חיפשת:

מסלול באזור ברכת רם

בריכת רם – iNature
https://inature.info/wiki/בריכת_רם
למעוניינים, ניתן לבצע מסלול הליכה מעגלי סובב בריכת רם, המבוסס על דרך מסומנת כחול 1343 ממזרח לבריכה, ושביל הגולן ממערב לבריכה (וקטע של כחצי ק"מ "הליכה מנהלתית" מצפון לבריכה, להשלמת המסלול המעגלי).
בריכת רם – iNature - טבע ונופים בישראל
https://inature.info › wiki › בריכת_רם
בריכת רם היא בריכה טבעית גדולה (שטחה כ- 430 דונם), צורתה הכללית סגלגלה. אורכה מצפון-מערב לדרום-מזרח כ- 850 מ' ורוחבה מצפון-מזרח לדרום-מערב כ- 570 מ'.
ברכת רם - רשות ניקוז ונחלים כינרת
kineret.org.il/trips/מסלול-טיול-ברכת-רם
רקע: בריכת רם, המכונה גם "הבריכה הגבוהה", מוקפת הרים המתנשאים לגובה של יותר מ-1,000 מטרים מעל פני הים. צורתה אליפסה, אורכה 850מטר ורוחבה 600 מטר. כיום משמשת הבריכה כמאגר מים לצורכי חקלאות וניתן למלא אותה בכ-7 …
בריכת רם - תעלומת האגם הציורי שבכפר מסעדה | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il/israeltrip/בריכת-רם-תעלומת-האגם-הציורי...
May 02, 2021 · ברכת רם נמצאת בבקעת יפעורי אשר בצפון רמת הגולן. היא נמצאת בגובה של כ -1000 מטרים מעל פני הים. תופעה שאין לה אח ורעה בישראל. אורכה של הבריכה כ -900 …
טיולים בצפון: ברכת רם ויער אודם - הכוכבים של רמת הגולן
https://www.mako.co.il/travel-israel/tracks-trips/...
טיול לברכת רם - אגם מרהיב בין הרים ובין כפרים - קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › מסלולי...
בקיצור, אם אתם מחפשים מסלול טיול בצפון אשר משלב נופים של הר החרמון עם אגם טבעי בצבע כחול עז, ברכת רם יכולה בהחלט להיות "על המפה" שלכם.
מסלולים להתאהב בארץ מחדש, מסלולי טיול, מעיינות, פריחה, מפות טיול
https://www.maslulim-israel.co.il › מע...
בריכת רם - האגם, המוכר בשמו הערבי “בירכת רם”, הוא תופעת טבע מיוחדת: אגם סגור מרשים ביופיו, נחבא בתוך “קערה” דמוית מכתש, למרגלות החרמון.
קטיף עצמי ברכת רם - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/1730/קטיף-עצמי-ברכת-רם
כל המידע על קטיף עצמי ברכת רם - מחיר כניסה, יצירת קשר עם העסק, שעות פתיחה, הוראות הגעה והמלצות על אטרקציות נוספות באזור. יוצאים לטייל בארץ ישראל עם טיולי!
בריכת רם - תעלומת האגם הציורי שבכפר מסעדה | בא לי לטייל
https://baliletayel.co.il › ... › צפון
עין חרמון ; אתר החרמון ; שמורת נחל דן ; מעיינות הבניאס ; מבצר נמרוד. מסלולים נוספים באיזור ...
מסלולים, אטרקציות ובילויים ברמת הגולן והסביבה | צרכנות ותיירות
https://tiulim.net/מסלולים-אטרקציות-ובילויים-ברמת-הגולן
– ערכה: ליאור קן-לי תאריך עריכה: 29/6/2020 – רמת הגולן, שהייתה בעבר סורית ונכבשה על ידי ישראל במלחמת ששת הימים, היא היום אחד מהאזורים היפים ביותר בישראל. הרמה, שממוקמת בצפון-מזרח ארץ ישראל, מלאה בנופים מרהיבים של בזלת כתוצאה ...
מיער אודם לבירכת רם - נאקב
https://www.nakeb.co.il › hike
נקודות עניין במסלול: בירכת רם, יער אודם. סיפור דרך: זהו מסלול לא מעגלי כך שיש לשים רכב בהתחלה ובסיום. המסלול מתחיל ממושב אודם, בצפון רמת הגולן, ...
ברכת רם - רמת הגולן - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il › ... › כתבות
ברכת רם, הנחבאת בינות הגבעות בצפון רמת הגולן נמצאת בלב אחד האזורים הגשומים ביותר בארץ. הגשמים העזים האלה מאפשרים צמיחתו של יער אמיתי, מאלה הנדירים בארצנו.
ברכת רם - רמת הגולן - ישראל - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/ברכת-רם
ברכת רם, הנחבאת בינות הגבעות בצפון רמת הגולן נמצאת בלב אחד האזורים הגשומים ביותר בארץ. הגשמים העזים האלה מאפשרים צמיחתו של יער אמיתי, מאלה הנדירים בארצנו. עם זאת במהלך הקיץ יורד מפלסה של ברכת רם …
טיולים בצפון: ברכת רם ויער אודם - הכוכבים של רמת הגולן - Mako
https://www.mako.co.il › tracks-trips
מקום אחד - שלושה טיולים, והפעם: ברכת רם ויער אודם, הכוכבים של רמת הגולן. ... מסלול הליכה חביב של כשעתיים מתחיל בצידו הדרומי של מושב אודם.
ברכת רם | המלצה חמה ללינה במקום קסום, מסעדות ופעילויות
https://www.annabrody.co.il/birkat-ram
Jun 14, 2020 · ממש במקרה הגענו למקום בשם ברכת רם ומצאנו מקום קסום עם נוף לאגם וחוויה כיפית לכל המשפחה. כל הפרטים על הלינה, איפה לאכול ומה יש לעשות באזור בפוסט בפנים.
טוסקנה הדרוזית: טיול בין כפרי צפון הגולן - רמת הגולן - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › רמת הגולן
בטיול הזה נבקר בתצפית מרהיבה מהר ורדה, תצפית לעבר ברכת רם ונבקר בעמק ... מסלולים מומלצים באזור טוסקנה הדרוזית: טיול בין כפרי צפון הגולן.
טיול לברכת רם - אגם מרהיב בין הרים ובין כפרים
https://www.cuponofesh.co.il/טיול-לברכת-רם-אגם-קסום-בדרך...
ברכת רם מופיעה גם במסורת היהודית. על פי המדרש, לאחר המבול בפרשת נח, נותרו בארץ ישראל שלושה מקורות מים בלבד וביניהם ברכת רם, חמי טבריה וחמי גדר. זאת ועוד, באתר ארכיאולוגי חשוב מאין כמוהו.
מסלולי טיול ברמת הגולן - רמות
http://www.ramot4u.co.il › מסלולי-טיול...
דמיינו לעצמכם אגם כחול, קסום ומיוחד, אשר שוכן במרומי הדרך לחרמון. ברכת רם היא פינת חמד בלתי נשכחת אשר מזמינה אתכם ליום קסום בחיק הטבע. בואו להתרגש בגולן.
בירכת רם - טיולים ואתגרים
https://www.tiyoolim.com/בירכת-רם
בירכת רם ברכת רם היא אגם מים טבעי שנמצא בשקע גדול בין הכפרים הדרוזים מג’דל שמס ומסעדה ונוצר ככל הנראה. מקריסתו של הר געש והתנקזות מי גשמים בשילוב מעיינות הזורמים בקרקעית הבריכה.