חיפשת:

מלון הרברט סמואל ירושלים

מלון במרכז ירושלים | ירושלים מלון בוטיק | הרברט סמואל ירושלים
https://herbertsamuel.com/herbert-samuel-jerusalem-hotel/hotel-facilities
הרברט סמואל ירושלים מלון בוטיק בעל מגוון שירותים שנועדו להמתיק את השהייה כמו ספא חדר כושר בריכת שחייה והשאלת אופניים. הרברט סמואל הוא מלון במרכז ירושלים.
הרברט סמואל ירושלים - ירושלים, ישראל - חוות דעת על המלון ...
www.tripadvisor.co.il › Hotel_Review-g293983-d
מלון הרברט סמואל ירושלים מלון הרברט סמואל ירושלים שילוב המושלם בין נופש ועסקים, בין חדש וישן. המלון ממוקם בכיכר ציון ומזמין אתכם ליהנות מחוויה עשירה ויוקרתית. האורחים יכולים לבחור מבין 137 חדרים יוקרתיים. החדרים מעוצבים בנגיעות של אבן ירושלמית המשרים אווירה אותנטית. במלון מתחם ספא מפואר הכולל: חדר כושר מאובזר, בריכה מקורה וסאונה רטובה ויבשה.
מלון הרברט סמואל ירושלים, ירושלים – מחירים מעודכנים …
https://www.booking.com/hotel/il/herbet-samuel.he.html
מלון הרברט סמואל ירושלים (Herbert Samuel Hotel Jerusalem) מתגאה במרכז בריאות עם בריכה מקורה וסאונה, ומציע יחידות אירוח מפוארות הממוקמות במרחק של 800 מ' בלבד …
מלון ספא בירושלים | חופשה בירושלים | מלון הרברט סמואל ירושלים
https://herbertsamuel.com/herbert-samuel-jerusalem-hotel/spa
מתחם הספא במלון הרברט סמואל ירושלים מציע שלווה ובריחה מחיי היומיום. עם הזמנת הטיפול תוכלו ליהנות משימוש במתקני הספא הכוללים: * סאונה רטובה ויבשה. * בריכה מקורה. * חדר מנוחה. * חדר כושר המאובזר במכשירים החדישים והמתקדמים של חברת Technogym®. * לוקר אישי …
מלון ספא בירושלים | חופשה בירושלים | מלון הרברט סמואל ירושלים
herbertsamuel.com › herbert-samuel-jerusalem-hotel › spa
מתחם הספא במלון הרברט סמואל ירושלים מציע שלווה ובריחה מחיי היומיום. עם הזמנת הטיפול תוכלו ליהנות משימוש במתקני הספא הכוללים: * סאונה רטובה ויבשה. * בריכה מקורה. * חדר מנוחה. * חדר כושר המאובזר במכשירים החדישים והמתקדמים של חברת Technogym®. * לוקר אישי הכולל חלוק ונעלי-בית. * מלתחות מאובזרות. * חדר מנוחה עם כיבוד קל .
אחריות למחיר הטוב ביותר | מלון בירושלים | מלונות בוטיק בירושלים
herbertsamuel.com › herbert-samuel-jerusalem-hotel
מלון הרברט סמואל ירושלים כמה מילים נכתבו על ירושלים, על אותה אווירה מיוחדת וקסם שתמיד אפשר לחוש בו. בדיוק כמו בהרברט סמואל ירושלים. מלון הפאר המדורג רשמית ב-5 כוכבים וקובע שיא חדש של יוקרה, רמת שירות ואירוח בלב העיר הנחשבת למרכז העולם… זה מתחיל במיקום המושלם ביותר לחופשה בירושלים. במתחם היפהפה של סמטאות נחלת שבעה ומול נוף ציורי.
מלון הרברט סמואל ירושלים - הוטלס
https://www.hotels.co.il › hotels › hotel
מלון הרברט סמואל ירושלים - מחירים ומבצעים בלעדיים, חוות דעת באתר הוטלס - אתר המלונות הגדול בישראל עם דילים למלון הרברט סמואל ירושלים, רשת אורכידאה ניהול ...
מלון הרברט סמואל ירושלים, ירושלים – מחירים מעודכנים לשנת 2022
https://www.booking.com › hotel › herbet-samuel.he.html
מלון הרברט סמואל ירושלים (Herbert Samuel Hotel Jerusalem) מתגאה במרכז בריאות עם בריכה מקורה וסאונה, ומציע יחידות אירוח מפוארות הממוקמות במרחק של 800 מ'...
מלון הרברט סמואל ירושלים | דקה 90 - הדקה ה-90
https://www.daka90.co.il › מלונות בארץ
המלון הרברט סמואל ממוקם בירושלים הינו אחד מאלפי מלונות המופיעים באתר הדקה ה-90, בדף תוכלו למצוא מידע אודות המלון, אבזור, וביקורות גולשים.
