חיפשת:

מכונות תפירה אשדוד

מכונות תפירה באשדוד: מצאו חנות תפירה - בזק B144
https://www.b144.co.il › אשדוד
פתוח עד השעה: 19:00. placeBR נותן שירות באשדוד. "נחמדים מאוד מאוד". טלפון. נותן שירות באיזור אשדוד. פוקס אלכס - מכונות תפירה ותעשייה. טלפון: 050-5294176.
ברנינה אשדוד - חיים משה שפירא 20, אשדוד - שיווק מכונות תפירה ...
easy.co.il › page › 3649134
הכל אודות ברנינה אשדוד בחיים משה שפירא 20, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד שיווק מכונות תפירה תוכלו למצוא באתר איזי.
Makor Tfira (@makor_tfira_ashdod) • Instagram photos and ...
https://www.instagram.com › makor_...
מקור תפירה - המרכז ליבוא, מכירה ותיקון מכונות תפירה, מכירת בדים וכל מה שקשור בעולם הבד ... Weritas 2720 • The best לפרטים: רח׳ הציונות 43, אשדוד • 077.
ברנינה אשדוד - חיים משה שפירא 20, אשדוד - שיווק מכונות ...
https://easy.co.il/page/3649134
ברנינה אשדוד - חיים משה שפירא 20, אשדוד - שיווק מכונות תפירה - איזי. יבואני אוברלוק Baby lock בישראל - האוברלוק היפני הטוב בעולם !!!!. יבואני מכונות תפירה KATANA שיווק, מכירה ותיקון של כל מכונות התפירה ...
מרכז ברנינה אשדוד | מכונות תפירה שיווק ושירות באשדוד | כרטיס ...
www.oin.co.il › כרטיס-מידע › אשדוד
מרכז ברנינה אשדוד - החנות הותיקה ביותר באשדוד למכונות תפירה עם 24 שנות מוניטין. במרכז ברנינה ניתן לקנות, להחליף, לקבל שירות תיקונים והדרכה לכל סוגי מכונות התפירה.
ברנינה - מרכז התפירה, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il/12372700
דפי זהב מציג מידע על ברנינה - מרכז התפירה אשדוד - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מכונת תפירה וגזירה ומכונת רקמה.
תיקון מכונות תפירה באשדוד: טכנאי מכונות תפירה - בזק B144
https://www.b144.co.il/תיקון-מכונות-תפירה/אשדוד
תיקון מכונות תפירה באשדוד מזמינים רק מבעלי מקצוע מומלצים באתר b144. היכנסו, בדקו המלצות על טכנאי מכונות תפירה באשדוד ועשו בחירה חכמה
ברנינה אשדוד - חיים משה שפירא 20, אשדוד - שיווק מכונות תפירה
https://easy.co.il › page
יבואני מכונות תפירה KATANA שיווק, מכירה ותיקון של כל מכונות התפירה. הדרכה מקצועית על כל קניית מכונת תפירה. מכירה של אביזרי תפירה, סידקית וצמר. מכירה של חלקי ...
קורס תפירה באשדוד 👗 קורס תפירה במחוז דרום
https://www.sitaminternational.com/קורס-תפירה/מחוז-דרום/אשדוד
קורס תפירה באשדוד. תפירה היא למעשה עבודה שבה מחברים בין בדים בעזרת חוט ומחט לכדי בגד שלם. זהו מקצוע עתיק יומין שעסקו בו גם גברים וגם נשים ועשו זאת בעבודת יד. עם הזמן נכנסו מכונות התפירה שהפכו ...
מקור התפירה, הציונות 43, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על מקור התפירה הציונות 43, אשדוד - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מכונת תפירה וגזירה ומכונת רקמה.
עולם התפירה של ישי ואסנת | מכונות תפירה | יבואן רשמי קאטנה הפי יפן ...
https://www.bali-tfira.co.il
יבואן רשמי ובלעדי של מכונות התפירה. KATANA | Happy Japan | babylock · סניף אשדוד · סניף ירושלים.
מרכז ברנינה אשדוד | מכונות תפירה שיווק ושירות באשדוד | כרטיס מידע
https://www.oin.co.il › כרטיס-מידע › מ...
מרכז ברנינה אשדוד - החנות הותיקה ביותר באשדוד למכונות תפירה עם 24 שנות מוניטין. במרכז ברנינה ניתן לקנות, להחליף, לקבל שירות תיקונים והדרכה לכל סוגי מכונות ...
