חיפשת:

מנהל שירות לקוחות שכר

טבלאות שכר משותף - Manpower
https://www.manpower.co.il › domains
מזכיר/ה רפואי/ת, 6,700, 8000, 10000. מנהל/ת מרפאה, 9000, 11000, 15000. נציג/ת זימון תורים, 5800, 6500, 8000. נציג/ת שירות לקוחות, 5,800, 6500, 8000.
טבלאות שכר - סקר שכר 2021 - דרושים IL
https://www.drushim.co.il/article/87
Jan 24, 2021 · נתוני סקר השכר נאספו ונותחו ע"י חברות השמה מובילות, על בסיס מספר רב של השמות בפועל (ראו פרטים בכל טבלה) ומובאים לכם בצורה נוחה עם פירוט של מקצועות רבים בכל התחומים עם חלוקה לפי רמת ותק במקצוע ומידע נפרד אודות השכר המקובל בקרב סטודנטים בתחום.
כמה מרוויח/ה מנהל/ת מוקד שירות? | מתחם השכר של AllJobs
https://www.alljobs.co.il › position
מנהל/ת מוקד שירות? השכר הממוצע לתפקיד. Salary info 11,130 ₪. לנתוני שכר נוספים בתפקיד. רוצה לקבל ניתוח שכר ...
משרות מנהל שירות לקוחות בישראל | Careerjet - מנוע חיפוש עבודה
https://www.careerjet.co.il › מנהל-שירו...
כל משרות מנהל שירות לקוחות בישראל מאתר Careerjet.co.il מנוע חיפוש הצעות ... כפ"ס והוד השרון משרה מלאה לא צויין שכר תיאור לחנות לעיצוב הבית דרוש/ה אחראי/ת ש…
טבלאות שכר משותף - Manpower
www.manpower.co.il › domains › טבלאות-שכר
6,000-7,000. לחיפוש משרות בתחום הבנקאות לחץ כאן >. תמיכה ושרות לקוחות. תפקיד. (שכר ממוצע) 1-3 שנים. (שכר ממוצע) 3-5שנים. מעל 5 שנים (שכר ממוצע) שכר שעתי +בונוסים. שירות לקוחות ביטוח.
צור קשר | מלם שכר
https://www.malam-payroll.com/צור-קשר
ניצור אתך קשר בהקדם האפשרי. פניה בנושאים כללים עבור מעסיקים של מלם שכר : 02-6700500 (שלוחה 1, תת שלוחה 1) , מייל: payroll_hd@malam-payroll.com. השרות מיועד ליחידות השכר ומשאבי האנוש בארגונים. עובדים אשר משתמשים ...
מנהל תיקי לקוחות שכר - כמה מרוויחים בניהול תיקי לקוחות? - אתר ...
www.universities-colleges.org.il › P44290
במרבית התחומים, מנהלי תיק לקוח מתחילים מקבלים שכר שבין 10,000 - 15,000 שקלים לחודש. אחרי פרק זמן שבין שלוש לחמש שנות ניסיון בתפקיד, השכר עולה ועובדים מנוסים יכולים להגיע לרמות שכר שבין 15,000 - 20,000 שקלים לחודש בממוצע ובמקרים מסוימים אף יותר מכך. טבלאות שכר לתשומת לבכם, רמות השכר משתנות מעת לעת. שכר בתחום הביטוח
כמה מרוויח/ה נציגי/ות שירות לקוחות? | מתחם השכר של AllJobs
https://www.alljobs.co.il/User/SalaryCompound/position/?JobCategoryID=693
במסגרת תפקידו, מעניק נציג שירות הלקוחות מידע מסוים, מטפל בתלונות ופניות של הלקוחות ומבצע תהליכים שונים על פי בקשתו של הלקוח, על מנת לשמור על שביעות רצונו ולגרום לכך שימשיך לשלם על המוצר אותו החברה מספקת. נציג שירות הלקוחות הוא בעצם מתווך בין …
טבלאות שכר - Experis דרושים הייטק
https://jobs.experis.co.il › 2016/07 › salary-tables
טבלאות שכר. 1-3 שנים. 3-5 שנים. עוזר/ת שיווק ... שירות. מנהל/ת מוקד. 10-12. 12-17. מנהל/ת מרכז שירות ... נציגי/ות שירות לקוחות. 1-3. 5,000-6,000.
