חיפשת:

מלון לחרדים בטבריה

מלון כינורות | מלונות כשרים למהדרין בצפון | מלון מול חוף ים ...
telechofesh.co.il › hotel › מלון-כינורות
כינורות הוא מלון פאר אקסקלוסיבי המותאם לציבור החרדי עם כשרות מהודרת של הבד"צ העדה החרדית וברמת פאר מהגבוהות בארץ. מלון כינורות המפואר מציע 120 חדרי אירוח בכמה רמות, בהם סוויטות פאר מרווחות עם נוף מטריף לים, חדרי משפחות עם מרחב ייעודי לילדים וחדרי גן משופרים, בחלק מהחדרים גם ג'קוזי מפנק. חדרי המלון מצוידים באבזור יוקרתי עשיר ומפנק.
בתי מלון בטבריה לדתיים
https://www.articles.co.il/article/134300/בתי מלון בטבריה לדתיים
Jan 24, 2012 · בתי מלון בטבריה לדתיים מאת דניאל בורשטיין [ 24/01/2012 ] מילים במאמר: 349 [ נצפה 3191 פעמים ]
מלון כשר למהדרין - מלון גלאט מהדרין - כינר הגליל - מלון כינר גליל
https://www.kinar.co.il › הכשרות|
מלון כינר השוכן על שפת הכנרת - הינו מלון בהכשר גלאט מהדרין הכולל את כל הנדרש על מנת ששומרי ... המטבח נמצא בהשגחת הרב אהרון יוסף אוירבך, רב עיה"ק טבריה.
מלון לחרדים בטבריה הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › מלון-לחרדים-בטב...
עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה במלון לחרדים בטבריה שאתה יכול למצוא, ... בדתי פייג תמצאו רשימה של מלונות לחרדים, בתי מלון לחרדים בטבריה מומלצים לדתיים, ...
נופש כשר למהדרין בטבריה לציבור דתי ושומר מסורת - בזק B144
https://www.b144.co.il › טבריה
נופש לדתיים בטבריה מצימרים ומלונות מומלצים תמצאו באתר. ... בארץ אין כמעט או בכלל בתי מלון גדולים שאינם כשרים או כאלה שבאופן גורף לא מתאימים לציבור שומרי שבת ...
בתי מלון בטבריה לדתיים | נופש אינפו
nofesh.info › tiberia-hotel-for-religios
בית מלון כינר טבריה
בתי מלון בטבריה לדתיים | נופש אינפו
https://nofesh.info/tiberia-hotel-for-religios
בתי מלון (כשר למהדרין) בטבריה - אפליקציית איזי
https://easy.co.il › ... › בתי מלון (למהדרין)
בתי מלון (כשר למהדרין) בטבריה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
נופש לציבור הדתי - כפר נופש למהדרין ניר עציון
https://www.nir-ezion.co.il/mehadrin-vacation
מלון ניר עציון מציע נופש למהדרין באווירה קסומה בכרמל ומותאם במיוחד לאירוח הציבור הדתי והחרדי. במלון תיהנו מחופשה באווירה פסטורלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
בתי מלון בטבריה לדתיים
www.articles.co.il › article › 134300
Jan 24, 2012 · • מלון נופים - מלון נופים הינו ברמת 3 כוכבים הממוקם במרכז העיר בטבריה, הייחודיות של בית המלון הנ"ל והעדיפות שלו למגזר החרדי והדתי הינו הקרבה לקברות צדיקים וקברו של רבי בעל הנס בפרט הנחשב לאחד מהמקומות הקדושים בצפון שבשנים האחרונות נהפך למוקד עלייה לרגל לרבבות מאמינים.
בתי מלון בטבריה לדתיים - אתר צימר ® - צימרים
https://www.zimmer.co.il › hotels-tib...
מלונות בטבריה מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום בית מלון איכותי ומומלץ בטבריה לאירוח ולנופש.
מלונות כשרים בטבריה | בתי מלון כשרים בטבריה - Hotel4u
www.hotel4u.co.il › KosherHotelsTiberias
מלון יו בוטיק כנרת טבריה למלון חוף פרטי ממוקם סמוך למרכז העיר, חדרים יוקרתיים, מסעדת המלון עם ארוחות שף איכותיות, חדרי הטיפולים (בתשלום) במתחם הספא וסאונה יבשה, סאונה רטובה, בריכת ג`קוזי וחדר כושר חינם, שני חדרי נכים עם מקלחון, בריכת שחייה חיצונית ובריכה לילדים, חניה על בסיס מקום פנוי ואינטרנט אלחוטי חינם ציון על פי 253 חוות דעת 8.60 הצג מפה המשך
כינורות | מלון מהדרין בטבריה
https://kinorothotel.co.il
תתמכרו לצליל, תתרגלו לאוירה אחרת של חופש - מלון כינורות · מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם: · חדרי המלון · חדרים עם מגוון אפשרויות · אולמות אירועים · לכנסים, ערבי עיון ...
