חיפשת:

מיכל מים 30 ליטר

מיכל מים 30 ליטר עם ברז קטן - K-shop
https://k-shop.co.il › ... › מיכלי מים
מחפשים מיכל מים לקמפינג ולאירועים? ב- K-SHOP מבחר ענק של מיכלי שתיה בגדלים שונים, אביזרי קמפינג מיוחדים במחירים מנצחים! התקשרו עכשיו והשליח בדרך אליכם.
גריקן מים 30 ליטר למים – דה וינצ'י
davinciworkshop.co.il › product › גריקן-מים
תיאור מוצר – מיכל – גירקן 30 ליטר. מיכל עם פתח אחד למילוי וריקון נוזלים באטימות מריבית. עיצוב המוצר מאפשר את הערמתו אחד על גבי השני ללא חומרי אריזה נוספים. המיכל מיוצר מ- HDPE, פוליאתילן בצפיפות ...
מחירון חביות פלסטיק | מיחזור כל
www.recycall.co.il › מחירון-מוצרים-4
בחברת מיחזור כל, תוכלו למצוא את כל סוגי חביות הפלסטיק למכירה, חביות פלסטיק 200 ליטר, חביות פלסטיק 1000 ליטר ועוד סוגים וגדלים שונים.
מיכל מים 30 ליטר עם ברז גדול - K-SHOP
k-shop.co.il › product › מיכל-מים-30-ליטר
מיכל מים 30 ליטר עם ברז גדול. מיכל מים כחול נפח 30 ליטר. עם תקן למי שתייה ומזון. מתאים למי שתיה לכל מי שמעוניין לאחסן מים. פקק חכם עם נשם. פתח בקוטר כ 4.7 ס"מ מידות פנימיות. מיכל חזק ועמיד לשטח נוח ...
גריקן מים 30 ליטר למים – דה וינצ'י
https://davinciworkshop.co.il/product/גריקן-מים-30-ליטר-למים
גריקן מים 30 ליטר למים. מבצע! תיאור מוצר – מיכל – גירקן 30 ליטר. מיכל עם פתח אחד למילוי וריקון נוזלים באטימות מריבית. עיצוב המוצר מאפשר את הערמתו אחד על גבי השני ללא חומרי אריזה נוספים.
מיכל מים חופית - אמרוסי חומרי בניין
www.amrusi.co.il › מיכלים
מיכלי הפלסטיק של חופית משמשים למגוון רחב של מטרות כגון אגירת מי שתיה, מי גשמים, דשנים, חומרים כימיים, זיתים ועוד. ניתן להכין על מיכל לפי דרישת ללקוח: עם מצוף,ללא מצוף, עם ברז, ללא ברז, עם גדלי יציאות שונות. מדובר במיכלי ...
מיכלי מים מתוקים | מיכל מים לסירה | מיכל מים לרכב | ציוד ימי ...
www.ashdod-yam.co.il › marine-equipment › plumbing
מגוון מיכלי מים מתוקים זמינים במלאיי. מתאימים גם למי שתייה עם תקן “food approved”, בצורות ובגדלים שונים, מ32 עד 600 ליטר. בתצורת מיכל מים קשיח מלבני או משולש עשוי פוליאתילן לבן, מיכלי מים גמישים ועוד.
מיכל גריקן 30 ליטר עם ברז צבע כחול מתאים למי שתיה - XZONE ...
https://www.xzone.co.il › search=מיכל...
תוצאות חיפוש ל- מיכל גריקן 30 ליטר עם ברז צבע כחול מתאים למי שתיה. הלכת לאיבוד? אפשרויות חיפוש וסינון ממתינות בתפריט ...
מיכל פלסטיק שטוח 30 ליטר דלק / מים - ציוד רכבי שטח
https://www.camping4x4.co.il › items
מיכל פלסטיק שטוח 30 ליטר דלק / מים - ציוד רכבי שטח. ... מיכל פלסטיק שטוח 30 ליטר דלק / מים מחיר 480 ₪ זוג שפאלות לחילוץ בשטח מחיר 499 ₪ ...
קנה מיכל מים 3000 ליטר מקורית Local After-Sales Service ...
hebrew.alibaba.com › g › water-tank-3000-liter
Local service machinery. Local after-sales. Local demonstration. ל- Alibaba.com מגוון רחב של מיכל מים 3000 ליטר לבחירה. קנה את מיכל מים 3000 ליטר הטובה ביותר במחירים והצעות ידידותיות.
מיכלי מים • קריספין קרוואנס
https://krispincaravans.com/product-category/מוצרים-לקרוואנים/מיכלי...
קריספין קרוואנס מתמחה במתן מגוון שירותים לקרוואנים ונגררים: מכירה, השכרה, שיפוץ, שדרוג, התקנת אביזרים ואספקת ציוד למחנאות, טיולים ולינת שטח.
