חיפשת:

מלון בצפת פנסיון מלא

מלונות פנסיון מלא בישראל | השוואת מחירים
www.mlonot.co.il › Deals_Full_Board_In_Israel
מלונות פנסיון מלא בארץ - דילים מטורפים עד 40%: מחפשים מלונות פנסיון מלא בישראל? אצלנו תמצאו את הדילים החמים ביותר למלונות פנסיון מלא בישראל במחיר מצויין עד 40% הנחה. מבחר דילים בלעדיים.
מלון רות - דן צפת דילים ומבצעים - גוליבר
https://www.gulliver.co.il › details
מלון רות - דן בצפת במחירים אטרקטיביים שאי אפשר לפספס! ... מלונות גליל עליון והגולן הצג על המפה ... חצי פנסיון, לינה וארוחת בוקר, פנסיון מלא.
בתי מלון בצפת - אתר צימר - צימרים
https://www.zimmer.co.il › hotels-zefat
מלונות בצפת מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום בית מלון איכותי ומומלץ בצפת לאירוח ולנופש.
מלונות פנסיון מלא בצפון, גליל עליון | בתי מלון בישראל
https://www.gol.co.il/Full_Board_Hotels_In_North.asp
Oct 20, 2021 · מלון רוזנטליס צפת: ממוקם במבנה אבן עתיק בקרית האמנים בצפת ומתפרש לגובה במעלה המדרון. קריית האמנים נמצאת במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה, ומוזיאון התנ”ך הישראלי נמצא במרחק של 300 מ’ מהמלון.
10 המלונות הטובים ביותר בצפת (החל ממחיר ₪ 399)
https://www.booking.com/city/il/zefat.he.html
מלון בצפת. דה וויי אין - מלון בוטיק (The Way Inn - Boutique Suites) ממוקם במושבת האמנים בצפת ומתגאה בטרסת שמש ובנוף של הרי הגליל.
מלון רות - דן צפת דילים ומבצעים - גוליבר
www.gulliver.co.il › domestichotels › details
מלון רות צפת מרשת מלונות דן נמצא בטבורה של העיר העתיקה, אחת מן הערים המקודשות ומול נוף עוצר נשימה של הרי הצפון. גבוה מעל לנופי הגליל העליון, על פסגת הר כנען יושבת העיר צפת ומשקיפה על אחד מן ...
מלון בוטיק בצפון הקסום על פסגת הר כנען | וילה גליליי
www.villa-galilee.com
מלון וילה גליליי – פיסת היסטוריה בגליל. על פסגת הר כנען, במקום הגבוה ביותר בצפת (940 מ') שוכן מלון בוטיק קסום בשם "וילה גליליי", המשקיף על נוף עוצר נשימה – הר מירון ממערב, הכנרת ממזרח וביניהם שיפולי השכונות הציוריות ובתי ...
מלונות פנסיון מלא בצפון | Hotel4u
https://www.hotel4u.co.il/Hotels_Full_Board_In_North.asp
מלונות פנסיון מלא בצפון, גליל עליון | בתי מלון בישראל
www.gol.co.il › Full_Board_Hotels_In_North
Oct 20, 2021 · ממש כאן מלונות פנסיון מלא בצפון, גליל עליון, ניתן למצוא את כל מקומות האירוח בסגנון: פנסיון מלא - fb. המחירים המוצגים עד 40% הנחה וכוללים מע``מ.
מלונות חצי פנסיון בצפון, גליל עליון ברגע האחרון | ברגע האחרון
www.vsevv90.co.il › Half_Board_Hotels_In_North
Aug 09, 2021 · מלונות חצי פנסיון ברגע האחרון בצפון הארץ : דירוג טוב / שלושה כוכבים. ציון על פי 11 חוות דעת. 8.85. הצג מפה. המשך. מלון אלסקה אין מטולה. המלון ממוקם ברחוב הראשי של המושבה מטולה סמוך למרכז קנדה. במלון ...
מלונות פנסיון מלא בשישי שבת - גול טורס
https://www.gol.co.il › FB_Hotels_Fr...
מלונות פנסיון מלא שישי שבת באילת 2021 - הזמינו עכשיו! בצעו חיפוש מותאם אישית עם המסננים החכמים שלנו. מחירים כוללים מע``מ ב-6 תשלומים. ללא עמלות נסתרות.
