חיפשת:

מסעדה בשרית כשרה בקרית שמונה

מסעדות כשרות בצפון: המומלצות ביותר לשנת 2021
https://north-kosher.rol.co.il › כל-הסוגים
מסעדות כשרות בקרית שמונה מסעדות כשרות בצפון המומלצות ביותר לשנת 2021. ROL מסעדות כשרות בצפון - מדריך המסעדות הכשרות המומלצות לסועדים באיזור הצפון.
Dafna Fish Restaurant‬, קרית שמונה - חוות דעת על מסעדות ...
www.tripadvisor.co.il › Restaurant_Review-g1748677
‪Dafna Fish Restaurant‬, קרית שמונה: ראה 67 חוות דעת לא משוחדות של ‪Dafna Fish Restaurant‬, שקיבלה ציון של 3.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 11 מתוך 32 מסעדות בקרית שמונה.
10 הכי טובות: מסעדות בקרית שמונה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול בקרית שמונה, ישראל: ראה 940 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 33 קרית שמונה מסעדות ... ”מסעדה כשרה מומלצת לשוהים בצפון.“ ... ”מסעדה בשרית מעולה“.
מסעדות כשרות בקריית שמונה - Rest
www.rest.co.il › kosher-restaurants › kiryat-shmona
מחפשים מסעדה כשרה בקריית שמונה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בקריית שמונה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות בקריית שמונה.
10 הכי טובות: מסעדות בקרית שמונה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g1748677
לאכול בקרית שמונה, ישראל: ראה 940 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 33 קרית שמונה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
2eat.co.il - מסעדות בשרים בקרית שמונה
www.2eat.co.il › searchrestaurants
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בשרים בקרית שמונה. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
מסעדות (כשר) בקרית שמונה - איזי
https://easy.co.il › ... › מסעדות (כשר)
מסעדות (כשר) בקרית שמונה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
בשרים בקרית שמונה - כשר - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › kosher
משלוחי אוכל כשר של בשרים בקרית שמונה - תפריט משלוחים כשר של בשרים בקרית שמונה. ... נמצאו 10 מסעדות משלוחים כשרות של בשרים בקרית שמונה.
Dafna Fish Restaurant‬, קרית שמונה - חוות דעת על מסעדות ...
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
‪Dafna Fish Restaurant‬, קרית שמונה: ראה 67 חוות דעת לא משוחדות של ‪Dafna Fish Restaurant‬, שקיבלה ציון של 3.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 11 מתוך 32 מסעדות בקרית שמונה.
מסעדות כשרות למהדרין בקריית שמונה - Rest
www.rest.co.il › kosher-restaurants › kiryat-shmona
מחפשים מסעדה כשרה למהדרין בקריית שמונה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות למהדרין בקריית שמונה, תפריטים כשרים למהדרין, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות למהדרין בקריית שמונה.
מסעדות כשרות בקרית שמונה - בבא קמא
https://www.babakama.co.il › rest › cat
קישורים לאתרי מסעדות כשרות בקרית שמונה. ... לקראת תשעת הימים, בהם נוהגים שלא לאכול בשר, מסעדת רג'ינה הכשרה במתחם התחנה בתל אביב מרחיבה את תפריט הדגים.
מסעדה חלבית כשרה בקרית שמונה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסעדה-חלבית-כשרה-ב...
מסעדות כשרות בקרית שמונה. מסעדות כשרות בצפון המומלצות ביותר לשנת 2021. ROL מסעדות כשרות בצפון - מדריך המסעדות הכשרות המומלצות לסועדים באיזור הצפון.
2eat.co.il - מסעדות בשרים בקרית שמונה
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בשרים בקרית שמונה. ... שיפודי רון היא מסעדה בשרית כשרה למהדרין המגישה מגוון בשרים על האש בליוי סלטים ותוספות האופיניים ...
דף הבית - מסעדת תל אביבה קרית שמונה כשר למהדרין
tel-aviva.co.il
המסעדה נסגרה ! – תודה רבה לכל הלקוחות על 4 שנים נפלאות 🙂 אולי נתראה בקרוב…. כל עיר והתל אביבה שלה TEL AVIVA מסעדת תל אביבה קריית שמונה, הינה מסעדה חלבית ודגים כשרה למהדריןוממוקמת על הכביש הראשי שדרות תל חי 120 קריית שמונה ...
מסעדות כשרות בקריית שמונה - Rest
https://www.rest.co.il › kosher
מחפשים מסעדה כשרה בקריית שמונה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בקריית שמונה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות בקריית ...
מסעדות כשרות בקריית שמונה - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/kiryat-shmona/kosher
Oct 13, 2021 · מחפשים מסעדה כשרה בקריית שמונה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בקריית שמונה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות בקריית שמונה.
מאמא חלסה - מסעדה בשרית כשרה למהדרין בקרית שמונה - הושבילים
www.hoshvilim.com/מאמא-חלסה-מסעדה-בשרית-כשרה-למהדרין-בקר
מאמא חלסה – מסעדה בשרית כשרה למהדרין בקרית שמונה. אתמול צוות הושבילים (משפחתי כולל חבורת ילדים) חזרו מארוחה דשנה אצל מאמא חלסה שבעים ומאושרים. כל הכבוד למסעדת מאמא חלסה הכשרה – היא באמת child-friendly וגם מתחשבת בדיאטה ללא גלוטן. תודה מאמא חלסה.
מסעדות כשרות למהדרין בקריית שמונה - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/kiryat-shmona/kosher-lmehadrin
Oct 13, 2021 · מחפשים מסעדה כשרה למהדרין בקריית שמונה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות למהדרין בקריית שמונה, תפריטים כשרים למהדרין, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות למהדרין בקריית שמונה.
10 הכי טובות: מסעדות בקרית שמונה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1748677...
מסעדות מובילות ב-קרית שמונה. מיין לפי: הציון הגבוה ביותר. הקטנת את התצוגה יותר מדי מכדי לראות נעצים של מיקומים. הגדל חזרה את התצוגה. מצאנו תוצאות טובות אבל חלקן נמצאות מחוץ לקרית שמונה. מציג תוצאות בערים שכנות. הגבל את החיפוש לקרית שמונה. מצאנו תוצאות טובות אבל חלקן …
מסעדות כשרות וכשרות למהדרין בקרית שמונה
www.kosherest.co.il › rests › north-area
סוגי מסעדות בקרית שמונה. ... מסעדה בשרית - קרית שמונה. ... לא קל למצוא מסעדת בשרים כשרה גם ...
מסעדות כשרות וכשרות למהדרין בקרית שמונה
https://www.kosherest.co.il/rests/north-area/upper-galil/kriat-shmone/restaurants
סוגי מסעדות בקרית שמונה. ... מסעדה בשרית - קרית שמונה. מסעדות קרית שמונה. 0 חוות דעת . ממוצע/לזוג₪50 ... לא קל למצוא מסעדת בשרים כשרה גם ברעננה. הצוות שלנו בכושרסט מעוניין לעזור לתושבי רעננה ...
קשיו על הגג – מסעדה כשרה חדשה בקריית שמונה - Kosher Only
https://kosheronly.net › cashew-new-...
השף הוא שלומי בן שימול, יליד קרית שמונה, שהיה בעברו טבח ב"קבלייר" הירושלמית, ב"פרונטו" התל האביבית ועוד. יש גם עסקיות. כשרות רבנות | כיכר צה"ל קריית שמונה | ...