מלונות כשרים בטבריה | בתי מלון כשרים בטבריה - Hotel4u
https://www.hotel4u.co.il/KosherHotelsTiberias.asp
מלונות כשרים בטבריה, נופש לציבור הדתי בטבריה , מלונות כשרים טבריה , בתי מלון כשרים טבריה , נופש כשר בטבריה , בתי מלון , כשר , כשרים , פסח , זוג , יולי , אוגוסט , בתי מלון כשרים , זול - …
מלונות כשרים – חבילות נופש לציבור הדתי
www.eshet.com › domestichotels › kosher
פרימה פאלאס ירושלים ₪630₪590לזוג ללילה לינה בלבד24.04 - 26.04 מלונות כשרים אם אתם שומרי מסורת ומחפשים חופשה שתענה על הצרכים שלכם, על המנהגים ותחומי העניין, אצלנו באשת טורס באמצעות החטיבה הדתית "קראוס נופש", תמצאו את הפתרונות הטובים ביותר. אנחנו שמחים להציע לכם מגוון עשיר ואיכותי של חבילות נופש בשלל מלונות כשרים מובילים בארץ ובעולם.
מלונות כשרים – חבילות נופש לציבור הדתי
https://www.eshet.com/domestichotels/kosher
מחפשים מלונות כשרים בארץ? לאשת טורס חטיבה מיוחדת בבני ברק שמתמחה במציאת מלונות לדתיים וכן חבילות נופש כשר לציבור הדתי. היכנסו והזמינו נופש כשר! צאו לחופשה בישראל באחד המלונות הכשרים של אשת טורס
מלונות כשרים בטבריה | בתי מלון כשרים בטבריה - Hotel4u
https://www.hotel4u.co.il › KosherH...
נותרו חדרים אחרונים למבצע זה ! לזוג : 1100 ₪, המשך. מלונות כשרים בטבריה, נופש לציבור הדתי בטבריה , מלונות כשרים טבריה , בתי מלון ...
מלונות כשרים למהדרין | בית מלון גלאט כשר למהדרין | טלחופש
מלון פרימה פאלאס. מלון פרימה פאלאס בן 4 כוכבים ממוקם באזור ייחודי ופונה למגוון קהלי יעד, ביניהם, קהל דתי-חרדי שנהנה מתנאים המתאימים לאורח חייו, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה.
מלון לדתיים בטבריה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מלון-לדתיים-בטבריה
ממש כאן ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של מלונות כשרים בטבריה, אשר חלקם בכשרות של הרבנות הראשית של טבריה ... מלון דירות אחוזת טל, צימרים בטבריה, לדתיים, בכנרת .
נופש לדתיים ברגע האחרון במלון אסטוריה טבריה
https://www.astoria.co.il › נופש-לדתיים...
נופש לדתיים ברגע האחרון מוצע לכם גם על ידי מלון "אסטוריה גליליי" המזמין גם אתכם לארוחות כשרות במלון ומסלולי טיולים, נופש ושקט בארץ הכנרת.
מלונות מהדרין ובתי מלון לדתיים - דתי פייג'
https://www.datipage.co.il/מלונות
מחפשים דילים במלונות? מלון לחג? כאן תמצאו מלונות לציבור הדתי והמסורתי או בית מהדרין לחרדים. מלונות ודילים לחופשה בהתאמה לדתיים, לחרדים ולשומרי מסורת.
מלונות כשרים למהדרין | בית מלון גלאט כשר למהדרין | טלחופש
telechofesh.co.il › מלונות
חופשה גלילית ישראלית באווירה דתית מלון קיבוץ לביא.אי של שלווה בלב הגליל. מלון יוקרה המיועד למחפשים נופש משפחתי בצפון או חופשה זוגית, במרחק נסיעה קצר מהכינרת מלון פרימה פאלאס מלון פרימה פאלאס בן 4 כוכבים ממוקם באזור ייחודי ופונה למגוון קהלי יעד, ביניהם, קהל דתי-חרדי שנהנה מתנאים המתאימים לאורח חייו, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה.