חיפשת:

מסטיגום פריימר מחיר

מריחת פריימר » מחירון זיפות • המקצוענים
https://www.pro.co.il/tarring/pricing/premier-sealing
מחיר מריחת פריימר המחירים כוללים מע”מ. המחיר מהווה כתוספת לעבודת האיטום. מחיר ממוצע ₪8. למטר רבוע. טווח תחתון ₪5. למטר רבוע. טווח עליון ₪10. למטר רבוע. זיפות.
חומרי איטום - מסטיגום 10
http://www.itum.org.il › sealing
פריימרים, חומרי יסוד ביטומנים ואחרים. צבעי חוץ אקרילים. צבעי חוץ על בסיס שמן. צבעים, חומרים נגד עובש ופטריות. קלקר ,פוליסטירן מוקצף. רובה אפוקסית.
מסטיגום פריימר | פריימר ביטומני מושבח בפולימרים על בסיס מים | ביטום
https://www.bitum.co.il › מסטיגום-פריימר
מסטיגום פריימר משמש כשכבת יסוד לפני יישום ''מסטיגום 10'', ''מסטיגום ספריי'' ו''מסטיגום ספיד'' על תשתית בטון או על יריעות ביטומניות.
מחירון לחומרי איטום- איטום ביטומני | חומרי בניין ומפרטים
https://artwj.com › matirial › מחירון-לח...
טווח מחירים מומלץ, תכונות המוצר ושימושים, שם המוצר והחברה ... מסטיגום 10 מבית חברת ביטום ... מחירון פריימרים ותמיסות יסוד לחומרי איטום ביטומנים ...
איטום - חומרי איטום - מסטיגום פריימר
itum.org.il/sealing.asp?id=23
מסטיגום פריימר משמש כחומר יסוד על גבי משטחי בטון או על יריעות ביטומניות, לפני איטום עם חומרים מסוג "מסטיגום 10", "מסטיגום ספיד" , ומסטיגום ספריי". היצרן - ביטום בע"מ.
מסטיגום 10 - מסטיק ביטומני גמיש לאיטום קירות מרתף,מרפסות ...
https://www.amrusi.co.il/מסטיגום-10-פח
תאור. מחיר כולל מע"מ. מסטיגום 10 - גלון - מק"ט: 1004691. 104.40 ₪. מסטיגום 10 [פח] -מסטיק ביטומני גמיש לאיטום קירות מרתף,מרפסות במריחה - מק"ט: 1004689. 214.70 ₪. …
מסטיגום פריימר | פריימר ביטומני מושבח בפולימרים על בסיס ...
https://www.bitum.co.il/1499/מסטיגום-פריימר
מסטיגום פריימר (139.9 Kb) איטום מרתפים איטום גגות איטום קירות חיצוניים קירות חוץ חשופים קירות חיצוניים מחופים חומרים ואביזרי עזר חדרים רטובים אדניות וגינת גג איטום מאגרי מים. בוא נעבוד יחד. ביטום בע"מ. סניף ראשי חיפה. 04-8416217. 1-800-30-20-60. סניף מכירות והפצה מרכז. 03-6227123-4.
חומרי בניין ואיטום ‏איטום - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=h-color&db917663=4601285
התאמה לכבדי ראיה. תצוגה רגילה. הצהרת נגישות. זאפ השוואת מחירים > לבית לגן ולמשרד > חומרי בניין ואיטום > השוואת מחירים חומרי בניין ואיטום ‏איטום. טוען מידע, אנא המתן... התחבר. אורח, שלום.
חומרי בניין ואיטום ‏איטום - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
חומרי בניין ואיטום - ‏איטום מגוון ענק של צבעי בנין: אקרילי, צבע לעץ, שפכטל, טיח ועוד של טובי היצרנים: טמבור, בונדקס ועוד.
חומרי איטום לגגות | שיקום | תיקון | עיגון - רוטנברג
https://www.rotenberg1929.co.il › חו...