מנהל תיקי לקוחות שכר - כמה מרוויחים בניהול תיקי לקוחות ...
https://www.universities-colleges.org.il/P44290
מנהלי תיקי לקוחות בכירים וותיקים מגיעים לרמות שכר גבוהות במיוחד ויכולים גם להמשיך לטפס בסולם הארגוני לתפקידים בכירים יותר. בדרך כלל, הם מתקדמים לתפקידי ניהול מכירות, ניהול מחלקת מכירות, ניהול מוקדי מכירות ותפקידים דומים.
‪דרושים מנהל שירות - דצמבר 2021 | Indeed.com‫
il.indeed.com › מנהל-שירות-jobs
‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬צפה ב-822 משרות מנהל שירות אליהן מגייסים ב‏, ‏Indeed.com אתר המשרות הגדול בעולם. השתמש ב-עבור כדי ליצור את קורות החיים שלך ב-Indeed ולהגיש מועמדות למשרות מהר יותר.
שכר נציג שירות לקוחות - טקסמן
https://www.taxman.co.il › 2020/12
צוות אתר טקסמן ריכז עבורכם את כל המידע על שכר ממוצע של נציג שירות לקוחות. טבלאות שכר נציג שירות ... 21/01/2022, מנהל לקוחות, חיפה והקריות, חודשי, 15000.
דרושים שירות לקוחות - Manpower
https://www.manpower.co.il/domain/customer-service-and-support
Jan 19, 2022 · בכל רגע נתון מתפרסמות באתר עשרות משרות שיווק, שירות לקוחות ומכירה, ולנו היכולת והניסיון לתמוך בכם בתהליך החיפוש ולאתר בשבילכם את המשרה הנכונה.
כמה מרוויח/ה מנהל/ת מוקד שירות? | מתחם השכר של AllJobs
www.alljobs.co.il › User › SalaryCompound
מנהל מוקד שירות הוא אדם שאחראי על הניהול השוטף של מוקד השירות. במסגרת תפקידו, מנהל מוקד השירות מפקח על כל הנעשה במוקד השירות, מוודא כי צוות העובדים מבצע את עבודתו ומשגיח כי מתקיימת סביבת עבודה ראויה שעונה על צרכי העובדים והלקוחות. מנהל מוקד השירות גם אחראי על טיפול בפניות ותלונות הלקוחות, ושמירה על שביעות רצונם, במטרה לשמר אותם בחברה.
פותחים תלושים: כמה מרוויחים עובדי שירות לקוחות? - Mako
https://www.mako.co.il › news-money
בסדרת כתבות חדשה של החדשות online בשיתוף AllJobs, נספק מדי שבוע הצצה לתלוש שכר של עובד במקצוע אחר - וגם נציג נתונים שממחישים פערים בשכר בין ...
דרושים שירות לקוחות שכר גבוה
https://www.drushim.co.il › search
מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים טלפוניים. שכר גבוה !!
שכר קמעונאות 2021 - מנהל חנות, אזור, לקוחות ועוד | נישה ...
https://www.nisha.co.il/טבלאות-שכר/טבלת-סקר-שכר-קמעונאות
טבלאות שכר קמעונאות מאפשרות לכם: לכוון את הקריירה שלכם. להבין "כמה אתם שווים". לדרוש העלאה ריאלית מהמעסיק, לתאם צפיות שכר ולדרוש שכר ריאלי בריאיון עבודה. כמו כן, הנכם מוזמנים לעיין בעמוד דרושים קמעונאות, כך תוכלו לשדרג את הקריירה ולמצוא מקום עבודה חדש ההולם את הכישורים ...
דרושים מנהל שירות לקוחות ינואר 2022 | jobMaster
www.jobmaster.co.il › jobs
מנהל /ת מוקד שירות לקוחות בעל /ת ניסיון ניהולי בראש העין. פורסם לפני 1 שעות לפי U.M.R.C המשאב האנושי. פתח תקווה, ראש העין, רעננה כפר סבא והוד השרון. משרה מלאה. נתון למשא ומתן.
