חיפשת:

מנוי להארץ האוניברסיטה העברית

ועידת ישראל לאקלים של "הארץ" והאוניברסיטה העברית תיערך ...
https://www.haaretz.co.il/nature/climate/.premium-LIVE-1.10627965
Feb 23, 2022 · הריאיון נערך לרגל ועידת ישראל לאקלים הראשונה של עיתון "הארץ" והאוניברסיטה העברית, שתתקיים היום (רביעי) בבנייני האומה בירושלים. המאבק במשבר האקלים לא זר לקרי בן ה–78. כשר החוץ בממשלו של הנשיא ...
הטבות לבוגרי העברית | ארגון בוגרי העברית
alumni.huji.ac.il › benefits
מעגל האופרה 2021-2022 יוצא לדרך! הטבה ייחודית לבוגרי האוניברסיטה העברית! הנחה נוספת של כ- 10% על מנוי שנתי לאופרה. מחיר הכרטיס במנוי נמוך בכ- 30% ממחיר כרטיס בקופה. המשך קריאה >.
האוניברסיטה העברית | מדעי כדור הארץ | מתמטיקה 1 למדעי כדור ...
www.gool.co.il › האוניברסיטה
מהו אינטגרל טריגונומטרי, פתרון אינטגרל טריגונומטרי על ידי זהויות טריגונומטריות, פתרון אינטגרל טריגונומטרי על ידי הצבה, פתרון אינטגרל עם שורשים על ידי הצבה טריגונומטרית, חישוב שטחים בין פונקציות טריגונומטריות.
מדעי כדור הארץ | הרשמה לאוניברסיטה העברית
info.huji.ac.il › ar › node
التسجيل للعام 2021-2022 جاري! لعرض قائمة التخصصات المغلقة للتسجيل للعام الدراسي 2021-2022
ועידת ישראל לאקלים של "הארץ" והאוניברסיטה העברית תיערך היום ...
www.haaretz.co.il › nature › climate
Feb 23, 2022 · הריאיון נערך לרגל ועידת ישראל לאקלים הראשונה של עיתון "הארץ" והאוניברסיטה העברית, שתתקיים היום (רביעי) בבנייני האומה בירושלים. המאבק במשבר האקלים לא זר לקרי בן ה–78. כשר החוץ בממשלו של הנשיא ...
ספריית ארכיאולוגיה האוניברסיטה העברית - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › ספריית-ארכיאולוגיה-ה...
ספריית המכון לארכאולוגיה ע"ש אמרי וקלייר יאס ספריית המכון לארכאולוגיה היא אחת מספריות רשות הספריות של האוניברסיטה העברית. מבנה הספרייה עבר שיפוץ מקיף שהושלם ...
האוניברסיטה העברית - הארץ
www.haaretz.co.il › misc › tags
האוניברסיטה העברית. קבל התראות בתיבת הדואר האלקטרוני שלך עבור כתבות מ האוניברסיטה העברית.
נבחרות הספורט של האוניברסיטה העברית! - אגודת הסטודנטים
https://www.aguda.org.il › article
קבוצת הניווט לסטודנטים/יות משתתפת במסגרת איגוד הניווט של אסא ישראל, הקבוצה יוצאת לניווטים ברחבי הארץ. מועדון הניווט באוניברסיטה העברית מזמין את חובבי ספורט, ...
שירותי תוכנה באוניברסיטה העברית
https://ca.huji.ac.il/book/export/html/27850
כניסה למערכת הזמנות תוכנה לסגל ( מיקרושופ) אודות המיקרו-חנות המיקרו-חנות היא חנות וירטואלית לסגל להורדה ורכישה של תוכנה / ושל מחוללי סיסמות (otp) ; רכישת התוכנות מתבצעת באמצעות תקציבי האוניברסיטה בלבד, במערכת ממחושבת.
מדעי כדור הארץ | הרשמה לאוניברסיטה העברית
https://info.huji.ac.il/bachelor/Earth-Sciences
Mar 08, 2020 · מדעי כדור הארץ (גיאולוגיה, מדעי האטמוספירה, אוקיינוגרפיה, הידרולוגיה ומשאבי המים, מדעי הסביבה) עוסקים בחקר התהליכים הפועלים והמעצבים את כדור הארץ המוצק, את …
ספורט וכושר | האוניברסיטה העברית בירושלים
https://new.huji.ac.il/ספורט-וכושר
מרכזי הספורט בקמפוסים. בתחומי האוניברסיטה העברית קיימיםשלושה מרכזי ספורט חדשניים ואיכותיים הכוללים:מגרשי טניס, כדורסל, כדורגל, קט-רגל וסקווש (גבעת רם). מגוון מכשירי כושר אירוביים ומכשירי ...
