חיפשת:

מלונות בטבריה במבצע

מלונות בטבריה במחירים זולים ובאישור מידי - וואלה! טורס
https://www.wallatours.co.il › teberias
מלונות בטבריה במחירים זולים, וואלה טורס מציעה מבצעים חמים על מבחר גדול של בתי מלון בטבריה בהזמנה ישירה ואישור מידי, כנסו עכשיו ומצאו דיל טוב!
חיפוש מלונות בטבריה - Tiberias - Booking.com
https://www.booking.com › city › tib...
חסכון גדול אונליין על מלונות בטבריה, ישראל. ... מלון המלך שלמה טבריה (King Solomon Hotel Tiberias) נמצא בטבריה, ... לצפייה במבצעים סודיים, הירשמו.
10 הכי טובים: מלונות במבצע בטבריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › טבריה › מלונות בטבריה
מבצעים עבור מלונות בטבריה: מצא מבצעים נהדרים ממאות אתרי אינטרנט והזמן חדר במלון המתאים בעזרת 26875 חוות דעת של Tripadvisor על מלונות בטבריה.
10 הכי טובים: מלונות במבצע בטבריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/SmartDeals-g297765-T...
מלונות עסקיים בטבריה; מלונות על החוף בטבריה; מלונות רומנטיים בטבריה; מלונות ירוקים בטבריה; מלונות יוקרה בטבריה; אתרי נופש בטבריה; לפי דרגת מלון. מלונות ברמה של 5-כוכבים בטבריה; מלונות ברמה של 4-כוכבים בטבריה
מלונות בטבריה וכינרת מלונות בישראל במבצע - דילים לחופשה בארץ
https://www.flyingcarpet.co.il › מלונות...
דילים לנופש בארץ במחירים משתלמים במיוחד - הכנסו לאתר השטיח המעופף להזמנת דיל לחופשה המושלמת.
דילים לטבריה - מבצעים במלונות פתאל
https://www.fattal.co.il › דילים בארץ
דילים למלונות בטבריה מרשת פתאל מתאימים לכל חופשה עליה חלמתם: חופשת הכל כלול, חופשה זוגית רומנטית או נופש רגוע בסמוך לחוף הכנרת. הזמינו עכשיו ותיהנו מחוויית ...
מלונות בטבריה ברשת פתאל
https://www.fattal.co.il/tiberias-hotels
מלונות בטבריה. מלונות פתאל בטבריה מזמינים אתכם לחוות את הצפון מנקודת מבט ייחודית במגוון מלונות לכל חופשה שתבקשו: נופש אינטימי במלון בוטיק, נופש הכל כלול ועוד.
מלונות בטבריה, מבצעים בטבריה - מלונות ישראל
www.hotel4u.co.il/hoteltiberia.asp
ביקורת : ציון מעולה. חוות דעת של אשר , 15/10/2021. מלון מעולה ; ראויה לציון ההתייחסות של צוות חדר האוכל לרגישים לגלוטן בניצוחו של מנהל המזון מר חיים לוי שהתאמצו מאוד לספק את המבוקש - תבורכו. 10.
מלונות בטבריה, בתי מלון בטבריה, דילים ומבצעים בטבריה - הוטלס
https://www.hotels.co.il/hotels/index.cfm?LocationID=15
רק מזמינים באתר יכולים לכתוב חוות דעת. הזמנת מלונות בטבריה בהזמנה ישירה, מבצעים בלעדיים רק בהוטלס, כל בתי המלון בטבריה במחירים הטובים ביותר והתשלום במלון! ההזמנה שלך בטיפול של מחלקת ההזמנות של המלון. האתר שמקשר בין המלונאים למזמינים!
10 המלונות הטובים ביותר בטבריה (החל ממחיר ₪ 276)
https://www.booking.com/city/il/tiberias.he.html
מלון בטבריה. מלון המלך שלמה טבריה (King Solomon Hotel Tiberias) נמצא בטבריה, וכולל טרסת שמש, בריכה חיצונית עונתית, ויחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי בחינם. Great location for hiking trails, very friendly and helpful staff. הצג יותר. הצג פחות. 7.
מלונות בטבריה - הזמינו בתי מלון בטבריה במבצע - אשת טורס
https://www.eshet.com › tiberias
כל מלון שתחפשו תמצאו באשת טורס. בקרו באתר למידע על מלונות בטבריה, צפו במבצעים ודילים משתלמים במיוחד. הזמינו עכשיו בקלות אונליין >>
מלונות חצי פנסיון בטבריה כנרת והעמקים - Hotel4u
https://www.hotel4u.co.il › Hotels_H...
לא רק שניתן למצוא שלל מלונות באיזור ברמות אירוח שונות במחירי מבצע אלא שהעיר עצמה מציעה שלל אטרקציות לתייר המזדמן שמאפשרות לשמור על תקציב נמוך ועדיין ליהנות כמו ...
מלונות בטבריה, בתי מלון בטבריה, דילים ומבצעים בטבריה - הוטלס
https://www.hotels.co.il › hotels
מלונות בטבריה בהזמנה ישירה, בהוטלס מבצעים בלעדיים ישירות מהמלונות עצמם, ההזמנה באתר ללא ... מבצעי קיץ מלון חוף גיא טבריה סטאי כנרת היוקרתי במבצעים מיוחדים.
10 הכי טובים: מלונות זולים בטבריה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/HotelsList-Tiberias-Cheap-Hotels-zfp13054199.html
במקום 3 המשתלם ביותר מתוך 16 מלונות זולים בטבריה. ”ביקרנו במלון רסיטל בסופ״ש האחרון קיבל אותנו חמאדה בסבר פנים חמודות חייכן דאג לתת לנו חדר והסביר על שהותנו מלון שברורו המבקרים הם תיירים שבאים ללילה אחד או שני לילות ארוחת הבוקר היתה טובה עשירה ומגוונת“. ”‪המקום היה קרוב ...