חיפשת:

מלונות על הים

10 הכי טובים: מלונות חוף בישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g293977-zff10-Israel-Hotels.html
315 מלונות בישראל ,בת ים - Booking.com
https://www.booking.com/city/il/bat-yam.he.html
מקום האירוח ספאט - חוף (Spat Beach) ממוקם בבת ים, במרחק של 7 ק"מ מתל אביב וכולל חדרים ממוזגים וחניה פרטית ללא תשלום. ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בחדר האוכל.
20 מלונות על הים בתל אביב ideas | hotel, tel aviv hotels ...
https://www.pinterest.com/hotelsareamazing/מלונות-על-הים-בתל-אביב
מלונות על הים בתל אביב. Hotel. Hotel Floor Plan. Hotel Design Architecture. Gym Design. Home Gym Design. Workout Rooms. Luxury Gym. Stationary Bike.
מלונות חוף בתל אביב - Booking.com
https://www.booking.com › city › tel...
מצאו והזמינו דילים על מלונות החוף הטובים ביותר בתל אביב, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון חוף מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
10 הכי טובים: מלונות ליד הטיילת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/HotelsNear-g293984-d...
בנכסים הבאים מסוג 'מלונות ליד הטיילת' בתל-אביב יש חניה חינם: ‪The Rothschild Hotel - Tel Aviv's Finest‬ - ציון המטיילים: 5.0/5. מלון אברטל סוויטס - ציון המטיילים: 4.5/5. מלון לוסקי סוויטות וחדרים תל אביב - ציון המטיילים: 4.5/5.
10 המלונות הטובים ביותר בנתניה (החל ממחיר ₪ 255)
https://www.booking.com/city/il/netanya.he.html
מלון בנתניה. מקום האירוח ’מלון העונות- על חוף הים’ (The Seasons Hotel - on The Sea) הוא מלון בוטיק שנמצא על צוק שמשקיף לחוף של נתניה, ומציע נוף לים וספא עם סאונה. Service was outstanding, especially provided by Malvina. We got more than our expectations were.
10 מלונות החוף הטובים ביותר באזור צפון הארץ, ישראל ...
https://www.booking.com/beach/region/il/north-district-israel.he.html
טבריה. מקום האירוח דירת יוקרה עם 2 חדרי שינה, מרפסת ונוף לים (Luxury 2BR Balcony with Sea view - Yalarent) נמצא בטבריה, במרחק של 300 מטרים מהכנסייה הסקוטית ובמרחק של 400 מטרים מקבר הרמב"ם. הנוף היה מושלם, במיקום מעולה , נקיה מאוד , לא היה חסר לנו כלום. בעל הבית מאוד נחמד עונה בכל שעה . הצג יותר.
מלון חוף נחשולים
https://www.nahsholim.co.il
מלון חוף נחשולים הוא כמו פנינה שעלתה מן הים. ... חדרי “נופש כפרי”, וילה משפחתית, חדרי בוטיק ים הסמוכים אל קו המים ומשקיפים אל נוף נדיר ביופיו ,חדרי הבוטיק ...
מלונות על החוף, מלונות ליד הים במישור החוף | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › מלונות_ב...
אתר ויקנד מציג לפניכם מגוון נרחב של מלונות במישור החוף, מכל הסוגים ובכל טווחי המחירים. לכל מלון במישור החוף מידע מקיף, תמונות להמחשה ואפילו סרטון וידאו ...
מלונות על שפת הים
https://www.herods.co.il › israel-hotels
מלונות על שפת הים דוגמת מלונות הרודס מרשת פתאל מתאימים במיוחד לחופשה זוגית, רומנטית ומפנקת. בואו לפתוח את הבוקר מול נוף מרהיב ועוצר נשימה.
מלונות בהרצליה על הים - פתאל
https://www.fattal.co.il › herzliya-hot...
רשת מלונות פתאל מזמינה אתכם לחופשה במלונות בהרצליה על הים. בואו ליהנות מנופש על הים עם שירותים לאנשי עסקים, פינוקים קולינריים וטיפולי ספא אקסקלוסיביים.
מלונות על שפת הים – מלונות הרודס
https://www.herods.co.il/israel-hotels/hotels-on-the-beach
מלונות על הים. מלונות הרודס על שפת הים מרשת פתאל מזמינים אתכם לנפוש בסטייל ובאווירה יוקרתית. בין אם תרצו ליהנות מהסביבה העירונית התוססת של תל אביב, מהשקט של המרינה היוקרתית בהרצליה, מהאווירה הנפלאה באילת או מהשלווה הקסומה של ים המלח – מלונות הרודס ממתינים לכם באזורי ...
10 הכי טובים: מלונות חוף בישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › ישראל › מלונות בישראל
מלונות החוף הכי טובים בישראל ב-Tripadvisor: גלה חוות דעת של מטיילים, תמונות אמיתיות ומחירים עבור מלונות החוף בישראל, מזרח התיכון.
10 המלונות הטובים ביותר בנהריה (החל ממחיר ₪ 378)
https://www.booking.com/city/il/nahariyya.he.html
מלון אמיגו על הים (Amigo Hotel On The Beach) ממוקם בנהריה, במרחק של 300 מ׳ מחוף סוקולוב, ומציע אירוח עם מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה בחינם.
בתי מלון ליד הים באילת | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/list/בתי-מלון-ליד-הים
מלונות במישור החוף, בתי מלון במישור החוף, דילים ומבצעים במישור ...
https://www.hotels.co.il › hotels
מלונות במישור החוף בהזמנה ישירה, בהוטלס מבצעים בלעדיים ישירות מהמלונות עצמם, ההזמנה באתר ללא חיוב והתשלום במלון. גם מבצעים, חוות דעת על מלונות במישור החוף ...
10 מלונות החוף הטובים ביותר בחיפה, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/beach/city/il/haifa.he.html
חיפה. מלון שומאכר חיפה (Schumacher Hotel Haifa) מציע שירותי קונסיירז', חדרים ללא עישון, גינה, אינטרנט אלחוטי חינם וטרקלין משותף, וממוקם בחיפה, במרחק של 3.2 ק"מ מתיאטרון חיפה, במרחק של 2.2 ק"מ מהחוף השקט... This hotel was one of the great surprises of our recent trip to Israel.
מלונות בוטיק ליד הים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מלונות בוטיק ליד הים - המלצות לשנת 2021. כל התוצאות. (2). צפון. (2) · עם בריכה פרטית מחוממת. (תוצאה אחת).