חיפשת:

מנכ ל ארומה תל אביב

מנכ"ל ארומה: "המטרה שלנו היא להתרחב בעולם"
www.calcalist.co.il › marketing › articles
May 10, 2010 · רוב סניפי ארומה נמצאים בזכיינות והיא מונה 105 סניפים, 12 מהם בזכיינות בחו"ל. בשלוש השנים האחרונות עברה הרשת שינוי ארגוני רחב, שבמסגרתו הוחלפה הנהלת הרשת. מנכ"ל הרשת יגאל שרון הודיע לאחרונה על פרישתו ויחליפו אשר לב, המלווה את הרשת מאז הוקמה ומחזיק שני סניפים. מועדון לקוחות יגאל שרון: "לרשת כרטיס ארומה נטען שמעניק ללקוחות הנחה קבועה".
מנכ"ל ארומה ת"א מתנצל: "נפיק את הלקחים" | חדשות מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › בארץ
יממה לאחר אשפוזם של שני לקוחות שאכלו סלט טונה באחד מסניפי רשת ארומה תל אביב, מפרסם היום (רביעי) מנכ"ל הרשת, רון דן, מכתב התנצלות.
Xnet - ארומה תל אביב פונה לתיירים ומוסיפה A דומיננטית לשפה ...
https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5368393,00.html
Oct 15, 2018 · גם אנחנו הבנו שלא נכון להחליף לחלוטין את הלוגו המקורי, מפני שלא היה רצון להתנתק לגמרי מ'ארומה ישראל' המוכר, ובעיקר לא רצינו לפגוע בלקוחות קיימים. רוב הלקוחות של ארומה תל אביב מגיעים מחוץ לתל אביב. עם התחרות הקשה בענף הקפה, המשימה שלנו היתה להחזיר את …
מנכ"ל ארומה ת"א מתנצל: "נפיק את הלקחים" | חדשות מעריב
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-724271
Oct 16, 2019 · רון דן, מנכ"ל ארומה ת"א שלקוחותיה אושפזו לאחר שאכלו סלט טונה פרסם מכתב התנצלות בו הבטיח לקיים בקרות בריאות על ידי חברה חיצונית
Xnet - ארומה תל אביב פונה לתיירים ומוסיפה A דומיננטית לשפה הגרפית
xnet.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5368393,00
Oct 15, 2018 · משה הלוי, מנכ"ל ארומה תל אביב, מסר בתגובה כי "העיר תל אביב ידועה בחדשנותה ובהובלת התחום הקולינרי בישראל בפרט ובשוק הבינלאומי בכלל. ארומה בת"א מקפידה להתחדש ולהתאים עצמה לקהל לקוחותיה מעת לעת, ואנו שמחים להתחדש גם בתחום העיצוב. במהלך מיתוגי זה, הרשת רואה לנגד עיניה את הלקוח הפרטי והעסקי בעיר.
מנכ"ל ארומה ת"א מתנצל: "נפיק את הלקחים" | חדשות מעריב
www.maariv.co.il › news › israel
Oct 16, 2019 · סניף ארומה תל אביב בדרך בגין (צילום: אבשלום ששוני) יממה לאחר אשפוזם של שני לקוחות שאכלו סלט טונה באחד מסניפי רשת ארומה תל אביב, מפרסם היום (רביעי) מנכ"ל הרשת, רון דן, מכתב התנצלות. דן הביע את התנצלותו בפני שני הלקוחות, ובנוסף הצהיר כי אין מקום לתקלות מסוג זה.
ארומה אספרסו בר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ארומ...
עד לדצמבר 2021 כללה הרשת "ארומה אספרסו בר" מעל 150 סניפים ברחבי ישראל, כולם מחוץ לתל אביב. לרשת גם מעל 40 סניפים בקנדה, כ-10 סניפים בארצות הברית, שני סניפים ב ...
מנכ"ל ארומה ת"א התנצל על הרעלת המזון: "אין מקום לתקלות" - וואלה ...
https://news.walla.co.il › ... › בריאות
מנכ"ל ארומה תל אביב רון דן התנצל הערב (רביעי) בפני שני לקוחות הרשת שאושפזו בעקבות הרעלת מזון לאחר שאכלו כריך טונה בסניף בדרך מנחם בגין בעיר.
מנכ"ל ארומה ת"א התנצל על הרעלת המזון: "אין מקום לתקלות ...
news.walla.co.il › item › 3318393
Oct 16, 2019 · מנכ"ל ארומה תל אביב רון דן התנצל הערב (רביעי) בפני שני לקוחות הרשת שאושפזו בעקבות הרעלת מזון לאחר שאכלו כריך טונה בסניף בדרך מנחם בגין בעיר. במכתב ששלח לעובדים הבהיר המנכ"ל כי החברה ממשיכה בחקירת נסיבות התקרית, אך הבהיר כי "אין ולא יהיה מקום לתקלות מסוג זה ברשת שלנו". "לקוחותינו הם הנכס החשוב לנו ביותר", הוסיף דן.
