חיפשת:

מסוגלות עצמית אקדמית

אוניברסיטת חיפה מסוגלות עצמית , תרומת לימודי המשך באקדמיה ...
https://www.kshalem.org.il › uploads › pdf › artic...
מסוגלות עצמית נמצאה כמנבא העקבי ביותר. של התנהגות אקדמית בכלל והצלחה אקדמית. בפרט. -. היא בעלת השפעה על הכוונה עצמית בלמידה ועל הישגים.
מסוגלות עצמית אקדמית, תחושת קוהרנטיות, תקווה ועייפות בקרב ...
https://portal.macam.ac.il › article › מ...
המאמר בוחן את הקשרים בין מסוגלות עצמית אקדמית לבין משאבים אישיים (תקווה ותחושת קוהרנטיות) בקרב סטודנטים עם ליקויי למידה הלומדים במכללה.
מסוגלות עצמית, מוטיבציה, הישגים בלימודים, מחקר כמותני ...
https://freeacademic.com/products/9549
מסוגלות עצמית, מוטיבציה, הישגים בלימודים, מחקר כמותני, שאלון (עבודה אקדמית מס. 9549) ‏390.00 ₪ 47 עמודים. עבודה אקדמית מספר 9549 ...
פורטל מס"ע | מסוגלות עצמית אקדמית, תחושת קוהרנטיות, תקווה ...
https://portal.macam.ac.il/article/מסוגלות-עצמית-אקדמית-תחושת...
תקציר. מאת: Hadar Biran , Shiri Ben-Naim , Roni Laslo-Roth , Michal Einav , Malka Margalit. מילות מפתח: אוריינות אקדמית לקויות למידה מכללות אקדמיות מסוגלות עצמית סטודנטים קוהרנטיות תחושת עייפות תקווה. Ben-Naim, Shiri; Laslo-Roth, Roni; Einav, Michal; Biran, Hadar; Margalit, Malka.
מסוגלות עצמית - Wikiwand
https://www.wikiwand.com/he/מסוגלות_עצמית
מסוגלות עצמית או יעילות עצמית היא מושג שפיתח הפסיכולוג החברתי אלברט בנדורה, והיא מתייחסת לדרך בה אנחנו תופסים את היכולת שלנו לבצע התנהגות שתביא לתוצאה מסוימת. מסוגלות עצמית משפיעה על כל …
מסוגלות עצמית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מסוג...
מסוגלות עצמית אקדמית מתייחסת לאמונה שאדם יכול לעסוק בהצלחה ... תחושת המסוגלות האקדמית של הורים עבור ילדם קשורה להישגים ...
מכללת סמינר הקיבוצים המכללה לחינוך, לטכנולוגיה ולאמנויות )מרכז ...
https://www.smkb.ac.il › media › mahut-center
מסוגלות. עצמית אקדמית. על הצלחתם בלימודים. המחקר נערך בקרב. תלמידי מדעי החברה. במוסדות. ל. השכלה גבוהה. החוקרים מצאו שהאמונות של הסטודנטים לגבי יכולתם לנהל ...
תחושת מסוגלות עצמית ואמפתיה אצל מורי המשלבי בכיתת תלמידי בעלי ...
https://www.achva.ac.il › achvafiles › maof_book
כמחזקת. תחושת. מסוגלות. עצמית. ואמפתיה . תואר. אקדמי. נמצא. כמחזק. אמפתיה. ,. ואילו גיל וותק נמצאו. כמחזקי. את. תחושת. המ. סוגלות. העצמית . השכלה. אקדמית.
סיכומים בנושא מסוגלות עצמית להורדה | סיכומי מאמרים אקדמיים
https://sicumim.co.il › tag › מסוגלות-ע...
סיכומים בנושא מסוגלות עצמית להורדה. סיכומים של מאמרים אקדמיים בנושא מסוגלות עצמית. חיפוש במאגר הסיכומים. חיפוש: כל המילים ביטוי מדוייק חפש גם בתוכן הסיכום.
מסוגלות עצמית ומוטיבציה לימודית
https://brancoweiss.org.il › alon-20-artical-3
עדויות על התועלת של מסוגלות עצמית בניבוי תוצאות מוטיבציה. ... Schunk, D. H., "Self-Efficacy and Academic Motivation," in Educational Psychologist,.
שאלון מסוגלות עצמית אקדמית - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › שאלון-מסוגלות-עצמית...
עבודות אקדמיות בנושא שאלון מסוגלות עצמית » סמינריון ... עבודה אקדמית מסוגלות עצמית והתמודדות עם מצבי לחץ, כמותני שאלונים בקרב בני נוער ומבוגרים עם לקויות ...
SELF-EFFICACY - Weizmann Institute of Science
http://www.weizmann.ac.il › sites › files › uploads
האמונה במסוגלות עצמית שלנו משפיעה על ... מסוגלות עצמית אינה כללית אלא תלויה בתחום. (domain specific). •. מסוגלות עצמית משתנה גם עם ... מסוגלות עצמית אקדמית.
יכולת אינהיביטורית, תחושת מסוגלות עצמית ורמת הישגים במקצוע ...
https://www.shaanan.ac.il › 2021/06 › בשארה-וקפלן
מסוגלות עצמית ותפקודים. אקדמיים. במתמטיקה. בקרב. תלמידים. עם. לקויות. למידה. תפקודים ניהוליים הכוללים תהליכי אינהיביציה. מהותיים ביותר עבור למידה ).
מסוגלות עצמית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מסוגלות_עצמית
מסוגלות עצמית או יעילות עצמית היא מושג שפיתח הפסיכולוג החברתי אלברט בנדורה, והיא מתייחסת לדרך בה אנחנו תופסים את היכולת שלנו לבצע התנהגות שתביא לתוצאה מסוימת. מסוגלות עצמית משפיעה על כל תחום בעשייה האנושית. מדובר באמונה של האדם לגבי יכולתו לבצע משימה, להתמודד עם אתגרים ובהתאם לכך על ההחלטות והבחירות שאדם עשוי לבחור בחייו כמו בבריאות , חינוך וחקלאות. אדם בעל תחושת מסוגלות עצמית גבוהה מעריך את יכולתו להתמודד בהצלחה עם מטלה כגבוהה, וזה מוביל אותו להשקיע מאמץ בביצוע גם לנוכח ק…
פורטל מס"ע | מסוגלות עצמית
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/מסוגלות-עצמית
מסוגלות עצמית אקדמית, תחושת קוהרנטיות, תקווה ועייפות בקרב סטודנטים עם ליקויי למידה הלומדים במכללה ישנם סטודנטים עמידים (resilient) עם ליקויי למידה המצליחים "כנגד כל הסיכויים" ומגיעים למכללה.