חיפשת:

מלון עם כלבים

Dog School - מלון בוטיק לכלבים
https://www.hotel4dogs.co.il
לבחירתכם שני סוגי חדרים - משותפים או פרטיים, למקרה שהכלב שלכם מעדיף חופשה קצת יותר אינטימית. המלון שלנו מציע בריכת שחייה שמותאמת במיוחד לכלבים, רחבות משחק, פינוקי מזון מגוונים, שירות הסעות עד הבית וכמובן טיפול צמוד ומסור של צוות מאלפים מיומן ואוהב. התקשרו עוד היום לתאם ...
בתי המלון שמקבלים כלבים ומאפשרים לכם ליהנות מחופשה משפחתית ...
https://www.maariv.co.il › ... › תיירות
בחודשים האחרונים החלה מגמה מבורכת בקרב כמה בתי מלון ואתרי נופש, ... "מקומות האירוח נחלקים לכמה סוגים: אלה שמדגישים שהם מארחים כלבים בשמחה ...
10 המלונות המתירים אירוח בליווי חיות מחמד הטובים ביותר באזור ...
www.booking.com › pets › region
מקום האירוח לייב אין דה וודס (Live in the woods) שוכן במכמנים, ומתהדר בג‘קוזי. מקום האירוח נמצאת במרחק של 35 ק"מ מצפת וכולל מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה פרטית באתר. היה אירוח מושלם! מעבר לזה ...
10 המלונות המתירים אירוח בליווי חיות מחמד הטובים ביותר באילת ...
www.booking.com › pets › city
בין המלונות המתירים אירוח בליווי חיות מחמד באיכות הגבוהה ביותר באילת בקרבת טיילת אילת ניתן למצוא את רויאל פארק דירת גן מקום קסום אורלי, Milana's Deluxe in La Palmeraie ו- Royal Park Eilat - Garden Apartment by CROWN.
מלונות שמקבלים כלבים: לצאת לחופשה משפחתית עם הכלב
www.mako.co.il › travel-israel › magazine
Aug 26, 2021 · הכניסה לכלבים מותרת: אלה בתי המלון בארץ שמקבלים כלבים לרגל יום הכלב הבינלאומי (כן, זה קורה ממש היום - 26.8), בדקנו אילו מלונות מאפשרים חופשה עם החבר הכי טוב על ארבע.
חופשה על ארבע: מלונות ידידותיים לחיות
www.calcalist.co.il › consumer › articles
Nov 14, 2011 · אך בעוד המלונות בישראל מאפשרים כניסה לכלבי נחייה, בודדים יסכימו לשכן על המצעים הצחורים כלבים שהגיעו לנפוש. ועדיין, ישנם בישראל כמה עשרות צימרים ובתי מלון ספורים שמארחים בעלי חיים.
מלונות שמקבלים כלבים: לצאת לחופשה ...
https://www.mako.co.il › magazine
סוויטת כלולות, מלון בראון (צילום: אסף פינצ'וק). מלון בראון. |. צילום: אסף פינצ'וק. הכניסה לכלבים מותרת: אלה בתי המלון בארץ שמקבלים כלבים.
מלונות בוטיק המקבלים כלבים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
חפשו צימר או מלון בוטיק. מה מחפשים? לדוגמה: צימר עם ג'קוזי. מה אנחנו מציעים? אזור בארץ. איזור הדרום. המרכז וירושלים. צפון. גליל מערבי. גליל עליון.
מלונות בוטיק המקבלים כלבים - המקומות המובילים לשנת 2021 ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 4767
מהמלון בוטיק עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על מלונות בוטיק המקבלים כלבים שבדקנו בעצמנו.
מסלולי טיולים עם כלבים - רשת מלונות מטיילים
https://www.travelhotels.co.il/מסלולי_טיול_עם_כלבים
מסלולי טיול ונקודות חן עם הכלב. אזור הגליל המערבי. מבצר המונפור. חונים את הרכב בחניון עפר בצומת שבילים אדום-שחור סמוך ליישוב מצפה הילה. ממשיכים רגלית כקילומטר בירידה עד להגעה לשרידי המבצר הצלבני ממנו נשקף נוף לנחל כזיב ולהרי הגליל המערבי. מתאים לכל המשפחה. הלוך- חזור.
מלונות שמקבלים כלבים: לצאת לחופשה משפחתית עם הכלב
https://www.mako.co.il/travel-israel/magazine/Article-f5a871db8642471027.htm
Aug 26, 2021 · הכניסה לכלבים מותרת: אלה בתי המלון בארץ שמקבלים כלבים לרגל יום הכלב הבינלאומי (כן, זה קורה ממש היום - 26.8), בדקנו אילו מלונות מאפשרים חופשה עם החבר הכי טוב על ארבע.
מלונות המתירים אירוח בליווי חיות מחמד בישראל
https://www.booking.com › il.he.html
Sam&Blondi By 7Minds. מלון המתיר אירוח בליווי חיות מחמד ב-מרכז תל אביב, תל אביב. 9.1 מעולה 1,281 חוות דעת. מלון סם ובלונדי'ס (Sam&Blondi's Hotel) מתהדר ...
10 המלונות המתירים אירוח בליווי חיות מחמד הטובים ביותר ...
https://www.booking.com/pets/city/il/elat.he.html
מיקום מרכזי. מקום האירוח ’דיי'אין אילת – ליד החוף’ (Day'inn Eilat By The Beach) מציע יחידות אירוח ממוזגות שמצוידות בטלוויזיה עם מסך שטוח ובאינטרנט אלחוטי בחינם, ונמצא במרחק של 1.3 ק"מ מחוף נביעות ו-2.7 ק"מ מהגן... Renovated recently, super clean, great location , very nice owner. Highly recommended.