מנכ"ל ארומה ת"א מתנצל: "אין ולא יהיה מקום לתקלות מסוג זה"
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5608473,00
Oct 16, 2019 · מנכ"ל ארומה תל אביב, רון דן, שיגר הערב (רביעי) מכתב לעובדי הרשת ובו התנצל על ההרעלה שגרמה אתמול לאשפוזם של שני בני אדם שאכלו טונה בסניף מנחם בגין. "לשמחתי הרבה, בעת כתיבת שורות אלה, שני הלקוחות שוחררו לביתם לאחר שחזרו לקו הבריאות . אני מבקש לנצל במה זו על מנת להתנצל בפני שני הלקוחות שנפגעו", כתב.
ארומה תל אביב - רשת בתי קפה בת״א
https://aromatlv.com
ארומה היא רשת הקפה המובילה בישראל. כבר 15 שנה שהיא חלק מהפעילות היומית של כולנו. סניפי ארומה הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני התל-אביבי והמרקם הסביבתי.
מנכ"ל ארומה ת"א התנצל על הרעלת המזון: "אין מקום לתקלות ...
https://news.walla.co.il/item/3318393
Oct 16, 2019 · סניף ארומה ברחוב מנחם בגין 48 בתל אביב (צילום: יותם רונן)
הרשת החברתית: יובל בנאי משיק חנות לתוצרת גלילית - גלובס
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001046855
Jun 22, 2015 · המאיץ (אקסלרטור) הוא חלק מעונת ההשקות של ארגון PresenTense, שפועל להרחיב את היזמות מחוץ לגבולות תל-אביב-הרצליה, על ...
לחץ, לחץ לחץ: הניסיון המגושם של ארומה ישראל לבדל את …
https://www.themarker.com/blogs/assafshmueli/BLOG-1.8054027
Oct 29, 2019 · תוכן הפוסט היה: "לרשת ארומה אספרסו בר (ארומה ישראל) אין כל קשר: לא עסקי, לא ניהולי, לא תפעולי, לרשת ארומה תל-אביב, אשר סניפיה פועלים בעיר תל-אביב-יפו בלבד" (המקפים במקור).
איך מוצאים רשת טובה לזיכיון? - מנכ"ל ארומה ת"א לשעבר בטיפים ...
www.youtube.com › watch
להיות זכיין מצליח זה אומר לדעת לבחור את הרשת הנכונה לך, בסרטון היום קובי לופו מנכ"ל ארומה ת"א לשעבר מעניק לך ...
gidon yaniv
https://www.gidonyaniv.co.il
מנכ"ל ושותף בקבוצת אדלר חומסקי ומנכ"ל קפה ארומה תל אביב ואירופה(לשעבר). ב30 השנים האחרונות, עסקתי בשיווק, אסטרטגיה ובניית מותגים ובניהול רשתות קמעונאיות.
תפריט ומוצרים - ארומה תל אביב
https://aromatlv.com/categories
משקאות קרים(16) בכל שאלה הקשורה לתפריט, הנכם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו בדוא"ל sherut@aromabar.net, ונעשה מאמץ להשיבכם בתוך 3 ימי עסקים.
מנכ"ל ארומה: "המטרה שלנו היא להתרחב בעולם"
https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3404078,00.html
May 10, 2010 · מנכ"ל ארומה: "המטרה שלנו היא להתרחב בעולם". שש רשתות בתי הקפה הגדולות בארץ הפסיקו להתמקד רק בקפה. מנועי הצמיחה שלהן בשנה הקרובה יתמקדו במוצרים חדשים ובפתיחת סניפים. ורובן, בינתיים, נשארות בארץ.
ארומה תל אביב מתרחבת, והיא משלמת על זה | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
ארומה תל אביב מתרחבת, והיא משלמת על זה ... עינת הוא בעלי קבוצת האחזקות GEG שבנוסף לארומה תל אביב מחזיקה גם ב־50% ... מנכ"ל GEG הוא שי בוצר.
מנכ"ל ארומה ת"א מתנצל: "אין ולא יהיה מקום לתקלות מסוג …
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5608473,00.html
Oct 17, 2019 · מנכ"ל ארומה תל אביב, רון דן, שיגר הערב (רביעי) מכתב לעובדי הרשת ובו התנצל על ההרעלה שגרמה אתמול לאשפוזם של שני בני אדם שאכלו טונה בסניף מנחם בגין.
ארומה תל אביב - רשת בתי קפה בת״א
https://aromatlv.com
ארומה היא רשת הקפה המובילה בישראל. כבר 15 שנה שהיא חלק מהפעילות היומית של כולנו. סניפי ארומה הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני התל-אביבי והמרקם ...
"תל אביב לא מפסיקה להתפתח, אנחנו צריכים להיות מוכנים להכל"
https://www.israelhayom.co.il › article
המקרה שבעקבותיו אושפזו שני סועדים לפני כשנה וחצי עלול היה לגרום נזק בלתי הפיך ל"ארומה תל אביב" ○ במקום לברוח או לנסות להשכיח, בחברה קיבלו אחריות ועברו מהפך ...
מנכ"ל ארומה תל אביב, רון דן, התנצל בפני שני הלקוחות שנפגעו... | חמ״ל
https://www.hamal.co.il › post ›
מנכ״ל ארומה תל אביב, רון דן, התנצל בפני שני הלקוחות שנפגעו מהרעלת מזון מסנדוויץ טונה שהזמינו ואמר כי הם יפיקו את הלקחים: ״מיד לאחר שנודע לנו ...