חיפשת:

מלונות עם בריכה פרטית

10 המלונות עם הבריכה הטובים ביותר באילת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/pool/city/il/elat.he.html
מקום האירוח ‘גן עדן עם נוף לים‘ (Luxury Heaven's Sea View) נמצא באילת שבדרום הארץ, במרחק של 2.4 ק"מ מחוף מיקי, ומציע אינטרנט אלחוטי בחינם, מתקני ברביקיו, בריכת שחייה חיצונית וחניה פרטית בחינם. Roomy and great for the family, especially during Covid when we don’t want to get the kids exposed.
חופשה בארץ: המלונות שיפנקו אתכם בבריכה פרטית | מגזין את
www.atmag.co.il › מלונות-בריכה-פרטית
השנה וחצי האחורנות שחקו אותנו עד דק ואין כמו נופש עם בריכה צמודה כדי לרענן את הנפש הדוויה. סוויטה עם בריכה פרטית פוטרת את הצורך להתבאס מילדים צועקים שאינם שלך, שלא לדבר על סוגיית מי יראה אותך ...
קופונים ומבצעים לבתי מלון עם בריכה פרטית בכנרת - מלונות - צימרים
https://www.zimmer.co.il › hotels-sea...
מלון עם בריכה פרטית בכנרת מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום חדר בבית מלון עם בריכה פרטית בכנרת לאירוח ולנופש.
10 המלונות עם הבריכה הטובים ביותר באילת, ישראל | Booking.com
www.booking.com › pool › city
מקום האירוח ‘גן עדן עם נוף לים‘ (Luxury Heaven's Sea View) נמצא באילת שבדרום הארץ, במרחק של 2.4 ק"מ מחוף מיקי, ומציע אינטרנט אלחוטי בחינם, מתקני ברביקיו, בריכת שחייה חיצונית וחניה פרטית בחינם. Roomy and great for the family, especially during Covid when we don’t want to get the kids exposed.
מילוס ים המלח מלון עם בריכה פרטית | מלון ספא ים המלח | מלון ...
herbertsamuel.com › hotels-in-israel › dead-sea
מלון עם בריכה פרטית. בשנים האחרונות נפוץ יותר ויותר הפינוק הייחודי של בריכה פרטית הצמודה לחדר בבית המלון. האורחים מחפשים את החופשה המושלמת, הרומנטית ביותר, האינטימית ביותר ומלון מילוס ים המלח מלון עם בריכה פרטית מאפשר לאורחיו ליהנות מהחוויה יוצאת הדופן.
10 הכי טובים: מלונות באזור הצפון עם בריכה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Hotels-g3575937-zfa3
באילו נכסים מסוג 'מלונות עם בריכה' באזור הצפון אפשר להכניס חיות מחמד? בכנסים הבאים מסוג 'מלונות עם בריכה' באזור הצפון בדרך כלל מותר להכניס חיות מחמד:
10 המלונות עם הבריכה הטובים ביותר בטבריה, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/pool/city/il/tiberias.he.html
מלונות עם בריכה בטבריה. קפצו למים! טבלו את הרגליים, המלונות הטובים ביותר עם בריכה. צללו! אנא הזינו את היעד שלכם. שגיאה: אנא הכניסו יעד כדי להתחיל בחיפוש. +. חודש ביצוע הצ'ק-אין. ספטמבר 2021 אוקטובר 2021 נובמבר 2021 דצמבר 2021 ינואר 2022 פברואר 2022 מרץ 2022 אפריל 2022 מאי 2022 יוני 2022 יולי 2022 ...
‫לקפוץ מהחדר למים: 12 מלונות מושלמים בארץ עם בריכה פרטית ...
https://13tv.co.il/item/mood/vacation-in-israel/hotels/hotel-with-private-pool-248497
Aug 21, 2017 · בכל סוויטה תוכלו לטבול בבריכה פרטית הידרותרפית מעוצבת בעבודת יד איטלקית או בג'קוזי הארומטי והמפנק.השלמת חווית הבריאות תוכלו ליהנות גם מטיפולים שונים, וביניהם עיסוי …
שלום ובריכה: המלונות שיפנקו אתכם בבריכה פרטית - מגזין את
https://www.atmag.co.il › מלונות-בריכה...
סוויטה עם בריכה פרטית פוטרת את הצורך להתבאס מילדים צועקים שאינם שלך, ... מלון הרודס ים המלח מרשת פתאל עושה כבוד לנוף המדברי ולים ההולך ונעלם, ...
מלון באילת עם בריכה פרטית | מלונות מומלצים באילת - רויאל שנגרילה ...
https://royalshangrila.com › villas
מחפשים מלונות מומלצים באילת ? רויאל שנגרילה הואא מלון באילת עם בריכה פרטית , לקפוץ מהחדר למים. תוכלו להתפנק במרפסת הכוללת פינת ישיבה, מיטת שיזוף ובריכה ...
