חיפשת:

מנגנון יד מלא

מנגנון יד להאצה ובלימה | תפוח להגה | הידרופיקס
https://www.hydrofix.co.il › ...
מנגנון יד מאפשר הפעלה של דוושות ההאצה והבלימה גז ברקס המקוריות של הרכב באופן ידני, ניתן לשלב באופן אינטגרלי לחצנים להפעלת הפונקציות המיידיו.
אביזרים והתאמות לנכים | שחר מנגנונים | מנגנוני נהיגה לנכים
www.msbm.co.il/homesites/pageGen.asp?Page=19212&isSync=1
מערכת מכנית פשוטה המבוססת על מחבר המורכב על ידית האיתות המקורית ומוט אלומיניום דק היוצא מהמחבר ועובר מעל ללוח השעונים לצד ימין מאפשרת לנהג להפעיל את ידית האיתות בעזרת יד ימין וזאת מבלי לעזוב את ההגה. במקרים של שיתוק יד שמאל מאשר היום המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ברוב ...
מנגנון יד מלא-ליד שמאל - שחר מנגנונים
http://www.msbm.co.il › ...
מנגנון יד מלא-ליד שמאל. מנגנון היד מיועד למי שעומד בתנאים הבאים: רגליו אינן מתפקדות במידה המאפשרת לו להפעיל בצורה נוחה ובטוחה את דוושת המאיץ והבלם.
שחר מנגנונים | מנגנוני נהיגה לנכים
www.msbm.co.il
שחר מנגנונים בע"מ מתמחה בייצור והתקנת מנגנוני הנהיגה הבסיסיים לנכים: מנגנון יד מלא לנכים הפגועים בשתי הרגליים, דוושת מאיץ שמאלית לנכים הפגועים ברגל ימין ובנוסף, אמצעי עזר לנהיגה כגון: גולה לגלגל ההגה בגרסותיה השונות ...
מנגנון יד לנכים - אבי לבגורן
http://www.avi-levgoren.co.il › מנגנון-...
מנגנון יד לנכים מאפשר הפעלה של דוושת התאוצה ברכב במשיכת ידית. ... המנגנון מעניק לבעלי מוגבלות בגפיים התחתונות אפשרות לשלוט באופן מלא ברכב.
אריה מנגנונים | מנגנון יד עם פונקציות
https://www.lionsys.co.il/handcontrolwithfunctions
מנגנון היד מעניק נוחות מירבית לצד פשטות הפעלה אודות לתכנון מתקדם. מנגנון היד מתחבר אל הברגים הקיימים ברכב ובכך אינו פוגע במכלולים הקיימית ברכב.
מנגנון יד ימין קבוע - פרילינג נהיגה וניידות
https://www.fds-sys.com › מנגנון-יד-ימי...
מנגנון יד ימין מיועד לנהגים המוגבלים בגפיהם התחתונות. • המנגנון מאפשר לנהוג באופן עצמאי. • המנגנון מותקן מימין לרגל הנהג או מתחת להגה ומספק שליטה מלאה על ...
מנגנון יד מבית "אריה מנגנונים" - YouTube
https://www.youtube.com › watch
הדגמת מנגנון היד בפעולהמשיכה בידית המנגנון כלפי הגוף מפעילה את דוושת ההאצה של הרכב ואילו דחיקת הידית מפעילה את דוושת הבלם.
מחירון מייצג לאבזרים מיוחדים ברכב לאבזרים מיוחדים
https://www.btl.gov.il › hatavot › mehironAvizarim
מנגנון יד מלא. ,. האצה. /. בלימה. 784. 33. מנגנון גז. /. בלם ליד ימין. BREM. 744. 34. ידית בהתאמה אישית למנגנון יד. 198. 35. צופר על מנגנון יד.
מנגנוני יד | שחר מנגנונים | מנגנוני נהיגה לנכים
www.msbm.co.il/homesites/PageGen.asp?page=19181&isSync=1
מנגנון יד מלא ליד ימין נמצא כיום בחברת "שחר מנגנונים" בשלבי פיתוח וניסוי.
מנגנון יד ימין - מאגר המידע עזרים
https://azarim.org.il › ... › מנגנון יד ימין
מנגנון יד ימין מתאים לנהגים אשר פגועים בגפיהם התחתונות. המנגנון מותקן מצד ימין במקביל לידית ההילוכים כך שהשליטה במנגנון על הגז והבלם היא ביד ימין.
מנגנוני יד | שחר מנגנונים | מנגנוני נהיגה לנכים
www.msbm.co.il/homesites/PageGen.asp?page=19180&isSync=1
בנוסף מתקינים בהתאם לצורך מחסום מתקפל לדוושת הגז המקורית כדי למנוע מהנכה להפעיל בטעות את הדוושה עם רגל ימין. המחסם עצמו מתקפל ומאפשר שוב לנהג רגיל לנהוג בעזרת דוושת הגז המקורית. מנגנון היד הינו מערכת מכנית המאפשרת בעזרת ידית אחת להפעיל גם את דוושת המאיץ וגם את דוושת הבלם.
מנגנון יד מלא-ליד שמאל - msbm.co.il
www.msbm.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=item&cs=5002
מנגנון יד מלא-ליד שמאל. מנגנון היד מיועד למי שעומד בתנאים הבאים: 1. רגליו אינן מתפקדות במידה המאפשרת לו להפעיל בצורה נוחה. ובטוחה את דוושת המאיץ והבלם. 2. הוגבל על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לנהיגה עם דוושה. מסוג זה. 3.