חיפשת:

מסכת בבא קמא פרק שישי

שאלות חזרה – מסכת בבא - קמא ) פרק שישי
https://daf-yomi.com › DY_Item › 23697-sFile
www.daf-yomi.com. שאלות חזרה. –. מסכת. בבא. -. קמא. ) פרק שישי. (. שאלות ארוכות. שאלה מס'. 1. " הכונס צאן לדיר ונעל בפניה כראוי ויצאה והזיקה פטור.
ביאור שטיינזלץ על בבא קמא נ״ה ב
https://www.sefaria.org.il › Steinsaltz...
א משנה הכונס צאן לדיר ונעל בפניה כראוי, ויצאה והזיקה בשדה אחר על ידי אכילת פירות או רמיסה — הרי זה פטור, שהרי בעל הצאן עשה מה שהיה עליו לעשות. לא נעל בפניה.
בבלי בבא קמא – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › בבלי_בבא_קמא
בבלי בבא קמא. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי. לא בדוק. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. תלמוד בבלי. מסכת בבא קמא.
פרק הכונס - פרק שישי ממסכת בבא קמא : חוברת עבודה לתלמיד ...
www.nli.org.il › he › books
פרק הכונס - פרק שישי ממסכת בבא קמא : חוברת עבודה לתלמיד : ענין הנידון, מושגים, עבודות, טבלאות, שאלות, השלמות ומפרשים על הסוגיא / אליהו פניאן. כותרים נוספים: הכונס - חוברת עבודה לתלמיד: מקום קשור
פרק הכונס - פרק שישי ממסכת בבא קמא : חוברת עבודה לתלמיד ...
https://www.nli.org.il/he/books/NNL_ALEPH990022573780205171/NLI
פרק הכונס - פרק שישי ממסכת בבא קמא : חוברת עבודה לתלמיד : ענין הנידון, מושגים, עבודות, טבלאות, שאלות, השלמות ומפרשים על הסוגיא / אליהו פניאן. כותרים נוספים: הכונס - …
בבא קמא נה ב – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › בבא_קמא_נה_ב
תוספות [] פרק שישי - הכונס. מתני' הכונס צאן לדיר. זה היה ראוי לשנות לעיל בהדי מילי דשור דלא היה לו להפסיק במילי דבור אלא אגב דתנא נפל לבור והבאיש מימיו תנא בתריה מילי דבור א"נ מילי דבור ראוי לשנות תחילה קודם שישנה דיני ...
מסכת בבא קמא פרק ו - Mechon Mamre
https://mechon-mamre.org › ...
מסכת בבא קמא פרק ו. דף נה,ב משנה הכונס צאן לדיר ונעל בפניה כראוי ויצאה והזיקה פטור לא נעל בפניה כראוי ויצאה והזיקה חייב נפרצה בלילה או שפרצוה לסטים ויצאה ...
בבא קמא ס ב – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › בבא_קמא_ס_ב
מתוך: חידושי הרשב"א על הש"ס/בבא קמא/פרק ו ( עריכה ) מי ישקני מים מבור בית לחם. מאי קא מיבעיא ליה דלא משמע דהוה תאב למים ממש שהרבה מים היה לו אלא מים זו תורה ומאשר בשער סנהדרין קאמר. מהו להציל עצמו ...
משנה בבא קמא – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/משנה_בבא_קמא
מסכת בבא קמא: משנה · מִשְׁנָה מְנֻקֶּדֶת וּמְעֻצֶּבֶת · תוספתא · תלמוד ירושלמי · תלמוד בבלי. << · משנה · סדר נזיקין · מסכת בבא קמא · >>. פרקי מסכת בבא קמא: א ב ג ד ה ו ז ח ט י.
משנה בבא קמא – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › משנה_בבא_קמא
מסכת בבא קמא: משנה · מִשְׁנָה מְנֻקֶּדֶת וּמְעֻצֶּבֶת · תוספתא · תלמוד ירושלמי · תלמוד בבלי. << · משנה · סדר נזיקין · מסכת בבא קמא · >>. פרקי מסכת בבא קמא: א ב ג ד ה ו ז ח ט י.
מסכת בבא קמא - daat.ac.il
https://daat.ac.il/he-il/toshba/mishna/masechet-a-b/kama
מסכת בבא קמא. בבא קמא, פרק א; בבא קמא, פרק ב; בבא קמא, פרק ג; בבא קמא, פרק ד; בבא קמא, פרק ה
פורטל הדף היומי: מאגר ספרים - חברותא - בבא קמא
daf-yomi.com › BookFiles
מאגר ספרים >. חברותא - בבא קמא. רשימת הספרים: Daf Delights Daf Delights Daf Delights אב ישראל אבן שלמה - בבא מציעא אגרת שנית אוצר לעזי רש"י אל עין המים אליבא דאמת - ברכות אליבא דאמת - קידושין אמונה טהורה אמרי ...
משנה בבא קמא ו - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › משנ...
<< · משנה · סדר נזיקין · מסכת בבא קמא · פרק שישי ("הכונס צאן") · >>. פרקי מסכת בבא קמא: א ב ג ד ה ו ז ח ט י. משנה א · משנה ב · משנה ג · משנה ...
הדף היומי מסכת בבא קמא דף נה - דרשו
https://www.dirshu.co.il › ... › בבא קמא
ח. חיבר חטה ושעורה בידו, וזרע חטה בארץ ושעורה בחוצה לארץ, פטור. שחוצה לארץ אינו מקום חיוב. הדרן עלך שור שנגח את הפרה למסקנא. ♢ ∴ ♢ ∴ ♢. פרק הכונס ...
פסקי הלכות, מסכת בבא קמא, פרק שישי (ב) - שתי הלכות ביום
https://2halachot.org/halacha/פסקי-הלכות-מסכת-בבא-קמא-פרק...
פסקי הלכות, מסכת בבא קמא, פרק שישי (ב) ( פסקי ההלכות הם ציטוט מלשון הרמב " ם על ההלכות שנלמדו השבוע ברי " ף . במקומות מסוימים יש מחלוקת ראשונים בדבר , ואין לסמוך על הדברים למעשה )
מסכת בבא קמא - daat.ac.il
daat.ac.il › he-il › toshba
מסכת בבא קמא. בבא קמא, פרק א; בבא קמא, פרק ב; בבא קמא, פרק ג; בבא קמא, פרק ד; בבא קמא, פרק ה
בבא קמא נה ב – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/בבא_קמא_נה_ב
תוספות [] פרק שישי - הכונס. מתני' הכונס צאן לדיר. זה היה ראוי לשנות לעיל בהדי מילי דשור דלא היה לו להפסיק במילי דבור אלא אגב דתנא נפל לבור והבאיש מימיו תנא בתריה מילי דבור א"נ מילי דבור ראוי לשנות תחילה קודם שישנה דיני ...