חיפשת:

מלון בוטיק יהלום

מלון בוטיק יהלום לבן בחרמון - White Diamond - חדר זוגי, מג'דל ...
my.weekend.co.il › default
טל 053-9387310 יהלום לבן בחרמון - White Diamond | חדר זוגי, במג'דל שמס, ברמת הגולן - אירוח בוטיק. מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
מלון בוטיק יהלום לבן בחרמון - White Diamond, מג'דל שמס - צימרים
https://my.weekend.co.il › white_dia...
טל 053-9387310 יהלום לבן בחרמון - White Diamond במג'דל שמס, ברמת הגולן - אירוח בוטיק. מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים.
מלון בוטיק יהלים, ערד | מלון משפחתי יוקרתי במדבר
yehelim.com
מלון בוטיק משפחתי המתאפיין באירוח אישי יוצא דופן. המקום - בפאתי ערד, בקו הראשון למדבר, מול הנוף המרהיב של דרום ים המלח, מדבר יהודה ועבר הירדן. 15 דקות ממצדה
מלון בוטיק- יהלום של נוף - צימרים
https://www.zimmer.co.il › premium
מלון בוטיק- יהלום של נוף בחד נס. כל המידע על הצימר כולל מחירים, תמונות, המלצות גולשים ומסלולי טיול באזור, הנחות ומבצעים מיוחדים לגולשי צימר.
מלון בוטיק יהלים (ישראל ערד) - Booking.com
www.booking.com › hotel › il
מלון הבוטיק יהלים (Yehelim Boutique Hotel) שוכן במרחק של כ-25 דקות נסיעה מים המלח, בפאתיה של ערד. הוא מציע חדרים מרווחים עם אמבט ג'קוזי ומרפסת פרטית המשקיפה אל נוף המדבר. חורבות מצדה, השוכנות במרחק של כ-20 ק ...
מלון בוטיק יהלום של נוף | בוטיק הוטלס - BoutiqueHotels - מלונות בוטיק
https://www.boutiquehotels.co.il › bo...
מלון בוטיק יהלום של נוף ביישוב חד נס שבצפון הארץ מיועד לזוגות, קבוצות ואירועים - צפו כעת בגלריית תמונות גדולות ואיכותיות וקראו המלצות גולשים!
מלון בוטיק יהלום לבן בחרמון - White Diamond, מג'דל שמס ...
https://my.weekend.co.il/white_diamond_hermon
מלון בוטיק ברמת הגולן, מלון בוטיק במג'דל שמס. 053-9387310. עמוד ראשי. סוויטה עם 2 חדרי שינה. חדר זוגי. חדר משפחתי-חלל אחד. בריכה מקורה ועוד. חדר האוכל. פינות ישיבה משותפות.
מלון בוטיק יהלים - ערד, ישראל - חוות דעת על המלון והשוואת מחירים
https://www.tripadvisor.co.il › Hotel_...
מלון בוטיק משפחתי קטן מושלם. חדר נפלא, נקי ונעים. אויר הרים של ערד, לנקודת מוצא לשביל ישראל ולים המלח. אך בעיקר השירות, תשומת הלב האישית ארוחת הבקר עם מענה ...
מלון בוטיק יהלים (ישראל ערד) - Booking.com
https://www.booking.com › yehelim-boutique.he.html
מלון הבוטיק יהלים (Yehelim Boutique Hotel) שוכן במרחק של כ-25 דקות נסיעה מים המלח, בפאתיה של ערד.
מלון יהלום - irooms.co.il
www.irooms.co.il › מלון+יהלום
מלון יהלום חדרים לפי שעה ברמת גן מציע סוויטות יוקרתיות: רובי, טופז, פנינה ואמרלד. הסוויטות מעוצבות בכל הדרוש לאירוח זוגות להשכרה לפי שעות בדיסקרטיות מלאה הכוללת גם את הפרטים הקטנים.
מלון בוטיק יהלים (ישראל ערד) - Booking.com
https://www.booking.com/hotel/il/yehelim-boutique.he.html
מלון הבוטיק יהלים (Yehelim Boutique Hotel) שוכן במרחק של כ-25 דקות נסיעה מים המלח, בפאתיה של ערד. הוא מציע חדרים מרווחים עם אמבט ג'קוזי ומרפסת פרטית המשקיפה אל נוף המדבר. חורבות מצדה, השוכנות במרחק של כ-20 ק"מ מן המלון, הינן אתר מורשת עולמית מוגן של אונסק"ו. המלון ניצב בגובה של כ-600 מטרים מעל ...
