חיפשת:

מלחמת ששת הימים המתנה

"תקופת ההמתנה" - ארכיון צה"ל
https://archives.mod.gov.il › Pages
מלחמת ששת הימים ... בדיונים שהתקיימו תמכו חלק מהשרים, ובראשם ראש הממשלה לוי אשכול, במיצוי מהלכים דיפלומטיים שחייבו המתנה ודחיית היציאה למלחמה.
ישראל במלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ישראל_במלחמת
תקופת ההמתנה
מלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מלחמת_ששת_הימים
מלחמת ששת הימים; מלחמה: הסכסוך הישראלי-ערבי בכיוון השעון מלמעלה: טנקים של חטיבה 14 בהתקדמות על ציר ארגמן בסיני (דרומית לאבו עגילה), הצנחנים בכותל המערבי, מטוס תצפית ישראלי קל טס מעל יחידות ישראליות ברמת הגולן, שני מטוסי ...
צילומי המלחמה הבולטים | נעמוש / הרמה הסורית / מלחמת ששת הימים
https://naamoush.wordpress.com/2017/03/10/צילומי-המלחמה-הבולטים
Mar 10, 2017 · מתמונת הצנחנים ההרואית בכותל, דרך הקצין הישראלי עם הקלצ'ניקוב שטובל בתעלת סואץ וכלה במ"פ השריון שנפצע קשה בזעורה והזחל"מים הפגועים בגבעת האם * הרכבנו את אלבום התמונות של מלחמת ששת הימים * ותחילה החזית הצפונית.
דיפלומטיה בצל מלחמה: ישראל, ארצות הברית ומצרים בשלביה הראשונ
https://in.bgu.ac.il › bgi › iyunim › shalom
1967, דרכו של נאצר למלחמת ששת הימים. , קריית שדה. –. בוקר 2004, עמ' 591-585. 4. ראו: תזכיר סוכנות הביון המרכזית של ארצות. –. הברית,. CIA. , 19 ביוני 1967,.
תשכ"ז (1967): 'מלחמת ששת הימים' - הרבי מליובאוויטש: חייו ...
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/396330
תשכ"ז (1967): 'מלחמת ששת הימים' באביב תשכ"ז, נערך במדינות-ערב השכנות לארץ-הקודש גיוס כללי וממשלותיהן דיברו בגלוי על פלישה לארץ-ישראל וחיסול תושביה - "השלכתם לים".
Category:Waiting period (Six-Day War) - Wikimedia Commons
https://commons.wikimedia.org › wiki › Category:Waiti...
Waiting period (en); فترة الترقب (ar); ישראל במלחמת ששת הימים (he) תקופת ההמתנה, ישראל במלחמת ששת ... Media in category "Waiting period (Six-Day War)".
מלחמת ששת הימים | trufho
https://trufho.wordpress.com/2011/07/01/מלחמת-ששת-הימים
Jul 01, 2011 · מלחמת ששת הימים הייתה מלחמה שנערכה מ-5 ביוני עד ל-10 ביוני 1967, בין ישראל לבין מצרים, ירדן, סוריה ולבנון, שנעזרו במדינות ערביות נוספות: עיראק, ערב הסעודית, לוב, סודאן, תוניסיה, מרוקו ואלג'יריה. המלחמה החלה במכה מקדימה ישראלית על חיל האוויר המצרי, לאחר תקופת המתנה מתוחה, שבה נעשו ...
ההמתנה ומלחמת ששת הימים - הנצחת נשיאים וראשי ממשלה
http://gdoley-hauma.gov.il › Default
תקופה זו החלה באיומי מלחמה הולכים וגוברים מצד מצרים על מדינת ישראל, והסתיימה במלחמת ששת הימים. הרצוג נענה לפנייה מצד "קול ישראל" לשמש כפרשן צבאי בתקופה ...
תקופת ההמתנה שלפני המלחמה: "גם את היטלר לא לקחו ברצינות"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4961799,00.html
May 18, 2017 · שלושת השבועות שקדמו למלחמת ששת הימים היוו תקופת המתנה מורטת עצבים שבה היה המזרח התיכון - יותר מאי פעם - משול לחבית אבק שריפה שהמתינה לגפרור שיצית אותה. באמצע מאי, אחרי חודשים של תקריות בגבולות השונים של ישראל, חצו כוחות של הצבא המצרי את התעלה לתוך סיני ונאצר סגר את מצרי טיראן.
תקופת ההמתנה שלפני המלחמה: "גם את היטלר לא לקחו ברצינות"
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4961799,00
May 18, 2017 · שלושת השבועות שקדמו למלחמת ששת הימים היוו תקופת המתנה מורטת עצבים שבה היה המזרח התיכון - יותר מאי פעם - משול לחבית אבק שריפה שהמתינה לגפרור שיצית אותה. באמצע מאי, אחרי חודשים של תקריות בגבולות השונים של ישראל, חצו כוחות של הצבא המצרי את התעלה לתוך סיני ונאצר סגר את מצרי טיראן.
תקופת ההמתנה בעורף - אתר צה"ל
https://www.idf.il › אתרים › שש-על-שש
התקופה שלפני מלחמת ששת הימים נודעה בכינוי "תקופת ההמתנה". במהלך חודשי האביב של שנת 1967 עלתה המתיחות בין ישראל לבין סוריה; מאחר וסוריה הייתה קשורה עם מצרים ...
