חיפשת:

מיטת עיסוי מתקפלת מעץ

מיטת טיפולים - דגם מאלי (מיטה מתקפלת מעץ) שייאו איי - Xiao Ai
https://www.xiaoai.co.il › items › 14...
מיטת טיפולים - דגם מאלי (מיטה מתקפלת מעץ) שייאו איי - Xiao Ai - ציוד לקליניקה.
מיטות עיסוי | מיטת טיפולים | מיטות טיפולים
https://www.tevadirect.com/119941/מיטות-טיפול-1
מיטת טיפולים מעץ אדומה. 675.21 ₪ + מע"מ. מידע נוסף. מיטת עיסוי מהודרת ROJA. 1,277.00 ₪ + מע"מ. מידע נוסף. מיטת טיפולים מקצועית TRES.
מיטת עיסוי +תיק דגם רילקס
https://www.sfiga10.com/מיטות-סיעודיות/מיטת-עיסוי-הום-תיק...
מיטת עיסוי מעץ טלסקופית מתקפלת. עם רייקי מגיע עם הרחבות לידיים. גובע ספוג 7 ס"מ. ראש חיצוני +חור. טלסקופית + משענת לידיים. מגיע עם תיק מתנה. משקל …
מיטת טיפולים מתקפלת : איכות ונוחות בקלי קלות | אלקטרו קנול
https://electroknoll.com › מאמרים
הדבר מתאים בעיקר למי שמטפל בבית או למי ששוכר קליניקה וצריך לנייד את המיטה לשם מדי יום ביומו. מיטת טיפולים מתקפלת מיטת טיפולים מיטת עיסוי מתקפלת מעץ ...
מיטות טיפול מעץ - מיטות טיפולים - קלטבע
https://www.kalteva.co.il › wood-trea...
מיטת עץ מתקפלת רחבה עם גב מתכוונן במחיר מעולה! מיטת טיפול מקצועית המשלבת איכות עם מחיר אטרקטיבי. מסגרת המיטה מעץ ליבנה חזק וגמיש. פתיחה מהירה של רגלי המיטה.
ציוד לקוסמטיקאיות ומספרות ‏מיטת טיפולים - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=b-cosmeticequipment&db884660=2934286
מיטת עץ דגם Embrace. מיטת טיפולים מעץ דגם Embrace. עשויה עץ משולב מייפל עם מזרן PU עבה ונוח במיוחד. מיטה נוחה לשימוש ולתפעול, קלה לקיפול ונשיאה. מגיעה עם משענת ראש (ביגלה), ערסל לידיים וגם תיק. המיטה האיכותית ביותר במחיר המשתלם ביותר. מעמס …
מיטת טיפולים מתקפלת | מיטה טיפולית מתקפלת - מדיסין בום
https://medicinebom.co.il/מיטות-טיפולים-מתקפלות
מעץ, מיטת טיפולים מתקפלת ועוד. השימוש במיטות העץ נרחב יותר בקליניקות כיוון שהן מין הסתם כבדות יותר ופחות ניידות על אף שגם הן בעלות יכולת קיפול. מיטות הטיפול העשויות אלומיניום נמצאות בשימוש תדיר יותר בקרב מטפלים אשר עושים את הטיפולים בבית הלקוח ונדרשים להרים את המיטה ולהעביר אותה ממקום למקום כך שהמשקל של המיטה חייב להיות נמוך יותר.
העיקר הבריאות - מיטת עיסוי וטיפולים, מיטת טיפולים
www.bari-p2.co.il › מיטת-עיסוי
מיטת עיסוי וטיפולים מעץ אדר עם פנל רייקי גבוה. ברכישת המוצר תקבלו במתנה ציוד מלא, תיק, ראש אלומיניום, כרית ראש, מנשא ערסל ידיים קדמי ובצדדים, חור + פקק. רוחב 72 אדום שחור 654037 חסר במלאי ללא תוספת מחיר. רוחב 72 בורדו 654036- חסר במלאי ללא תוספת מחיר. רוחב 72 כחול עשן 654038 ללא תוספת מחיר.
מיטת טיפולים - מחסני היבואן - 10 ימי ניסיון חינם!!!!
https://liga10.co.il/חנות/מיטת-טיפולים-מתקפלת-מאלומיניום
10 ימי ניסיון חינם!! -שוקלת 10ק”ג ומחזיקה מטופלים עד 250ק”ג. -ציוני איכות ותווי תקן גבוהים במיוחד. -ריפוד PU איכותי וחסין לגמרי מחדירת שמנים. -המיטה מגיעה עם חור מובנה לראש. -אתם מקבלים במתנה אביזרים נלווים. -יש למיטה 8 רמות גובה. -אחריות מלאה על המיטה והאביזרים הנלווים. מק"ט: 424.
