חיפשת:

מכרז התפלה גליל מערבי

מתקן התפלה גליל מערבי | Inbal
https://www.inbal.co.il › content › מת...
סטטוס הפרויקט: מכרז תיאור הפרויקט: מתקן התפלה מי ים בשיטת ה- BOT בספיקה של כ- 100 מיליון קוב מים לשנה באזור הגליל המערבי (סמוך למחנה שרגא).
חמש קבוצות מישראל, מספרד ומסין במכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל ...
www.globes.co.il › news › article
Aug 06, 2020 · הקבוצות, בהן גם IDE שזכתה במכרז למתקן שורק 2, יתחרו על הקמת מתקן ההתפלה החדש בגליל המערבי, שיחל לפעול ב-2024 ויהיה ...
יצא לדרך המכרז להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי | משרד האנרגיה
https://www.gov.il › news › sea_wate...
אחד הצעדים עליהם הוחלט, הוא הגדלת כמויות המים המותפלים וקידום תכנית לחיבור האזורים המנותקים, בכלל זה אזור הגליל המערבי, למערכת הארצית, לשם הגברת ...
פרויקט של 2.6 מיליארד שקל: פורסם המכרז להקמת מתקן ההתפלה ...
www.themarker.com › dynamo › 1
Jan 22, 2020 · פרויקט של 2.6 מיליארד שקל: פורסם המכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי. הוועדה הבין-משרדית להתפלת מי ים פירסמה את מסמכי שלב המיון המוקדם למשתתפי המכרז מעבר לסכום שצוין, חיבור המתקן למערכת הולכת המים מוערך בעוד חצי מיליארד שקל. אורה קורן. 22 בינואר 2020.
מתקן התפלה גליל מערבי | Inbal
https://www.inbal.co.il/content/מתקן-התפלה-גליל-מערבי
תיאור הפרויקט: מתקן התפלה מי ים בשיטת ה- BOT בספיקה של כ- 100 מיליון קוב מים לשנה באזור הגליל המערבי (סמוך למחנה שרגא). המכרז מפורסם בהמשך להחלטת ממשלה מחודש יוני 2018, אשר אישרה תכנית אסטרטגית להתמודדות עם תקופת הבצורת הרצופה שפקדה את משק המים בשנים 2013-2018.
אושר: מתקן ההתפלה בגליל המערבי יקום במחנה שרגא - גלובס
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001230910
Apr 09, 2018 · מתקן התפלה אשקלון, הפועל בשיטת האוסמוזה ההפוכה / צילום: שאטרסטוק
סטודנטים - האקדמית גליל מערבי
https://www.wgalil.ac.il/students
מקום עבודה נוכחי: מנהלת את מעבדת השימור “Preservation Technology Lab” בתואר השני לשימור היסטורי (Historic Preservation)) בבית הספר לאדריכלות, תכנון עירוני ושימור באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק Graduate School of Architecture, Planning and Preservation …
פרויקט של 2.6 מיליארד שקל: פורסם המכרז להקמת מתקן …
https://www.themarker.com/dynamo/1.8435037
Jan 22, 2020 · פרויקט של 2.6 מיליארד שקל: פורסם המכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי. הוועדה הבין-משרדית להתפלת מי ים פירסמה את מסמכי שלב המיון המוקדם למשתתפי המכרז מעבר לסכום שצוין, חיבור המתקן למערכת הולכת המים מוערך בעוד חצי מיליארד שקל. אורה קורן. 22 בינואר 2020.
מכרזים - המכללה האקדמית גליל מערבי
www.wgalil.ac.il › wgc_bids
מכרז פומבי 149/2020 דו שלבי עם הליך תחרותי נוסף להקמת כפר סטודנטים במכללה האקדמית גליל מערבי. מסמכי מכרז פומבי דו שלבי עם הליך תחרותי נוסף להקדמת כפר סטודנטים; פטור ממכרז / ספק יחיד; רשימת מצעים ...
ג'נריישן ושפיר יתמודדו מול קבוצת IDE על הקמת מתקן ההתפלה בגליל ...
https://www.calcalist.co.il › article
המכרז להקמת מתקן התפלה בגליל מערבי מתקדם: נבחרו שתי הקבוצות המתמודדות שיעלו ... המכרז מקודם על ידי ועדת מכרזים בין-משרדית משותפת לחשב הכללי, ...
חדשות כלכלה המכרז להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי – יצא לדרך
https://www.galil.gov.il › arclookup
עם סיומה של הקמת המתקן בגליל המערבי, שבעת מתקני ההתפלה בארץ צפויים לספק כמות השווה לכ- 85%-90% מסך הצריכה הביתית והעירונית של מים שפירים.
פורסם מכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי, העלות המוערכת - אייס
https://www.ice.co.il › news › article
מתקן התפלה (צילום איזק הררי פלאש90). מכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי פורסם היום (רביעי) על ידי ועדת מכרזים בין-משרדית משותפת למשרד האוצר, המשרד למשאבי ...
מחאת התושבים לא עזרה: מכרז להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי ...
https://www.gmaaravionline.com/מחאת-התושבים-לא-עזרה-מכרז...
מחאת התושבים לא עזרה: מכרז להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי יצא לדרך. היום (רביעי) פרסם משרד האוצר את המכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי, זאת למרות המאבק של המועצה האזורית מטה אשר ופורום התושבים באזור, על מיקומו של המפעל.