"הארץ" ו"דה מרקר" אונליין | רשות הספריות
libraries.huji.ac.il › news › הארץ-ודה
Jul 13, 2021 · האוניברסיטה מנויה כעת לעיתון "הארץ" ו"דה מרקר" און ליין. הכניסה דרך קטלוג הספרייה. ממחשב ביתי - באמצעות "סמבה".
"הארץ" ו"דה מרקר" אונליין | רשות הספריות
https://libraries.huji.ac.il › news › האר...
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית. English English English English English ... האוניברסיטה מנויה כעת לעיתון "הארץ" ו"דה מרקר" און ליין.
המכון למדעי כדור הארץ
https://earth.huji.ac.il
המכון למדעי כדור הארץ ממוקם בקמפוס ספרא שבגבעת רם והוא אחד ממכוני הפקולטה למדעי הטבע. המחקרים במכון מיישמים שיטות מודרניות במדעי הטבע השונים להבנת התפתחותו ודרך פעולתו של כדור הארץ.
טופס מנוי חדש - מרכז הספורט לרנר - cosell
https://www.cosell.co.il/lerner/new-prospect-lerner
ה. הנני מתחייב להקפיד ולפעול בהתאם לנוהלי הפעילות של מרכז הספורט על-שם לרנר בקמפוס הר-הצופים, ולהימנע מחריגה מהם. ו. ביטול מנוי - ייעשה בהתאם לחוק. ז. המנוי כולל דמי הרשמה בסך 120 ש"ח, ואינו ניתן ...
מועד ב לשלום חושבים עם הארץ בקמפוס האוניברסיטה העברית - YouTube
www.youtube.com › watch
The following video is a part of Haaretz news coverage. For the newspaper website: https://www.haaretz.co.il/
מינוי לאתר הארץ
https://promotions.haaretz.co.il/promotions-page
מינוי משולב. כל תכני הארץ+TheMarker בכל מכשיר, בכל זמן. הכי משתלם. תשלום שנתי. ₪4.90 בחודש הראשון. ₪590 ליתרת השנה הראשונה. תשלום חודשי. ₪65 לחודש. כל תכני הארץ ו-TheMarker במחשב ובאפליקציה.
"הארץ" ו"דה מרקר" אונליין | רשות הספריות
https://libraries.huji.ac.il/news/הארץ-ודה-מרקר-און-ליין
Jul 13, 2021 · האוניברסיטה מנויה כעת לעיתון "הארץ" ו"דה מרקר" און ליין. הכניסה דרך קטלוג הספרייה. ממחשב ביתי - באמצעות "סמבה".
האוניברסיטה העברית - הארץ
https://www.haaretz.co.il › misc › tags
אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית החליטה לאפשר הפרדה מגדרית באירועים. 367 תגובות לכתבה. המוסדות להכנסה גבוהה: כך הפכו נכסי האוניברסיטאות למכרה זהב.
האוניברסיטה העברית בירושלים
https://new.huji.ac.il
האוניברסיטה העברית בירושלים היא האוניברסיטה הציבורית הראשונה שהוקמה בארץ ישראל והמוסד האקדמי השני שנוסד בה. האוניברסיטה העברית הוציאה מתוכה אנשי שם בכל תחומי המחקר, לרבות פרופסורים ומדענים ידועים, ואף חתני פרסי נובל.
דף מנויים - עיתון הארץ
https://www.haaretz.co.il/misc/menuim
דף מידע למנויים - מוקד שירות המנויים של עיתון הארץ TheMarkerמקדיש את מירב המאמצים בכדי להעניק לכם את חווית השירות הטובה ביותר
Sourasky Central Library - הספרייה המרכזית ע"ש סוראסקי
https://www.facebook.com › posts
סטודנטים וסגל של אוניברסיטת תל-אביב, הידעתם? רכשנו עבורכם מנוי, המאפשר לכם גישה חופשית למהדורה הדיגיטלית של עיתון "הארץ" ועיתון "דה מרקר".
3 דרכים לקרוא הארץ בחינם - TheMarker Labels
https://www.themarker.com › labels
רוצים לעקוף את חומת התשלום, ולקרוא כתבות באתר הארץ באופן חופשי בלי מינוי דיגיטלי? ... עשו מנוי דיגיטלי קבוצתי ... או באוניברסיטה?)
מאגרים חדשים ומאגרים בתקופת נסיון - האוניברסיטה הפתוחה
https://www.openu.ac.il › pages › new_and_trial_databases
וכן לסטודנטים במוסדות שחתומים על הסכם איתה. כל הכותרים מופיעים כעת גם בקטלוג ספריית האוניברסיטה הפתוחה. ... חדש בספרייה -מנוי לעיתון “הארץ” ולמוסף TheMarker.