות הודיות. אחת מהן היא 24 רופי, מסעדה שכולה באווירת שנטי עם כריות על הריצפה ווייב של מסעדת פועלים הודית (דאבה), שירות מחוייך עם אפס גינונים.
10 הכי טובים: מסעדות הודיות בבודפשט - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g274887...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬. סוג …
מסעדות הודית שאתם חייבים לבקר ב-2021 | מסעדות הודיות מומלצות
www.2eat.co.il › searchrestaurants
הצוות שלנו ריכז במיוחד בשבילכם מעל 40 מסעדות הודיות ברחבי הארץ. מסעדה הודית היא בחירה של המון אנשים כיום בישראל, הטעמים, הריחות והמגוון הרחב במטבח בהודי הופך כל מנה במסעדה הודית לבחירה מנצחת.
10 הכי טובים: מסעדות הודיות בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g293984...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬.
רשת המסעדות אמריט (מסעדה הודית) Amrit - Potsdamer Platz - Berlin
https://www.lametayel.co.il › vokr4
בזמן שהייתנו בברלין היינו במסעדה הודית מומלצת ביותר, המסעדה קרובה לאזור אנדרטת השואה עם הקוביות בטון. לפי מה שהבנתי יש להם כמה סניפים בברלין.
המסעדות ההודיות המומלצות בתל אביב - אוכל - הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/1.3463324
Jan 21, 2019 · במנות הקטנות שנקראות צ'וטות, מגישים כנפיים ברוטב לוהט של מנגו קוקוס ויוגורט (32 שקלים) וכרובית קדושה (34 שקלים), בעיקריות תמצאו מגוון אפשרויות בהן עוף טנדורי רך, "הקלאסיקה ההודית המפורסמת מכולן" (54 שקלים) ומנת עוף וטלה על אורז ביריאני בהשראת מטבח הארמון (62 שקלים).
ירום הודו: 17 מסעדות הודיות מצפון ועד דרום - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › item
17 מסעדות הודיות מצפון ועד דרום. ... מסעדת מונאר נקראת על שם עיר בדרום הודו והסגנון שלה מכונה דאבה, מזללת פועלים הודית.
מסעדות באילת: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/eilat
מסעדות באילת. ברוכים הבאים למדריך Rest למסעדות באילת. כאן תמצאו למעלה מ-200 מסעדות, המציעות לכם שפע של... טעמים ובילוי קולינרי מפנק. כל מסעדה באילת נמדדת בסטנדרטים גבוהים, כיאה לבירת התיירות של ישראל, וזה המקום לקרוא חוות דעת והמלצות, להתרשם ולבחור את התפריט שמעורר אצלכם את ...
המסעדות שעושות כבוד להודו - מסעדות הודיות מומלצות - הארץ
www.haaretz.co.il › food › restaurant-guide
Jun 25, 2017 · בתפריט מנות כמו בהאג'ה בצל שהן לביבות בצל מצופות קמח חומוס (18 שקלים), בטטה וודג'ה עם זרעי חרדל וכוסברה (25 שקלים), סמוסה עוף טחון ומתובל עם מטבלי צ'אטני צבעוניים (25 שקלים), צ'פאטי במילוי צ'יקן טיקה (26 שקלים) ומנות גדולות יותר כמו פאלאק פניר ברוטב תרד עשיר (39 שקלים), עוף טנדורי במשרה ...
מסעדות בלונדון 2021 - עדכון קורונה - שאל לונדוני
https://askalocalapp.com/London/HE/מסעדות-בלונדון
מסעדות הודיות תל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › tel-aviv
מה דעתכם על שלוק של נחמה ביום קריר? אם התשובה היא כן, אז הנה הספלים הכי... קראו עוד. עמית ביבר. 13/10/2021. Whatsapp.
Night-TLV
https://night-tlv.blogspot.com
המקום מגיש מנה עיקרית אחת שהיא בעצם ארוחה שלמה. המנה נקראת טאלי - צלחת גדולה המכילה אורז, דאל - תבשיל עדשים, 2 סוגים של תבשיל ירקות הודי המשתנים מידי יום כמו "אלו גובי" - תפו"א וכרובית , צ'פאטי - פיתה הודית וצלוחית יוגורט וזה בשביל לעדן את חריפות התבשילים. ישנם גם מנות נוספות כגון ...
איפה אפשר למצוא אוכל הודי בארץ? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
לצד מסעדות הודיות ותיקות, פועלות בארץ גם מסעדות הודיות נישתיות המתמחות במטבח אחד או יותר ... מסעדה הודית בעלת שני סניפים הפועלים בתל אביב.
מסעדות הודית שאתם חייבים לבקר ב-2021 | מסעדות הודיות מומלצות
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rtype=95
מסעדה הודית היא בחירה של המון אנשים כיום בישראל, הטעמים, הריחות והמגוון הרחב במטבח בהודי הופך כל מנה במסעדה הודית לבחירה מנצחת. באתר שלנו תגלו מסעדה הודית משדרות ועד חיפה וכל מה שנותר לכם זה ...
געגועים להודו: 17 מסעדות הודיות ברחבי הארץ - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 3142302
Mar 14, 2018 · טאלי במסעדה (צילום: מיכל לנרט) (צילום: מערכת וואלה!, דיפולט) בעקבות אופנת נסיעות להודו שהחלה לצמוח בשנות ה-90 שגשגו אט אט גם מסעדות הודיות. אחת מהן היא 24 רופי, מסעדה שכולה באווירת שנטי עם כריות על הריצפה ווייב של מסעדת פועלים הודית (דאבה), שירות מחוייך עם אפס גינונים.
הודו לה' כי טוב: המסעדות ההודיות של תל אביב - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food
איפה הכי כדאי לאכול אוכל הודי? ... מסעדות הודיות מתרבות כפטריות אחרי הגשם, חלקן נצמדות למקור ומגישות מנות חריפות ומתובלות כמו שההודים ...
המסעדות ההודיות המומלצות בתל אביב - אוכל - הארץ
www.haaretz.co.il › food › 1
Jan 21, 2019 · במנות הקטנות שנקראות צ'וטות, מגישים כנפיים ברוטב לוהט של מנגו קוקוס ויוגורט (32 שקלים) וכרובית קדושה (34 שקלים), בעיקריות תמצאו מגוון אפשרויות בהן עוף טנדורי רך, "הקלאסיקה ההודית המפורסמת מכולן" (54 שקלים) ומנת עוף וטלה על אורז ביריאני בהשראת מטבח הארמון (62 שקלים).
10 הכי טובים: מסעדות הודיות בבודפשט - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g274887-c24
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬. סוג בית העסק. מסעדות. נשנוש מהיר.