חיפשת:

מכוניות יוקרה איטלקיות

N12 - שופוני והלבנת הון: ארגוני הפשע נוהרים אל רכבי היוקרה
https://www.mako.co.il/news-n12_magazine/2021_q4/...
Dec 04, 2021 · שופוני והלבנת הון: ארגוני הפשע נוהרים אל רכבי היוקרה מכוניות הפאר של ארגוני הפשע הפכו חלק מהתשתית הכלכלית שבאמצעותה מלבינים כספים ומחזיקים את הארגון: "למדו לרשום אותם על שם קרובי משפחה, אנשי קש ו'קופים'" • לרוב מדובר גם ...
קטגוריה:יצרני רכב איטלקיים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:יצרני_רכב_איטלקיים
דפים בקטגוריה "יצרני רכב איטלקיים". דף קטגוריה זה כולל את 20 הדפים הבאים, מתוך 20 בקטגוריה כולה. ( לתצוגת עץ )
השושלת של משפחת קרסו זה כבר לא מה שהיה פעם - רכב …
https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.357496
Mar 14, 2006 · כך תישאר בישראל ניסאן ללא משפחתית קומפקטית בעלת מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית, פלח מכוניות התופס יותר ממחצית המכירות בארץ מדי שנה.
קטגוריה:יצרני רכב איטלקיים - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › קטגו...
קטגוריות־משנה. דף קטגוריה זה כולל את 13 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 13 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ). א. אוטוביאנקי‏ (11 דפים). אוטומובילי אסטרמה‏ (3 דפים).
9 מכוניות היוקרה המטורפות ביותר בעולם | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
יש מכוניות, יש מכוניות יוקרה, ויש מכוניות יקרות להחריד. ... לדגם זונדה F רודסטר יש את כל היוקרה והביצועים שניתן לצפות להם מחברה איטלקית.
R8 – luxury cars
https://luxcarss.wordpress.com/tag/r8
תחת ניהולה של אאודי נמצאות שתי חברות איטלקיות. יצרנית מכוניות הספורט למבורגיני היא חטיבה באאודי, ויצרנית האופנועים דוקאטי נמצאת בבעלות למבורגיני.
רעידת אדמה בלשכת נתניהו: יואב הורוביץ יהיה ראש הסגל | מעריב
https://www.maariv.co.il/journalists/journalists/Article-482363
Jun 21, 2015 · יש לציין שהורוביץ, המנכ״ל הנכנס, לא מציג ביצועים עסקיים מרשימים בשוק הפרטי. ״אוטו איטליה״, החברה אותה הוא מנהל ליבוא מכוניות יוקרה איטלקיות, צוברת הפסדים גדולים.
מותגי מכוניות איטלקיות ותגיהם. מותגי רכבים איטלקיים מפורסמים
https://tdiesel.ru › marki-italyanskih-...
מכוניות איטלקיות מפורסמות רבות של המותג פרארי ראויות לתשומת לב. אבל ה- F12 Berlinetta, שכוון מנסורי, הוא מעבר לתחרות. המחיר של מכונית יוקרה זו הוא מעל 1,300,000 ...
9 מכוניות היוקרה המטורפות ביותר בעולם
www.calcalist.co.il › world › articles
Apr 17, 2012 · מחיר: 1.87 מיליון דולר. אסטון מרטין 1-77 נחשב ליהלום שבכתר מכוניות האסטון מרטין, וכולל את כל היכולות הטכנולוגיות של המכוניות והעיצוב האמנותי. החברה בנתה מספר מוגבל של דגמים מסוג זה. החברה אינה מכנה את הדגם מכונית, אלא "יצירת אמנות ממונעת".
קטגוריה:יצרני רכב איטלקיים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קטגוריה:יצרני_רכב_איטלקיים
דפים בקטגוריה "יצרני רכב איטלקיים". דף קטגוריה זה כולל את 20 הדפים הבאים, מתוך 20 בקטגוריה כולה. ( לתצוגת עץ )
רכבי יוקרה - סולו איטליה
https://www.soloitalia.co.il › רכבי-יוקרה
הכנסו לסולו איטליה לקריאה על רכבי יוקרה. ... אם איטלקית היא לא שפה שאתם שולטים בה וחוששים שזה יהווה עבורכם מכשול בזמן הטיול העצמאי שלכם באיטליה, ...
מכונית איטלקית - עזרה בפתרון תשחצים ותשבצים
https://www.note.co.il › solution › מכ...
נחפש שם של מכונית איטלקית. יש לא מעט יצרני רכב איטלקיים וחלק מהתוצרת שלהם, אף מיובא לארץ. יש כאלה המייצרות מכוניות קטנות, אחרות מתמחות ברכבי יוקרה וספורט.
10 עובדות מעניינות על תעשיית הרכב האיטלקית | גלגלים
https://www.galgalim.co.il/רכב/מגזין/חדשות/10_עובדות...
Jun 03, 2018 · הקונצרן רכש עם הזמן מותגי רכב רבים כגון: קרייזלר, דודג', ג'יפ, ראם פרארי ומזראטי. פיאט 4 HP היתה המכונית הראשונה של יצרנית הרכב פיאט החלוצה בשוק הרכב האיטלקי, המכונית יוצרה ב-1899 כמכונית קבריולט משפחתי בעל שני מושבים. למכונית היה מנוע 679 סמ"ק עם הספק מירבי של 4.2 כ"ס והיא הגיעה ...
