חיפשת:

מיקי שמו נשוי

מיכל הקטנה ומיקי שמו בתוכנית אפייה חדשה: "עליתי בגלל זה במשקל ...
www.maariv.co.il › culture › tv
Mar 24, 2019 · שמו (49), נשוי ואב לשלושה (10, 13 ו־20), התחיל את הקריירה שלו בשנת 1993 בקונדיטוריה משפחתית קטנה בחיפה. כיום הוא בעל עשרה סניפים ברחבי הארץ.
מיקי שמו | רשת SHEMO הקונדיטוריה
shemo.co.il
סופגניות רגילות עם אבקת סוכר במליות שונות. סופגניית תות 6 ₪. סופגניית ריבת חלב 6 ₪. סופגניית ריבת משמש 6 ₪. סופגניית מריטוצ'י אפויה 15 ₪.
רמה מעל כולם: הפנטהאוז היפה של מיקי שמו בחיפה - Mako
https://www.mako.co.il › local-renov...
על קפה ומאפה: הפנטהאוז החדש של מיקי שמו בחיפה. חודשים ספורים לפני פרוץ הקורונה עברו השף קונדיטור ומשפחתו לדירה חדשה במרכז חיפה.
מיקי שמו בשיחה אישית על קונדיטוריה
www.atmag.co.il › מיקי-שמו
מיקי שמו הצצה למטבח של מיקי שמו מיקי שמו בן 43, נשוי+3 ילדים, נולד וגדל בחיפה. היה רב סרן בקבע בחטיבת בגולני עד שפרש כדי ללמוד קונדיטוריה בבית הספר בישולים, כיום הבעלים של רשת Shemo המונה שבעה סניפים מאת קלמית אשכנזי־ברנדס | 22 בספטמבר 2014 מה הקינוח המורכב ביותר שהכנת? "קינוח של השף גורדון רמזי (שני כוכבי מישלן) שנקרא 'כמו טארט טאטן'.
גם יפים, גם אופים
https://blinker.co.il › קריות › פנאי-קריות
אתם בוודאי לא זוכרים מתי בדיוק פרץ הקונדיטור מיקי שמו לתודעתכם ... "היינו דור אחר", הוא מספר, "אהבתי את הצבא ברמות קשות, הייתי נשוי לו.
כך הפכו האחים שמו את הקונדיטוריה המשפחתית לאימפריה
https://www.makorrishon.co.il › ART2
מיקי שמו היה מ"פ בגולני כשהחליט יחד עם שני אחיו - אחד מהם מ"פ והשני עורך דין - לפשוט מדים וגלימה, להצטרף למאפיה המשפחתית הקטנה בקרית חיים ולהפוך ...
מיקי שמו בשיחה אישית על קונדיטוריה
https://www.atmag.co.il/מיקי-שמו
מיקי שמו בן 43, נשוי+3 ילדים, נולד וגדל בחיפה. היה רב סרן בקבע בחטיבת בגולני עד שפרש כדי ללמוד קונדיטוריה בבית הספר בישולים, כיום הבעלים של רשת Shemo המונה שבעה סניפים
מיקי שמו | רשת SHEMO הקונדיטוריה
https://shemo.co.il
סופגניות רגילות עם אבקת סוכר במליות שונות. סופגניית תות 6 ₪. סופגניית ריבת חלב 6 ₪. סופגניית ריבת משמש 6 ₪. סופגניית מריטוצ'י אפויה 15 ₪.
המהפך של מיקי שמו: רזה 15 קילו ב-3 חודשים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4300787,00.html
Nov 05, 2012 · מגיש תוכנית טלוויזיה שנקראת 'מיקי שמו אופה מהלב‭,'‬ שמשודרת בימי שישי. נשוי למירב, שעובדת בביטוח, ואב לשלושה. גר בכרמליה. בן ‭,43‬ גובה ‭1.71‬ מ‭,'‬ שוקל 90 קילו.
"כשהייתי ילד, לא היה בבית כסף להכין עוגות יקרות" - ידיעות אחרונות
https://www.yediot.co.il › articles
אל תתנו לבייבי פייס שלו להטעות אתכם — הקונדיטור מיקי שמו סוגר 50. הזדמנות טובה לחזור איתו לילדות בשכונת הפשע, לשירות הצבאי בגולני תחת המג"ד ...
אשתו של מיקי שמו - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › אשתו-של-מיקי-שמו
בן 43, נשוי+3 ילדים, נולד וגדל בחיפה. היה רב סרן בקבע בחטיבת בגולני עד שפרש כדי ללמוד קונדיטוריה בבית הספר בישולים, כיום הבעלים של רשת ... מיקי שמו | רשת ...
