חיפשת:

מכבי חיפה שחקנים

בליגה משלה: מכבי חיפה דרסה 0:6 את בני סכנין
https://www.one.co.il/Article/400230.html
17 hours ago · בליגה משלה: מכבי חיפה דרסה 0:6 את בני סכנין הירוקים עלו לפסגת הליגה בזכות חגיגה אדירה על הקבוצה של מימר. ארד, חזיזה, אצילי (צמד ו-2 בישולים), שרי ולוי כבשו, קבהא הורחק אצל המארחת החלשה
הפועל חיפה נגד מכבי נתניה: סרדל ייעדר, שחוביץ' ישוב | ספורט 1
https://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/ligat-haal/article/799939
Dec 20, 2021 · מכבי נתניה נמצאת באזור המסוכן בתחתית הטבלה ורחוקה נקודה בלבד מהקו האדום, לכן בקבוצה מקווים שהניצחון הדחוק על הפועל פתח תקוה בסיבוב ח' בגביע המדינה יחזיר מעט את הביטחון לשחקנים לקראת מחר. זלאטן שחוביץ', שלא שיחק בגביע, יחזור להרכב על חשבונו של רותם קלר.
מכבי חיפה - האתר הרשמי | הקבוצה
https://www.mhaifafc.com/team
האתר הרשמי של מכבי חיפה. באתר חדשות ועידכונים, מידע על מחלקות הנוער, מועדון האוהדים ורכישת כרטיסים.
בני סכנין - מכבי חיפה: דיווח חי, ליגת העל - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il/item/3478829
18 hours ago · מכבי חיפה. עם שישה ניצחונות רצופים באמתחתה, מתארחת הערב (שבת) מכבי חיפה אצל בני סכנין במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. הקבוצה של ברק בכר אמנם לא גילתה את אותה יכולת דורסנית במחזור האחרון כפי שהציגה ...
מכבי תל אביב: השחקנים מיואשים מההגנה, קרסטאיץ' מאבחן ...
https://sports.walla.co.il/item/3478494
Dec 23, 2021 · שתף ב general. תגובות. תגובות. קרסטאיץ' סימן את הבעיות במכבי ת"א. שחקנים רתחו על ספיגת השער. המאמן הנכנס מוטרד מחוסר הביטחון בהתקפה ומחוסר הסדר בהגנה אחרי התיקו עם סכנין, וביקש מיצחקי לחפש שחקנים טובים יותר. השחקנים מיואשים מהספיגות: "גומרים את עצמנו בכל משחק".
מכבי חיפה (כדורגל) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מכבי...
כוכבה של מכבי תל אביב, אלי פוקס, הצטרף לקבוצה בשנת 1954 והיה שחקן/מאמן. עד לשנות ה-60 המועדון לא בלט במיוחד, דילג בין הליגות ...
מכבי חיפה - ONE
https://www.one.co.il › Other › Team
מכבי חיפה מקום: 1 · נצחונות: 11 · תיקו: 2 · הפסדים: 2 · נקודות: 35 ... אהרונוביץ בטור אישי ל-ONE: יענקל'ה, חיפה חייבת עוד שני שחקנים משני משחק.
מכבי חיפה - האתר הרשמי
https://mhaifafc.com
האתר הרשמי של מכבי חיפה. באתר חדשות ועידכונים, מידע על מחלקות הנוער, מועדון האוהדים ורכישת כרטיסים.
שגיאה! - מכבי חיפה
https://mhaifafc.com › faq
מועדון כדורגל מכבי חיפה · שגיאה!
מכבי חיפה - לוח משחקים, סגל, חדשות ותקצירים - ערוץ הספורט
https://www.sport5.co.il › ... › ליגת העל
מכבי חיפה באתר ערוץ הספורט - כל המשחקים, כל הסטטיסטיקות, כל הכתבות, כל החדשות הכי חמות וכל התקצירים של מכבי חיפה במרחק לחיצת כפתור. ... שחקני מכבי חיפה.
מכבי חיפה בכדורגל: סטטיסטיקות, סגל ,חדשות ועדכונים - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il › team
מכבי חיפה בכדורגל: סטטיסטיקות, סגל ,חדשות ועדכונים טניס,ליגת העל, ליגות באירופה ... עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. ... שחקני מכבי חיפה חוגגים עם צ'ארון שרי.
