חיפשת:

מילת תנאי תשחץ

מילת תנאי | מילת תנאי תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
מילת תנאי | מילת תנאי תשבץ. פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם. התשובות להגדרה "מילת תנאי" הם: תשובה למטה... מודעות. תשובה 2 אותיות: אם, לו. תשובה 3 אותיות:.
השפה העברית - משפטי תנאי
https://www.safa-ivrit.org/style/conditional.php
חזרה על מילת היחס ... בעברית המודרנית יש שני סוגים של משפטי תנאי: תנאי "קיים" (תנאי פשוט), ותנאי "בטל" (היפותטי, שאינו מתקיים). בעברית התנ"כית יש עוד סוגים של תנאים ואפשר לעתים להשתמש בהם גם בעברית ...
מילת תנאי | מילת תנאי תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ...
www.asklital.com/2017/07/מילת-תנאי-מילת-תנאי-תשבץ
ביטויים דומים: מילת תנאי מילון, מילת תנאי תשחץ, מילת תנאי פירוש, מילת תנאי מילה נרדפת, מה זה מילת תנאי?,מילת תנאי 5 אותיות, שם של מילת תנאי מחפשים תשובות נוספות ? הכניסו את ההגדרה ב תיבת החיפוש!
מילת תנאי - ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il › תשחץ
מילת תנאי. נוסף על ידי: תשחץ 15/04/2013. הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מילת תנאי. זוהי הגדרה בת 9 אותיות. ... פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד ולאייפון!
מילון מורפיקס | תשחץ באנגלית | פירוש תשחץ בעברית
https://www.morfix.co.il/תשחץ
תשחץ באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה תשחץ על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ניקוד בעברית, ניתוח הטיות בעברית ובאנגלית ועוד
מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים: מילת תנאי | מילת תנאי תשחץ
https://pitaronfree.blogspot.com/2016/01/blog-post_6841.html
מילת תנאי | מילת תנאי תשחץ. מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף. הפעם קבלנו את ההגדרה מילת תנאי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי " מילת תנאי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.
מילת תנאי – ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ
https://www.israwords.co.il/מילת-תנאי/תשחץ
Apr 15, 2013 · מילת תנאי. נוסף על ידי: תשחץ 15/04/2013. הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מילת תנאי. זוהי הגדרה בת 9 אותיות.
מילת תנאי - פתור-אותי
http://ptoroti.blogspot.com › 2014/11
אנו מקווים שמצאתם את הפתרון שחיפשתם...לא מצאתם? נשמח אם תשלחו לנו את התשובה המתאימה. [מילת תנאי תשחץ], [מילת תנאי תשבץ], [פתרון תשבצים מילת תנאי 5 אותיות].
מילת תנאי - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il › solutions › מי...
אנו מעוניינים למצוא פתרונות אפשריים להגדרת תשבץ: "מילת תנאי". הגדרה זו הופיעה מספר פעמים בתשחצים שונים בעיתונים: ידיעות - מוסף 7 ימים, מעריב, הארץ ומגזינים ...
מילת שלילה - תשבץ תשחץ - יויו פתרונות תשבצים
https://www.yo-yoo.co.il/crossword/solution/1693
פתרון להגדרת התשבץ מילת שלילה, אם אתם רוצים לדעת מהו הפתרון להגדרה בתשבץ מילת שלילה, את כל הפתרונות להגדרה מילת שלילה תוכלו למצוא בעמוד הבא, כנסו לראות את התשובה להגדרה מילת שלילה בתשחץ או תשבץ
מילת תנאי - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/מילת_תנאי
פתרונות תשחץ עבור מילת תנאי - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
פתור-אותי: מילת תנאי
https://ptoroti.blogspot.com/2014/11/blog-post_37.html
נשמח אם תשלחו לנו את התשובה המתאימה. [מילת תנאי תשחץ], [מילת תנאי תשבץ], [פתרון תשבצים מילת תנאי 5 אותיות] רשומה חדשה יותר רשומה ישנה יותר דף הבית.
תשחץ - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › תשחץ
תשחץ הוא סוג של תשבץ, שבו ניתנות ההגדרות בתוך מסגרת התשבץ וכיוון רישום המילים מסומן בחץ כיוון. ההגדרות יכולות להירשם במלל או להינתן כאיורים.
קטגוריה:מילות תנאי - ויקימילון
https://he.wiktionary.org/wiki/קטגוריה:מילות_תנאי
דפים בקטגוריה "מילות תנאי" קטגוריה זו מכילה את 6 הדפים המוצגים להלן, ומכילה בסך־הכול 6 דפים.
מילת שאלה תשחץ / תשבץ - פתרון תשחצים ותשבצים
https://arrowword.co.il/מילת-שאלה
מילת שאלה תשחץ / תשבץ הפעם "מילת שאלה" זו ההגדרה שאנו רוצים למצוא לה פתרון בתשחץ או בתשבץ. ההגדרה הזו הופיעה מספר פעמים במדור התשחצים והתשבצים בעיתונים כמו: ידיעות אחרונות, ישראל היום.
מילת תנאי תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון לתשחצים ותשבצים
http://www.asklital.com › 2017/07
לא יודעים את התשובה? תשאלו את ליטל! שלום חברים. ההגדרה שברצוננו לפתור היום היא מילת תנאי. תוך מספר פעולות נגלה את הפתרונות האפשריים להגדרה זו.
מילת תנאי- _ _לו_א. קטע נוסף לבקשת הקהל-_ _ רנ. קסם-2 אותיות.
https://stips.co.il › ask › שאלות-בתשחץ...
שאלות בתשחץ - מילת תנאי- _ _לו_א. ... מילת תנאי - אילולא (נראלי) ... להגדרה ולעוד הגדרות נוספות תוכלו למצוא באתר מורדו- פתרונות תשחצים.