חיפשת:

מסייע הטלפון שלך

ניהול של הגדרות Google - חשבון Google עזרה
https://support.google.com › answer
איך Google תשתמש במספר הטלפון שלכם כדי לעזור לאנשים ליצור אתכם קשר. ... ניהול ההגדרות וההעדפות של Google Assistant ושל אפליקציית Google‏.
התקנה ודרישות של אפליקציית 'הטלפון שלך'
support.microsoft.com › he-il › topic
האפליקציה מסייע הטלפון שלך (YPC) עבור רוב מכשירי Android קישור אל Windows (LTW) מותקנת מראש בטלפונים נבחרים של Samsung תראה שמות אלה משולבים כ מסייע הטלפון שלך – קישור אל Windows ב- Google Play Store ובחנות Galaxy.
התקנה ודרישות של אפליקציית 'הטלפון שלך'
https://support.microsoft.com/he-il/topic/התקנה-ודרישות-של...
אם אתה מתחיל ממכשיר ה- Android שלך: פתח דפדפן במכשיר Android, הקלד www.aka.ms/yourpc בדפדפן ולאחר מכן הורד את האפליקציה מסייע הטלפון שלך. עבור Surface Duo ומכשירי Samsung נבחרים, תתבקש לפתוח במקום זאת את קישור אל Windows, אשר מותקנת מראש במכשיר ה- Android שלך.
מציאת הטלפון - Google Account
https://myaccount.google.com/intro/find-your-phone?hl=iw
אם שכחת היכן השארת את המכשיר או שהוא נגנב, ניתן לאבטח את הטלפון או הטאבלט שלך בעזרת כמה פעולות.
SideSync - חברו את המכשיר הנייד ל-PC | תמיכה Samsung ישראל
https://www.samsung.com › support
בעזרת SideSync, תוכל לשתף בנוח את המסך והנתונים בין המחשב האישי למכשיר הסלולרי שלך. קבל התראות של הטלפון שלך דרך המחשב האישי והשתמש בתכונות שונות של הטלפון ...
השג את הטלפון שלך - Microsoft Store‏ he-IL
www.microsoft.com › he-il › p
הורד אפליקציה זו מ- Microsoft Store עבור Windows 10. ראה צילומי מסך, קרא את הביקורות האחרונות שכתבו לקוחות והשווה דירוגים עבור הטלפון שלך.
אפליקציית “הטלפון שלך” ב-Windows 10 יכולה לסנכרן הודעות ...
https://www.gadgety.co.il › your-pho...
אפליקציית “הטלפון שלך” (Your Phone) מבית מיקרוסופט מקבלת עדכון שמאפשר לבעלי מכשירים מבוססי אנדרואיד לסנכרן את ההודעות המתפרצות שיקבלו ...
התחברות ברמה חדשה באמצעות קישור אל Windows
https://support.microsoft.com/he-il/topic/התחברות-ברמה-חדשה...
באמצעות קישור אל Windows במכשיר ה- Android ובאפליקציית ‘הטלפון שלך‘ במחשב האישי, ההזדמנויות של מוגבלות. העברת תוכן בין המכשירים שלך בצורה חלקה, שימוש באפליקציות שלך למכשירים ניידים ישירות מהמחשב האישי ועוד.
עזרה ולימוד של אפליקציית ‘הטלפון שלך‘ - תמיכה של Microsoft
support.microsoft.com › he-il › your-phone-app
באמצעות האפליקציה 'הטלפון שלך', באפשרותך לבצע ולקבל שיחות וטקסטים, לבדוק הודעות ולגשת באופן מיידי לתמונות וליישומים של מכשיר ה- Android – כל זאת במחשב שלך. למד כיצד לקשר בין המכשירים שלך Microsoft ו- Samsung – שותפות פרודוקטיבית עם קישור ל- Windows במכשיר Samsung והאפליקציה 'הטלפון שלך' במחשב, תהיה מחובר ברמה חדשה.
