חיפשת:

מיינדפולנס לאנשי חינוך

הנחיית מיינדפולנס וחמלה בשדה החינוכי | המרכז האקדמי לפיתוח ...
https://education.tau.ac.il/morim/mindfulness_manchim
Sep 12, 2021 · מפתח וחוקר תכניות להוראת מיינדפולנס במסגרות החינוך הפורמאלי. ד"ר רוני ברגר שותף מייסד במרכז לחינוך קשוב ואכפתי, פסיכולוג קליני, מרצה בכיר וחבר סגל בתוכנית הבינלאומית של משבר וטראומה באוניברסיטת תל-אביב, וחבר הוועדה המייעצת של המרכז לחמלה ואלטרואיזם באוניברסיטת סטנפורד.
מיינדפולנס לעבודה עם ילדים ונוער – הכשרה שנתית לאנשי חינוך ...
https://www.mindbody.co.il/courses_/מיינדפולנס-לעבודה-עם-ילדים...
Nov 01, 2021 · שפת המיינדפולנס היא מהאמצעים החשובים ביותר שאנחנו מכירים לטיפוח מודעות עצמית, אינטליגנציה רגשית וחוסן נפשי בילדים ומתבגרים. תכנית ההכשרה תפגיש את הלומדים עם הפרקטיקות הייחודיות של מיינדפולנס עם ילדים ונוער, ותשלב מכלול של יוזמות מיינדפולנס (עם ילדים ונוער) שקיימות כיום ...
מיינדפולנס ככלי חינוכי | pema
https://www.pema.co.il › ...
מיינדפולנס בעבודה עם ילדים ונוער ... שילוב מיינדפולנס בחינוך מקושר זה מכבר לשיפור בהישגים לימודיים, ... הקורס מעניק כלי עוצמתי לאנשי חינוך ומטפלים.
קורסים לאנשי חינוך - מרכז גוף נפש | קורס מיינדפולנס
https://www.mindbody.co.il › קורסים-...
מרכז גוף נפש. קורסים לאנשי חינוך - מגוון רחב של קורסים וסדנאות לאנשי חינוך : מיינדפולנס לעבודה עם ילדים, CFT, פוטותרפיה, NVC, קורסים להורים ועוד.
מיינדפולנס לעבודה עם ילדים ונוער – הכשרה שנתית לאנשי חינוך ...
www.mindbody.co.il › courses_ › מיינדפולנס
Nov 01, 2021 · מיינדפולנס לעבודה עם ילדים ונוער – הכשרה שנתית לאנשי חינוך, ייעוץ וטיפול 2018-10-13 אין תגובות לפתח ולהנחות מפגשי מיינדפולנס בחינוך, בטיפול ובייעוץ.
הנחיית מיינדפולנס וחמלה בשדה החינוכי | המרכז האקדמי לפיתוח ...
education.tau.ac.il › morim › mindfulness_manchim
Sep 12, 2021 · הקורס מיועד לאנשי ונשות חינוך (מורות, יועצות, פסיכולוגיות חינוכיות וכו') עם רקע תרגולי בסיסי, המעוניינים לרכוש ידע וכלים לשילוב בחייהם האישיים ובעבודתם המקצועית.
הנחיית מיינדפולנס וחמלה בשדה החינוכי - בית הספר לחינוך
https://education.tau.ac.il › morim
מסלול דו שנתי לאנשי ונשות חינוך במתכונת היברידית. (למידה פרונטלית ומקוונת). בשיתוף עם המרכז לחינוך קשוב ואכפתי. קורס מקצועי דו-שנתי בשילוב מיינדפולנס, ...
מיינדפולנס, גוף ונפש בחינוך - מכללת אורנים
https://www.oranim.ac.il › heb › pages
עבורי הייעוד של הפדגוגיה המתבוננת הוא להחזיר לחינוך ולהוראה את הנשמה היתרה, לתת אישור לאנשי חינוך להביא את עצמם במלוא הווייתם למפגש החינוכי, ולצאת להרפתקה ...
מרכז מיינדפולנס - המרכז לשרות פסיכולוגי שער הנגב
https://www.mpsy.org.il › מרכז-מיינדפו...
הצוות כולל אנשי טיפול או אנשי חינוך מנוסים אשר משלבים את המיינדפולנס בעבודתם. הצוות מקבל הדרכה, ע"י ד"ר קרן ריינר נוי, מנהלת המרכז ושותפה להקמתו.
Psychologist | מיינדפולנס עם פרופ' נורית ירמיה
www.nurityirmiya.com
מיינדפולנס וחמלה בשדה החינוכי אני מציעה תכנית הכשרה לאנשי חינוך ולצוותים חינוכיים המעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות בתחום המיינדפולנס והחמלה כחלק מהתפתחותם המקצועית.
קורס מיינדפולנס לאנשי חינוך במכללה האקדמית אורנים - לימודי חוץ
www.universities-colleges.org.il › קורס
קורס מיינדפולנס לאנשי חינוך במכללה האקדמית אורנים - לימודי חוץ. רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורסים בפסיכולוגיה?
