חיפשת:

מלון חוף נחשולים ביקורת

מלון חוף נחשולים
www.nahsholim.co.il
מלון חוף נחשולים, טלפון: 04-6399533, פקס: 04-6397614, מייל: rsv1@nbh.co.il
מלון בוטיק נחשולים: המלצות גולשים, חוות דעת, ביקורת - צימרים
https://my.weekend.co.il › reviews
מלון חוף נחשולים עושה ויעשה את המיטב, לשביעות רצונם המלא של אורחנו. ברצוננו לציין שבדף המשוב שהתקבל במקרה זה כתוב:- שרמת החדר טובה מאד, תחזוקה ותקינות החדר: ...
חופשה בארץ: ביקורת על מלון נחשולים - Mako
https://www.mako.co.il › leisure
המקום: מלון נחשולים, הנמצא בקיבוץ נחשולים הסמוך לשמורת הטבע חוף דור (המוכר בשם "חוף טנטורה"). המלון ידוע כבר שנים ביחידות הנופש המשפחתיות, ...
מלון חוף נחשולים, מבחן הביקורת - זמן מקומי
https://zmanmekomi.com › מלון-חוף-נח...
מלון חוף נחשולים מציע מבחר חדרים והפער ביניהם גדול, כך שכדאי לקחת בחשבון שאופי החופשה שלכם עשוי להשתנות בהתאם לחדר שבו תבחרו, ...
ביקור בבית מלון חוף נחשולים
www.mako.co.il › travel-israel › leisure
Dec 05, 2021 · הכי פשוט והכי מקסים, טיול על חוף נחשולים | צילום: אורי ברייט מחיר 850-1,750 שקלים ללילה בסופ"ש, חדר זוגי + ארוחת בוקר.
ביקורת על מלון חוף נחשולים, ציון 8, תאריך 05/10/14
www.hotels.co.il › hotelsmain › hotels
Oct 05, 2014 · ארוחת בוקר נהדרת חוף הים מקסים, מהיפים בארץ סביבה מטופחת ואוירה נעימה של חופשה. המטבחון מאד בסיסי, וכולל רק מקרר. אין שום אמצעי חימום או בישול גם השירותים והמקלחת טעונים שיפור.
חוות דעת למלון חוף נחשולים ציון ממוצע 8.1 מתוך 17 הזמנות - הוטלס
https://www.hotels.co.il › reviews › h...
ביקורת למלון חוף נחשולים אורחי אתר הוטלס מדרגים את המלונות ששהו בהם - הביקורות האמינות בישראל. ... חוות דעת על מלון חוף נחשולים. 8.1 מ- 17 חוות דעת.
חוות דעת למלון חוף נחשולים ציון ממוצע 8 מתוך 17 הזמנות
www.hotels.co.il › hotelsmain › hotels
Oct 06, 2015 · ארוחת בוקר נהדרת חוף הים מקסים, מהיפים בארץ סביבה מטופחת ואוירה נעימה של חופשה. המטבחון מאד בסיסי, וכולל רק מקרר. אין שום אמצעי חימום או בישול גם השירותים והמקלחת טעונים שיפור.
מלון חוף נחשולים
https://www.nahsholim.co.il
חדרי נחשולים. מלון חוף נחשולים הוא גן עדן לאוהבי הטבע והים. הוא כולל 152 יחידות אירוח מגוונות לזוגות, לבודדים, למשפחות ולקבוצות, מסוויטות מפוארות ועד נופש כפרי ...
מלון חוף נחשולים
https://www.nahsholim.co.il
מלון חוף נחשולים, טלפון: 04-6399533, פקס: 04-6397614, מייל: rsv1@nbh.co.il
ביקורת על מלון חוף נחשולים, ציון 8, תאריך 05/10/14
https://www.hotels.co.il/hotelsmain/hotels/hotel...
Oct 05, 2014 · ארוחת בוקר נהדרת חוף הים מקסים, מהיפים בארץ סביבה מטופחת ואוירה נעימה של חופשה. המטבחון מאד בסיסי, וכולל רק מקרר. אין שום אמצעי חימום או בישול גם השירותים והמקלחת טעונים שיפור.
מלון חוף נחשולים, מבחן הביקורת – זמן מקומי
https://zmanmekomi.com/מלון-חוף-נחשולים-מבחן-הביקורת
Aug 08, 2020 · מלון חוף נחשולים ארוחת הבוקר טובה אבל שאר מתקני המלון לא יפתיעו אתכם. בחלק מהמקרים תצטרכו לעשות שנמוך לציפיות, וזה נוגע בעיקר לאינטרנט שמשום מה עובד רק באזור חדר האוכל ולא בחדרים.
