חיפשת:

מנהל פרויקטים דיגיטליים

ניהול פרויקטים דיגיטליים בצורה ...
https://iw.easyproject.com/about-us/project-management-made-easy-blog...
5/5/2021 · כל מנהל פרוייקט צריך לעבוד עם השלבים הבסיסיים של ניהול עבודה ותהליכים, אפילו לפרויקטים דיגיטליים. קשורים לכך הם כלים פרטניים שיעזור לך להבטיח את ההתקדמות החלקה של הפרויקט שלך (יתכן שאתה משתמש בחלק מהם כבר עכשיו).
מנהל/ת פרויקטים דיגיטליים - SQLINK
https://www.sqlink.com › מנהלת-פרוייקט
ארגון מוביל מגייס לשורותיו מנהל/ת פרויקטים דיגיטליים לניהול כל שלבי מחזור החיים של הפרויקט, אחריות על לו''ז,תכולה ותקציב. התפקיד כולל ניהול מטריציוני של ...
משרות בתפקיד קשב/ת לדסק החוץ - דרושים ICE
www.ice.co.il › jobs › ById
Dec 15, 2021 · משרות חמות לתפקיד קשב/ת לדסק החוץ באזור המרכז. מדור הדרושים של אייס מרכז מגוון משרות מפתח בתעשיית הדיגיטל ומהווה שער כניסה לתחום.
מנהל.ת תחום בכיר.ה פרויקטים ...
https://www.gov.il/he/departments/publications/drushim/jobmuni2019
5/2/2019 · קידום פרויקטים דיגיטליים לאומיים המבוצעים ישירות על-ידי המטה, לרבות תכנון הפרויקטים, הוצאתם לפועל, תיאום ותכלול השותפים הרלוונטיים בממשלה ומחוצה לה, ביצוע מעקב ובקרה והפקת לקחים.
גדעון באומהורן | מנהל פרויקטים ...
https://www.gidonbaumhorn.com
בחמש השנים האחרונות עבדתי בחברות העוסקות בבנייה וקידום של אתרי אינטרנט כמנהל פרויקטים דיגיטליים. במסגרת תפקידי הייתי אחראי על העלאתם של עשרות אתרי אינטרנט חדשים לאוויר. התפקיד כלל יצירת אינטגרציה בין מתכנתים ומעצבים גרפיים, וכן התנהלות יומיומית מול לקוחות במייל ובטלפון.
משרות בתפקיד אסטרטג.ית שיווקי.ת - דרושים ICE
www.ice.co.il › jobs › ById
משרות חמות לתפקיד אסטרטג.ית שיווקי.ת באזור המרכז. מדור הדרושים של אייס מרכז מגוון משרות מפתח בתעשיית הדיגיטל ומהווה שער כניסה לתחום.
הכלים הטובים ביותר לניהול ...
https://iw.easyproject.com/about-us/project-management-made-easy-blog...
כל מנהל פרוייקט צריך לעבוד עם השלבים הבסיסיים של ניהול עבודה ותהליכים, אפילו לפרויקטים דיגיטליים. קשורים לכך הם כלים פרטניים שיעזור לך להבטיח את ההתקדמות החלקה של הפרויקט שלך (יתכן שאתה משתמש בחלק מהם כבר עכשיו).
‪דרושים מנהל פרויקטים Web ...
https://il.indeed.com/מנהל-פרויקטים-Web-jobs
תיאור התפקיד דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים דיגיטל לארגון מוביל באזור המרכז. במסגרת התפקיד: ניהול פרויקטים טכנולוגיים, אחראיות והובלת פרויקטים באתרי אינטרנט ואפליקציות...
מה הכוונה מנהל פרויקט דיגיטל
https://rinati.digital › ... › ניהול פרויקטים
מנהל פרויקט בתהליך בניית אתר למתחילים | מה התפקיד של מנהל הפרויקט בתהליך? למה בכלל צריך ניהול פרויקט באתי לעשות לעשות סדר בבלאגן.
מנהלת פרויקטים דיגיטליים JB0373109 - Join - Digital Talent Agency
https://join.co.il › job › מנהלת-פרויקטים...
עבודה צמודה עם מנהלי המוצר והתחום השונים להבנת צרכיהם והתאמת פתרונות עבורם. ... עבודה מקבילה על מגוון פרויקטים. ... מנהל\ת פרויקטים דיגיטליים JB0373109.
משרות פרויקטים דיגיטליים | דרושים IL
https://www.drushim.co.il › search
מנהל/ת פרויקט Digital. matrix. הוד השרון |. 5-6 שנים |. משרה מלאה. | לפני 3 שעות. אגף דיגיטל וטכנולוגיות מגייס עבור מרכז ה- R&D מנהל/ת פרויקטי WEB אנרגטי/ת ...
משרות מנהל פרוייקטים - אינטרנט | דרושים - הצעות עבודה | AllJobs
https://www.alljobs.co.il › SearchRes...
We are a digital marketing firm in Central Israel. Duties include web development in PHP and... הגשת מועמדות. שמירת/מחיקת משרה.
‪דרושים מנהל פרויקטים Web - דצמבר 2021 | Indeed.com‫‬‬
https://il.indeed.com › מנהל-פרויקטים-...
צפה ב-40 משרות מנהל פרויקטים Web אליהן מגייסים ב‏, ‏Indeed.com אתר המשרות הגדול בעולם.
מנהל.ת תחום פרויקטים דיגיטליים (קידום עסקים) - Gov
https://www.gov.il › jobsbusiness
ליווי פרויקטים דיגיטליים לאומיים שבאחריות משרדי הממשלה, במסגרת המיזם הלאומי "ישראל דיגיטלית", בהתאם לסעיף 2.ב.3 להחלטת ממשלה מס' 1046 מיום ...
דרוש/ה מנהל/ת תחום פרויקטים ...
https://www.gov.il/he/departments/publications/drushim/digital_projects
29/1/2019 · קידום ותיאום פרויקטים דיגיטליים בין-משרדיים המובלים ישירות על-ידי המטה , לרבות ניתוח הצרכים, אפיון הדרישות, תכנון הפרויקטים, הוצאתם לפועל, תיאום ותכלול השותפים הרלוונטיים בממשלה ומחוצה לה, ביצוע מעקב ובקרה והפקת לקחים .
ניהול פרויקטים דיגיטליים עבור חברות ורשויות מקומיות - סקירת שירות!
https://wemanage.co.il › ניהול-פרויקטים...
כל חברה או רשות מקומית נדרשת לפיתוחים טכנולוגיים שונים מעת לעת. ניהול פרויקטים דיגיטליים הנו שירות בו מוצמד מנהל פרויקטים שמתכלל את המשימות.
מנהל/ת פרויקטים דיגיטליים - datacube - דטה קיוב
https://www.datacube.co.il › career
דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים דיגיטליים לארגון מוביל במרכז תיאור תפקיד: תיאור תפקיד: ניהול פרויקטים בתחום APP ו- WEB במגוון טכנולוגיות מתקדמות,
ניהול פרויקטים דיגיטליים עבור ...
https://wemanage.co.il/ניהול-פרויקטים-דיגיטליים