חיפשת:

מי אחראי על הכותל

מודעת דרושים - המכרזים של הקרן למורשת הכותל
https://drushim.thekotel.org/trabajos
לקרן למורשת הכותל המערבי דרוש/ה רכז/ת משפחות במוקד ההזמנות בתוכנית "שחק". היקף משרה – משרה מלאה תחילת עבודה מידי תיאור התפקיד: ריכוז מערך ההזמנות, …
דווקא מי שנלחם למען שמירת צביון המדינה, אחראי לפגיעה …
https://www.maariv.co.il/journalists/Article-884810
Dec 19, 2021 · האנשים האחרונים בעולם שרשאים מבחינתי להתבטא בסוגיית צביון המדינה הם ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן. לתפיסתי, אלו הם פוליטיקאים שאין להם שום קשר לצביונה של המדינה. ועדיין לאחרונה פורסם כי השלושה הקימו …
103FM - אראל סג"ל - מי אחראי על הכותל?
103fm.maariv.co.il › programs › media
Oct 12, 2021 · רקפת גינסברג, מנכ"לית התנועה המסורתית בישראל, על ניסיונות התנועה הקונסרבטיבית לקצוב את כהונתו של רב הכותל: "הוויכוח על הכותל הוא מול הממשלה". רפורמה ברבנות הכותל?
שקיפות בניהול רחבת הכותל' בנושא ' מסמך רקע לדיון בוועדת השקיפות ...
http://fs.knesset.gov.il › 20_cs_bg_488539
הועדה, שעסקה בהשגחה ובפיקוח על הסדרים של הכותל המערבי, מינתה. את הרב אורנשטיין להיות אחראי על הפעילות בכותל, ובין השאר להשגיח על הסדרים.
מה שמעבר לגוף - פרשת וישב - הכותל המערבי, ירושלים
thekotel.org › he › 107792
Nov 21, 2021 · החל מפרשת וישב, ועד לסיומו של ספר בראשית, העיסוק המרכזי של התורה הוא ביוסף ואחיו – בניו של יעקב. סיפור ארוך ומורכב; הוא נפתח באופן טראגי עם השלכתו של יוסף על הבור ומכירתו לעבדות על ידי אחיו, ומסתיים כאשר יוסף הופך ל'משנה למלך' במצרים, ומשפחתו של יעקב יורדת למצרים. י״ז בכסלו ה ...
מסתמן: דיון בכנסת על הדחתו של רב הכותל - סרוגים
https://www.srugim.co.il/605771-דיון-בכנסת-על-הדחתו-של-רב-הכותל
Oct 10, 2021 · מסתמן: דיון בכנסת על הדחתו של רב הכותל. התנועה המסורתית (קונסרבטיבית) מקדמת דיון בכנסת בדרישה לסיים את תפקידו של רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ'. "הגיעה העת לשים סוף לעידן מנהל האתר רבינוביץ', ולהחליפו לאלתר".
רב הכותל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › רב_הכותל
רב הכותל משתתף בטקסים המתקיימים ברחבת הכותל, ולעיתים רבות מלווה אנשי ציבור מאומות העולם הפוקדים לראשונה את הכותל המערבי . משנת 1967 כיהנו בתפקיד ארבעה רבנים, כאשר המינוי תקף לאורך כל חייהם. משנת 2000 מכהן בתפקיד הרב שמואל רבינוביץ .
חוק השמירה על המקומות הקדושים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חוק_השמירה_על_המקומות_הקדושים
היסטוריה
דרכי התקשרות עם היחידות השונות בקרן - הכותל המערבי, ירושלים
https://thekotel.org › ... › חופש המידע
דרכי התקשרות עם יחידות ברשות הציבורית: · לשכת מנכ”ל · אגף חינוך והדרכה · אגף תפעול · כספים · בינוי.
דיון סוער בוועדת הפנים: אף משרד ממשלתי אינו נוטל אחריות על הכותל הקטן ...
https://www.kipa.co.il › יהדות
מי אחראי על הכותל הקטן? היועץ המשפטי לממשלה טוען שהאחריות מוטלת על הקרן למורשת הכותל, משרד המשפטים טוען שהאחריות מוטלת על המשרד לשירות דת.
22 מיליון שקל, כדי שתדעו מי הבוס של הכותל - Ynet
https://www.ynet.co.il › news › article
תראו מי בא לתת כתף: משרד התרבות והספורט - מיליון שקל מתקציב הרכש; משרד ירושלים והמורשת - 1.5 מיליון שקל מתקציב הוצאות תפעול ופעולות ...
103FM - אראל סג"ל - מי אחראי על הכותל?
https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IHLDLJ&c41t4nzVQ=FJE
Oct 12, 2021 · רקפת גינסברג, מנכ"לית התנועה המסורתית בישראל, על ניסיונות התנועה הקונסרבטיבית לקצוב את כהונתו של רב הכותל: "הוויכוח על הכותל הוא מול הממשלה". רפורמה ברבנות הכותל?
הממשלה לא מכריעה מי אחראי על "הכותל הקטן" - בעולמם של חרדים
https://bshch.blogspot.com › 2014/11
בדיון מעקב שערכה ועדת הפנים והגנת הסביבה, בנושא הרגיש והנפיץ של "הכותל הקטן", התברר שהממשלה מתמהמהת בהכרעה מי אחראי על 'הכותל הקטן'.
