חיפשת:

מסעדה אסייתית קיסריה

5 הכי טובים: מסעדות בסגנון אסייתי בקיסריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות בסגנון אסייתי בקיסריה, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על ... ”אכזבה אסייתית“ ... ‪Tikka Masala Indian restaurant | מסעדה הודית באילת‬.
מסעדות בקיסריה: המומלצות ביותר לשנת 2022 - Rest
www.rest.co.il › restaurants › caesarea
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בקיסריה לשנת 2022. חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט ומיינו לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות, טווח מחירים ועוד. רעבים? Rest!
מסעדה יוונית כשרה - אולה קאלה
https://www.olakala.co.il
מסעדת אולה קאלה - מסעדה יוונית כשרה בקיסריה מזמינה אתכם להתפנק עם החברים והמשפחה במסעדה עם טאבון גדול, מאפים בלקנים מדהימים, דגים טריים ובשרים מעולים. התכוננו למקום נפלא, אוכל אותנטי ולערב חגיגי עם החברים והמשפחה שכולל מוזיקה בלקנית נהדרת.
נגומי מסעדה אסייאתית - קיסריה ביקורות וחוות דעת - Rest
nagomi.rest.co.il
15.12.2021 · מסעדה אסייאתית. ניווט. ניווט. ניווט. שתף. על המקום. חוות דעת. טלפון ראשי 053-6130866 מס' מקשר. zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מסעדות בקיסריה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2022 - ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurants?rest_name=&city=138&type=
אקא | מסעדה אסייתית במודיעין . אלתרנתיב | מסעדה כשרה למהדרין בתל אביב. סקובר | בר מסעדה מול הים באשקלון. אפרת בייקרי | בית קפה מסעדה כשר בהרי ירושלים. צ'ופסטיקס | מסעדה אסייתית כשרה בצפון. קודארי | מסעדת טבעונית בתל אביב. מסע
מסעדות בקיסריה: המומלצות ביותר לשנת 2022 | ROL
https://misadotbecaesarea.co.il
חיפשת מסעדה בקיסריה? מצאת! ברוכים הבאים למדריך מסעדות בקיסריה מבית ROL. כאן תוכלו למצוא את בחירת המערכת של מסעדות מומלצות בקיסריה, בתי קפה בקיסריה לפי מנוע ...
מסעדות בקיסריה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2022 - ROL מסעדות
www.rol.co.il › restaurants
נגומי, קיסריה. סושי. מסעדת נגומי – Nagomi – מביאה את רזי המטבח האסיאתי לממלכת המסעדות בקיסריה, ובגדול. המקום, שפירוש שמו “להרגיש בבית”, הפך לבית שני לתושבי הסביבה ומציע לאורחיו הנאות קולינריות אסיאתיות אהובות, כמו מוקפצים, סושי מגוון ועוד, ולצידן גם מבחר אפשרויות מקומיות ...
מסעדה אסייתית בקיסריה: רשימת מסעדות אסייאתיות - דפי זהב
www.d.co.il › h-c30456-e0-p0-l0-city1167
מסעדות אסייאתיות בקיסריה: מחפשים מסעדה אסייתית בקיסריה? דפי זהב יסייע לכם במציאת מסעדות אסייתיות מומלצות, באמצעות חוות דעת גולשים, המלצות ודירוגים. כנסו וקבלו החלטה נבונה.
מסעדות אסייתיות בקיסריה - איזי
https://easy.co.il › Asian-Restaurants
32# במסעדות אסייתיות במחוז חיפה. ג'פניקה 8. 50 ק"מ. ג'פניקה. רשת מסעדות אסייתיות • ישיבה בחוץ • ₪₪₪. חלמיש 17, קיסריה. נפתח ב12:00.
מסעדות בקיסריה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2022
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות בקיסריה? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה בקיסריה מתוך רשימת מסעדות מומלצות בקיסריה, בקלות ובמהירות. בואו להתרשם מהתפריטים, סוגי הכשרות ומידע ...
מסעדות בקיסריה: המומלצות ביותר לשנת 2022 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/caesarea
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות המומלצות ביותר בקיסריה לשנת 2022. חפשו מקומות כשרים או פתוחים בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות של גולשי רסט ומיינו לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות, טווח מחירים ועוד.
מסעדות אסייתיות: המומלצות ביותר לשנת 2022 | ROL
https://www.misadotasiatiot.co.il
קיקה האסייתית היא המקום המושלם לכל בילוי: משפחתי, זוגי, בילוי עם חברים או ארוחה עסקית מלכי ישראל 178, מתחם יישפרו סנטר, קרית גת 08-6898071 | 1-700-707708 לאתר המסעדה אירועים במסעדה פישבון Fishbone – בר אסייתי, סושי, יפני פישבון Fishbone הוא בר אסייתי של סושי וקוקטיילים של האחים אבידן שממוקם בצפון הישן של תל אביב.
5 הכי טובים: מסעדות בסגנון אסייתי בקיסריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297742-c3-Caesarea_Haifa...
מסעדות בסגנון אסייתי בקיסריה, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בקיסריה וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות אסייתיות בקיסריה - Zap Rest
https://www.rest.co.il › asian-restaurant
מחפשים מסעדה אסייאתית בקיסריה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות אסייתיות בקיסריה, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות אסייתיות בקיסריה.
חיכינו יותר מדי זמן לספוט נוסף של דים סאם אמיתי. עד עכשיו ...
https://timeout.co.il/ליי-פו
"הם עבדו כמעט בכל מסעדה אסייתית בארץ והחליטו שהם רוצים עסק משלהם", מסבירה אשכנזי. "לפני שהתחלנו לעבוד על המקום בדקנו את המוצר עד רמת טיסה להונג קונג להצטייד בכלים וחומרי גלם. משם גם הבאנו את איש הדים סאם שלנו, שמייצר הכול
ג'פניקה מסעדה אסייאתית - חלמיש 17 קיסריה ביקורות וחוות דעת - Rest
www.rest.co.il › rest › 80154707
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה - חלמיש 17, קיסריה, ג'פניקה - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
מסעדות כשרות בקיסריה - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/caesarea/kosher
מחפשים מסעדה כשרה בקיסריה? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות כשרות בקיסריה, תפריטים כשרים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות כשרות בקיסריה.
מסעדה אסייתית בקיסריה: רשימת מסעדות אסייאתיות - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c30456-e0-p...
מסעדות אסייאתיות בקיסריה: מחפשים מסעדה אסייתית בקיסריה? דפי זהב יסייע לכם במציאת מסעדות אסייתיות מומלצות, באמצעות חוות דעת גולשים, המלצות ודירוגים.
מסעדת תאי צ'ין, מסעדה אסייתית קרית טבעון | ThaiChin
https://thaichin.co.il
THAI CHIN מסעדת תאי צ׳ין תאי צ'ין, מסעדה אסייתית הפועלת בטבעון מעל ל20 שנה. המנות המוגשות במסעדה פותחו ושוכללו לאורך השנים, בהשראת המטבחים השונים של המזרח הרחוק (מכאן השם ״תאילנד-צ'יינה״). תוכלו למצוא אצלנו, בין היתר: מנות ווק אותנטיות, סושי איכותי המגולגל במקום ומוכן תוך שימוש בדגים טריים שמסופקים ע"י האחות הקטנה, "סרדיניה"- מעדניית דגים פרימיום.
10 הכי טובות: מסעדות בקיסריה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g297742
לאכול בקיסריה, ישראל: ראה 3,016 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 29 קיסריה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
אוכל אסייתי משלוחים בקיסריה - תן ביס
https://www.10bis.co.il › next › קיסריה
רעבים ממש עכשיו בקיסריה ולא יודעים היכן למצוא את הארוחה הבאה שלכם? אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור! דפדפו בתפריט ובחרו מבין מגוון המסעדות בקיסריה את המנות ...
10 הכי טובות: מסעדות בקיסריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297742-Caesarea_Haifa_District.html
לאכול בקיסריה, ישראל: ראה 3,016 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 29 קיסריה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
המסעדה התאילנדית החדשה והשווה של נדב ודניאל - Mako
https://www.mako.co.il › restaurant-n...
אבל עם כל הכבוד למשלוחים, השלב הבא והמתבקש של השניים הוא מסעדה של ממש, ... נדב ודניאל למלון דן בקיסריה, שם החלה לפעול ממש השבוע מסעדת פופ אפ ...
5 הכי טובים: מסעדות בסגנון אסייתי בקיסריה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g297742-c3
סוגי אוכל קיסריה פופולריים בית קפה מסעדות ב קיסריה; ים תיכוני מסעדות ב קיסריה; יפני מסעדות ב קיסריה; מאכלי ים מסעדות ב קיסריה; מסעדות טבעוניות בקיסריה; מסעדות כשרות בקיסריה; מסעדות ללא גלוטן בקיסריה