חיפשת:

מנהל מכון התקנים

מכון התקנים - סדרי מינהל וליקויים בפעילותו - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Reports › 506-hatkanim
מכון. התקנים. |. 833. פעולות. הביקורת. בחודשים. מרץ. 2015. עד. פברואר. 2016. עשה משרד מבקר המדינה ביקורת במכון. בנושאי מינהל ובפעילויות ליבה.
מנכ"ל החדש של מכון התקנים בפגישה עם הנהלת הלשכה: פועל ...
https://www.chamber.org.il/foreigntrade/1109/1112/105115
Dec 17, 2019 · גל סידס, חברת הנהלת לשכת המסחר, ציינה שבהתאם לדברי מנכ"ל המכון על התנהלות רצויה בשוק תחרותי, נכון שהמכון בצורה פרואקטיבית ינגיש את כל המידע הרלוונטי ללקוחותיו, באופן שיקל עליהם את תהליך הוצאת האישור ממכון התקנים.
מכון התקנים הישראלי: אילן כרמית, מונה לתפקיד מנהל אגף ...
https://kanisrael.co.il/21433
Jan 11, 2016 · מכון התקנים הישראלי (מת”י), הודיע, אתמול (ראשון, כ”ט טבת תשע”ו), כי מר אילן כרמית מונה לתפקיד מנהל אגף תעשייה במכון התקנים הישראלי.
מערכת מסלו"ל - מכון התקנים הישראלי
https://www.sii.org.il/he/maslol
מערכת מסלו"ל. לקבלת הצעת מחיר. המערכת מאפשרת לכם להגיש בקשות ולקבל אישורים על יבוא בצורה מקוונת, בפשטות וביעילות. הירשמו והגישו בקשה. מערכת מסלו"ל כבר תעדכן אתכם בזמן אמת.
בכפוף לשימוע: כתב אישום נגד אילן כרמית, מנהל מכון …
https://www.themarker.com/law/1.8664607
Mar 11, 2020 · פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הודיעה לאילן כרמית, לשעבר ממלא מקום מנכ"ל מכון התקנים, כי נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע, בגין עבירות של עדות שקר ושיבוש הליכי משפט, בפרשת מצלמות המהירות א-3. כרמית העיד ב-2016 בבית משפט לתעבורה בעכו כי הוא ואחרים מהמכון, נכחו בניסויים שבוצעו בהולנד ...
מכון התקנים - גלובס
https://www.globes.co.il › news › מכון...
מכון התקנים הפך ללוביסט של התעשיינים ... מכון התקנים: תחפושות שעלולות להתלקח וחשיפה לתביעה ייצוגית ... מי לוטש עיניים לתפקיד מנהל מכון התקנים.
‪דרושים מכון התקנים - אוקטובר 2021 | Indeed.com‫
https://il.indeed.com/מכון-התקנים-jobs
אשר נמצא בראשון לציון דרוש\ה מבקר\ת איכות! במסגרת התפקיד: ריכוז פעילות מול מכון התקנים, תקני איזו, ריכוז תוכניות הדרכה והסמכות, ביקורות לקבלני משנה וספקים. 12...
צרו קשר - מכון התקנים הישראלי
https://www.sii.org.il/he/service-center
24 rows · מנהל מעבדה. טלפון דוא"ל; ד"ר רות ארדי, מנהלת המעבדה לכימיה, בריאות וסביבה: 03-6465214: …
נוהל מת"י 007 - מכון התקנים הישראלי - Yumpu
https://www.yumpu.com › view
43הגדרות מונחיםההגדרות הבאות כוחן יפה בנוהל זה:‏המכון - מכון התקנים הישראלי.‏מנהלת תו-תקן - מינהלה,‏ שהוקמה בהתאם לתקנה 2 של התקנות.‏מת"י 007 מהדורה ...
המרצים שלנו - מכון התקנים הישראלי
https://www.sii.org.il/he/our-lecturers
מרצה בכיר במרכז ההדרכה של מכון התקנים M.sc מוסמך אוניברסיטת תל-אביב, מרצה בכיר במרכז ההדרכה של מכון התקנים הישראלי, חבר בצוות מומחים של מכון התקנים בתקני מערכות ניהול איכות.
מכון התקנים הישראלי
https://www.sii.org.il
מומחי מכון התקנים ידאגו לבדוק את המוצרים שלכם, להתאימם לתקנים באמצעות הסכמים בינ"ל ייחודים רק לנו, שיעניקו לכם יתרון במדינות היעד. היעזרו בניסיון רב השנים שלנו! כניסה ליצואנים.
אחרי עשרה חודשים בלבד: מנכ"ל מכון התקנים פוטר מתפקידו ...
https://finance.walla.co.il/item/3070722
Jun 06, 2017 · תגיות. מכון התקנים. מכון התקנים הישראלי (צילום: מערכת וואלה!, דיפולט) מנכ"ל מכון התקנים, פנחס שחר, פוטר אמש (שני) מתפקידו, על רקע סכסוך ממושך עם יו"ר המכון, איש העסקים והקבלן אורי דורי. בהודעה שפרסמה הנהלת המכון נאמר כי הוועד הפועל של המכון החליט על סיום תפקידו של שחר ועל הקמת ...
בעלי תפקידים - מכון התקנים הישראלי
https://www.sii.org.il › companyman...
בעלי תפקידים. לקבלת הצעת מחיר. גלעד גולוב. מנכ"ל. ורד אורן. מנהלת היחידה לתקשורת וקשרי חוץ. יואל בר גיל. מנהל אגף תעשייה. מוטי בראלי.
בעלי תפקידים - מכון התקנים הישראלי
https://www.sii.org.il/he/companymanagement
מוטי בראלי. מבקר הפנים של המכון ונציב תלונות הציבור.
מכון התקנים הישראלי: אילן כרמית, מונה לתפקיד מנהל אגף תעשייה | כאן
https://kanisrael.co.il › ...
מכון התקנים הישראלי (מת”י), הודיע, אתמול (ראשון, כ”ט טבת תשע”ו), כי מר אילן כרמית מונה לתפקיד מנהל אגף תעשייה במכון התקנים הישראלי. כרמית בן 60, הוא בוגר ...