חיפשת:

מכבי קופת חולים קריות

מכבי שירותי בריאות - שדרות אח"י אילת 34, חיפה - קופת חולים - איזי
https://easy.co.il › page
לא קיים תיאור לעמוד. יש לך מה להוסיף? עדכון פרטי העסק. הוספת ביקורת. הוספת תמונות. קופת חולים. מה דעתך על מכבי שירותי בריאות? הוספת תמונות. שליחת ביקורת.
מכבי אזור חיפה והקריות- סניפים, שעות פתיחה וטלפון - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c43950-e2-p...
מכבי חיפה מכבי שירותי בריאות(בשמה הקודם: קופת חולים מכבי) היא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. היא נוסדה בספטמבר 1940 והחלה את עבודתה... 04-800400004- ...
עמדות לבדיקת קורונה | מכבי שירותי בריאות
www.maccabi4u.co.il › 40103-he › Maccabi
עמדות בדיקת קורונה. עמדות פיקוד העורף ועמדות מכבי ערוכות לביצוע בדיקות קורונה ללא צורך בהפניה. עמדות בהן ניתן לבצע את הבדיקה ללא צורך בזימון תור. ניתן להגיע בשעות הפעילות. לרשימת עמדות פיקוד העורף. לאיתור עמדות דיגום מכבי.
מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il
מכבי שירותי בריאות. אתר הבית של מכבי שירותי בריאות. מידע למצטרפים חדשים ולמבוטחים. מידע מנהלתי מפורט, אנציקלופדיית בריאות מקיפה, וכניסה לשירותי האונליין של מכבי. Maccabi.Domain.PublishedContentModels.Homepage. מדריך הבריאות. מחלות ומצבים רפואיים. הליכים רפואיים.
מכבי שירותי בריאות דרושים נובמבר 2021 | jobMaster
https://www.jobmaster.co.il › jobs › c...
מכבי שירותי בריאות. ... תעשייה: בתי חולים ושירותי בריאות. פרופיל חברה: ... רמלה לוד ושוהם, רחובות ויבנה, ראשון לציון ונס ציונה, חיפה והכרמל, קריות יקנעם וע.
מוצקין: סניף "מכבי" בגושן שב לפעילות - מיינט קריות
https://krayot.mynet.co.il › article
לידיעת מבוטחי מכבי קופת חולים מכבי: הסניף בשדרות גושן בקרית מוצקין, שנסגר בתחילת השבוע זמנית עקב פגעי מזג האוויר, שב הבוקר (שלישי) לפעילות מלאה.
כל הזכויות בנושא בריאות הנפש | מכבי שירותי בריאות
www.maccabi4u.co.il › 4493-HE › Maccabi
שירותי בריאות הנפש של מכבי ניתנים באמצעות מטפלים עצמאיים הקשורים עם מכבי בהסכם. המטפלים הם פסיכיאטרים מומחים, פסיכולוגים קליניים ועובדים סוציאליים פסיכותרפיסטים בהכשרתם
מכבי שירותי בריאות בקניון קרית הממשלה, באר שבע, קופות חולים ...
www.d.co.il › 34156760
מכבי באר שבע מכבי שירותי בריאות(בשמה הקודם: קופת חולים מכבי) היא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. היא נוסדה בספטמבר 1940 והחלה את עבודתה המעשית בחודש אוגוסט 1941.
עמדות לבדיקת קורונה | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/40103-he/Maccabi.aspx
עמדות לבדיקת קורונה | מכבי שירותי בריאות. אתר הבית של מכבי שירותי בריאות. מידע למצטרפים חדשים ולמבוטחים. מידע מנהלתי מפורט, אנציקלופדיית בריאות מקיפה, וכניסה לשירותי האונליין של מכבי. מצטרפים למכבי.
מרכז רפואי קריית מוצקין - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
מידע על מרכז רפואי קריית מוצקין של מכבי שירותי בריאות, כולל כתובת, פרטי קשר, שעות פעילות, תחומי שירות, רופאים ומטפלים.
מכבי שירותי בריאות קרית ים - 04-8808200 - קופת חולים - NetPage
https://www.netpage.co.il › קופת-חולים
קופת חולים - קריות. מכבי שירותי בריאות קרית ים קופת חולים בקרית ים כתובת שדרות ירושלים 51א קרית ים. דיווח על שינויים בעסק בעקבות נגיף הקורונה!
מכבי שירותי בריאות קרית מוצקין בשד' בן גוריון 80, קופות חולים ...
www.d.co.il › 34156350
מכבי קרית מוצקין מכבי שירותי בריאות(בשמה הקודם: קופת חולים מכבי) היא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. היא נוסדה בספטמבר 1940 והחלה את עבודתה המעשית בחודש אוגוסט 1941.
קופת חולים מכבי קריית ביאליק - שעות פתיחה, כתובת, טלפון
www.openclosed.co.il › רישום › קופת
קופת חולים מכבי קריית ביאליק- לפניכם מידע אודות המוסד כגון שעות פתיחה, דרכי הגעה, מספרי טלפון של קופת חולים מכבי קריית ביאליק.
מבט על מכבי שירותי בריאות | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/1796-HE/Maccabi.aspx
עם הקמתה מנתה “קופת חולים מכבי” עשרה רופאים וכמה עשרות חברים. בין האבות המייסדים של הקופה נמנים: ד"ר פליקס טיילהבר, ד"ר ארנסט פרוידנטל, פרץ ברנשטיין, אורי נדב, …
מכבי שירותי בריאות
www.maccabi4u.co.il
מכבי שירותי בריאות. אתר הבית של מכבי שירותי בריאות. מידע למצטרפים חדשים ולמבוטחים. מידע מנהלתי מפורט, אנציקלופדיית בריאות מקיפה, וכניסה לשירותי האונליין של מכבי. Maccabi.Domain.PublishedContentModels.Homepage. מדריך הבריאות. מחלות ומצבים רפואיים. הליכים רפואיים.
מבט על מכבי שירותי בריאות | מכבי שירותי בריאות
www.maccabi4u.co.il › 1796-HE › Maccabi
עם הקמתה מנתה “קופת חולים מכבי” עשרה רופאים וכמה עשרות חברים. בין האבות המייסדים של הקופה נמנים: ד"ר פליקס טיילהבר, ד"ר ארנסט פרוידנטל, פרץ ברנשטיין, אורי נדב, ד"ר אביגדור קורן, ג'ורג' פלש, ד"ר אליהו סדגר, חנניה ברגר, ד"ר ...
כל הזכויות בנושא בריאות הנפש | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/4493-HE/Maccabi.aspx
מכבי מפעילה סדנאות, קבוצות וקבוצות תמיכה במגוון רחב של נושאים בכל רחבי הארץ. סדנאות מכבי איתור סדנאות במגוון תחומים באזור מגוריכם.
מכבי שירותי בריאות | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/39127-he/Maccabi.aspx
בדיקות מהירות לצורך קבלת תו ירוק. לצורך קבלת תו ירוק - בדיקת קורונה במכבי אפשרית לבני 3-12 בלבד ולמטרת שהייה במלון בלבד. תוצאות יתקבלו עד 48 שעות. בכל מקרה אחר, יש לבצע את הבדיקה בעמדות לבדיקות ...
מכבי שירותי בריאות קרית מוצקין בשד' בן גוריון 80, קופות ...
https://www.d.co.il/34156350
Aug 04, 2019 · מכבי קרית מוצקין מכבי שירותי בריאות(בשמה הקודם: קופת חולים מכבי) היא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. היא נוסדה בספטמבר 1940 והחלה את עבודתה המעשית בחודש אוגוסט 1941.