מיטת טיפולים מעץ - 10 ימי ניסיון חינם!!!! - מחסני היבואן
https://liga10.co.il › חנות › בריאות
מיטת טיפולים מעץ - המובילה בעולם - כולל תקופת ניסיון ואביזרים במתנה - מרכז מידע 24/07 התקשרו עכשיו! 072-3972116 מחיר סיטונאי לפרטיים ולחנויות.
מיטת טיפולים מתקפלת | מיטה טיפולית מתקפלת - מדיסין בום
medicinebom.co.il › מיטות-טיפולים
מעץ, מיטת טיפולים מתקפלת ועוד. השימוש במיטות העץ נרחב יותר בקליניקות כיוון שהן מין הסתם כבדות יותר ופחות ניידות על אף שגם הן בעלות יכולת קיפול.
מיטת עיסוי - מיטות מסאז׳ לטיפולי פיזיותרפיה, רפואה משלימה ...
https://www.metaplim-shop.co.il/מיטות-טיפולים_1
הרוחב הממוצע של מיטת עיסוי סטנדרטית הוא 70 ס"מ. הרוחב צריך להתאים גם לסוג הטיפול, מיטת טיפולים שמתאימה למטרות עיסוי צריכה להיות קצת יותר רחבה על מנת שהמטופל יתפרש עליה בנוחיות. למיטה שמטרתה טיפולי רפלקסולוגיה, לא תהיה משמעות …
מיטות טיפולים ועיסוי - מדיק סנטר ספורט
https://www.medic-center-sport.co.il/מיטת-טיפולים-ועיסוי
מיטות טיפולים ועיסוי. חברת מדיק סנטר משווקת מגוון של מיטות טיפולים ומיטות עיסוי באיכות מעולה, ניתן למצוא באתר מיטות טיפולים ועיסוי עם רגליים מעץ או רגליים מאלומיניום. מיטת טיפולים דגם SISSEL ...
מיטת טיפולים | מיטות טיפולים מובחרות לכל התעשיות| קפלקל ...
www.kapel-kal.co.il › מיטות › מיטות
ככלל, מיטות טיפולים מעץ נחשבות למיטות האיכותיות ביותר, יחד עם זאת, חשוב לבדוק את משקל המיטה במקרה בו אתם נזקקים לשנע את המיטה בכוחות עצמכם. חשוב לזכור כי מיטת טיפולים צריכה לתת מענה גם לצרכים של הרופא או המטפל, אך גם למטופל, על כן נוחות הינה מרכיב חשוב ביותר בבחירת מיטות ...
מיטת עיסוי מעץ - מדיק סנטר ספורט
www.medic-center-sport.co.il › מיטות-טיפול
מיטת עיסוי מעץ. מיטת טיפולים מעץ. מיטה חזקה שיכולה להחזיק משקלים גבוהים. מתקפלת בקלות. רגליים עשויות עץ מלא איכותי במיוחד. מגיעה עם תיק עיסוי, תמיכת צד, ראש ביגלה ומתקן להנחת ידיים. כיסוי המזרן מבד דוחה נוזלים, לרבות שמנים. מידות 70*180 ס"מ.
מיטת טיפולים | מיטות טיפולים מובחרות לכל התעשיות| קפלקל ...
https://www.kapel-kal.co.il/מיטות/מיטות-טיפולים
מיטות טיפולים ומיטות עיסוי בייצור ישראלי. מגוון רחב: מיטת טיפולים מתקפלת, מיטת טיפולים חשמלית, מיטת טיפולים מעץ ובהפעלה ידנית. מייצרים גם על פי דרישת הלקוח.
ציוד לקוסמטיקאיות ומספרות ‏מיטת טיפולים - זאפ
www.zap.co.il › models
ספאן מיטת טיפולים מתקפלת - חזקה ויציבה , מתאימה למגוון הטיפולים האלטרנטיביים בעלת מבנה ושילדה מאלומיניום / המיטה עומדת בעומסים של עד 250 קג / מגיעה עם חור מובנה לפנים / עשויה חיפוי PU איכותי במיוחד / ריפוד טוב ונוח / המיטה מתקפלת / משלוח מהיר לכל חלקי ה. הוסף למועדפים.