צימרים עם כלבים | צימרים שמקבלים כלבים וחיות מחמד | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=49
Oct 27, 2021 · צימרים שמקבלים כלבים מציעים בדיוק את אותם פינוקים שמציעים כלל הצימרים, רק שכאן תוכלו, כאמור, ליהנות גם עם אהוביכם בעלי הזנב. כך לדוגמה תוכלו להתפנק בצימרים שמקבלים כלבים עם בריכה פרטית - כשגם הכלבים מוזמנים לטבול במים, צימרים עם ג'קוזי פרטי, צימרים למשפחות עם ילדים, צימרים ...
חופשה על ארבע: מלונות ידידותיים לחיות
https://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3551669,00.html
Nov 14, 2011 · מתוך 1,900 מלונות הרשת, כ־1,600 הם Pet friendly. אפשר לארח בחדר עד שני כלבים במשקל כולל של 36 ק"ג. בנוגע לבעלי חיים אחרים (חתולים, ציפורים, קופים, נחשים ועוד) יש להיוועץ במנהל המלון לפני ההגעה. על האורח להפקיד 50 דולר בצ'ק אין, שעשויים להיגבות אם נגרם נזק לחדר. ברשת ממליצים להביא מזון שהכלב ...
Dog School - מלון בוטיק לכלבים
www.hotel4dogs.co.il
כלבים שמגיעים מאותו הבית תמיד יהיו ביחד בחדר, אלא אם הבעלים מבקשים אחרת. במידה והבעלים מעוניינים שהכלבים שלהם ישתלבו גם עם כלבים נוספים בחדר, תערך בדיקת התאמה על ידי צוות המאלפים שלנו.
10 הכי טובים: מלונות ידידותיים לחיות מחמד בתל-אביב ...
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g293984-zfa9...
מלונות בוטיק המקבלים כלבים - המקומות המובילים לשנת 2021 ...
https://www.hapisga.co.il/hapisga-clp/4767
מהמלון בוטיק עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים. מדריך הפסגה - ממליצים לכם רק על מלונות בוטיק המקבלים כלבים שבדקנו בעצמנו.
10 המלונות המתירים אירוח בליווי חיות מחמד הטובים ביותר ...
https://www.booking.com/pets/region/il/north-district-israel.he.html
צימרים לזוגות ולמשפחה עד 6 איש מול הר מירון בצבעון בגליל העליון אורלי ומאיר. Tsiv'on. מקום האירוח ’צימרים לזוגות ולמשפחה עד 6 איש מול הר מירון בצבעון בגליל העליון אורלי ומאיר’ נמצא בצבעון שבצפון הארץ ומציע חניה פרטית בחינם. Our vacation was awesome!
מטיילים עם בעלי חיים? ההמלצות הבאות בשבילכם - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
הרשת מונה חמישה בתי מלון בצפון הממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופים קסומים ... לצד גינות כלבים מרובות, חופי ים - שבהם הכניסה לכלבים מותרת ומגוון ...
אל תשאירו אותם בבית: מלונות וצימרים שתוכלו לנפוש בהם עם הכלב
https://lucys.co.il › הבלוג של לוסי
רוצים ללכת לצימר / מלון עם הכלבים? ריכזנו עבורכם רשימה של מלון / צימר שאפשר להביא כלבים! כנסו לאתר ומצאו את המקום הנופש או החופשה הבאה שלכם עם הכלב.
מלונות שמקבלים כלבים | מלון עם כלבים ברשת מלונות מטיילים
https://www.travelhotels.co.il/מלונות_שמקבלים_כלבים
כן, בכל מלונות מטיילים פרט למלון מטולה, תוכלו להגיע להתארח עם כלבכם! המלונות שלנו מוקפים מדשאות ומרחבים ירוקים בהם תיהנו לטייל עם הכלבה או הכלב שלכם, רק תזכרו לאסוף אחריהם ;) כל החדרים שלנו מתאימים לאירוח עם כלבים (פרט למלון מטיילים מטולה) ואין תשלום נוסף על הגעה עמם.
מלונות ידידותיים לחיות מחמד בתל אביב | Hotels.com
https://he.hotels.com › בתי מלון ב-ישראל › בתי מלון ב-תל אביב
הזמינו מלון בתל אביב ידידותי לחיות מחמד ותיהנו מביקור רגוע וללא דאגות. בחרו את המלון המושלם באמצעות חוות דעת מפורטות, מידע ותמונות.
מלונות שמקבלים כלבים | מלון עם כלבים ברשת מלונות מטיילים
www.travelhotels.co.il › מלונות
חפשו מראש מלון עם כלבים ומכריז על כך בפירוש בפרסומים השונים, כדי להימנע מעוגמת נפש בהגעה למלון. רוב המלונות שמקבלים כלבים הם מלונות בניחוח כפרי, כך שהכלב לא צריך להישאר כלוא בין ארבע קירות ...
מלונות שמקבלים כלבים | מלון עם כלבים ברשת מלונות מטיילים
https://www.travelhotels.co.il › מלונות...
מחפשים מלונות שמקבלים כלבים? רשת מלונות מטיילים המציעה מלון עם כלבים מזמינה אתכם לחופשה משותפת מהנה עם הכלב שלכם! לפרטים ולהזמנת לינה היכנסו לאתר.
10 הכי טובים: מלונות ידידותיים לחיות מחמד בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מלונות בתל-אביב
מלון פבריק תל אביב - אטלס מלונות בוטיק. הצגת מחירים. 453 חוות דעת. במקום 1 המשתלם ביותר מתוך 37 מלונות ידידותיים לחיות מחמד בתל-אביב.