10 המלונות עם הבריכה הטובים ביותר בצפת, ישראל | Booking.com
www.booking.com › pool › city
צפת. מיקום מרכזי. דירת מצפה האר“י (Mitzpa HaAri) שוכנת בצפת, ליד קריית האמנים, במרחק 4.3 ק"מ מבית החולים זיו בצפת, ומציעה מרפסת עם נוף להרים, טרסה, מתקני ברבקיו, בריכה פרטית, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית ללא תשלום. The views are gorgeous from the apartment. הצג יותר.
הסוויטות | גורדוניה - מלון פרטי
https://www.gordoniahotel.com › acc...
מלון Gordonia Private Hotel מציע לאורחיו 24 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכות פרטית. הסוויטת מצוידות במיטב הטכנולוגיה ליצירת נוחות מרבית ונינוחות ובבריכה פרטית ...
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית | EXPLORER צימר בצפון
https://zimmer-north.co.il/מלון-בוטיק-בצפון-עם-בריכה-פרטית...
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית | EXPLORER צימר בצפון. מתחמי צימרים ברמת הגולן, סוויטות בוטיק בצפון, צימר בוטיק בצפון, צימרים בצפון הארץ, צימרים יוקרתיים, צימרים מומלצים בחד נס.
מלונות בירושלים - Gordonia Hotel
www.gordoniahotel.com
מלון גורדוניה האתר הרשמי. מלון בוטיק המציע 21 סוויטות נופש מיוחדות עם בריכה פרטית בסוויטה, סלון עם כיבוד 24/7, יוקרה ושלווה מוחלטת. מלונות בוטיק בירושלים.
מלונות בוטיק עם בריכה | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=14&types=6
Oct 15, 2021 · מלונות בוטיק עם בריכה בגליל מערבי (5) מלונות בוטיק עם בריכה בגליל עליון (3) מלונות בוטיק עם בריכה ברמת הגולן (2) מלונות בוטיק עם בריכה בכנרת וגליל תחתון (1) מלונות בוטיק עם בריכה במרכז. מלונות בוטיק עם בריכה במישור החוף (4) מלונות בוטיק עם בריכה בדרום. מלונות בוטיק עם בריכה באילת (2)
‫לקפוץ מהחדר למים: 12 מלונות מושלמים בארץ עם בריכה פרטית | רשת 13
13tv.co.il › item › mood
Aug 21, 2017 · בכל סוויטה תוכלו לטבול בבריכה פרטית הידרותרפית מעוצבת בעבודת יד איטלקית או בג'קוזי הארומטי והמפנק.השלמת חווית הבריאות תוכלו ליהנות גם מטיפולים שונים, וביניהם עיסוי תאילנדי, עיסוי רפלקסולוגיה, שוודי, רקמות עמוק, אבנים חמות ועוד. הביקור במקום מיוחד לזוגות בלבד.
מילוס ים המלח מלון עם בריכה פרטית - מלונות הרברט סמואל
https://herbertsamuel.com › hotel-wit...
כשמחפשים חופשה במלון ספא ים המלח , מלון עם בריכה פרטית זו הבחירה הכי טובה לחופשה רומנטית ורגועה. בואו להתפנק במלון מילוס.
מלונות בוטיק עם בריכה | Weekend
https://www.weekend.co.il › zimmers
התקשרו להזמין מתוך מבחר מלונות בוטיק עם בריכה, בכל המחירים, מבצעים חמים, ... בריכה, ג'קוזי זרמים, טרקלין, מתחם ספא, חדר אוכל ... ג'קוזי פרטי, חצר פרטית.
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית
https://zimmer-north.co.il › מלון-בוטיק...
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. חורף? קיץ? נופש בצפון הארץ ברמת הגולן בפרט לא היה מושלם ללא סוויטה עם בריכה פרטית מחוממת וממש לא ...
מלונות בוטיק עם בריכה פרטית - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
איכות האבזור המרשימה, בריכות השחיה המחוממות, מתחם הג'קוזי-ספא המזמין, שטחי הגינון הנרחבים, האווירה הרומנטית והקרבה אל חוף הים- כל אלו הופכים את המקום לאחד ...
חופשה בארץ: המלונות הכי רומנטיים בישראל | מגזין את
https://www.atmag.co.il/מלונות-בארץ-חופשה-רומנטית
אחרי שנה בה בילינו את רוב הזמן בסגרים עם הילדים, וסופ"ש מפנק ורומנטי עם בן או בת הזוג היה בגדר פנטזיה רחוקה, סוף סוף המלונות נפתחו וחופשה זוגית הפכה מפנטזיה למציאות. לכן בחרנו עבורכן 11 מלונות מפנקים במיוחד לחגוג בהם אהבה ולפצות על השנה החולפת. תהנו.
‫לקפוץ מהחדר למים: 12 מלונות מושלמים בארץ עם בריכה פרטית | רשת 13‬
https://13tv.co.il › mood › hotels › h...
לקפוץ מהחדר למים: 12 מלונות מושלמים בארץ עם בריכה פרטית. מה עושים כשלוהט בחוץ? נכנסים למים, כמובן. ואם כבר בריכה, למה שהיא לא תהיה רק שלכם?