חיפשת:

ממוצע תואר נמוך

תקנון לימודים לתואר שני - המכללה האקדמית תל חי
http://www.telhai.ac.il › sites › default › files › תקנ...
קבלת סטודנטים. דרישות קבלה. מכללתיות. : על המועמד להיות בעל תואר ראשון. מ. מוסד אקדמי מוכר,. ש. סיים. את. לימודיו לתואר. ראשון בציון ממוצע משוקלל.
ממוצע נמוך בתואר ראשון - איך ניתן לשפר? | AskPeople
www.askp.co.il › question › 143585
Nov 03, 2016 · בממוצע ממש נמוך! 75 אני מאוד רוצה להמשיך לתואר שני, אבל שום מוסד לא מקבל, ואומרים להגיש מועמדות סמסטר הבא, למרות שאמרו לי דוגרי שהסיכויים להתקבל הם אפסיים ביותר.
תנאי קבלה לתואר שני - יש לך סיכוי! - אתר לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il › ...
בניגוד לתואר הראשון בו צריך להציג את ממוצע הבגרות ואת הציון הפסיכומטרי, הקבלה לתואר ... בדרך כלל מקובל להמשיך לתואר שני לאחר סיום תואר ראשון באותו התחום.
ממוצע נמוך או מוסד נחשב? - פורום סטודנטים - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il › ... › סטודנטים
ממוצע נמוך מאוד (70), הרבה חזרות על קורסים, בהמון קורסים נכשלתי. ... תואר במדעי המחשב עם ממוצע 70 לא ייתן לך שום דבר בחיים אפילו אם תעשי אותו בייל.
ממוצע נמוך בתואר. שנה א - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Feb 15, 2021 · ממוצע הבגרות שלי נמוך מהדרישות (2 תגובות) ממוצע בתואר (9 תגובות) ממוצע נמוך שנה א סמסטר א - אשמח לעצות!!! (8 תגובות) ממוצע ציונים בתואר (18 תגובות)
חישוב ממוצע ציונים
college.clb.ac.il › enroll › calculator
אדם המעוניין להתקבל ללימודי תואר ראשון במרכז האקדמי למשפט ולעסקים צריך להחזיק בתעודת בגרות מלאה ולעבור את מבחן הפסיכומטרי בהצלחה. על מנת לאמוד את סיכויי הקבלה לתוכנית הלימודים לתואר ראשון יש לחשב ציון התאמה המורכב משקלול הציון בבחינה הפסיכומטרית עם ציוני הבגרות.
ממוצע הוא לא באמת חסם לקבלה לתואר שני - טל מוסקוביץ
https://tmosko.com › second-degree
נעים מאוד לכולם, אני טל, בוגר תואר ראשון עם ממוצע מתחת לממוצע. זה הפך לבעייתי מתי שהחלטתי לחזור לאקדמיה וללמוד לתואר שני.
ממוצע נמוך או מוסד נחשב? - פורום סטודנטים - פורומים - ערוץ 7
www.inn.co.il › Forum › Forum
Jun 01, 2020 · ממוצע נמוך מאוד (70), הרבה חזרות על קורסים, בהמון קורסים נכשלתי. מתלבטת מה עדיף- חשבתי לעבור לבר אילן, יותר קל ויותר זול מבחינתי, וכנראה מהרושם שלי מחברים שיש לי אפשרות שם להצליח הרבה הרבה יותר.
ממוצע נמוך או מוסד נחשב? - פורום סטודנטים - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t1195090
Oct 10, 2021 · ממוצע נמוך מאוד (70), הרבה חזרות על קורסים, בהמון קורסים נכשלתי. מתלבטת מה עדיף- חשבתי לעבור לבר אילן, יותר קל ויותר זול מבחינתי, וכנראה מהרושם שלי מחברים שיש לי אפשרות שם להצליח הרבה הרבה יותר.
האם ממוצע התואר שלי הינו נמוך? | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/108937
Feb 19, 2016 · אני אומרת "נכון לעכשיו" מכיוון שהתואר עוד לא סגור והעבודות הסמינריוניות שלי טרם נבדקו. אני מאמינה ויודעת שהייתי יכולה להשיג ממוצע גבוה יותר אילו הייתי טורחת לעמול יותר ולהשקיע את מרב המאמצים והמשאבים, לו הייתי משקיעה יותר זמן ואנרגיות אני בטוחה ב-100% שהייתי מגיעה לציון גבוה ...