מלון בוטיק יהלום של נוף | בוטיק הוטלס - BoutiqueHotels
https://www.boutiquehotels.co.il/boutique-hotel-diamond-view
מלון בוטיק יהלום של נוף | בוטיק הוטלס - BoutiqueHotels. מלונות בוטיק - עמוד ראשי » מלונות בוטיק בצפון » מלונות בוטיק ברמת הגולן » מלונות בוטיק בחד נס » מלון בוטיק יהלום של נוף.
יהלום של נוף – צימרים יוקרתיים מול הכנרת | מלון בוטיק יהלום של נוף
https://www.diamondview.co.il
יהלום של נוף – צימרים יוקרתיים עם רכות וחמימות מושלמת הכוללים בריכת שחייה לנוף הכינרת ונחל הירדן הזורם והמנצנץ כמו יהלום.
מלון בוטיק יהלים, ערד | מלון משפחתי יוקרתי במדבר
https://yehelim.com
מתמחים בטיולים באיזור ערד - מודרכים או עצמאיים, ברגל וברכב.
מלון בוטיק יהלום של נוף | בוטיק הוטלס - BoutiqueHotels
www.boutiquehotels.co.il › boutique-hotel-diamond-view
מלון בוטיק מטופח ומושקע לאירוח זוגות, משפחות, קבוצות, אירועים ועוד באווירה פסטורלית יוקרתית עם קסם מיוחד. האורחים של מלון יהלום של נוף נהנים גם מאירוח יוקרה עם ג'קוזי וסאונה וגם מבריכה פרטית ...
צימר יהלום לבן בחרמון - White Diamond - מג'דל שמס - Weekend ...
https://www.weekend-family.co.il › ...
ברוכים הבאים למלון יהלום לבן בחרמון - מלון בוטיק חדיש ואיכותי בישוב מג'דל שמס למרגלות החרמון. המלון מציע 9 חדרים מפנקים ומאובזרים לזוגות ומשפחות, ...
מלון בוטיק יהלים, ערד | מלון משפחתי יוקרתי במדבר
https://yehelim.com
מלון בוטיק משפחתי המתאפיין באירוח אישי יוצא דופן. המקום - בפאתי ערד, בקו הראשון למדבר, מול הנוף המרהיב של דרום ים המלח, מדבר יהודה ועבר הירדן.
מלון בוטיק יהלום בלבן | בוטיק הוטלס - BoutiqueHotels
https://www.boutiquehotels.co.il/boutique-hotel-white-diamond-villa
מלון בוטיק יהלום בלבן | בוטיק הוטלס - BoutiqueHotels. מלונות בוטיק - עמוד ראשי » מלונות בוטיק במרכז » מלונות בוטיק במישור החוף » מלונות בוטיק בתירוש » מלון בוטיק יהלום בלבן.
מלון בוטיק יהלום בלבן | בוטיק הוטלס - BoutiqueHotels
www.boutiquehotels.co.il › boutique-hotel-white
מלון בוטיק יהלום בלבן ביישוב תירוש שבמרכז הארץ מיועד לזוגות, קבוצות ואירועים - צפו כעת בגלריית תמונות גדולות ואיכותיות וקראו המלצות גולשים!
יהלים חוויה מדברית | מלון בוטיק יוקרתי במדבר | Places
https://yehelimboutiquehotel.weekend.co.il
יהלים- מלון בוטיק משפחתי - מפה, הוראות הגעה. אתר בית זה מנוהל ומעודכן ע"י בית העסק המפרסם (התיירן): כל התמונות, המאפיינים, המחירים, זמינות החדרים והמבצעים המופיעים באתר זה הינם באחריותו הבלעדית. ט.ל.ח אין לעשות כל שימוש בתמונות ובתוכן הכתוב ללא אישור מפורש בכתב מחברת וינהלפ ...
מלון בוטיק יהלום לבן בחרמון - White Diamond, מג'דל שמס | Weekend
my.weekend.co.il › white_diamond_hermon
טל 053-9387310 יהלום לבן בחרמון - White Diamond במג'דל שמס, ברמת הגולן - אירוח בוטיק. מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!