מיכלי מים, מערכות מים לרכבי שטח | דה וינצ'י
davinciworkshop.co.il › מערכות-מים
מערכות מים ואוויר לרכבי שטח, ג’יפים, רכבי 4X4. בקטגוריה זו ניתן למצוא אבזור מתקדם למערכות מים ואויר כגון: מיכלי מים לרכבי שטח, משאבות מים לרכבי שטח, ברזים, כיורים ועוד. מחבר מהיר – זכר – 1\4. ₪ 15.00.
גריקן מים 30 ליטר למים - דה וינצ'י
https://davinciworkshop.co.il › product
תיאור מוצר – מיכל – גירקן 30 ליטר. מיכל עם פתח אחד למילוי וריקון נוזלים באטימות מריבית. עיצוב המוצר מאפשר את הערמתו אחד על גבי השני ללא חומרי אריזה נוספים.
מיכל מים חופית - אמרוסי חומרי בניין
https://www.amrusi.co.il/מיכלים
מיכלי הפלסטיק של חופית משמשים למגוון רחב של מטרות כגון אגירת מי שתיה, מי גשמים, דשנים, חומרים כימיים, זיתים ועוד. ניתן להכין על מיכל לפי דרישת ללקוח: עם מצוף,ללא מצוף, עם ברז, ללא ברז, עם גדלי יציאות שונות.
מיכלי מים מתוקים | מיכל מים לסירה | מיכל מים לרכב | ציוד ...
https://www.ashdod-yam.co.il/marine-equipment/...
מגוון מיכלי מים מתוקים זמינים במלאיי. מתאימים גם למי שתייה עם תקן “food approved”, בצורות ובגדלים שונים, מ32 עד 600 ליטר. בתצורת מיכל מים קשיח מלבני או משולש עשוי פוליאתילן לבן, מיכלי מים גמישים ועוד.
פלסטיק מים אחסון טנק 25 ליטר 30 ליטר עם ברז - Alibaba
https://hebrew.alibaba.com › plastic-...
1. נושבת עובש של באיכות גבוהה/מחיר תחרותי/משלוח על זמן. 2. מוצר מפרט: 415*305*267mm. 3.Volum : 25L, משקל: 1.325 kg. 4.ODM & OEM שניהם זמין. 1).
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏ג'ריקן - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=s-watercarrier&db993219=5521947
920031 מיכל מים, מיכל מים פלסטיק קשיח 30 ליטר כולל מכסה ללא ברז ג'ריקן תוצרת הארץ greif מתאים למי שתייה עם ידית נשיאה מיכל עגול קשיח מתאים למי שתייה עומד בתקני שתיה תוצרת הארץ 920031
מיכל מים ג'ריקן 30 ליטר פלסטיק קשיח מתאים למי שתיה כולל ברז וידית ...
https://seapro.co.il › WATER-JERIC...
מיכל מים, מיכל מים פלסטיק קשיח 30 ליטר כולל ברז ג'ריקן תוצרת הארץ GREIF מתאים למי שתייה עם ידית נשיאה מיכל עגול קשיח מתאים למי שתייה עומד בתקני שתיה תוצרת ...
מיכל מים 30 ליטר עם סבונייה - איזנברג הידראוליקה
https://www.aizinberg.co.il › catalog
מיכל אחסון מים 30 ליטר הכולל סבונייה מבית LAGO במחירים מעולים. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים 04-6333753 משלוחים חינם לכל הארץ!
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏מיכל מים - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models › sog...
מחיר: 165 ₪ | משלוח: 30 ₪. מחיר סופי: 195 ₪ ... ‏מיכל מים 42021 מיכל מים קשיח 37.8 ליטר בעל ברז תחתון Igloo. יצרן:Igloo,. סוג:מיכל מים,. תכולה:8 ליטר,.
מיכל מים 30 ליטר עם ברז גדול - K-SHOP
https://k-shop.co.il/product/מיכל-מים-30-ליטר-עם-ברז-גדול
מיכל מים 30 ליטר עם ברז גדול. מיכל מים כחול נפח 30 ליטר. עם תקן למי שתייה ומזון. מתאים למי שתיה לכל מי שמעוניין לאחסן מים. פקק חכם עם נשם. פתח בקוטר כ 4.7 ס"מ מידות פנימיות. מיכל חזק ועמיד לשטח נוח ...
ג'ריקן מים איכותי 11.18.20.25.30 ליטר לבחירה באתר - קמפינג לייף
https://www.campinglife.co.il › ג-ריקן...
ג'ריקן מים איכותי 11.18.20.25.30 ליטר לבחירה באתר מיכל מים גדול לטיול או לחצר.ידית יצוקה צמודהעמיד במיוחד בפני מכות ושריטות.