חיפשת:

מלונות יוקרה בכנרת

חיפוש מלונות בכנרת - Booking.com
https://www.booking.com/city/il/kinneret.he.html
מלון בכנרת. מלון אחוזת אוהלו (Ohalo Manor Hotel) הוא מלון בסגנון אתר נופש שנמצא על שפת הכנרת, במרחק 10 ק”מ בלבד דרומית לעיר העתיקה של טבריה, ומציע בסיס מצוין לטיולים בגליל העליון וברמת הגולן. המלון ממוקם על שפת הכינרת למרות שאין גישה לחוף המלון מספק כרטיסי כניסה למספר לחופים מסביב ...
נופש בכנרת ברשת מלונות פתאל
https://www.fattal.co.il/kinneret-vacation
נופש בכנרת מתאים לכל מטרה: החל מחופשה רומנטית באווירה יוקרתית, דרך חופשת הכל כלול עם הילדים ועד נופש רגוע ואינטימי. רשת פתאל מציעה מלונות בכנרת הממוקמים באזורים הטובים ביותר לחופי הכנרת – לאונרדו פלאזה טבריה, לאונרדו קלאב טבריה ולאונרדו טבריה.
10 הכי טובים: מלונות יוקרה בישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g293977-zff12-Israel-Hotels.html
מלונות בכנרת | בתי מלון בטבריה | מלונות סובב כנרת
https://seaofgalileehotels.co.il/hotels
מלונות בכנרת; צימרים ברמת הגולן; אטרקציות בצפון; דירות נופש בצפון; נחלים בצפון; פרסום באתר
10 הכי טובים: מלונות במבצע בכנרת - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › SmartDeals-g1968310-Kinner
מבצעים עבור מלונות בכנרת: מצא מבצעים נהדרים ממאות אתרי אינטרנט והזמן חדר במלון המתאים בעזרת 1,465 חוות דעת של Tripadvisor על מלונות בכנרת.
מלונות היוקרה הטובים ביותר באזור כנרת, ישראל | Booking.com
www.booking.com › luxury › region
מצאו והזמינו דילים על מלונות היוקרה המובילים באזור כנרת, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון יוקרה מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
10 הכי טובים: מלונות במבצע בכנרת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/SmartDeals-g1968310...
מלונות ספא בכנרת; מלונות סוויטות בכנרת; מלונות עם אמבט עיסוי בכנרת; מלונות עם מטבחון בכנרת; אתרים מיוחדים סמוכים. מלונות ליד ‪Yardenit‬ מלונות ליד בית גבריאל; מלונות ליד שמורת הטבע מג'רסה
חיפוש מלונות בכנרת - Booking.com
www.booking.com › city › il
חסכון גדול אונליין על מלונות בכנרת, ישראל. זמינות טובה ותעריפים מצוינים. קראו חוות דעת על המלונות ובחרו את הדיל הטוב ביותר לנסיעה שלכם.
מלון יו בוטיק כנרת – מלונות פתאל
https://www.fattal.co.il › u-boutique-...
מלון יו בוטיק כנרת החדש מרשת מלונות פתאל מזמין אתכם ליהנות מחוף פרטי שקט ופינוקי ספא בריאים בחופשה קסומה ומרגיעה בטבריה על שפת הכנרת היפהפייה.
מלונות היוקרה הטובים ביותר באזור כנרת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/luxury/region/il/sea-of-galilee.he.html
מצאו והזמינו דילים על מלונות היוקרה המובילים באזור כנרת, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון יוקרה מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
מלונות יוקרה בטבריה - אשת טורס
https://www.eshet.com › luxury_hotels
פתאל יו בוטיק כנרת. לינה וא. ... עיר נופש פופולארית כמו טבריה מצטיינת במלונות רבים, בהם מלונות יוקרה שמבטיחים לכם חוויה נהדרת ברמה הגבוהה ביותר.
10 הכי טובים ל-2021: מלונות ב-כנרת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g1968310-K...
מלונות בכנרת, בתי מלון בכנרת, דילים ומבצעים בכנרת - הוטלס
https://www.hotels.co.il › hotels
מלונות בכנרת בהזמנה ישירה, בהוטלס מבצעים בלעדיים ישירות מהמלונות עצמם, ההזמנה באתר ללא חיוב והתשלום במלון. גם מבצעים, חוות דעת על מלונות בכנרת ודילים לכנרת.
הכי טובים: מלונות יוקרה בכנרת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g1968310-zff...