תנאי קבלה לתואר שני - יש לך סיכוי! - אתר לימודים בישראל
www.universities-colleges.org.il › תואר-שני
בניגוד לתואר הראשון בו צריך להציג את ממוצע הבגרות ואת הציון הפסיכומטרי, הקבלה לתואר השני נעשית ברוב המקרים על סמך ציוני התואר הראשון. ככל שממוצע התואר הראשון שלכ יהיה גבוה יותר, כך יהיה לכם ...
Braude.Info - מחשבון ממוצע ציונים
www.braude.info/grades.html
שנה סמסטר קורס נ"ז מועד ציון שיפור הציון; כל הזכויות שמורות לתומר מאירוב
ממוצע זה לא קיר – פוסט הרגעה - נמרוד אבירם - TheMarker
https://www.themarker.com › nimrod
אני מכיר מתכנתים באמת יוצאי דופן, שסיימו תואר בממוצע היסטרי עוד לפני ... ולצערי אני מניח שיקרה גם לכולכם, עם ממוצע גבוה, בינוני או נמוך.
האם ממוצע התואר שלי הינו נמוך? | AskPeople
www.askp.co.il › question › 108937
Feb 19, 2016 · אני אומרת "נכון לעכשיו" מכיוון שהתואר עוד לא סגור והעבודות הסמינריוניות שלי טרם נבדקו. אני מאמינה ויודעת שהייתי יכולה להשיג ממוצע גבוה יותר אילו הייתי טורחת לעמול יותר ולהשקיע את מרב המאמצים והמשאבים, לו הייתי משקיעה יותר זמן ואנרגיות אני בטוחה ב-100% שהייתי מגיעה לציון גבוה ...
Braude.Info - מחשבון ממוצע ציונים
www.braude.info › grades
שנה סמסטר קורס נ"ז מועד ציון שיפור הציון; כל הזכויות שמורות לתומר מאירוב
תנאי קבלה לתואר שני - יש לך סיכוי! - אתר לימודים בישראל
https://www.universities-colleges.org.il/תואר-שני-תנאי-קבלה
תואר ראשון הוא כיום תואר שכמעט ואי אפשר בלעדיו. ... ממוצע לתואר שני ... אולם קיימים מוסדות שבהם ניתן להתקבל גם על סמך ממוצע מעט נמוך יותר, כגון 75 ומעלה. כמו כן, קיימים תחומי לימוד שבהם יש צורך ...
ממוצע ציונים נמוך של תואר ראשון | פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי
www.ilimudim.co.il/forum/2/58299
Mar 07, 2012 · ממוצע ציונים נמוך של תואר ראשון - שלום, אני סיימתי לפני שנתיים תואר במדעי חיים עם ממוצע נמוך (73),אני כבר שנה וחצי עובדת בתחום ומאוד אוהבת את התחום,מאוד מרוצים ממני בעבודה. הייתי רוצה להמשיך לתואר ש
ממוצע נמוך בתואר תעו"נ- להתחיל באוניברסיטה אחרת מאפס?
https://www.askp.co.il › question
דיברתי עם אנשים שקולים שגם הם סיימו תואר עם ממוצע בינוני, והם לא מסוג האנשים שמבחינתם ציונים זה חזות הכל, אבל כולם אמרו פה אחד שמה לעשות בימינו ממוצע זה ...
סטודנט למדמח עם ממוצע נמוך | פורום הסולידית
https://www.hasolidit.com › threads
עצם העובדה שיש לך תואר ראשון בממוצע נמוך ושום דבר אחר(כאשר מדברים על העבודה הראשונה) שמה אותך במקום לא כל כך טוב.
ממוצע נמוך בתואר. שנה א - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=21049466
Feb 14, 2021 · ממוצע הבגרות שלי נמוך מהדרישות (2 תגובות) ממוצע בתואר (9 תגובות) ממוצע נמוך שנה א סמסטר א - אשמח לעצות!!! (8 תגובות) ממוצע ציונים בתואר (18 תגובות)
סיימתי תואר (מדמ"ח).. אבל יש בעיה - FXP
https://www.fxp.co.il › ... › השכלה גבוהה
רק צריך להתקבל לעבודה ראשונה ויש מספיק כאלו שייקחו אותך. תואר במדמ"ח קשה ואתה תגלה שרוב האנשים באוניברסיטה מסיימים אותו עם ממוצע נמוך מאוד- יותר ...
ממוצע נמוך בתואר ראשון - איך ניתן לשפר? | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/143585
Nov 03, 2016 · בממוצע ממש נמוך! 75 אני מאוד רוצה להמשיך לתואר שני, אבל שום מוסד לא מקבל, ואומרים להגיש מועמדות סמסטר הבא, למרות שאמרו לי דוגרי שהסיכויים להתקבל הם אפסיים ביותר.