ריכזנו עבורכם מחירים של חומרי איטום לגגות, מרפסות, מרתפים ויסודות, בריכות, ... עמיד לשמש ,הידבקות גבוהה, ללא פריימר,נושם,לבן,לבן,
מחירון לחומרי איטום- איטום ביטומני | חומרי בניין ומפרטים
https://artwj.com/matirial/מחירון-לחומרי-איטום-איטום-ביטומני
מדובר בחומרים שמבוססים על ביטומן, פולימר ומים או מדללים, המתאפיינים בכושר הידבקות ובגמישות גבוהים במיוחד, יכולת גישור מעולה מעל לסדקים ועמידות מצוינת במים. חומרי האיטום הביטומניים מותאמים לאיטום מרפסות, אדניות, חדרים רטובים, גגות ומשטחי בטון, בלוקים ולבנים.
פריימר למסטיגום 109 - אמרוסי חומרי בניין
https://www.amrusi.co.il/פריימר-למסטיגום-109-פח-
Feb 16, 2016 · מסטיגום פריימר משמש כשכבת יסוד לפני יישום "מסטיגום 10", "מסטיגום ספריי" ו"מסטיגום ספיד" על תשתית בטון או על יריעות ביטומניות. סוג: פריימר למסטיגום. 154.90 ₪. מחיר כולל מע"מ. כמות. הוספה להזמנה. OR.
מחירון פריימרים, ציפויים ומסטיקים ביטומניים ביישום קר - ABC-ISRAEL ...
https://www.abc-israel.it › pricelists
מחירון פריימרים, ציפויים ומסטיקים ביטומניים ביישום קר. סעיף, תיאור, כמות, יחידות, מחיר. 1, פריימר GS/474 - תמיסת יסוד ביטומנית למשטחי בטון ומתכת - אריזת ...
פריימר למסטיגום 109 - אמרוסי חומרי בניין
https://www.amrusi.co.il › ... › איטום
מסטיגום פריימר משמש כשכבת יסוד לפני יישום ''מסטיגום 10'', ''מסטיגום ספריי'' ו''מסטיגום ספיד'' על תשתית בטון או על יריעות ביטומניות.
איטום - חומרי איטום - מסטיגום 10
itum.org.il/sealing.asp?id=7
ראה גם חומר יסוד מסוג "מסטיגום פריימר" המיועד למשפחת חומרים זו. ראה גם מפרט לאיטום מקלחות (לפני ריצוף) עם מערכת מסטיגום. למידע נוסף ניתן לפנות גם …
מסטיגום - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסטיגום
סוג: פריימר למסטיגום. 154.90 ₪. מחיר כולל מע"מ. כמות. הוספה להזמנה. OR. מסטיק ביטומני מסטיגום 10 | צבעים | גבס חומרי בניין השקייה.
מחירון איטום - mynewhouse.co.il
www.mynewhouse.co.il/121997/מחירון-איטום
גג. יריעה ביטומנית 5 מ"מ. גג כולל פריימר , מרזבון. 60 ₪ למר. פס אלומיניום + מריחת מסטיגום על פס האלומיניום. 20 ₪ למטר רץ. יריעות חיזוק. 30 ₪ למטר רץ. יריעה ביטומנית 4 מ"מ.
מסטיגום 10 | מוצרי מסטיגום | חומרים במריחה/התזה | איטום ...
https://www.bitum.co.il/1526/מסט10
יש לבצע העגלות (רולקות) עם חומר שיקום מסוג ביטום REPAIR או KÖSTER REPAIR MORTAR בכל מפגש קיר-רצפה. איטום רצפת מקלחת לפני הריצוף. מריחת שכבת יסוד מסוג מסטיגום פריימר בכמות של כ-300 גר'/מ"ר על השטחים האופקיים והרולקות. המתנה של 1-3 שעות לייבוש. מריחת שכבת מסטיגום 10 בכמות של 1.5 ק"ג/מ"ר על השטח ...