אפליקציית הטלפון שלך - קהילה של Microsoft
https://answers.microsoft.com/he-il/windows/forum...
Jan 25, 2020 · סוג ניצול לרעההטרדה או איומיםתוכן לא מתאים/למבוגריםעירוםניבולי פהתוכנות פירטיותדואר זבל/פרסוםסכנת וירוסים/תוכנות ריגול/תוכנות זדוניותהפרה אחרת של תנאי השימוש או כללי ההתנהגותניצול ילדים או שימוש לרעה. הטרדה היא התנהגות שמטרתה להפריע או להציק לאדם או לקבוצה של אנשים.
SideSync - חברו את המכשיר הנייד ל-PC | תמיכה Samsung ישראל
https://www.samsung.com/il/support/side-sync
קבל התראות של הטלפון שלך דרך המחשב האישי והשתמש בתכונות שונות של הטלפון שלך במחשב. תהנה מהחיים החכמים והנוחים יותר עם SideSync. הורד עבור מחשב עם …
מיקרוסופט מציגה אפליקציה שתסנכרן לכם את הטלפון והמחשב | גיקטיים
https://www.geektime.co.il › microso...
בעזרת Your Phone app מיקרוסופט תנסה לחסוך לכם זמן וטרחה יקרים בהעברה של תכנים מהסמארטפון למחשב.
סנכרון 'הטלפון שלך' עם המחשב: אפליקציית 'הטלפון שלך'‏ | Microsoft
www.microsoft.com › he-il › windows
את השמות הללו תראה משולבים בתור 'מסייע הטלפון שלך' – 'קישור אל Windows'‏ בחנות Google Play ובחנות Galaxy Store. בחנות Microsoft Store‏, תראה את 'הטלפון שלך'. הקישור בין המכשירים שלך למחשב מאפשר לך גישה מיידית לכל מה ...
לעבוד עם מכשיר הגלקסי דרך המחשב: כך תשלחו הודעות, תענו לשיחות ...
https://www.y4pc.co.il › 08-20-guides
אגב, אפליקציית 'Your Phone' של מיקרוסופט זמינה גם לכל מכשירי האנדרואיד וניתן להוריד אותה מחנות האפליקציות של גוגל Google Play. לעשות הכל עם ...
Your Phone Companion - Link to Windows - Google Play
https://play.google.com › apps › details
You love your phone. So does your PC. Get instant access to everything you love on your phone, right from your PC. To get started, Install the Your Phone ...
אפליקציית הטלפון שלך - קהילה של Microsoft
answers.microsoft.com › he-il › windows
Jan 25, 2020 · ברוב המקרים האפליקציה מותקנת כבר על מחשבים המפעילים Windows 10 ומתחברת עם מכשירי אנדרויד בעזרת אפליקציה בשם "מסייע הטלפון שלך". במכשירי סמסונג מסויימים, מותקנת מראש אפליקציית הקישור ל- Windows 10.
פתרון בעיות עבור קישור אל Windows
https://support.microsoft.com/he-il/topic/פתרון-בעיות-עבור-קישור...
פתח את האפליקציה Galaxy Store במכשיר ה- Android. באפליקציה Galaxy Store, הקש על החיפוש והקלד "מסייע 'הטלפון שלך' - קישור אל Windows". הקש על מסייע 'הטלפון שלך' - קישור אל Windows כדי לפתוח את תיאור האפליקציה. הקש על הלחצן עדכן. כמו כן, עליך לוודא שהקישור אל …
סנכרון 'הטלפון שלך' עם המחשב: אפליקציית 'הטלפון שלך ...
https://www.microsoft.com/he-il/windows/sync-across-your-devices
קרא והשב להודעות טקסט בקלות, צפה בצילומים חדשים ממכשיר ה-Android שלך, השתמש באפליקציות האהובות עליך, בצע וקבל שיחות ונהל את ההודעות של מכשיר ה-Android שלך ישר מהמחשב. דרישות הפעולה של אפליקציית 'הטלפון שלך': מחשב PC עם עדכון Windows 10 אפריל 2018 או חדש יותר.