מלחמת ששת הימים - archives.mod.gov.il
archives.mod.gov.il › Exhib › sixdayswar
ב-22 במאי 1967 קיבלה ועדת השרים לענייני ביטחון החלטה הרואה את סגירת מצרי טירן בפני שייט ישראלי כמעשה תוקפנות נגד ישראל. בדיונים שהתקיימו תמכו חלק מהשרים, ובראשם ראש הממשלה לוי אשכול, במיצוי מהלכים דיפלומטיים שחייבו המתנה ודחיית היציאה למלחמה.
תקופת ההמתנה שלפני המלחמה: "גם את היטלר לא לקחו ברצינות" - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › צבא וביטחון
שלושת השבועות שקדמו למלחמת ששת הימים היוו תקופת המתנה מורטת עצבים שבה היה המזרח התיכון - יותר מאי פעם - משול לחבית אבק שריפה שהמתינה לגפרור ...
מלחמת ששת הימים - archives.mod.gov.il
https://archives.mod.gov.il/Exhib/sixdayswar/waiting
ב-22 במאי 1967 קיבלה ועדת השרים לענייני ביטחון החלטה הרואה את סגירת מצרי טירן בפני שייט ישראלי כמעשה תוקפנות נגד ישראל. בדיונים שהתקיימו תמכו חלק מהשרים, ובראשם ראש הממשלה לוי אשכול, במיצוי מהלכים דיפלומטיים שחייבו המתנה ודחיית היציאה למלחמה.
תקופת ההמתנה ומלחמת ששת הימים - הקשר הרב דורי
https://www.ravdori.co.il/stories/תקופת-ההמתנה-ומלחמת-ששת-הימים
מייצרי טיראן בתקופת ההמתנה: "בתקופת ההמתנה לפני המלחמה, לעידוד המורל הלאומי, נכתב על מצרי טיראן השיר "אנחנו נעבור" ("אנחנו נעבור, בחושך ובאור, ודגל תכול לבן, במיצרי טיראן". מוהר/וילנסקי)‏. ישראלים רבים שנולדו בתקופה שסביב מלחמת ששת הימים, נקראו בשמות טירן, טיראן, או טירנית.
מלחמת ששת הימים בתרבות הישראלית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מלחמת_ששת
פזמונים
המתנה והגברת מוכנות– מאי 1967, ערב מלחמת ששת הימים - Israel ...
https://www.israeldefense.co.il › node
המתנה והגברת מוכנות– מאי 1967, ערב מלחמת ששת הימים. סא"ל מיל' בעז זלמנוביץ, חוקר במחלקה להיסטוריה, מתארח במסע בזמן אל מלחמת ששת הימים.
ישראל במלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ישראל_במלחמת_ששת_הימים
מלחמת ששת הימים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מלחמת_ששת_הימים
מלחמת ששת הימים; מלחמה: הסכסוך הישראלי-ערבי בכיוון השעון מלמעלה: טנקים של חטיבה 14 בהתקדמות על ציר ארגמן בסיני (דרומית לאבו עגילה), הצנחנים בכותל המערבי, מטוס …
מלחמת ששת הימים - אנציקלופדיית אאוריקה
https://eureka.org.il/מלחמת_ששת_הימים
מבצע מוקד הוא מגדולי המבצעים הצבאיים של צה"ל בכל הזמנים. במסגרת המבצע המורכב והמדהים הזה, שפתח את מלחמת ששת הימים, הנחית חיל האוויר הישראלי מכה מקדימה על שדות התעופה של חיל האוויר המצרי, מה שהעניק לו עליונות אווירית מוחלטת במלחמה ושליטה באוויר, שהעניקה לו יכולת לסייע לכוחות ...
50 שנה למלחמת ששת הימים-בבית ובחזית – בית השיטה
www.beithashita.org.il › 50-שנה-למלחמת
מלחמת ששת הימים- מספרת ניצה אגוזי במלחמה הזאת אני כבר אם לילדים, אשת חייל, בהריון, רכזת חינוך – מה שמכתיב התייחסות אחרת לדברים.
ישראל במלחמת ששת הימים - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ישרא...
מלחמת ששת הימים הייתה מלחמה שנערכה מ-5 ביוני עד ל-10 ביוני 1967, בין ישראל ... המלחמה החלה במכה מקדימה ישראלית על חיל האוויר המצרי, לאחר תקופת המתנה מתוחה, ...
צילומי המלחמה הבולטים | נעמוש / הרמה הסורית / מלחמת ששת הימים
naamoush.wordpress.com › 2017/03/10 › צילומי
Mar 10, 2017 · מתמונת הצנחנים ההרואית בכותל, דרך הקצין הישראלי עם הקלצ'ניקוב שטובל בתעלת סואץ וכלה במ"פ השריון שנפצע קשה בזעורה והזחל"מים הפגועים בגבעת האם * הרכבנו את אלבום התמונות של מלחמת ששת הימים * ותחילה החזית הצפונית.
תקופת המתנה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תקופת_המתנה
במימון חברות (Corporate finance), תקופת המתנה (או תקופת שקטה – Quiet period) היא הזמן בו חברה המנפיקה עצמה בפעם הראשונה לציבור (IPO) חייבת להישאר שקטה בנושא, כדי לא לנפח את ערך ה מניה של החברה המונפקת באופן מלאכותי. תקופה זו נקראת גם תקופת צינון ( Cooling-off period ).