מכבי חיפה האתר הרשמי
https://mhbasket.co.il
מכבי חיפה האתר הרשמי. ... לאחר הניצחון של הרצליה בנס ציונה - מכבי ירדה סופית לליגה הלאומית ... שלושה שחקנים עם דאבל-דאבל וניצחון ירוק וחשוב על הרצליה.
בוגרים 2021/2022מכבי חיפה - ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי ...
https://www.football.org.il › team-det...
בוגרים 2021/2022מכבי חיפה · קבוצת גיל: בוגרים · ליגה: ליגת הבורסה לניירות ערך · גוף מנהל: 511757486 - קשר ספורט בע"מ · משרד: 048346626 · פקס: 048346630 · מען: נחום חת ...
מכבי חיפה (כדורסל) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מכבי_חיפה_(כדורסל)
מכבי חיפה היא קבוצת כדורסל ישראלית השייכת לאגודת מכבי חיפה, המתמודדת בליגה הלאומית בכדורסל ובליגה הבלקנית. הקבוצה נמנית עם שמונה מייסדות ליגת המבחן הראשונה בשנת 1954. הקבוצה הגיעה ארבע פעמים לגמר הפיינל פור, בעונות 2008/09, 2013/14 ו-2016/17 הוכתרה כסגנית האלופה ובשנת 2012/13 זכתה באליפות ראשונה והיסטורית.
ותיקי מכבי חיפה כדורגל MACCABI HAIFA VETERANS | Facebook
https://www.facebook.com › Facebook Groups
עמותת שחקני העבר של מכבי חיפה בכדורגל מבקשת את תרומתכם להנצחת שחקן העבר שלנו שמעון נגולה ז"ל על קיר במתחם הכדורגל "פאבלה" בנווה שאנן.
מכבי חיפה חדשות, לוח משחקים, תקצירים וסגל שחקנים | ספורט 1
https://sport1.maariv.co.il › קבוצות
מכבי חיפה ⚽ בספורט 1 -כל החדשות החמות, התקצירים, סגל השחקנים, סטטיסטיקות, ... שחקנים. סטטיסטיקות. המשחק הקודם. שבת, 25.12. בני סכנין. בני סכנין. 0 - 6.
הפועל חיפה רשמה 2:1 דרמטי על אשדוד, מכבי חיפה הביסה 6:0 את ...
https://haipo.co.il/item/330812
Dec 26, 2021 · שחקני מכבי חיפה חוגגים (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה) שיתוף אמש (ש', 25/12/2021) יצא לדרך המחזור ה-15 של ליגת העל ושתי הקבוצות החיפאיות רשמו ניצחונות.
מכבי חיפה ⚽ חדשות, לוח משחקים, תקצירים וסגל שחקנים | ספורט 1
https://sport1.maariv.co.il/soccer/teams/40674
מכבי חיפה. בעלים: יעקב (יענקה'לה) שחר. מאמן: מרקו בלבול. איצטדיון: סמי עופר. מועדון הכדורגל מכבי חיפה הוקם בשנת 1913, ומשנת 1992 הוא מנוהל על ידי איש העסקים יעקב שחר שמכהן כנשיא המועדון. ברוב התארים זכה המועדון החל משנות השמונים, ובכך הפך לאחד מהמובילים בכדורגל הישראלי. מכבי חיפה ...
מכבי חיפה (כדורגל) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מכבי_חיפה_(כדורגל)
מכבי חיפה הוא מועדון כדורגל ישראלי מהעיר חיפה, המשחק בליגת העל הישראלית. המועדון הוקם בשנת 1913, ומאז 1992 הוא מנוהל על ידי איש העסקים יעקב שחר, שמכהן כנשיא המועדון. המועדון כולל גם קבוצות נוער, נערים וילדים, ובתי ספר לכדורגל. המועדון חבר שותף בארגון המועדונים האירופיים. צבע התלבושת הביתית הקבועה של המועדון הוא ירוק, ולאורך השנים שולב בה גם הצבע הלבן. …