מלון בירושלים ברגע האחרון | מלונות בירושלים מבצעים | חופשה ...
herbertsamuel.com › herbert-samuel-jerusalem-hotel
מבצעים לחופשה במלון הרברט סמואל ירושלים. ** דילים אטרקטיביים למהירי ההחלטה במחירים מיוחדים. ** הזמנות תתקבלנה על בסיס מקום פנוי בלבד. ** המבצעים תקפים ברכישה דרך האתר בלבד. ** אין כפל מבצעים ...
בית מלון בירושלים | מלונות בירושלים עם בריכה | הרברט סמואל ...
https://herbertsamuel.com/herbert-samuel-jerusalem-hotel/accommodation
בכל חדר מחכים לאורחים שלל פינוקים : החל ממיני בר, מכונת אספרסו, שולחן כתיבה , טלוויזיה בעלת מסך שטוח ועד מקלחות יוקרתיות ומוצרי טיפוח איכותיים. הסוויטות …
HERBERT SAMUEL JERUSALEM HOTEL | Best Price ...
https://herbertsamuel.com › herbert-samuel-jerusalem-h...
The Herbert Samuel Jerusalem hotel is the perfect combination between religious and secular, business and leisure and a luxury hotels in Jerusalem.
הרברט סמואל ירושלים - KOSHER ONLY
https://kosheronly.net › hotel › הרברט...
הרברט סמואל ירושלים. כשרות: כשרות רבנות ירושלים. מלון הרברט סמואל שמאי 25, ירושלים, ישראל , ירושלים.
בית מלון בירושלים | מלונות בירושלים עם בריכה | הרברט סמואל ...
herbertsamuel.com › herbert-samuel-jerusalem-hotel
חדרים וסוויטות במלון הרברט סמואל ירושלים מלון הרברט סמואל ירושלים מציע מגוון חדרים מפנקים כגון חדרי דלקס, חדרי סופריור ומגוון סוויטות מפוארות. החדרים כוללים נקודות תצפית שונות על העיר. כל אחת מהחדרים והסוויטות זכתה למגע עיצובי של שיש ואבן ירושלמית מקומית.
מלון בירושלים - מלונות הרברט סמואל
https://herbertsamuel.com/herbert-samuel-jerusalem-hotel
מלון הרברט סמואל ירושלים. כמה מילים נכתבו על ירושלים, על אותה אווירה מיוחדת וקסם שתמיד אפשר לחוש בו. בדיוק כמו בהרברט סמואל ירושלים. מלון הפאר המדורג רשמית ב-5 כוכבים וקובע שיא חדש של יוקרה, רמת שירות ואירוח בלב העיר הנחשבת למרכז העולם…. …
מלון הרברט סמואל ירושלים | איסתא
https://www.issta.co.il › israel › details
מלון הרברט סמואל בירושלים ממוקם ממש בלב הבירה ומציע לאורחיו פינוקים רבים ואוירה מיוחדת שמשלבת בצורה הרמונית את הישן והחדש.
מלון הרברט סמואל ירושלים דילים ומבצעים - גוליבר
https://www.gulliver.co.il › details
מלון הרברט סמואל בירושלים במחירים אטרקטיביים שאי אפשר לפספס! היכנסו והזמינו עוד היום את החופשה הבאה שלכם דרך אתר גוליבר ללא דמי טיפול.
‫מלון הרברט סמואל ירושלים‬
herbert-samuel.thejerusalemhotels.com › he
מלון הרברט סמואל ירושלים מלון הרברט סמואל ירושלים הוא מלון בעל 5 כוכבים ממוקם בעיר ישנה ירושלים במרחק של 17 דקות על העיר העתיקה בירושלים. שוכן במחוז מערב ירושלים, מלון יוקרתי זה כולל 137 חדרים עם נופים עוצרי נשימה של האזור שמסביב. מלון זה שוכן במרחק של 1.3 ק"מ על מגדל דוד. מרכז העיר שוכן במרחק של 2 ק"מ מהמלון.
הרברט סמואל ירושלים - ירושלים, ישראל - חוות דעת על המלון והשוואת ...
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מלונות בירושלים
אודות. 4.5. מצוין. 1,392 חוות דעת. מס' 17 מתוך 120 מלונות בירושלים.
מלון הרברט סמואל ירושלים, ירושלים – מחירים מעודכנים לשנת 2022
www.booking.com › hotel › il
מלון הרברט סמואל ירושלים (Herbert Samuel Hotel Jerusalem) מתגאה במרכז בריאות עם בריכה מקורה וסאונה, ומציע יחידות אירוח מפוארות הממוקמות במרחק של 800 מ' בלבד מהעיר העתיקה. האורחים נהנים ממסעדה ומאינטרנט אלחוטי חינם. כל החדרים והסוויטות הממוזגים מתאפיינים בעיצוב אלגנטי וכוללים טלוויזיות בעלות מסך שטוח. סוויטות הג'וניור כוללות פינת ישיבה עם ספה.
מלון הרברט סמואל ירושלים (Herbert Samuel Hotel Jerusalem)
https://www.agoda.com › jerusalem-il
ביטול חינם ב- מלון הרברט סמואל ירושלים ב ירושלים, ישראל. ממוקם באזור מרכז העיר בעיר ירושלים, מלון הרברט סמואל ירושלים הוא מלון אידאלי לשהייה.