N12 - פותחים תלושים: כמה מרוויחים עובדי שירות לקוחות?
https://www.mako.co.il/news-money/economy-q3_2018/Article-94730683ac1b461004.htm
Jul 19, 2018 · "נציג שירות לקוחות הוא תפקיד התחלתי בעולם השירות ובכלל במשק", מדגישה עינב בוימפלד, מנהלת תוכן ומחקר ב-AllJobs. "לרוב לא נדרש ניסיון בתחום - אלא כישורים אישיים כגון יחסי אנוש טובים, רמת ייצוגיות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ותחת ריבוי משימות".
מנהלת מוקד שירות לקוחות - משכורות
https://www.maskorot.co.il › salary
הטבות: פלאפון | ביטוח מנהלים | רכב | מחשב נייד | משכורת 13 | פנסיה | ארוחות. קבל קישור ב-Email כאשר מתווספת משכורת מנהלת מוקד שירות לקוחות חדשה - לחץ כאן.
דרושים מנהל שירות לקוחות ינואר 2022 | jobMaster
https://www.jobmaster.co.il › jobs
דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות. פורסם לפני 9 שעות לפי חסוי. באר שבע וצפון הנגב, דימונה ערד וים המלח, חולון ובת ים, חיפה והכרמל; משרה מלאה; לא צוין שכר.
כמה מרוויח/ה מנהל/ת תיקי לקוחות? | מתחם השכר של AllJobs
https://www.alljobs.co.il/User/SalaryCompound/position/?JobCategoryID=1420
קרן מחקרים ושירותי בריאות - שיבא (ע''ר) לחברת תוכנה (CRM) דרוש /ה איש /אשת מכירות מוכשר /ת - עבודה מהבית. Frontask CRM. איש /אשת מכירות וניהול תיקי לקוחות לתחום התוכנה. פי די איי סי טכנולוגיות בע"מ. מנהל /ת תיקי לקוחות MEGA מגזר קיבוצים [291]JB. פרטנר תקשורת.
טבלאות שכר משותף - Manpower
https://www.manpower.co.il/domains/טבלאות-שכר-משותף
6,000-7,000. לחיפוש משרות בתחום הבנקאות לחץ כאן >. תמיכה ושרות לקוחות. תפקיד. (שכר ממוצע) 1-3 שנים. (שכר ממוצע) 3-5שנים. מעל 5 שנים (שכר ממוצע) שכר שעתי +בונוסים. שירות לקוחות ביטוח.
כמה מרוויח/ה נציגי/ות שירות לקוחות? | מתחם השכר של AllJobs
www.alljobs.co.il › User › SalaryCompound
במסגרת תפקידו, מעניק נציג שירות הלקוחות מידע מסוים, מטפל בתלונות ופניות של הלקוחות ומבצע תהליכים שונים על פי בקשתו של הלקוח, על מנת לשמור על שביעות רצונו ולגרום לכך שימשיך לשלם על המוצר אותו החברה מספקת. נציג שירות הלקוחות הוא בעצם מתווך בין הלקוח להנהלה, ומשמש כפנים והקול של בית העסק שמעסיק אותו.
N12 - פותחים תלושים: כמה מרוויחים עובדי שירות לקוחות?
www.mako.co.il › news-money › economy-q3_2018
Jul 19, 2018 · פותחים תלושים: כמה מרוויחים עובדי שירות לקוחות? בסדרת כתבות חדשה של החדשות online בשיתוף AllJobs, נספק מדי שבוע הצצה לתלוש שכר של עובד במקצוע אחר - וגם נציג נתונים שממחישים פערים בשכר בין גברים לנשים.
דרושים מנהל שירות לקוחות ינואר 2022 | jobMaster
https://www.jobmaster.co.il/jobs/?q=מנהל+שירות+לקוחות
מנהל/ת צוות שירות לקוחות. פורסם לפני 9 שעות לפי נ.ת.ב ניהול תביעות בע"מ. רמלה לוד ושוהם, תל אביב, ראשון לציון ונס ציונה, חולון ובת ים, רמת גן וגבעתיים. משרה מלאה. לא צוין שכר.