מלונות פנסיון מלא בצפון, גליל עליון | דילים בארץ
https://www.malon10.co.il/Full_Board_Hotels_In_North.asp
Sep 17, 2021 · מלון רוזנטליס צפת: ממוקם במבנה אבן עתיק בקרית האמנים בצפת ומתפרש לגובה במעלה המדרון. קריית האמנים נמצאת במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה, ומוזיאון התנ”ך הישראלי נמצא במרחק של 300 מ’ מהמלון.
חיפוש מלונות בצפת - Booking.com
https://www.booking.com › city › ze...
מלון רות צפת (Ruth Safed Hotel) שוכן באתר חאן ממלוכי בן 700 שנה בעיר העתיקה של צפת, במבנה ייחודי המשקיף על הר מירון. אהבנו מאוד את החדרים הסמוכים והמרפסת ...
מלונות בישראל פנסיון מלא - הוטלז
https://www.hotelzil.co.il › acc_tag=f...
תגית: פנסיון מלא. מלונות פנסיון מלא באילת ... מלון רות רימונים הממוקם בצפת הינו מקום אירוח השונה משאר המלונות המלונות באזור ובישראל בפרט וזאת אודו מידע נוסף.
מלונות פנסיון מלא שישי שבת בצפון, גליל עליון, רמת הגולן 2021
https://www.gol.co.il/FB_Hotels_Friday_Saturday_In_North.asp
מלונות פנסיון מלא שישי שבת בצפון הארץ   מלונות פנסיון מלא בשישי שבת   בתי מלון בגליל העליון, רמת הגולן   דילים לצפון   בתי מלון בישראל
מלון בוטיק בצפון הקסום על פסגת הר כנען | וילה גליליי
https://www.villa-galilee.com
על פסגת הר כנען, במקום הגבוה ביותר בצפת (940 מ') שוכן מלון בוטיק קסום בשם "וילה גליליי", המשקיף על נוף עוצר נשימה – הר מירון ממערב, הכנרת ממזרח וביניהם שיפולי השכונות הציוריות ובתי העיר צפת.
מלונות כשרים למהדרין - טלחופש
https://www.telechofesh.co.il › מלונות
מחפש מלון כשר למהדרין בצפון או בירושלים, בים המלח או במרכז? טלחופש אתר הבית של הנופש החרדי והדתי. באתר תמצאו מגוון מלונות גלאט כשרים למהדרין בארץ ובעולם.
מלונות פנסיון מלא בצפון הארץ - Hotel4u
https://www.hotel4u.co.il › Hotels_F...
נותרו חדרים אחרונים למבצע זה ! לזוג : 3080 ₪, המשך. מלונות פנסיון מלא בצפון הארץ : דירוג טוב / שלושה כוכבים ...
מלונות פנסיון מלא בישראל | השוואת מחירים
https://www.mlonot.co.il › Deals_Ful...
מחפשים מלונות פנסיון מלא בישראל? אצלנו תמצאו את הדילים החמים ביותר למלונות פנסיון מלא בישראל במחיר מצויין עד 40% הנחה. מבחר דילים בלעדיים.
10 המלונות הטובים ביותר בצפת (החל ממחיר ₪ 399)
www.booking.com › city › il
קאמי מלון בוטיק גלילי. מלון בצפת. קאמי מלון בוטיק גלילי (Kami Suites Hotel) מציע בריכת שחייה חיצונית עונתית, חניה פרטית בחינם, טרקלין משותף וגינה, ונמצא בצפת, במרחק של 5 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי, במרחק ...
אירוח על בסיס חצי פנסיון - בורדו | צימרים יוקרתיים, וילות נופש, מלונות ...
https://www.bordo100.co.il › אירוח+ע...
אירוח על בסיס חצי פנסיון במבחר מלונות בוטיק וצימרים יוקרתיים. עכשיו במדריך בורדו. כי אם כבר נופש- אז עד הסוף, אירוח הכולל ארוחות מעולות בחופשה בלתי נשכחת.
מלונות פנסיון מלא בארץ | Hotel4u
www.hotel4u.co.il › Hotels_Full_Board_In_Israel
מלונות פנסיון מלא בארץ: עידן מלונות פנסיון מלא בישראל! יותר ויותר אנשים בוחרים לצאת מהבית רק בשביל להגיע למלון מפנק. מלונות באיזור כזה או אחר בארץ כיום, מאובזרים כל כך שפשוט- לא מתחשק לצאת ...
מלונות פנסיון מלא | הוטלז
https://www.tiberias-hotelz.co.il › acc...
ממש כאן בהוטלז מלונות בטבריה ניתן למצוא את כל מקומות האירוח פנסיון מלא בעיר טבריה והסביבה. ... קטגוריה זו מכילה את כל מלונות על בסיס אירוח פנסיון מלא בטבריה ...