המהפך של מיקי שמו: רזה 15 קילו ב-3 חודשים
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4300787,00
Nov 04, 2012 · מגיש תוכנית טלוויזיה שנקראת 'מיקי שמו אופה מהלב‭,'‬ שמשודרת בימי שישי. נשוי למירב, שעובדת בביטוח, ואב לשלושה. גר בכרמליה. בן ‭,43‬ גובה ‭1.71‬ מ‭,'‬ שוקל 90 קילו.
מיקי שמו – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מיקי_שמו
מיקי שמו (נולד ב-9 בדצמבר 1969) הוא שף קונדיטור ישראלי ומבעלי רשת "SHEMO הקונדיטוריה".
אנחנו | מיקי שמו | רשת SHEMO הקונדיטוריה
shemo.co.il › about
קולקציית המוצרים שלנו שף קונדיטור מיקי שמו מיקי, 45, נשוי בשנית + 3, מספר כי מאז ומעולם ידע כי בבגרותו יעסוק בתחום המצריך יצירתיות. את אהבת האוכל והבישול ספג עוד מילדות בבית אימו. בסופו של דבר, האווירה והאהבה למטבח היא שהכריעה את עתידו. כבר בתור ילד ידעתי שאני הולך להישאר במטבח של אמא לנצח", הוא מתבדח.
מיקי שמו - – האנציקלופדיה היהודית
https://jewiki.org.il › title=מיקי_שמו
מיקי שמו על שער ספרו "שבתות וחגים עם מיקי שמו" בהוצאת "על השולחן" ... שמו נשוי ואב לארבעה ילדים, מתגורר בקריית חיים.
מתכונים לעוגיות מלוחות של מיקי שמו
www.mako.co.il › food-cooking_magazine › flavors
Jun 03, 2010 · השבוע מיקי שמו מרשה לעצמו לפזול לכיוון המלוח, ומציע שלושה מתכונים לנשנושי גבינה ממכרים. נגיד את זה ככה: אל תכינו חצי כמות
אנחנו | מיקי שמו | רשת SHEMO הקונדיטוריה
https://shemo.co.il/about
שף קונדיטור מיקי שמו. מיקי, 45, נשוי בשנית + 3, מספר כי מאז ומעולם ידע כי בבגרותו יעסוק בתחום המצריך יצירתיות. את אהבת האוכל והבישול ספג עוד מילדות בבית אימו. בסופו של דבר, האווירה והאהבה למטבח ...
מיכל הקטנה ומיקי שמו בתוכנית אפייה חדשה: "עליתי בגלל זה ...
https://www.maariv.co.il/culture/tv/Article-690493
Mar 24, 2019 · מיכל הקטנה, מיקי שמו (צילום: ניר סטולו) אני מבינה באפייה, גדלתי בבית מרוקאי ותימני וזה בראש הפירמידה שם. יש לי מושג בכמויות ובאופן השימוש בשמרים", מעידה על עצמה כוכבת הילדים מיכל ויצמן, הלא היא מיכל הקטנה. "למיכל יש בסיס מאוד איתן", מאשש השף־קונדיטור מיקי שמו.
מיקי שמו – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מיקי_שמו
מיקי שמו (נולד ב- 9 בדצמבר 1969) הוא שף קונדיטור ישראלי ומבעלי רשת "SHEMO הקונדיטוריה". תוכן עניינים 1 ביוגרפיה 2 קריירה 3 חיים אישיים 4 ספריו 5 קישורים חיצוניים 6 הערות שוליים ביוגרפיה מיקי שמו נולד לרותי ואיציק ולמד ב בית הספר הריאלי שבחיפה. עם גיוסו לצה"ל בשנת 1987 שובץ שמו ב חטיבת גולני.
מיקי שמו: "אני כל הזמן טועם, לכן אני עולה ויורד במשקל כמו אקורדיון"
https://www.israelhayom.co.il › article
מיקי שמו // בן 51, קונדיטור ובעל הרשת "SHEMO הקונדיטוריה", מתגורר בחיפה. נשוי למירב ואב לשלושה: אביב (מנישואיו הראשונים), דנה ועדי.
אנחנו | מיקי שמו | רשת SHEMO הקונדיטוריה
https://shemo.co.il › about
שף קונדיטור מיקי שמו. מיקי, 45, נשוי בשנית + 3, מספר כי מאז ומעולם ידע כי בבגרותו יעסוק בתחום המצריך יצירתיות. את אהבת האוכל והבישול ספג עוד מילדות בבית אימו.