האחראי הנבחר - פרשת לך לך - הכותל המערבי, ירושלים
https://thekotel.org/he/15273
Oct 26, 2020 · הוא הכיר בכך שעבודת אלילים יוצרת אורח חיים מושחת המבוסס על אינטרסים צרים, הוא גילה שאמונה בא-ל אחד היא הדרך לקיום אנושי ומוסרי של צדק וחסד, והוא פעל! הוא עשה! הוא לימד את סביבתו על התגלית הגדולה שמובילה את העולם כבר אלפי שנים אל יחסי אנוש המבוססים על צדק וחסד.
‘נשות הכותל’ והרפורמים נפגשו עם מזכיר הממשלה ו”יצאו ...
https://ch10.co.il/news/707135
Dec 07, 2021 · קבוצת 'נשות הכותל', נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים נפגשו עם מזכיר הממשלה שלום שלמה והוציאו בסיומה הודעה אופטימית • משה גפני: "פגישתו של שלמה עם הרפורמים והקונסרבטיבים שנועצים סכין בתורה הקדושה לא מפתיעה אותי".
חוק השמירה על המקומות הקדושים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חוק_השמירה_על_המקומות_הקדושים
דווקא מי שנלחם למען שמירת צביון המדינה, אחראי לפגיעה בו ...
www.maariv.co.il › journalists › Article-884810
Dec 19, 2021 · האנשים האחרונים בעולם שרשאים מבחינתי להתבטא בסוגיית צביון המדינה הם ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן. לתפיסתי, אלו הם פוליטיקאים שאין להם שום קשר לצביונה של המדינה. ועדיין לאחרונה פורסם כי השלושה הקימו “מטה משותף מיוחד” למאבק נגד הממשלה שלדעתם ...
ועדת הפנים והגנת הסביבה - נבו
https://www.nevo.co.il › law103
אחראי מטעם הרב על המקומות הקדושים, הקרן למורשת הכותל ... עורך-דין ברקוביץ, אמרת את עמדתך בעניין מי אחראי על הכותל הקטן - - -. ג'מאל זחאלקה:.
רב הכותל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רב_הכותל
משרת רב הכותל נוצרה בתקופת המנדט הבריטי לשם ניהול ענייני היהודים באזור הכותל המערבי. המשרה חודשה לאחר שחרור ירושלים במלחמת ששת הימים, ועוגנה בחוק השמירה על המקומות הקדושים, תשכ"ז-1967. בשנת 1992 הורחבה סמכותו לכל המקומות הקדושים ליהודים בישראל, והמשרה נקראה הממונה על הכותל המערבי והמקומות הקדושים. נושא המשרה ממונה על ידי שר הדתות והוא פועל במסגרת הרבנות …
אראל סג"ל - מי אחראי על הכותל? - 103FM
https://103fm.maariv.co.il › media
רקפת גינסברג, מנכ"לית התנועה המסורתית בישראל, על ניסיונות התנועה הקונסרבטיבית לקצוב את כהונתו של רב הכותל: "הוויכוח על הכותל הוא מול הממשלה"
מסתמן: דיון בכנסת על הדחתו של רב הכותל - סרוגים
www.srugim.co.il › 605771-דיון-בכנסת-על
Oct 10, 2021 · מסתמן: דיון בכנסת על הדחתו של רב הכותל. התנועה המסורתית (קונסרבטיבית) מקדמת דיון בכנסת בדרישה לסיים את תפקידו של רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ'. "הגיעה העת לשים סוף לעידן מנהל האתר רבינוביץ', ולהחליפו לאלתר".
‘הגשר הגדול’ I בנט חנך מסלול חדש במנהרת הכותל: ממצאים מבית ...
https://ch10.co.il/news/705162
Nov 28, 2021 · צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי. ראש הממשלה נפתלי בנט חנך הערב (ראשון) בהדלקת נר ראשון של חנוכה, יחד עם רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, ומנכ״ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב, את מסלול ‘הגשר הגדול’ במנהרות הכותל.
הקרן למורשת הכותל המערבי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הקרן...
מנהרות הכותל - מתוך 488 מ' שהם אורכו המלא של הכותל המערבי, חשופים ברחבת הכותל רק 57 מ'. רוב אורכו של הכותל המערבי כוסה עם השנים על ידי בתי הרובע המוסלמי הצמודים ...
הרב רבינוביץ העיד בפני הוועדה; עומת עם שאלת הסמכות - …
https://www.kikar.co.il/399578.html
Aug 23, 2021 · א א א. ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון התכנסה הבוקר (שני) בשנית, לשמוע את עדותו של יו"ר ועדת החמישה, הרב שמואל רבינוביץ - רב הכותל …
האחראי הנבחר - פרשת לך לך - הכותל המערבי, ירושלים
thekotel.org › he › 15273
Oct 26, 2020 · הוא הכיר בכך שעבודת אלילים יוצרת אורח חיים מושחת המבוסס על אינטרסים צרים, הוא גילה שאמונה בא-ל אחד היא הדרך לקיום אנושי ומוסרי של צדק וחסד, והוא פעל! הוא עשה! הוא לימד את סביבתו על התגלית הגדולה שמובילה את העולם כבר אלפי שנים אל יחסי אנוש המבוססים על צדק וחסד.