חיפשת:

מיכל מים על גלגלים

ביתי ותעשייתי איכותי מיכלי מים על גלגלים - Alibaba.com
https://hebrew.alibaba.com › water-ta...
לרכוש רב תכליתי מיכלי מים על גלגלים ב- Alibaba.com. מיכלי מים על גלגלים אלה מעוצבים במיוחד ומציעים מבצעי מחירים אטרקטיביים, הצעות והפרשות מותאמות אישית.
אביזרים מיוחדים למחנאות קמפינג וטיולים | אולסטאר
https://www.allstar.co.il/catPage.asp?CategoryID=170
מקלחת שטח, מקלחת שדה, קיבולת 40 ליטרים של מים.ניתן למיקום בתליה באוהל הקמפינג או על ענפי עץ בשטח. קל לריקון וניקוי לאחר שימוש.
מיכל מים על גלגלים - קרוואן כרמל
https://caravan-carmel.co.il › Product
מיכל מים על גלגלים. פנים. Thetford C200, C2 ו- C4. מסגרת התחבורה לקיום טנק בלי גלגלים. לא הידוק, פשוט לטעון וללכת.גלגלים גדולים עם אבזמי שחרור מהיר.
צידניות מיכלי מים קולרים וקרחומים | הום סנטר
https://www.homecenter.co.il › coole...
צידניות מיכלי מים קולרים וקרחומים. קולר לשתיה/ צידנית קשיחה/ צידנית רכה/ צידנית רכה על גלגלים/ קרחום/ קרחונים/ מיכל מים מתקפל. No Image. קולרים. No Image.
💯 ארגז כלים | 43 מוצרי ארגז כלים בזול! -רוזנפלד
https://www.rozenfeld.co.il/product-category/כלי-עבודה/tob
מחפשים לקנות ארגז כלים בזול? ברוזנפלד תמצאו יותר מ43 מוצרי ארגז כלים. ו5 יצרנים ומותגים. החל מ-6.9 בזול לרכישה מיידית ומשלוח עד הבית -ברוזנפלד.
נגרר דגם YG1201B - נגררים בהתאמה אישית - א.ג נגרר לכל רכב
https://nigrar4u.com/listings/נגרר-דגם-yg1201b
גלגלים למטה/פנימיים: 1000-700 ₪ סרן מחוזק: 400 ₪ מיכל מים 25 ליטר: 400 ₪ מיכל מים 70 ליטר: 600 ₪ דלת רמפה עם קפיצים ורתק: 1000-1300 ₪ סולמות/רשת (בגובה 100 ס"מ …
זירת המסחר לחלקי חילוף לרכב - גלגלים
https://halafim.galgalim.co.il
זירת המסחר המקוונת של אתר גלגלים מקשרת ישירות בין מוסכים וצרכנים פרטיים, המעוניינים לקבל הצעת מחיר ולרכוש חלקי חילוף לרכב, לבין מיטב הספקים ברחבי ישראל.
מיכל מים קשיח 130 ליטר - תוצרת איטליה - אשדוד ים
https://www.ashdod-yam.co.il › mikl...
מיכל מים פלסטי קשיח מלבני, באיכות גבוהה, תוצרת איטליה - תקן Food Approved מתאים למי שתייה. עמיד ושומר על תכונותיו בטווח טמפרטורות של 40C- עד 60Cּ+ מתאים ...
כפרים על גלגלים | הגיעו מיכלי מים 80/150 ליטר | Facebook
https://www.facebook.com › groups › permalink
הגיעו מיכלי מים 80/150 ליטר 2 צורות חיבור חזק ביותר עמיד לשנים ארוכות ובמחיר פצצה! 03-9444260 שליח עד הבית לכל הארץ בתוספת 50 שח למידות ומחיר:...
