חיפשת:

מלון על חוף הכנרת

מלון גלי כנרת: עַל שְׂפַת יַם כִּנֶּרֶת אַרְמוֹן רַב ...
www.ias.co.il › ראשי › מלון-גלי-כנרת
1 day ago · למלון חוף רחצה/ים פרטי וסירה להנאת אורחי המלון, בריכת שחיה ובר חיצוני המשקיפים לנוף הכנרת והרי הגולן.ספא המשתרע על פני 700 מ”ר הכולל בריכת ג’קוזי עם זרמים מעסים המשקיפה לכנרת, מרכז טיפולים ...
בית מלון חוף רון טבריה 4 כוכבים | אימלון
https://www.emalon.co.il › ron-beach...
בית מלון על על שפת הכנרת. חוף רון משלב את כל היתרונות לחופשה מדהימה , דקות הליכה מטיילת טבריה. אווירה ביתית ושירות ידידותי. אידיאלי למבקשים נופש רגוע.
10 המלונות הכי טובים ב-כנרת - איפה לשהות ב-כנרת, ישראל
https://www.booking.com/region/il/sea-of-galilee.he.html
מלון אחוזת אוהלו (Ohalo Manor Hotel) הוא מלון בסגנון אתר נופש שנמצא על שפת הכנרת, במרחק 10 ק”מ בלבד דרומית לעיר העתיקה של טבריה, ומציע בסיס מצוין לטיולים בגליל העליון וברמת הגולן.
מלון על חוף הכנרת | סטאי כנרת | מלונות מומלצים בצפון
https://www.thesetaihotels.com/he-il/hotels/sea-of-galilee/about
משאבים רבים הושקעו בתכנון ובהקמה של מלון זה, מרמת האדריכלות ועד רמת עיצוב הפנים בווילות המפוארות, ובתוצאה אפשר להבחין כבר מן המבט הראשון משאר מלונות מומלצים בצפון. לרשות אורחי מלון בוטיק ברמת הגולן סטאי כנרת, הממוקם על חופה המזרחי של הכנרת 158 וילות מפוארות ומרווחות.
‫הכי קרוב למים: 21 מקומות לינה מושלמים על הכנרת | רשת 13
https://13tv.co.il/item/mood/vacation-in-israel/hotels/kinneret-hotels-421363
Aug 31, 2017 · ממלון יוקרה מפנק ועד שק"ש על החוף: נסענו סביב האגם הלאומי כדי למצוא את המקומות הכי הכי שווים לישון בהם. לגזור ולשמור.
מלון על חוף הכנרת | סטאי כנרת | מלונות מומלצים בצפון
www.thesetaihotels.com › he-il › hotels
לרשות אורחי מלון בוטיק ברמת הגולן סטאי כנרת, הממוקם על חופה המזרחי של הכנרת 158 וילות מפוארות ומרווחות. האורחים במלון יכולים לחוות בכל ביקור חוויה יוקרתית אולטימטיבית, המשלבת בין נוף עוצר ...
מלון קטן ונעים עם חוף פרטי - חוות דעת של יו בוטיק כנרת, טבריה, ישראל
https://www.tripadvisor.co.il › ... › יו בוטיק כנרת
יו בוטיק כנרת: מלון קטן ונעים עם חוף פרטי - ראה 500 חוות דעת של מטיילים, 641 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור יו בוטיק כנרת ב-Tripadvisor.
מלון חוף גיא בכנרת - פארק מים ומלון לכל המשפחה
https://www.gaibeach.co.il
Oct 03, 2021 · מלון חוף גיא על שפת הכנרת מציע חווית נופש יוקרתית ומהנה לכל המשפחה על שפת האגם, בריכות שחיה, פארק מים מדהים עם מגוון אטרקציות והפעלות, מרחבי דשא, חוף ים פרטי ומתחם ספא מפנק.
מלון חוף רון – Ron Beach Hotel – בית מלון בטבריה על שפת הכנרת
www.ronbeachhotel.com › he
על שפת הכנרת, באחת מהנקודות היפות ביותר בישראל ממוקם "מלון חוף רון". אנו מזמינים אתכם ליהנות מחופשה מושלמת בצפון הארץ, במלון ייחודי על שפת הכנרת, עם בריכת שחייה, גישה ישירה לאגם ואווירה משפחתית שקטה.
מלונות בכנרת - פתאל
https://www.fattal.co.il › kinneret-hot...
מלונות בכנרת מרשת פתאל מציעים חופשה מפנקת עם נוף עוצר נשימה ובמבחר סגנונות נופש: הכל כלול, חופשת ספא או נופש באווירה שלווה ורגועה עם חוף כנרת צמוד.
חיפוש מלונות חוף באזור כנרת - Booking.com
https://www.booking.com › region
מקום האירוח דירת יוקרה עם 2 חדרי שינה, מרפסת ונוף לים (Luxury 2BR Balcony with Sea view - Yalarent) נמצא בטבריה, במרחק של 300 מטרים מהכנסייה הסקוטית ובמרחק ...
10 המלונות הטובים ביותר בכנרת (החל ממחיר ₪ 335)
https://www.booking.com/city/il/kinneret.he.html
מלון אחוזת אוהלו. מלון בכנרת. מלון אחוזת אוהלו (Ohalo Manor Hotel) הוא מלון בסגנון אתר נופש שנמצא על שפת הכנרת, במרחק 10 ק”מ בלבד דרומית לעיר העתיקה של טבריה, ומציע בסיס מצוין לטיולים בגליל העליון וברמת הגולן.