מלונות בכנרת – מלונות פתאל
https://www.fattal.co.il/kinneret-hotels
מלונות בכנרת. מראה הכנרת הנשקף מחלון חדר המלון משרה אווירה רומנטית ומעורר את הדמיון. רשת מלונות פתאל מציגה בתי מלון בכנרת עם סגנונות נופש מגוונים – הכל כלול, חופשת ספא או נופש רגוע ושקט עם חוף פרטי לכנרת. נמצאו 4 מלונות. בחר תאריכים לבדיקת מחירים.
מלונות בכנרת – מלונות פתאל
www.fattal.co.il › kinneret-hotels
מלונות בכנרת מרשת פתאל מציעים חופשה מפנקת עם נוף עוצר נשימה ובמבחר סגנונות נופש: הכל כלול, חופשת ספא או נופש באווירה שלווה ורגועה עם חוף כנרת צמוד.
10 המלונות הכי טובים ב-כנרת - איפה לשהות ב-כנרת, ישראל
www.booking.com › region › il
מצאו מלונות ב-כנרת, il. הזמינו אונליין, שלמו במלון. תעריפים טובים וללא עמלות הזמנה. קראו חוות דעת של אורחים אמיתיים שהתארחו במלונות.
חיפוש מלונות באזור כנרת, ישראל
https://www.booking.com › region
מלון 'גלי כנרת' (Galei Kinneret Hotel) נמצא ממש על החוף של הכנרת, ... מלון בטבריה. מקום האירוח יו בוטיק כנרת (U Boutique Kinneret) שוכן בטבריה שבצפון הארץ, ...
10 הכי טובים ל-2021: מלונות ב-כנרת - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Hotels-g1968310-Kinneret
המלונות הטובים ביותר בכנרת ב-Tripadvisor: גלה 403 חוות דעת של מטיילים, 405 תמונות אמיתיות, ומחירים עבור 16 מלונות בכנרת, ישראל
הכי טובים: מלונות יוקרה בכנרת - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Hotels-g1968310-zff12-K
מלונות יוקרה בכנרת. 1 מתוך 16 נכסים זמין ותואם למסננים שבחרת. מחק את כל המסננים. מעדכן רשימה... לא נמצאו עוד נכסים שתואמים לכל המסננים שבחרת. נקה את הסינונים או עיין בהצעות של Tripadvisor. ייתכן שהם ...
משהו חדש קורה כאן: הצצה אל מלונות סביב הכינרת - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
ע יוזכר בכתבה) בנוף, נמוך, כמעט פשוט, ובהחלט לא מפלצת נדל"נית כפי שניתן לחשוש כשמדברים על מלונות יוקרה בחיק הטבע. מלון סטאי כנרת (צילום: אסף ...
10 המלונות הכי טובים ב-כנרת - איפה לשהות ב-כנרת, ישראל
https://www.booking.com/region/il/sea-of-galilee.he.html
מלון ג'ייקוב (Jacob hotel Tiberias By Jacob hotels מלון ג'ייקוב) שוכן במרכז טבריה, ומציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים וחדרים המשקיפים לעיר עם טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח. The location was excellent. It was in walking distance to our synagogue.
מלונות בוטיק לזוגות בכנרת | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › zimmers
כנסו עכשיו אל מלונות בוטיק לזוגות בכנרת. התקשרו להזמין מתוך מבחר מלונות בוטיק בכנרת. בכל המחירים, מבצעים חמים, חוות דעת, ניווט בלחיצת כפתור.
מלונות יוקרה בכנרת
https://www.tripadvisor.co.il › ... › כנרת › מלונות בכנרת
במקום 1 המשתלם ביותר מתוך 1 מלונות יוקרה בכנרת. לא נמצאו עוד נכסים שתואמים לכל המסננים שבחרת. נקה את הסינונים או עיין בהצעות של Tripadvisor.
מלון בוטיק בצפון | סטאי כנרת | מלונות יוקרה בצפון - The Setai Hotels
https://www.thesetaihotels.com › hotels
סטאי כנרת הוא מלון בוטיק בצפון המציע 158 וילות מפוארות המשקיפות על הכנרת, הגליל והגולן. סטאי כנרת הוא המלון המוביל מבין כל מלונות יוקרה בצפון הארץ.
בתי מלון בטבריה | מלונות סובב כנרת - מלונות בכנרת
https://seaofgalileehotels.co.il › hotels
המלון אמנם יוקרתי מאוד, אבל אין ספק שהמחיר שווה את התמורה. בפועל, מלון סטאי הוא אחד מהמלונות הכי מפוארים ויוקרתיים שיש באזור זה של הכנרת. מדובר במלון שיש בו ...