השכרת מכוניות פרמיום בגרמניה – השכרת רכבי יוקרה ...
https://he.rentluxecar.com/country/5ed7b97e31f61e29cf4b23e4
באיזה מקרים הגיוני לשכור מכונית יוקרה בגרמניה? לפניכם הסיבות הפופולריות ביותר של לקוחותינו בגרמניה: הסיבה העיקרית – הכבישים הגרמניים המפורסמים, הם ממש דוחפים לכך.
השכרת מכוניות פרמיום בגרמניה – השכרת רכבי יוקרה ...
he.rentluxecar.com › country › 5ed7b97e31f61e29cf4b23e4
באיזה מקרים הגיוני לשכור מכונית יוקרה בגרמניה? לפניכם הסיבות הפופולריות ביותר של לקוחותינו בגרמניה: הסיבה העיקרית – הכבישים הגרמניים המפורסמים, הם ממש דוחפים לכך.
יש ביטוח? תקרת אולם התצוגה של פרארי בתל אביב קרסה, רכבים ...
www.calcalist.co.il › local › articles
May 17, 2015 · מחיריהן של מכוניות מזראטי מתחיל ב690 אלף שקל, עבור מכונית המנהלים גיבלי. מחירה של פרארי קליפורניה, הדגם הזול ביותר, מתחיל בכשני מיליון שקל.
יוקרה ואצילות: רכב המזראטי האיטלקי חוגג 100 שנים - גלובס
https://www.globes.co.il › article
לא כדי להעשיר את בני-מעיי הגעתי לאיטליה, אלא כדי להשתתף בחגיגות יום הולדתו ה-100 של מוצר איטלקי יוקרתי אחר: מזראטי.
Audi – luxury cars
https://luxcarss.wordpress.com/2018/05/21/audi
May 21, 2018 · גם אאודי כמו חברות רבות אחרות מיוצרת בגרמניה. אאודי היא חברת מכוניות יוקרה שהוקמה ב 1910, וכיום רובה שייכת ל קבוצת פולקסווגן. תחת ניהולה של אאודי נמצאות שתי חברות איטלקיות. יצרנית מכוניות הספורט למבורגיני היא חטיבה באאודי, ויצרנית האופנועים דוקאטי נמצאת בבעלות למבורגיני.
יש ביטוח? תקרת אולם התצוגה של פרארי בתל אביב קרסה, רכבים ...
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3659457,00.html
May 17, 2015 · מחיריהן של מכוניות מזראטי מתחיל ב690 אלף שקל, עבור מכונית המנהלים גיבלי. מחירה של פרארי קליפורניה, הדגם הזול ביותר, מתחיל בכשני מיליון שקל.
רכבים איטלקיים - פורטל הרכב אוטוסטרדה
http://www.autostrada.co.il › איטליה
איטליה מחזיקה במספר מותגי רכב יוקרתיים ואהובים במיוחד, לרבות: בוגטי - היא יצרנית רכב יוקרתית איטלקית - צרפתית, אשר הוקמה על ידי אטורה בוגאטי (שנולד ב איטליה) ...
Audi – luxury cars
luxcarss.wordpress.com › 2018/05/21 › audi
May 21, 2018 · גם אאודי כמו חברות רבות אחרות מיוצרת בגרמניה. אאודי היא חברת מכוניות יוקרה שהוקמה ב 1910, וכיום רובה שייכת ל קבוצת פולקסווגן. תחת ניהולה של אאודי נמצאות שתי חברות איטלקיות. יצרנית מכוניות הספורט למבורגיני היא חטיבה באאודי, ויצרנית האופנועים דוקאטי נמצאת בבעלות למבורגיני.
10 עובדות מעניינות על תעשיית הרכב האיטלקית | גלגלים
www.galgalim.co.il › רכב › מגזין
Jun 03, 2018 · הקונצרן רכש עם הזמן מותגי רכב רבים כגון: קרייזלר, דודג', ג'יפ, ראם פרארי ומזראטי. פיאט 4 HP היתה המכונית הראשונה של יצרנית הרכב פיאט החלוצה בשוק הרכב האיטלקי, המכונית יוצרה ב-1899 כמכונית קבריולט משפחתי בעל שני מושבים. למכונית היה מנוע 679 סמ"ק עם הספק מירבי של 4.2 כ"ס והיא הגיעה ...
9 מכוניות היוקרה המטורפות ביותר בעולם
https://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3568450,00.html
Apr 18, 2012 · מחיר: 1.87 מיליון דולר. אסטון מרטין 1-77 נחשב ליהלום שבכתר מכוניות האסטון מרטין, וכולל את כל היכולות הטכנולוגיות של המכוניות והעיצוב האמנותי. החברה בנתה מספר מוגבל של דגמים מסוג זה. החברה אינה מכנה את הדגם מכונית, אלא "יצירת אמנות ממונעת".
מכונית ספורט איטלקית - יבוא מקביל רכב
https://www.privateimport.co.il › מכונ...
אז אין יותר מידי מה לחשוב כי התשובה לכך היא די ברורה לכולם מכוניות ספורט יוקרתיות הם איטלקיות. ישי לאורך כל הדרך. איטליה כמובן נחשבת לאחת מהארצות המובילות ...