מלון חוף רון – Ron Beach Hotel – בית מלון בטבריה על שפת הכנרת
https://www.ronbeachhotel.com/he
מלון חוף רון – Ron Beach Hotel – בית מלון בטבריה על שפת הכנרת. הקודם. הבא. על שפת הכנרת, באחת מהנקודות היפות ביותר בישראל ממוקם "מלון חוף רון". אנו מזמינים אתכם ליהנות מחופשה מושלמת בצפון הארץ, במלון ייחודי על שפת הכנרת, עם בריכת שחייה, גישה ישירה לאגם ואווירה משפחתית שקטה.
מלונות בטבריה עם חוף ים | הוטלז
https://www.tiberias-hotelz.co.il › bea...
מלון חוף רון בטבריה. גדוד ברק 173, טבריה. בית המלון חוף רון הינו מלון משפחות ברמת אירוח של 4 כוכבים הממוקם על שפת הכנרת, כאשר היתרון המובהק של ...
מלון גלי כנרת: עַל שְׂפַת יַם כִּנֶּרֶת אַרְמוֹן רַב ...
https://www.ias.co.il/ראשי/מלון-גלי-כנרת-עַל-שְׂפַת-יַם...
1 day ago · למלון חוף רחצה/ים פרטי וסירה להנאת אורחי המלון, בריכת שחיה ובר חיצוני המשקיפים לנוף הכנרת והרי הגולן.ספא המשתרע על פני 700 מ”ר הכולל בריכת ג’קוזי עם זרמים מעסים המשקיפה לכנרת, מרכז טיפולים ...
דף בית - כפר הנופש מעגן עדן
https://www.maagan.co.il
אתר נופש קסום בצפון, על שפת הכנרת. כפר הנופש מעגן עדן מזמין אתכם ליהנות מחופשה חלומית, רגועה ומפנקת על שפת הכנרת. מעגן עדן ממוקם בקיבוץ מעגן על חופו הדרומי של האגם, בלב שדות רחבים ונוף פסטורלי יפהפה של עמק הירדן, ומתאים לנופש מושלם עם ההורים והילדים.
מלון חוף רון – Ron Beach Hotel – בית מלון בטבריה על שפת הכנרת
https://www.ronbeachhotel.com
The hotel offer: outdoor swimming pool, private access to the lake, restaurant, souvenir shop, basketball court, fitness room, cafeteria, playground and ...
מלונות בכנרת, בתי מלון בכנרת, דילים ומבצעים בכנרת - הוטלס - מלונות ...
https://www.hotels.co.il › hotels
מלונות בכנרת בהזמנה ישירה, בהוטלס מבצעים בלעדיים ישירות מהמלונות עצמם, ההזמנה באתר ללא ... מבצעי קיץ מלון חוף גיא טבריה סטאי כנרת היוקרתי במבצעים מיוחדים.
מלון דה סי אוף גליליי | מלון על הכנרת
https://www.seaofgalileehotel.co.il
בחוף הצפון מערבי של הכנרת, מוקף בנוף בראשית עוצר נשימה, ניצב המלון החדש שלנו: "The Sea of Galilee Hotel". במלון 200 חדרים מעוצבים בהקפדה על סטנדרט גבוה עם מרפסות הצופות לנוף הכנרת והסביבה, לובי רחב ידיים, חדרי ישיבות, חדר כושר ומרפסת שאנטי. מסעדת המלון אינה נושאת תעודת כשרות ומציעה ארוחות ...
10 המלונות הטובים ביותר בכנרת (החל ממחיר ₪ 335)
www.booking.com › city › il
מלון אחוזת אוהלו. מלון אחוזת אוהלו (Ohalo Manor Hotel) הוא מלון בסגנון אתר נופש שנמצא על שפת הכנרת, במרחק 10 ק”מ בלבד דרומית לעיר העתיקה של טבריה, ומציע בסיס מצוין לטיולים בגליל העליון וברמת הגולן.
מלון על חוף הכנרת | סטאי כנרת | מלונות מומלצים בצפון - The Setai ...
https://www.thesetaihotels.com › about
כותב מילות השיר "קסם על ים כנרת" וודאי ראה בדמיונו את סטאי כנרת, הפנינה היוקרתית המשובצת לחוף האגם הכחול, המשלבת בין הטבע עוצר הנשימה הנשקף מכל עבר ובין ...
‫הכי קרוב למים: 21 מקומות לינה מושלמים על הכנרת | רשת 13‬
https://13tv.co.il › mood › hotels › ki...
החוף משתרע על 65 דונם הכוללים רצועת חוף באורך 900 מטרים ומדרון ... עין גב הוא מלון נופש ותיק הממוקם על גדת הכנרת ושומר על צביון כפר-קיבוצי.
10 המלונות הכי טובים ב-כנרת - איפה לשהות ב-כנרת, ישראל
www.booking.com › region › il
מלון אחוזת אוהלו (Ohalo Manor Hotel) הוא מלון בסגנון אתר נופש שנמצא על שפת הכנרת, במרחק 10 ק”מ בלבד דרומית לעיר העתיקה של טבריה, ומציע בסיס מצוין לטיולים בגליל העליון וברמת הגולן.
מלון חוף גיא בכנרת - פארק מים ומלון לכל המשפחה
www.gaibeach.co.il
Oct 03, 2021 · מלון חוף גיא על שפת הכנרת מציע חווית נופש יוקרתית ומהנה לכל המשפחה על שפת האגם, בריכות שחיה, פארק מים מדהים עם מגוון אטרקציות והפעלות, מרחבי דשא, חוף ים פרטי ומתחם ספא מפנק.