פתרון בעיות עבור קישור אל Windows
support.microsoft.com › he-il › topic
במחשב האישי שלך, הפעל מחדש את אפליקציית 'הטלפון שלך'. פתרון בעיות עדכונים באפליקציות 'הטלפון שלך' ומסייע 'הטלפון שלך' – קישור אל Windows זיהוי העדכונים על ידי האפליקציה עשוי להימשך מספר דקות. לאחר העדכון, אם האפליקציה עדיין חסומה, הפעל מחדש את מכשיר ה- Android שלך. אז, המתן מספר דקות ולאחר מכן סגור ופתח מחדש את אפליקציית 'הטלפון שלך'.
עזרה ולימוד של אפליקציית ‘הטלפון שלך‘ - תמיכה של Microsoft
https://support.microsoft.com/he-il/your-phone-app
גם המחשב שלך. השאר את מכשיר ה- Android בכיס. באמצעות האפליקציה 'הטלפון שלך', באפשרותך לבצע ולקבל שיחות וטקסטים, לבדוק הודעות ולגשת באופן מיידי לתמונות וליישומים של מכשיר ה- Android – כל זאת במחשב שלך. למד כיצד לקשר בין המכשירים שלך.
התקנה ודרישות של אפליקציית 'הטלפון שלך' - Microsoft Support
https://support.microsoft.com › topic
האפליקציה מסייע הטלפון שלך (YPC) עבור רוב מכשירי Android · קישור אל Windows (LTW) מותקנת מראש בטלפונים נבחרים של Samsung.
מיקרוסופט מעדכנת את 'הטלפון שלך' לאנדרואיד - TGspot
https://www.tgspot.co.il › microsoft-t...
מיקרוסופט (Microsoft) החלה בתהליך עדכון של היישום והאפליקציה 'הטלפון שלך' (My Phone) המאפשרת לסנכרן טלפונים לסביבה השולחנית של מערכת ההפעלה ...
אפליקציית “הטלפון שלך” ב-Windows 10 יכולה לסנכרן הודעות ...
https://www.gadgety.co.il/233514/your-phone-adds-notifications
Jul 03, 2019 · אפליקציית “הטלפון שלך” (Your Phone) מבית מיקרוסופט מקבלת עדכון שמאפשר לבעלי מכשירים מבוססי אנדרואיד לסנכרן את ההודעות המתפרצות שיקבלו מאפליקציות שונות במכשיר היישר למערכת ההפעלה ווינדוס 10 במחשב האישי שלהם, כך מעדכנת מיקרוסופט בציוץ ששיגרה לטוויטר.
השג את הטלפון שלך - Microsoft Store‏ he-IL
https://www.microsoft.com/he-il/p/הטלפון-שלך/9nmpj99vjbwv
הורד אפליקציה זו מ- Microsoft Store עבור Windows 10. ראה צילומי מסך, קרא את הביקורות האחרונות שכתבו לקוחות והשווה דירוגים עבור הטלפון שלך.
פתרון בעיות מסך הטלפון באפליקציית 'הטלפון שלך'
support.microsoft.com › he-il › topic
חיסכון בצריכת הסוללה כבוי במכשיר שלך. מצב טיסה כבוי. המכשיר מחובר לאותה רשת או Wi-Fi כמו המחשב שלך. התחברת לאפליקציה 'מסייע הטלפון שלך' עם אותו חשבון Microsoft שבו אתה משתמש במחשב שלך.
מחשבי HP - קישור בין הטלפון והמחשב (Windows 10)
https://support.hp.com › document
אם עדכנת או התקנת לאחרונה את Windows 10, ייתכן שתתבקש להתקין את Microsoft Launcher בעת הגדרת אפליקציית Your Phone בטלפון של Android. ניתן להסיר את התקנת ...