חיפשת:

מלון באילת עם ג קוזי במרפסת

5 חדרי המלון הכי שווים באילת - און לייף
https://www.onlife.co.il › general
חדר עם מרפסת שמתחברת לבריכה, שירות חדרים על המים, ג'קוזי מטריף, ... קשה מאוד לבחור חמישה חדרי מלון הכי שווים ולצאת בשלום מהמשימה.
מלונות עם ג'קוזי: המלונות המומלצים ביותר עם ג'קוזי פרטי | ישרוטל
www.isrotel.co.il › deals › magazine
פינוק אמיתי: אלו המלונות המובילים עם ג'קוזי בחדר
הצצה למלון הווילות החדש באילת - Ynet
https://www.ynet.co.il › flights › article
... סמואל" שבבעלותה - מלון "רויאל שנגרילה אילת". המלון היוקרתי מציע 53 יחידות אירוח, בהן וילות עם בריכות צמודות ווילות עם ג'קוזי במרפסת.
מלון קלאב הוטל אילת ® - סוויטות באילת
www.clubhotels.co.il › club-hotel-eilat-accommodation
דירת פנטהוז מפוארת ויוקרתית בעיצוב איטלקי עם חיפוי עץ. כוללת: 4 חדרי שינה מהודרים, 2 חדר עבודה, חדרי רחצה ב-2 מהם ג'קוזי, סלון מהודר כולל 2 ברים איכותי, 2 מטבחים מאובזרים, 2 פינת אוכל ל- 8 אורחים כל אחת ומערכות קולנוע ביתי.
מלונות בוטיק עם ג'קוזי ספא פרטי - ההמלצות שלנו לשנת 2022 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מלונות בוטיק עם ג'קוזי ספא פרטי - ההמלצות שלנו לשנת 2022 - ויו אילת. ויו אילת - פנטהאוז בוטיק. ערבה. אילת. צימר אחד. 10/9.35. 16 חוות דעת.
10 המלונותהטובים ביותר עם ג'קוזי באילת, ישראל | …
https://www.booking.com/jacuzzi/city/il/elat.he.html
מצאו והזמינו דילים על המלונות עם ג'קוזי הטובים ביותר באילת, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון עם ג׳קוזי מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
דן אילת – מלון 5 כוכבים באילת | מלונות דן
www.danhotels.co.il › EilatHotels › DanEilatHotel
ואכן, דן אילת היוקרתי מציע לאורחיו 375 חדרים מרווחים מאוד, הכוללים יחידות דה לוקס, חדרי משפחה וסוויטות יוקרה עם ג'קוזי פרטי במרפסת.
מלונות מומלצים באילת | mako חופש
https://www.mako.co.il/travel-israel/best_hotels/Article-7783666ed6a9771026.htm
Mar 25, 2021 · הוא ממקום בקצה הלגונה הצפונית ולמרגלותיו מעגן יאכטות, טיילת עם מסעדות, ברים ובוטיקים. במלון 420 חדרים מרווחים, סוויטות משפחתיות וסוויטות גדולות עם ג'קוזי במרפסת, שחלקם השתפזו והתחדשו לאחרונה.
חדרים וסוויטות דן אילת | בתי מלון באילת | מלונות דן
https://www.danhotels.co.il › Rooms
חדרים מעוצבים ומרווחים במיוחדים ששופצו לאחרונה בעיצוב מודרני, בעלי טראסה פרטית הפונה לים ולבריכה. החדרים כוללים ג'קוזי פרטי בחדר האמבטיה.
סוויטות באילת - מלון אריאה אילת
https://www.astralhotels.co.il/astral-aria-accommodations
סוויטה דה-לקס עם נוף פתוח למפרץ הים האדום ופינוק מיוחד – ג'קוזי גדול וחיצוני במרפסת, לחופשה מושלמת. החדר מתאים להרכב של 3 מבוגרים או עד זוג+2 וכולל …
סוויטה נשיאותית ברשת מלונות פתאל
https://www.fattal.co.il › presidential-...
סוויטה מפוארת ובה מרפסת שמש גדולה עם ג'קוזי חיצוני ונוף מרהיב לים המלח. אורחי הסוויטה הנשיאותית נהנים מחבילת VIP מפנקת וכניסה חופשית לטרקלין העסקים במלון.
