חיפשת:

מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל

מניית לוקהיד מרטין - ניו-יורק - גלובס
https://www.globes.co.il/portal/instrument.aspx?instrumentid=18080
Apr 14, 2022 · בגלובס תמצאו את כל המידע על מניית לוקהיד מרטין : נתוני מסחר, גרפים, חדשות, דוחות, המלצות אנליסטים ועוד.
לוקהיד מרטין והתעשייה האווירית ישתפו פעולה בתחום ההגנה ...
https://israeldefense.co.il/node/50747
Jul 07, 2021 · מימין לשמאל: מנכ״ל לוקהיד מרטין ישראל, יהושע (שיקי) שני; סגן נשיא לפיתוח עסקי בינלאומי בלוקהיד מרטין, טים קאהיל; מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי; מ"מ מנהל חטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית גיא בר לב.
מעל 4 מיליארד דולר: שת"פ חדש בין לוקהיד מרטין ומשרד הכלכלה
https://finance.walla.co.il › חדשות
טקס החתימה על ההסכם נערך במרכז החדשנות של לוקהיד מרטין בתל אביב בהשתתפות שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, יהושע (שיקי) ...
הושלמה הקמת לוקהיד מרטין ישראל | Israel Defense
israeldefense.co.il › content › הושלמה-הקמת
Dec 16, 2014 · מנכ"ל החברה שני ופט דיוואר, סגן נשיא בכיר, אחראי על לוקהיד מרטין בינלאומית (צילום: לוקהיד מרטין) הושלמה הקמת חברת לוקהיד מרטין ישראל. בראש החברה יעמוד המנכ"ל יהושע (שיקי) שני. תחת אחריותו תימשך הפעילות בתחום הביטחוני בכל הנוגע להגעת מטוסי הקרב העתידיים של חיל האוויר ה-F-35, ומטוסי התובלה מסוג הרקולס C-130J החדישים.
לוקהיד מרטין - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › לוקהי...
תוכן עניינים · 1 חטיבות עסקיות. 1.1 אווירונאוטיקה; 1.2 טילים ומערכות אש; 1.3 מערכות חלל; 1.4 מסוקים ומערכות משימה; 1.5 החטיבה הבינלאומית לוקהיד מרטין אינטרנשיונל.
2 מיליארד דולר וזו רק ההתחלה: נחתמה עסקת המסוקים שיחליפו את ...
www.calcalist.co.il › local_news › article
Dec 31, 2021 · "מה שאושר כעת זו העסקה הצבאית בין הצי האמריקאי ללוקהיד, למסוקים כמו של המארינס", אמר לכלכליסט יהושוע (שיקי) שני, מנכ"ל לוקהיד מרטין בישראל. "עכשיו יתחיל תהליך של כמה חודשים לסכם את התצורה הישראלית ואת העסקה הכוללת. עכשיו תגיד מדינת ישראל אני רוצה שבמסוקים יהיו אלף, בית וגימל, כל המערכות שיאפשרו למסוקים לדבר עם חיל האוויר ועם כוחות היבשה.
2 מיליארד דולר וזו רק ההתחלה: נחתמה עסקת המסוקים שיחליפו את ...
https://www.calcalist.co.il › article
מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל: "עד שתהיה ועידת שלום בטהרן הצורך במסוקים יגבר, ובמצבים כאלה יודעים למצוא את הכסף". 31.12.2021, 15:05 | אודי עציון.
התעשייה האווירית תייצר כנפי F16 עבור לוקהיד מרטין
www.iai.co.il › heb › iai-to-produce-f-16-wings-for
Sep 02, 2021 · התעשייה האווירית תמשיך להיות אחד הגופים המובילים בעולם בתחומי התעופה האזרחית והצבאית וכתובת ראשונה לחברות גלובליות רבות". מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, יהושע (שיקי) שני: "הפתיחה המחודשת של קו כנפי ה-F-16 בתעשייה האווירית היא אבן דרך חשובה בשיתוף הפעולה ארוך השנים של לוקהיד מרטין עם התעשייה הישראלית.
לוקהיד מרטין – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › לוקהיד_מרטין
לוקהיד מרטין (ב אנגלית: Lockheed Martin) הוא תאגיד רב לאומי אמריקאי, הנמנה עם המובילים בעולם בתחומי ה תעופה, ה ביטחון, וה טכנולוגיה, המספק מוצרים ושירותים מתקדמים לאלפי סוכנויות אזרחיות ומודיעיניות, גופים ממשלתיים וביטחוניים ותאגידים מסחריים בארצות הברית וברחבי העולם.
התעשייה האווירית תייצר כנפי F16 עבור לוקהיד מרטין
https://www.iai.co.il/heb/iai-to-produce-f-16-wings-for-lockheed-martin
Sep 02, 2021 · מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, יהושע (שיקי) שני: "הפתיחה המחודשת של קו כנפי ה-f-16 בתעשייה האווירית היא אבן דרך חשובה בשיתוף הפעולה ארוך השנים של לוקהיד מרטין עם …
איש השנה של דן ארקין: מנכ"ל לוקהיד מרטין, שיקי שני | Israel Defense
https://www.israeldefense.co.il › איש-...
כך דוחה שיקי שני, מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, את דברי הביקורת הנשמעים בעולם, ובארץ, נגד פרוייקט מטוס החמקן, 'אדיר' בעברית.