חנות תפירה - אביזרי תפירה, מכונות, מוצרי סידקית - להזמנה ...
https://www.markovitch.co.il
רשת החנויות המובילה בישראל למכירת מכונות תפירה. כל סוגי מכונות תפירה במקום אחד. סידקית, מוצרי סריגה ותפירה, חוטי צמר ורקמה, כפתורים ועוד. הנחות ומבצעים לגולשי האתר.
מכונת תפירה מהיבואן | מרכז מכונות התפירה | ברנינה ישראל
https://www.bernina.co.il
מכונות התפירה המובילות בעולם עם טכנולוגיה מתקדמת. עם מכונות תפירה מתקדמות, תפירה מעולם לא הייתה קלה יותר או מהנה יותר.כאן תמצאו מגוון רחב של מכונות תפירה מסוגים ומותגים שונים, אוברלוקים ומכונות רקמה.
שניידר מכונות תפירה | דף הבית
www.tofert.co.il
תיקון מכונות תפירה באזור אילת ... הפריון 4 אזור תעשייה צפוני אשדוד נייד: 050-349-777-5 פקס:153-50-349-777-5
מקור התפירה, הציונות 43, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il/77409880
דפי זהב מציג מידע על מקור התפירה הציונות 43, אשדוד - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מכונת תפירה וגזירה ומכונת רקמה.
תיקון מכונות תפירה באשדוד: טכנאי מכונות תפירה - בזק B144
www.b144.co.il › תיקון-מכונות-תפירה
תיקון מכונות תפירה באשדוד רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום תיקון מכונות תפירה באשדוד העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום התיקון מכונות תפירה. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות באשדוד ואשדוד והסביבה או ישובים אחרים.
מכונות תפירה באשדוד: מצאו חנות תפירה - בזק B144
https://www.b144.co.il/מכונות-תפירה/אשדוד
בייבי לוק ישראל. דירוג העסק הנוכחי: 5. (1 מדרגים) פתוח עד השעה: 19:00. נותן שירות באשדוד. 076-8898598. נותן שירות באיזור אשדוד. כהן - תיקון ושיווק מכונות תפירה. דירוג העסק הנוכחי: 5.
ברנינה - מרכז התפירה, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
www.d.co.il › 12372700
מידע נוסף על ברנינה - מרכז התפירה. Arrow_Open_part. אזורי שירות. אשדוד. תחומי העסק. מכונות תפירה, רקמה וגזירה. מספרי טלפון נוספים. טלפון נוסף 08-8652322. פקס 08-8652322.
מכונות תפירה באשדוד: מצאו חנות תפירה - בזק B144
www.b144.co.il › מכונות-תפירה › אשדוד
מכונות תפירה באשדוד רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום מכונות תפירה באשדוד העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום המכונות תפירה. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות באשדוד ואשדוד והסביבה או ישובים אחרים.
מכונות תפירה באשדוד הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › מכונות-תפירה-בא...
1. המרכז המקצועי למכונות תפירה ברנינה אשדוד - בני ברק , דף הבית · 2. מכונות תפירה באשדוד: מצאו חנות תפירה - בזק B144 · 3. מכונת תפירה וגזירה ומכונת רקמה באשדוד: ...
מרכז ברנינה אשדוד | מכונות תפירה שיווק ושירות באשדוד ...
www.oin.co.il/כרטיס-מידע/אשדוד/מכונות-תפירה-שיווק...
מרכז ברנינה אשדוד - החנות הותיקה ביותר באשדוד למכונות תפירה עם 24 שנות מוניטין. במרכז ברנינה ניתן לקנות, להחליף, לקבל שירות תיקונים והדרכה לכל סוגי מכונות התפירה. ניתן לרכוש מכונות תפירה מחברות המובילות בעולם כמו husqvarna ...
מקור התפירה, הציונות 43, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
www.d.co.il › 77409880
דפי זהב מציג מידע על מקור התפירה הציונות 43, אשדוד - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מכונת תפירה וגזירה ומכונת רקמה.
תיקון מכונות תפירה באשדוד - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › ... › דרום
8 תוצאות עבור תיקון מכונות תפירה באשדוד ; סופית - חברה לאופנה בע"מ · שד' ירושלים 4/27, אשדוד 7752302 שנת יסוד: 1989 ; מקור התפירה · הציונות 43/3, אשדוד 7745646 שנת ...