משפחתית או רומנטית? מלון נחשולים סוגר את כל הפינות
https://www.atmag.co.il › מלון-נחשולים
מה: מלון נחשולים, קיבוץ נחשולים בחוף דור. מה הקטע: חוף הכרמל מתעורר – האזור שבין הרי הכרמל לים התיכון, הגדוש בהיסטוריה, טבע ואטרקציות מחד ...
מלון חוף נחשולים ביקורת | אמנות ואימהות | איזי מומחים
https://experts.easy.co.il › מלון-חוף-נחש...
מלון חוף נחשולים הוא המלון הכי נחשק בארץ בגלל הלוקיישן המטורף שלו, ממש על חוף הים, אחד היפים ביותר שיש לנו. יומולדת בהרכב של חבורת הבנות ...
חופשה בארץ: ביקורת על מלון נחשולים
www.mako.co.il › travel-israel › leisure
Nov 06, 2014 · שלא תטעו, אין זה דבר רע בהכרח – נחשולים הוא מקום שמתאים מאוד למשפחות או לקבוצות גדולות שרוצות להתארח ביחד בכמה חדרים צמודים, חדרי הבוטיק בשילוב החדרים הסטנדרטיים מרחיבים את ההיצע ומאפשרים אירוח כקבוצה כשכל אחד יכול לבחור את התנאים המועדפים לו, המתבטאים גם במחיר כמובן.
חוות דעת על מלון חוף נחשולים - אירוח כפרי ציון 0 מתוך ביקורות - hotel4u
https://www.hotel4u.co.il › Hotel_Re...
דרך אתרי הנופש של מלונות ישראל ישיר, ומלאו את חוות הדעת לאחר שחזרו מהנופש. לנוחיותכם הציון הסופי שוכלל לסולם 1-10. חוות דעת אחרונות מלון חוף נחשולים - אירוח ...
מלון חוף נחשולים, מבחן הביקורת – זמן מקומי
zmanmekomi.com › מלון-חוף-נחשולים
Aug 08, 2020 · מלון חוף נחשולים ארוחת הבוקר טובה אבל שאר מתקני המלון לא יפתיעו אתכם. בחלק מהמקרים תצטרכו לעשות שנמוך לציפיות, וזה נוגע בעיקר לאינטרנט שמשום מה עובד רק באזור חדר האוכל ולא בחדרים.
חוות דעת על מלון חוף נחשולים
https://www.booking.com › hotel › n...
קראו 284 חוות דעת מאומתות מאורחים שכבר שהו ב-מלון חוף נחשולים, נחשולים, אשר קיבל/ה דירוג של 7.4 מתוך 10 מאורחי Booking.com.
מלון חוף נחשולים - נחשולים, ישראל - חוות דעת על המלון והשוואת מחירים
https://www.tripadvisor.co.il › Hotel_...
מלון חוף נחשולים, נחשולים: 445 חוות דעת על מלונות, 284 תמונות של מטיילים ומבצעים מעולים עבור מלון חוף נחשולים, המדורג מס' 1 מתוך 3 מלונות בנחשולים ושקיבל ...
ביקור בבית מלון חוף נחשולים
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure/Article-d2286d871057d71026.htm
Dec 05, 2021 · הכי פשוט והכי מקסים, טיול על חוף נחשולים | צילום: אורי ברייט מחיר 850-1,750 שקלים ללילה בסופ"ש, חדר זוגי + ארוחת בוקר.
חופשה בארץ: ביקורת על מלון נחשולים
https://www.mako.co.il/travel-israel/leisure/Article-ec8645fc7958941006.htm
Nov 06, 2014 · שלא תטעו, אין זה דבר רע בהכרח – נחשולים הוא מקום שמתאים מאוד למשפחות או לקבוצות גדולות שרוצות להתארח ביחד בכמה חדרים צמודים, חדרי הבוטיק בשילוב החדרים הסטנדרטיים מרחיבים את ההיצע ומאפשרים אירוח כקבוצה כשכל אחד יכול לבחור את התנאים המועדפים לו, המתבטאים גם במחיר כמובן.
חוות דעת למלון חוף נחשולים ציון ממוצע 8 מתוך 17 הזמנות
https://www.hotels.co.il/hotelsmain/hotels/reviews.cfm?hotelID=381
Oct 06, 2015 · ארוחת בוקר נהדרת חוף הים מקסים, מהיפים בארץ סביבה מטופחת ואוירה נעימה של חופשה. המטבחון מאד בסיסי, וכולל רק מקרר. אין שום אמצעי חימום או בישול גם השירותים והמקלחת טעונים שיפור.