מלון אריאה אילת חדרי המלון
https://www.hotel4u.co.il › Descripti...
סוויטת דלקס עם ג`קוזי במרפסת הפונה לים, חדר שינה, חדר אמבטיה עם מוצרי רחצה ומייבש שיער, סלון, פינת ישיבה, ערכת קפה ותה, מיני בר, 2 טלוויזיות.
10 המלונותהטובים ביותר עם ג'קוזי באילת, ישראל | Booking.com
www.booking.com › jacuzzi › city
מצאו והזמינו דילים על המלונות עם ג'קוזי הטובים ביותר באילת, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון עם ג׳קוזי מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
מלון קלאב הוטל אילת ® - סוויטות באילת
https://www.clubhotels.co.il/club-hotel-eilat-accommodation
דירת פנטהוז מפוארת ויוקרתית בעיצוב איטלקי עם חיפוי עץ. כוללת: 4 חדרי שינה מהודרים, 2 חדר עבודה, חדרי רחצה ב-2 מהם ג'קוזי, סלון מהודר כולל 2 ברים איכותי, 2 מטבחים מאובזרים, 2 פינת אוכל ל- 8 אורחים כל אחת ומערכות קולנוע ביתי.
מלונות עם ג'קוזי: המלונות המומלצים ביותר עם ג'קוזי פרטי ...
https://www.isrotel.co.il/deals/magazine/jacuzzi
סוויטות באילת - מלון אריאה אילת - מלונות אסטרל
https://www.astralhotels.co.il › astral-...
סוויטה דה-לקס עם נוף פתוח למפרץ הים האדום ופינוק מיוחד – ג'קוזי גדול וחיצוני במרפסת, לחופשה מושלמת. החדר מתאים להרכב של 3 מבוגרים או עד זוג+2 וכולל חדר שינה ...
מלונות מומלצים באילת | mako חופש
www.mako.co.il › travel-israel › best_hotels
Mar 25, 2021 · הוא ממקום בקצה הלגונה הצפונית ולמרגלותיו מעגן יאכטות, טיילת עם מסעדות, ברים ובוטיקים. במלון 420 חדרים מרווחים, סוויטות משפחתיות וסוויטות גדולות עם ג'קוזי במרפסת, שחלקם השתפזו והתחדשו לאחרונה.
מלונות בוטיק עם ג'קוזי ספא במתחם - המקומות המובילים לשנת 2022 ...
www.hapisga.co.il › hapisga-clp › 4635
מלונות בוטיק עם ג'קוזי ספא במתחם - ההמלצות שלנו לשנת 2022. מלונות בוטיק רומנטיים המכילים ג'קוזי ספא ענק במתחם או בצמידות ליח', בתוך המבנה או במרפסת הפרטית, המתאים ליותר משני אנשים. בג'קוזי -ספא ...
דן אילת – מלון 5 כוכבים באילת | מלונות דן
https://www.danhotels.co.il/EilatHotels/DanEilatHotel
מלון 5 כוכבים באילת בעל עיצוב ייחודי ומרשים, עם מגוון פעילויות מסביב לשעון המתאימות לכל המשפחה. ... חדרי משפחה וסוויטות יוקרה עם ג'קוזי פרטי במרפסת. בקומה …
10 הכי טובים: מלונות עם אמבט עיסוי באילת - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אילת › מלונות באילת
המלונות עם אמבט עיסוי הטובים ביותר באילת ב-Tripadvisor: גלה 27611 חוות דעת של מטיילים תמונות אמיתיות ,ומחירים עבור 18 מלונות עם אמבט עיסוי באילת.
סוויטות באילת - מלון אריאה אילת
www.astralhotels.co.il › astral-aria-accommodations
סוויטה דה-לקס עם נוף פתוח למפרץ הים האדום ופינוק מיוחד – ג'קוזי גדול וחיצוני במרפסת, לחופשה מושלמת. החדר מתאים להרכב של 3 מבוגרים או עד זוג+2 וכולל חדר שינה וסלון, מיני בר, 2 טלוויזיות וחדר אמבטיה.