ציוד לספא ‏מיטת טיפולים - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › ציוד לספא
מוצר חדש. מיטת טיפולים מעץ מגיעה עם תיק נשיאה, הר... חנות: טבע זול נטורלניק. (218 חוות דעת). מחיר: 849 ₪ | משלוח: חינם. מחיר סופי: 849 ₪.
מיטת עיסוי מעץ מתקפלת לרכישה באינטרנט | 990 ₪ | רד ניו יורק
https://red-newyork.co.il › products
מיטת עיסוי קומפקטית ומתקפלת,בעלת ראש מתרומם המיטה מתאימה גם לטיפולים קוסמטיים ועשויה מעץ עמיד במיוחד (המיטה כוללת גם חור פנימי הנשלף החוצה וכן גם ראש חיצוני ...
מיטות עיסוי | קפלקל - ריהוט רפואי | איכות ללא פשרות תוצרת הארץ
https://www.kapel-kal.co.il › מיטות
בקפל קל ניתן להשיג מגוון רחב של מיטות עיסוי, מעץ או מתכת, מתקפלות או קבועות, עם או ללא כוונון חשמלי. אצלנו תוכלו לאתר את דגם מיטת העיסוי האופטימלי למטרות ...
מיטת טיפולים - מחסני היבואן - 10 ימי ניסיון חינם!!!!
liga10.co.il › חנות › מיטת-טיפולים
מיטת הטיפולים: הקלה, החזקה והאיכותית ביותר בישראל!! 10 ימי ניסיון חינם!! -שוקלת 10ק”ג ומחזיקה מטופלים עד 250ק”ג. -ציוני איכות ותווי תקן גבוהים במיוחד. -ריפוד PU איכותי וחסין לגמרי מחדירת שמנים. -המיטה מגיעה עם חור מובנה לראש.
Ergonomic מיטת טיפולים מתקפלת מעץ מלא - 073-7608887
https://relax-market.co.il › products
מיטת טיפולים מתקפלת מעץ מלא נשלחת ביחד עם 4 אביזרים נלווים: כרית מתכווננת לראש ... SKU:Cas-01535קטגוריות: מיטות טיפולים וקוסמטיקה, מיטות עיסויתגיות: Sale.
מיטת עיסוי מעץ - מדיק סנטר ספורט
https://www.medic-center-sport.co.il/מיטות-טיפול
מיטת עיסוי מעץ. מיטת טיפולים מעץ. מיטה חזקה שיכולה להחזיק משקלים גבוהים. מתקפלת בקלות. רגליים עשויות עץ מלא איכותי במיוחד. מגיעה עם תיק עיסוי, תמיכת צד, ראש ביגלה ומתקן להנחת ידיים. כיסוי המזרן מבד דוחה נוזלים, לרבות שמנים. מידות 70*180 ס"מ.
מיטות טיפולים ועיסוי - העיקר הבריאות
https://www.bari-p2.co.il › מיטות-עיסוי...
מיטות עיסוי או מיטות טיפולים משמשות אנשים העוסקים בתחומי הטיפול השונים, ... מיטת טיפולים מעץ עם פנל רייקי לטיפול בישיבה ... מיטת טיפולים מעץ מתקפלת.
מיטות עיסוי | קפלקל - ריהוט רפואי | איכות ללא פשרות תוצרת הארץ
www.kapel-kal.co.il › מיטות › מיטות-עיסוי
בקפל קל ניתן להשיג מגוון רחב של מיטות עיסוי, מעץ או מתכת, מתקפלות או קבועות, עם או ללא כוונון חשמלי. אצלנו תוכלו לאתר את דגם מיטת העיסוי האופטימלי למטרות המקצועיות שלכם ולצרכיהם של המטופלים ...
העיקר הבריאות - מיטת עיסוי וטיפולים, מיטת טיפולים
https://www.bari-p2.co.il/מיטת-עיסוי-וטיפולים-עשויה-עץ-אדר...
מיטת עיסוי וטיפולים מעץ אדר, מתקפלת ובעלת פנל רייקי גבוה. מיטת טיפולים אנג'י עשויה לוחות עץ אדר שעברו עיבוד מיוחד לצורך הפחתת משקל. מיטת עיסוי וטיפולים מעץ אדר מתכווננת גובה טלסקופי. מידות המיטה: אורך 186 ס"מ רוחב 70 או 75 ס"מ (לא כולל תומכי ידיים) משקל 13 ק"ג בלבד! (ללא איבזור) גובה טלסקופית 60-83 ס"מ עובי מזרן 5 ס"מ עשוי מספוג מוקצף וכיסוי PVC