חיפשת:

מכונות לניקוי שטיחים וריפודים

ניקוי ריפודים ושטיחים - KARCHER מכונות שטיפה
https://allkarcher.com › מכונות-ניקוי-שט...
מכונות לניקוי ריפודים ושטיחים KARCHER. ... מכונת הזרקה/יניקה לניקוי עמוק של שטיחים וריפודים 30 ליטרים. דגם : Puzzi 30/4. ₪10,300 ₪10,530.
מכונת ניקוי שטיחים ריפודים וספות לחברות ולקוחות פרטיים - סיגמא
https://www.sigmaisl.com/קטגוריה/מכונת-שטיפה/מכונת-שטיפה...
מכונת ניקוי שטיחים וריפודים. שטיח הוא אלמנט עיצובי נהדר, מוסיף צבע, רכות וחמימות לבית, למשרד או לאולם הקבלה. עם זאת, יש לשמור עליו על מנת שיהיה כזה. שאיבת אבק מדי מספר ימים ואפילו מדי יום היא חיונית אך לא תמיד מספיקה. לכלוך ואבק נכנסים גם לעומקי הסיבים ונשארים שם.
מכונת ניקוי שטיחים וריפודים - צפו בקטלוג מכונות ניקוי ...
https://aaglobal.co.il/product-category/מכונות-ניקוי-שטיחים...
מכונות ניקוי שטיחים וריפודים. ראשי » מוצר » מכונות ניקוי שטיחים וריפודים. מציג את כל 10 התוצאות. סידור ברירת מחדל סדר לפי פופולריות סדר מהחדש לישן סדר מהזול ליקר סדר מהיקר לזול.
מכונות לניקוי שטיחים וריפודים | מורן ציוד ניקוי מקצועי ...
https://www.moranltd.com/product-category/קטלוג-מוצרים/מכונות...
מכונות לניקוי שטיחים וריפודים מבית מורן לויט. אנו בחברת מורן טכנולוגיות ניקוי משווקים את כל קו המוצרים של חברת SANTOEMMA האיטלקית שמספקת פתרונות בתחום ההזרקה-יניקה והברשה כבר שנים רבות. חברת SANTOEMA מייצרת מכונות לניקוי שטיחים וריפודים קומפקטיות ונוחות מאד אשר מחזירות את ...
מכשיר לניקוי שטיחים - מכונות שטיפה וטאטוא - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
BRC 40/22 מכונת הזרקה/יניקה לניקוי ריפודים מבית KARCHER גרמניה.בעלת ביצועים גבוהים, אידאלית עבור בתי מלון ושטיחים. מכונה נוחה לשימוש.
מכונות ניקוי ריפודים, שטיחים, ספות וטקסטיל יעילות במיוחד | עוז בת גלים
https://www.oz-b-g.com › מכונות-ניקוי-...
לפרטים נוספים, ייעוץ או הצעת מחיר לפנות אלינו במספר 1-700-701-174 ונשמח לעמוד לרשותכם. מכונות ניקוי ריפודים ושטיחים המזריקות למשטח הטקסטיל חומרי ניקוי ומים ...
מכונה לניקוי ספות - פייטר הבחירה של המקצוענים | קלינטק
https://www.clean-tech.co.il › מכונה-לנ...
אם והחלטת שאתה רוצה לעסוק בתחום זה באופן מסודר, כלומר לבצע כמה עבודות על בסיס יומיומי בבתי הלקוחות או לחלופין לבצע עבודות ניקוי ריפודים אצל לקוחות עסקיים ...
מכונות לניקוי שטיחים וריפודים | מורן ציוד ניקוי מקצועי משנת 1976
https://www.moranltd.com › מכונות-לנ...
אנו משווקים מכונות לניקוי שטיחים וריפודים של חברת SANTOEMA המכונות מאוד קומפקטיות ונוחות לשימוש, מכונות לניקוי ריפודים אשר מחזירות למצב חדש ללא מאמץ.
מכונות לניקוי שטיחים וריפודים - צלח כלי עבודה
https://www.z-tools.co.il › category
מכונת הזרקה/יניקה לניקוי ריפודים Karcher דגם PUZZI 8/1 C. מחיר באתר: 3,699.00 ₪. פרטים · מכונת הזרקה/יניקה לניקוי ריפוד ושטיחים Karcher דגם PUZZI 10/2 adv.
מכונות לניקוי שטיחים וריפודים - מכונה לניקוי ספות מכונות לניקוי מושבי רכב
https://www.el-raz.co.il › מכונות-לניקוי-...
מכונות לניקוי מושבי רכב, מכונות לניקוי שטיחים מקיר לקיר ועוד. אלרז מכונות ניקוי דואגת לפתרון לכל סוגי הלכלוך ע"י מכונה מקצועית. לניקוי ריפודים בתוספת חומרי ...
מכונות לניקוי ריפודים ושטיחים KARCHER
https://allkarcher.com/מכונות-ניקוי-שטיחים-ריפודים-קרשר
מיין לפי: מקורי שם (א - ת) שם (ת - א) מחיר (נמוך > גבוהה) מחיר (גבוהה > נמוך) פופולריות (גבוהה) פופולריות (נמוכה) מודל (א - ת) מודל (ת - א) הצג: 12 25 50 75 100.
מכונות הזרקה ויניקה | מכונות לניקוי שטיחים וריפודים | טופ ...
https://top-clean.co.il/product-category/cleaning-machines-for-sofas-and-carpets
מכונות לניקוי ספות ושטיחים. מכונות לניקיון ספות ושטיחים הן מכונות סופר יעילות לניקיון כל משטח שהוא מבד: ספות, שטיחים, כסאות, מזרנים ועוד. הניקיון מתבצע באמצעות מכונת הזרקה יניקה אשר מזריקה מים וחומרי ניקיון ובו זמנית שואבת אותם יחד עם הלכלוך.
מכונות וחומרים לניקוי שטיחים וריפודים - שקד את סלום
https://www.vac.co.il › category › מכו...
מחפשים מכונות וחומרים לניקוי שטיחים וריפודים, מכונה לניקוי ספות, חומר לניקוי שטיחים, מכונה לניקוי שטיחים או מכונת ניקוי ריפודים? צרו קשר עם שקד את סלום.
מכונות שטיפה וטאטוא ‏מכשיר לניקוי שטיחים - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=h-washer&db5254596=5254848
מכשיר לניקוי שטיחים. x. סוג המוצר: מכשיר לניקוי שטיחים. טווח מחירים. עד 500‏ ₪ (2) 500 - 1,000‏ ₪ (1) 3,000 - 4,000‏ ₪ (1) מעל 4,000‏ ₪ (5) בחירה מרובה. יצרן. Karcher (4) ‎ Lavor (2) ‎ Leifheit (1) ייעוד.
מכונת ניקוי שטיחים ריפודים וספות לחברות ולקוחות פרטיים - סיגמא
https://www.sigmaisl.com › מכונת-שטיפה
מכונת ניקוי שטיחים וריפודים. שטיח הוא אלמנט עיצובי נהדר, מוסיף צבע, רכות וחמימות לבית, למשרד או לאולם הקבלה. עם זאת, יש לשמור עליו על מנת שיהיה כזה.