יהושע שני – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › יהושע_שני
הוא המשיך לשרת כטייס הובלה ב מילואים עד שנת 2000 . מכהן כמנכ"ל לוקהיד מרטין בישראל. קישורים חיצוניים מדיה וקבצים בנושא יהושע שני ב וויקישיתוף יואב רוזן, ‏ המוביל הלאומי, באתר חיל האוויר הישראלי יהושע (שיקי) שני, בשחזור מבצע אנטבה, שבוצע בשנת 2001, לציון 25 שנים למבצע, בערוץ היו טיוב של ארכיון צה"ל] יובל אזולאי, ‏ "איך קיבלנו את החמקן?
לוקהיד מרטין ישראל | Lockheed Martin
https://www.lockheedmartin.com › h...
לוקהיד מרטין גאה על התפקיד הנכבד שמילאה בשימור ביטחונה של מדינת ישראל - באמצעות מטוסי ה-C-130 וה-F-16 שמשרתים בנאמנות את חיל האוויר הישראלי מאז שנות ה-70' ...
2 מיליארד דולר וזו רק ההתחלה: נחתמה עסקת המסוקים שיחליפו ...
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/hjh300002jt
Dec 31, 2021 · מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל: "עד שתהיה ועידת שלום בטהרן הצורך במסוקים יגבר, ובמצבים כאלה יודעים למצוא את הכסף" משרד הביטחון הכריז על הזמנת 12 …
לוקהיד מרטין השקיעה כבר מעל 4 מיליארד דולר בישראל וחתמה על ...
https://chiportal.co.il/לוקהיד-מרטין-השקיעה-מעל-4-מיליארד...
Aug 17, 2020 · חברת לוקהיד מרטין חתמה על הסכם שיתוף פעולה תעשייתי חדש (Industrial cooperation agreement) עם משרד הכלכלה.
לוקהיד מרטין והתעשייה האווירית ישתפו פעולה בתחום ההגנה ...
israeldefense.co.il › node › 50747
Jul 07, 2021 · מימין לשמאל: מנכ״ל לוקהיד מרטין ישראל, יהושע (שיקי) שני; סגן נשיא לפיתוח עסקי בינלאומי בלוקהיד מרטין, טים קאהיל; מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי; מ"מ מנהל חטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית גיא בר לב.
Lockheed Martin לוקהיד מרטין ישראל | Facebook
https://www.facebook.com › posts
מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, תא"ל (במיל') יהושע (שיקי) שני נותן הצצה לפעולות נועזות בהן השתתף מטוס ההרקולס של חה"א הישראלי Amir Bohbot וואלה! חדשות.
ישראל חתמה על עסקה במיליארדים מול ארה"ב, אך תישאר כשנה ללא ...
https://www.israelhayom.co.il › article
יהושע (שיקי) שני, מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, אמר על העסקה: "לוקהיד מרטין מחויבת וגאה להמשיך ולתמוך בחיל האוויר כחלק מהשותפות ארוכת השנים עם ...
הושלמה הקמת לוקהיד מרטין ישראל | Israel Defense
https://israeldefense.co.il/content/הושלמה-הקמת-לוקהיד-מרטין...
Dec 16, 2014 · הושלמה הקמת חברת לוקהיד מרטין ישראל. בראש החברה יעמוד המנכ"ל יהושע (שיקי) שני. תחת אחריותו תימשך הפעילות בתחום הביטחוני בכל הנוגע להגעת מטוסי הקרב העתידיים של חיל האוויר ה-f-35, ומטוסי התובלה מסוג הרקולס c-130j החדישים.
ישראל חתמה על עסקה במיליארדים מול ארה"ב, אך תישאר כשנה ללא ...
https://www.israelhayom.co.il/military-life/military-tech/article/6634979
Dec 31, 2021 · יהושע (שיקי) שני, מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, אמר על העסקה: "לוקהיד מרטין מחויבת וגאה להמשיך ולתמוך בחיל האוויר כחלק מהשותפות ארוכת השנים עם מדינת ישראל. ה …
יהושע שני – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יהושע_שני
יהושע ("שיקי") שני (נולד בברית המועצות בשנת 1945) הוא קצין צה"ל בדימוס בדרגת תת-אלוף, כיהן כמפקד בסיס חיל האוויר לוד ונספח חיל האוויר בארצות הברית. שימש כמוביל מבנה ההרקולסים במבצע יונתן.
לוקהיד מרטין השקיעה כבר מעל 4 מיליארד דולר בישראל וחתמה על ...
chiportal.co.il › לוקהיד-מרטין
Aug 17, 2020 · יהושע (שיקי) שני, מנכ”ל לוקהיד מרטין ישראל אמר כי “לוקהיד מרטין מאמינה בצורה עמוקה בכוחה ויכולתה של התעשייה הישראלית וגאה בשיתוף הפעולה ארוך השנים עם מערכת הביטחון הישראלית. אנו מלאים גאווה עצומה לתמוך בביטחון הלאומי של מדינת ישראל באמצעות הפלטפורמות המתקדמות ביותר מסוגן בעולם: F-16, F-35, C-130 ובתקווה, עם מסוק התובלה הכבדה מהדור הבא, ה-CH-53K.
לוקהיד מרטין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/לוקהיד_מרטין
לוקהיד מרטין. לוקהיד מרטין (ב אנגלית: Lockheed Martin) הוא תאגיד רב לאומי אמריקאי, הנמנה עם המובילים בעולם בתחומי ה תעופה, ה ביטחון, וה טכנולוגיה, המספק מוצרים ושירותים מתקדמים לאלפי סוכנויות אזרחיות ...