האוצר פרסם מכרז להקמת מתקן התפלה שביעי בעלות של 1.5 מיליארד שקל
www.calcalist.co.il › local › articles
Dec 16, 2020 · מים. מכרז. אגף החשב הכללי שבמשרד האוצר מפרסם היום (ד') את המכרז להקמת מתקן התפלת מי ים שיוצב בגליל המערבי. מדובר במתקן ההתפלה השביעי שיעבוד בישראל, זאת לאחר חמישה מתקנים פעילים כיום, ועוד מתקן שישי (שורק 2) שיצא לדרך ויבנה על ידי IDE.
חמש קבוצות מישראל, מספרד ומסין במכרז להקמת מתקן ההתפלה ...
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001338529
Aug 06, 2020 · הקבוצות, בהן גם IDE שזכתה במכרז למתקן שורק 2, יתחרו על הקמת מתקן ההתפלה החדש בגליל המערבי, שיחל לפעול ב-2024 ויהיה ...
מתקן התפלה גליל מערבי | Inbal
www.inbal.co.il › content › מתקן-התפלה
תיאור הפרויקט: מתקן התפלה מי ים בשיטת ה- BOT בספיקה של כ- 100 מיליון קוב מים לשנה באזור הגליל המערבי (סמוך למחנה שרגא). המכרז מפורסם בהמשך להחלטת ממשלה מחודש יוני 2018, אשר אישרה תכנית אסטרטגית להתמודדות עם תקופת הבצורת הרצופה שפקדה את משק המים בשנים 2013-2018.
קו מחבר מתקן התפלה גליל מערבי למאגר שרגא פ / 1 – 2021 מכרז מס'
https://wold.mekorot.co.il › Auction › bidsfiles
מקורות חברת מים בע"מ. ועדת המכרזים המרכזית. קו מחבר מתקן התפלה גליל מערבי למאגר שרגא. מכרז מס'. 2021. –. 1. /. פ. בכוונת מקורות חברת מים בע"מ )להלן: ".
מכרזים - המכללה האקדמית גליל מערבי
https://www.wgalil.ac.il/wgc_bids
מכרז פומבי 149/2020 דו שלבי עם הליך תחרותי נוסף להקמת כפר סטודנטים במכללה האקדמית גליל מערבי. מסמכי מכרז פומבי דו שלבי עם הליך תחרותי נוסף להקדמת כפר …
מחאת התושבים לא עזרה: מכרז להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי ...
https://www.gmaaravionline.com › מ...
היום (רביעי) פרסם משרד האוצר את המכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי, זאת למרות המאבק של המועצה האזורית מטה אשר ופורום התושבים באזור, על מיקומו של המפעל.
האוצר פרסם מכרז להקמת מתקן התפלה שביעי בעלות של 1.5 ...
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3882171,00.html
Dec 16, 2020 · מים. מכרז. אגף החשב הכללי שבמשרד האוצר מפרסם היום (ד') את המכרז להקמת מתקן התפלת מי ים שיוצב בגליל המערבי. מדובר במתקן ההתפלה השביעי שיעבוד בישראל, זאת לאחר חמישה מתקנים פעילים כיום, ועוד מתקן שישי (שורק 2) שיצא לדרך ויבנה על ידי IDE.
מחאת התושבים לא עזרה: מכרז להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי יצא ...
www.gmaaravionline.com › מחאת-התושבים
מחאת התושבים לא עזרה: מכרז להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי יצא לדרך. היום (רביעי) פרסם משרד האוצר את המכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי, זאת למרות המאבק של המועצה האזורית מטה אשר ופורום התושבים באזור, על מיקומו של המפעל.
חמש קבוצות מישראל, מספרד ומסין במכרז להקמת מתקן ההתפלה בגליל
https://www.globes.co.il › בארץ
חמש קבוצות מקומיות ובינלאומיות הגישו את מועמדותן לשלב המיון המוקדם במכרז להקמת מתקן התפלה חדש בגליל המערבי, שיהיה המתקן השביעי שיוקם בישראל.
חמש קבוצות ניגשו למכרז להקמת מתקן התפלה בגליל
www.calcalist.co.il › local › articles
Aug 06, 2020 · המתקן צפוי להתפיל לפחות 100 מיליון מטר מעוקב בשנה בעלות הקמה מוערכת של כ-1.3 מיליארד שקל. החברת הן חברת IDE ( שזכתה במכרז למתקן ההתפלה בשורק ב' ) , שותפות של האצ'יסון, אלקטרה וקרן נוי, שותפות של שפיר ו-GES, שותפות של שיכון ובינוי ו-Tedagua הספרדית, ושותפות של אלייד, אפקון ו- Acciona הספרדית.
Tender Procurement and services – אשכול רשויות גליל מערבי
https://wegalil.org/tender-procurement-and-services
מכרז פומבי 10/2021 לעבודות ייעוץ בתחום איכות סביבה לאיגוד ערים אשכול רשויות גליל מערבי. 10/10/2021. 08/11/2021. מכרז פומבי 11/21 - הקמת מוקד אזורי לשליטה והצבת אמצעי ניטור טכנולוגיים - מכרז מבוטל. 01/04/2021. 20/07 ...
חמש קבוצות ניגשו למכרז להקמת מתקן התפלה בגליל
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3843772,00.html
Aug 06, 2020 · המתקן צפוי להתפיל לפחות 100 מיליון מטר מעוקב בשנה בעלות הקמה מוערכת של כ-1.3 מיליארד שקל. החברת הן חברת IDE ( שזכתה במכרז למתקן ההתפלה בשורק ב' ) , שותפות של האצ'יסון, אלקטרה וקרן נוי, שותפות של שפיר ו-GES, שותפות של שיכון ובינוי ו-Tedagua הספרדית, ושותפות של אלייד, אפקון ו- Acciona הספרדית.