מיכל מים טריים נייד + גלגלים 35 ליטר | פתרונות מים בשטח | קינן קמפינג
https://www.kcamping.co.il › product
מיכל מים טריים נייד + גלגלים 2 פתחי הברגה של 4.5 ס"מ 1 פתח גדול לניקוי של 14.5 ס"מ מידות : L x W x H: 80 x 36 x 17 cm 35 ליטר. מקט: 61146. מחיר משלוח:.
קיוסק על גלגלים מתקדמת לשירות קייטרינג נייד - Alibaba.com
https://hebrew.alibaba.com/g/kiosk-on-wheels.html
קיוסק על גלגלים מצוידים במערכות בישול מותאמות אישית, הן מודרניות והן רטרו, והן אידיאליות למכירת כל סוגי המוצרים. Alibaba.com כולל מגוון רחב של. קיוסק על גלגלים המתאימים לתקציב ולדרישות שלך. רכבים אלה מצוידים בנורות LED, גרילים, תנורי גז ותכונות אחרות לנוחות טובה יותר.
גזיבו, ציליות ושמשיות ‏שמשיית צד - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=s-shading&db5290683=5290957&pageinfo=3
שימשיה צד קוטר 3 מטר דגם ראלף עם מיכל מים על גלגלים. 1560 שמשיית צד לחצר – היא המתכון המושלם לצל בגינה, בחצר ומקומות מגוונים נוספים. אינה תופסת מקום במרכז הגינה/החצר, מצלה ומשאירה שטח פתוח. מבנה מתכת עם הצללה בגוון קרם המתאים לצבעי מערכות ישיבה רבות.
מחירון מיכל מים / ביובית - נגררים בהתאמה אישית - א.ג נגרר ...
https://nigrar4u.com/מחירון-נגררים/מחירון-נגררים-מיוחדים...
נגרר עוקב מים 1000 ליטר; נגררים למכירה. נגרר פתוח; נגרר סגור; קרונות סוסים; מהו נגרר? תיקון נגררים; מחירון נגררים; בית על גלגלים. בית על גלגלים – חד סרני; בית על גלגלים – דו סרני; נגררי ifor williams
שימשיה צד קוטר 3 מטר דגם ראלף עם מיכל מים על גלגלים - גרדן סייל
https://www.gardensale.co.il › items › 2937356-שימשיה-צד...
שימשיה צד קוטר 3 מטר דגם ראלף עם מיכל מים על גלגלים - שמשיות גזיבו ורשתות הצללה. ... *המחיר כולל מיכל מים עם גלגלים *השמשייה מגיעה בקוטר 3 מטר עם 8 צלעות ...
צידניות קשיחות ואיכותיות במיוחד מהמותג האמריקאי IGLOO
https://bestway-israel.co.il/camping/igloo-coolers
MAXCOLD על גלגלים. טכנולוגיית Ultratherm – עד חמישה ימים שמירה על הקור. גלגלים חזקים ועמידים במיוחד. ידית טלסקופית מתקפלת וחזקה. ידיות מובנות בתוך הצידנית למניעת שבר. מחזיקי שתייה בנויים בתוך המכסה. ברז ניקוז אחורי. מתאימה לבקבוקי שני ליטרים בעמידה.
צידניות COLEMAN השוואת מחירים - ret
https://www.ret.co.il/c/1301?manufacturer=coleman
צידנית 70 ליטר על גלגלים וידית נשיאה Coleman Xtreme. 769 ₪ ... מיכל מים 18.9 ליטר coleman. 339 ₪ ...
מייבש לחות ביתי Bioclear W-20
https://bioclear.co.il/product/bioclear-w20
נוח וקומפקטי ונייד על גלגלים מיכל אגירת מים נשלף גדול במיוחד 3.8 ליטר אופציה לניקוז חיצוני ישיר ע"י צינור ניקוז כיבוי אוטומטי והתראה ויזואלית וקולית כאשר המיכל מלא טיימר דיגיטאלי לכיבוי ...