מודעות קשובה (מיינדפולנס - Mindfulness) וחקר מוח בחינוך ...
store.macam.ac.il › store › workshops
מטפל במכון “חיבורים”- המרכז הישראלי לחרדה. רכז השתלמויות מיינדפולנס לאנשי חינוך במכון מודע, מנחה צוותים רפואיים ואוכלוסיות קליניות במרפאת “שחף” להפחתת סטרס – בית החולים שיבא.
הנחיית מיינדפולנס וחמלה בשדה החינוכי לאנשי חינוך - Maty Lieblich
https://maty-lieblich.com › קורס-מיינדפ...
תכנית דו שנתית להשכרת אנשי חינוך! הקורס מלמד לעומק את הערכה מבוססת המחקר שאותה אנו מיישמים בשדה החינוכי בשנים האחרונות.
מודעות קשובה (מיינדפולנס - Mindfulness) וחקר מוח בחינוך - מרכז ...
https://store.macam.ac.il › סדנאות
הקניית כלים להרחבת היכולות לוויסות רגשי ולהתמודדות עם מצבי לחץ ומשבר בקרב כלל אנשי החינוך. הרחבת היכולת לייצר סביבה חינוכית מיטבית המאפשרת למידה והתפתחות. רכישת ...
Psychologist | מיינדפולנס עם פרופ' נורית ירמיה
https://www.nurityirmiya.com
שלום, אני נורית ואני שמחה שהגעתם לאתר הבית שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף אלי במסע של מיינדפולנס וחמלה, מסע שמקל על משא החיים. המטרה שלי הינה לעזור לכם להתגבר על מחסומים, לפתח חוסן, לעצים את עצמכם כדי שתחוו יותר נחת, שמחה, סיפוק ומשמעות בחיים.
התכנית לפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס | המרכז לחינוך קשוב
www.educare.co.il › psychotherapy
Oct 05, 2021 · בנוסף, מתי שותפה לכתיבה והנחיית הקורס הדו-שנתי לאנשי חינוך בנושא מיינדפולנס וחמלה עצמית בביה"ס לחינוך באוניברסיטת תל-אביב, ומנחה את המפקחות על היועצות החינוכיות במשרד החינוך.
התכנית לפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס | המרכז לחינוך קשוב
https://www.educare.co.il/psychotherapy
Oct 05, 2021 · ליווי אקדמי קליני: ד"ר יערה ניצן. *הלימודים אינם מקנים נקודות זכות אקדמיות. תכנית תלת-שנתית המכשירה אנשים מהמקצועות הטיפוליים להבנה ויישום של גישות טיפוליות מבוססות מיינדפולנס. התכנית אשר קיימת מ-2012 נבנתה בשיתוף עם חברי סגל בכירים במוסדות מובילים בתחום בארה"ב, תוך מחוייבות ...
קורס מיינדפולנס לאנשי חינוך במכללה האקדמית אורנים - לימודי חוץ
https://www.universities-colleges.org.il/קורס-קיימות-אורנים
קורס מיינדפולנס לאנשי חינוך במכללה האקדמית אורנים - לימודי חוץ. רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה?רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורסים בפסיכולוגיה?
קורס מיינדפולנס בעבודה עם ילדים ונוער - קורס למורים - שבתון
https://www.shabaton.co.il › items_d...
קורס מיינדפולנס ככלי חינוכי- המכללה האקדמית בוינגייט - אלון פאר. קןרס מיינדפולנס ככלי חינוכי ... הקורס מעניק כלי עוצמתי לאנשי חינוך ומטפלים. הקורס נלמד .
מודעות קשובה (מיינדפולנס - Mindfulness) וחקר מוח בחינוך ...
https://store.macam.ac.il/store/workshops/mindfullness
Feb 07, 2019 · מודעות קשובה (מיינדפולנס - Mindfulness) וחקר מוח בחינוך - מרכז ההזמנות של מכון מופ"ת. עמוד הבית / סדנאות. /. מודעות קשובה (מיינדפולנס – Mindfulness) וחקר מוח בחינוך.
קורס להנחיית מיינדפולנס לילדים ונוער - המרכז לשרות פסיכולוגי ...
www.mpsy.org.il › מרכז-מיינדפולנס
קורס להנחיית מיינדפולנס. לילדים ונוער. המיינדפולנס ('מודעות קשובה/קשיבות') נמצא קשור באופן מובהק לרווחה נפשית, טיפוח כוחות אישיים, ויסות רגשי, מיקוד קשב וריכוז, חמלה ואף חוסן נפשי, ולכן הוא בעל ...
המרכז לחינוך קשוב ואכפתי - מיינדפולנס וחמלה למורים, הורים ומטפלים
https://www.educare.co.il
המרכז לחינוך קשוב ואכפתי מובילים תהליכי שינוי מבוססי מיינדפולנס וחמלה לחברה חיונית וערכית בישראל. ... חכה במקום דגים לאנשי חינוך, טיפול והורים.
קורס מיינדפולנס לאנשי חינוך במכללה האקדמית אורנים - לימודי חוץ
https://www.universities-colleges.org.il › ...
קורס מיינדפולנס ככלי עבודה ייעוצי ביחידה ללימודי חוץ של מכללת אורנים מקנה ליועצים ותקים כלים טיפוליים חדשים ומתקדמים.